meczycie rozne statki pod katem pew pew...
Azbuga poszukuje idealnego statku do solo...
wiec polece Wam cos..
przyznam ze najfajniejsze akcje solo / 2-3 kumpli vs wiekszy od nas gang mialem latajac vagabondem na AB
jest to duze zaskoczenie bo kazdy na sile chce lapac vage w scrambler a tu zonk!
bo pilotowi vagi akurat w tym wypadku jest to na reke...
do takiego latania potrzebne sa umiejetnosci korzystania z orbit
i ogolne okrzesanie w dog fight, gdzie lata sie w zasiegu EW wielu statkow przeciwnika
takim vagabondem wielokrotnie walczylem przeciwko kilku Battlecruzerom,
neutujacy hurek tez spadl [genos, potem byli zdziwieni w komentarzach na swoim kb]
zalozenie jest takie ze vagabond, jako najszybszy statek poza klasa fregat musi dostac maxymalny boost speeda,
wazac to jednak ze zwrotnoscia zeby umial sie zwijac w odpowiednim tempie w warpa, nie byc cegiełką
pokazuje Wam tu wersje "tansza" tzn z implantami low-grade i na nie najdrozszym AB..
a w wypadku AB jak wiadomo im drozej tym wiekszy bonus do predkosci i tym dluzej mozna go przypalac,
na screenie nie ma tez bonusow od lokiego (jak wiadomo daje najwieksze)
taki statek ma dosc dobry dps, nie jest super szybki ale do walk "kołowych" w zupelnosci wystarcza
cap wytrzymuje dosc dlugo, jesli ma sie fuel conservation na 5 to cap jest stabilny przy non stop wlaczonym neutralizerze,
AB vaga zatlucze wszystko male co sie do niej przylepi
a co najwazniejsze jej sygnatura / osiagana predkosc powoduje ze jest praktycznie nie trafialna...
uzycie takiego statku to nie stanie w miejscu ale ciagy ruch, wlazenie na przeciwnika stopniowaniem orbit
czyli najpierw zasieg disruptora i rozpoczecie ostrzalu ( przeciwnik raczej nie wieje, mysli sobie o vagasek...niech no tylko podejdzie blizej )
i stopniowe zmniejszanie orbit o kilka kilometrow aby nie stracic plynosci krazenia
wejscie w zasieg scrambla i neuta, osaczenie przeciwnika, zakonczenie przepalania i manipulowanie orbita tak by trzymac sie na 5-6km,
kiedy zaczynaja sie klopoty staram sie odwrocic proces zwiekszajac orbity zeby sie zerwac...
w wypadku naglej utraty capacitora lub jesli widac ze przecwinik zaczyna ostro odsysac i oszacujemy ze nie damy rady odessac go pierwsi,
koniecznie gasic swoj neutralizer i zwiekszac orbity poza zasieg neuta przeciwnika..
jesli sie nie da... to zblizyc sie na minimalna mozliwa orbite i kontynuowac ostrzal najlepiej dopalajac dzialka zeby wyciagnac maximum z dps-a
wtedy przeciwnik trafia duzo slabiej [chyba ze ma sie na sobie ze dwa weby]
oto przyblizone zestawienie cenowe, wykonane niestety jakies pare miesiecy temu...ale sadze ze ceny nieznacznie sie zmienily:
who dares wins no i kto wlozy w to iski to tez wins !ceny sneakow z Jita:
low grade snake alpha - okolo 11 mln
low grade snake beta - 22 mln
low grade snake delta - 33 mln
low grade snake epsilon - 63 mln
low grade snake gamma - 120 mln
low grade snake omega - 544 mln ( wymaga cybernetics na lvl 5 )
łacznie okolo 790 mln, high grade kosztuja znacznie wiecej a efekt nie jest specjalnie wiekszy
[chyba ze ma sie bonusy lokiego i lepsze AB...wtedy predkosc wzrasta o ile mnie rum nie zacmil o jakies 500m/s...w kazdym razie mozecie sobie w eft zbadac o ile wzrasta :p ]
do implantow mozna dolaczyc +5% do dmg gunow, +5% do dmg med projectaili i Ogdin do trackingu [+6% ...slabo przez rum pamietam]
fity uwzgledniaja pewne niecodzienne modulki
rig burst medium T2 do projectaili to okolo 11 mln w Jita
AB corelum to do 140 w Jita, w Dodixi bywaja taniej
Scrambler Domination ma zasieg True Sansha ale punkt mniej i kosztuje 30-40 mln mniej
czyli jakies 60 mln
http://img8.imageshack.us/img8/2250/vagaspiracki.jpgistnieja jeszcze inne wersje takiej vagi ale daje tu tylko produkt wyjsciowy
polecam, warto zainwestowac w low snejki i kilka innych impow bo poziom zabawy znacznie sie podnosi i fitujac uzyskujemy calkiem nowe mozliwosci
MADE IN VUDU
[oblatane przez Polskich Piratow]