Autor Wątek: DevBlog: learning skills are going away  (Przeczytany 70568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hutriel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:02:52 »
nie, bo dzieki takiemu rozwiazaniu inflacja iska nastepuje wolniej,bo nie sa generowane "extra" iski.

plexy tez sa w pewnym stopniu "extra iskami" :)

dziekuje bardzo.w takim razie pozostaje mi napisac sorry sokole oko miales racje nie ogarniam....

pozdrawiam

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:10:44 »
plexy tez sa w pewnym stopniu "extra iskami" :)


nie nie sa. globalna pula iskow zostaje taka sama. powiedzmy gracz A kupil plexa za rl kase i sprzedal go graczowi B za 300mil isk, wallet gracza B zmniejszyl sie o 300mil isk a gracza A zwiekszyl bilans wychodzi na 0. przykupowaniu iskow od ccp bilans bylby dodatni, a to by sie wiazalo z hiper inflacja. jak nie wiesz z czym sie to wiaze to wpisz w gugle zimbabwe wiki i poczytaj o ich ekonomii bedziesz mial hyper inflacje z rl wzieta

Ganiles

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:11:47 »
plexy tez sa w pewnym stopniu "extra iskami" :)

Nie sa - chyba ze traktujesz je jako extra iski dla konkretnego gracza a nie dla globalnej ekonomii. Naplyw nowych iskow mamy chyba wylacznie z bounty za npc.

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:18:09 »
Naplyw nowych iskow mamy chyba wylacznie z bounty za npc.
nope jeszcze napewno naplyw jest z:
-rewardow z misji
-buy orderow npc corpow - rozny smietnik w tym smieci ze sleepersow i tiery

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 02, 2010, 08:38:19 »
nope jeszcze napewno naplyw jest z:
-rewardow z misji
-buy orderow npc corpow - rozny smietnik w tym smieci ze sleepersow i tiery

jeszcze ubezpieczenia które swego czasu generowały ogromne ilości isków w zamian za minerały w postaci przetopionej do bsa.

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 02, 2010, 09:23:48 »
Śmieci ze sleeperów są skupowane przez NPC?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #216 dnia: Grudzień 02, 2010, 09:31:18 »
To co jest dropione z cargo

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ganiles

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #217 dnia: Grudzień 02, 2010, 10:45:53 »
Strata kazdego okretu generuje nowe iski - czy to ubezpieczonego czy nie. W przypadku braku ubezpieczenia sprawa jasna, generuje sie stala ilosc isk. Przy ubezpieczonym istotna jest proporcja straconych okretow do przeterminowanych ubezpieczen.

Mesaj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Korporacja: BSI
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #218 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:28:39 »
Strata okretu generuje strate iskow - za jakas pule iskow/minsow ten okret musial byc zakupiony. Nie wspominajac juz o tym ze nie wszystkie moduly wypadaja z wrakow. Wydaje mi sie ze ccp ma odrobine kontroli nad inflacja wlasnie poprzez wyprowadzanie iskow w postaci modulow ktore nie wypadaja z okretu po pufnieciu.

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:33:27 »
Wydaje mi sie ze ccp ma odrobine kontroli nad inflacja (...)

afaik oni maja jakiegos profesora z ekonomii do opieki nad ekonomia w eve - chodz z drugiej strony patrzac po gospodarce islandii to nie wiem czy to dobrze czy zle ;)

Ganiles

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #220 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:39:24 »
Strata okretu generuje strate iskow - za jakas pule iskow/minsow ten okret musial byc zakupiony.

Nie, strata okretu powoduje zmniejszenie ilosci zasobow w grze - ilosc ISK w systemie jest dodatkowo zwiekszona (naplyw isk z ubezpieczenia do systemu)

p.s. zmniejszenie ISK z ubezpieczenia bylo wedlug mnie proba powstrzymania inflacji ISK. Wprowadzenie buy orderow npc na loot sleepersowy czyms zupelnie odwrotnym, ale chyba nie przypuszczali ze az tak to sie rozwinie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #221 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:53:14 »
zmniejszenie ISK z ubezpieczenia bylo wedlug mnie proba powstrzymania inflacji ISK.

Nie, kompletnie nie - chodziło o to, żeby nie opłacało się robić wałów typu budujesz ship i robisz self-destruct dla ubezpieczenia. To z kolei było konsekwencją faktu, że kalkulacje wypłat ubezpieczenia opierały się na cenach minerałów nie aktualizowanych od lat.

Znacznie więcej ISK "produkuje" bounty, ubezpieczenie ma marginalne znacznie.

Dodatkowo, w do Eve nie można wprost przenosić mechanizmów inflacyjnych realnej gospodarki, bo inaczej wygląda obieg pieniądza. W skrócie - w Eve duża część kasy "leży w skarpecie", a część z tego jest uziemiona na nieaktywnych kontach.

Gdyby Eve działała jak real life, to mielibyśmy tu Zimbabwe - popatrz ile bounty wypłacane jest każdego dnia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #222 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:54:02 »
Nie, strata okretu powoduje zmniejszenie ilosci zasobow w grze - ilosc ISK w systemie jest dodatkowo zwiekszona (naplyw isk z ubezpieczenia do systemu)
Sugerujesz, że zasoby nie mają wartości którą dałoby się określić w ISK ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #223 dnia: Grudzień 02, 2010, 11:58:32 »
Strata czegokolwiek w grze nie zmniejsza ilości ISK w systemie.

Dwa podstawowe pojęcia - "ISK faucet" (źródło NOWYCH ISK) i "ISK sink" (miejsce, gdzie ISK znikają). Mówimy o przybywaniu/ubywaniu ISK w systemie jako całości.

Pierwsze zostały omówione. ISK sinki to:

- LP store
- opłaty za sov
- wszystkie sell ordery NPC

Pewnie coś jeszcze, ale to tak na szybko.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #224 dnia: Grudzień 02, 2010, 12:09:17 »
ISK sinki to:

- LP store
- opłaty za sov
- wszystkie sell ordery NPC

koszty ubezpieczenia, wiem ze zawieraja sie w sell orderach npc ale mysle ze warto je wyszczegolnic skillbooki. no i sa jeszcze posrednie sinki:
- ammo
- paliwo do posa/capsli
- wszelkie akcje pvp

ktore nie wplywaja na globalna ilosc iskow, ale wplywaja na ekonomie zakladajac ze np. ammo by sie nie zuzywalo to nastepowala by dla odmiany deflacja iska a tak: gracz A wykopie minsy/moony, gracz b wyprodukuje rakiety, gracz C kupi te rakiety za iski ktore dostal np. z bounty i pozniej je wystrzela :) final: gracz a i b sie wzbogaci, gracz c zbiednieje bilans: wychodzi more or less znow na zero [oczywscie jesli gracz c wystrzela ammo na raty to tez sie wzbogaci i robi sie takie zamkniete kolo] :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #225 dnia: Grudzień 02, 2010, 12:19:34 »
koszty ubezpieczenia,

Nie. Gdyż wydając 1000 ISK na ubezpieczenie otrzymasz 10000 ISK wypłaty. Per saldo ubezpieczenia produkują kasę, choć są nisko na liście "ISK Faucet".

I nie, nic co zostaje zużyte/zniszczone nie wpływa na ilość ISK w systemie, czyli nie wpływa na inflację.

Zabiłem rata, dostałem bounty (które wygenerowało ISK z niczego). Za tą kasę kupiłem od Ciebie ammo (kasa przeszła ode mnie do Ciebie) i zabiłem kolejnego rata. Znikło mi ammo, ale Ty nadal masz kasę ode mnie, a ja mam bounty z nowego rata. Ilość ISK w systemie wzrosła, mimo że item (ammo) zniknęło.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ganiles

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #226 dnia: Grudzień 02, 2010, 12:23:21 »
Sugerujesz, że zasoby nie mają wartości którą dałoby się określić w ISK ?

Sugeruje ze zasoby (mineraly, moduly, okrety, oraz inne dobra) maja swoja wartosc w ISK, same jednak nie sa iskami.  Nie wiem ile ISK i mineralow/modulow jest w EVE, ale mniejsza skala dla przykladu:
System w ktorym znajduje się 3 large shield extendery i 1 milion isk. Jesli wyrzucisz 1 shield extender to zostanie ci 2 shield extendery i ciagle 1 milion ISK.

SokoleOko:
Co prawda nie napisalem ze sadze ze to jedna z prob powstrzymania inflacji, ale nie napisalem tez ze jedyna :) ( ma ktos jakies dane ile okretow tl1 jakich klas spada w ciagu 1 dnia?) Jedno doskonale rozwiazanie byloby piekne, w rzeczywistosci trzeba jednak powoli i mozolnie poprawiac rozne rzeczy. Bounty na razie chyba nie rusza bo raczej w tej chwili nie maja zadnej alternatywy dla tego.

Nie. Gdyż wydając 1000 ISK na ubezpieczenie otrzymasz 10000 ISK wypłaty.

Ubezpieczenia nie sa bezterminowe, jesli nie stracisz okretu w wyznaczonym czasie to ubezpieczenie powoduje jedynie odplyw ISK z rynku

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #227 dnia: Grudzień 02, 2010, 12:35:18 »
Ubezpieczenia nie sa bezterminowe, jesli nie stracisz okretu w wyznaczonym czasie to ubezpieczenie powoduje jedynie odplyw ISK z rynku

OK, ale per saldo - CCP te dane opublikowało - ubezpieczenie więcej wypłaca niż pobiera. Czyli produkuje ISK.

I powtarzam jeszcze raz - inflacja w Eve nie występuje w rozumieniu RL. Wszystko mniej więcej kosztuje tyle samo ile kosztowało jak zaczynałem grać, choć oczywiście sa fluktuacje. Jak zacząłem latać Vagabondami (czyt. nagminnie je tracić), to w pewnym momencie przestawiłem się na Cynabale, bo było taniej. Popatrz na stosunek cen tych shipów teraz.

To, że zdrożały PLEX-y jest chwilową anomalią, a nie wynikiem inflacji spowodowanej "napływem ISK". W wakacje 2009 PLEX-y też były cholernie drogie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #228 dnia: Grudzień 02, 2010, 12:44:03 »
Wszystko mniej więcej kosztuje tyle samo ile kosztowało jak zaczynałem grać, choć oczywiście sa fluktuacje.
tia najlepszymi przykladami tego jak to sie ceny w czasie nie zmieniaja sa:
- techmetium
- rzeczy z planet intercation - smietnik z ktorego korzystalem zdrozal o okolo 1.000% w stosunku sprzed tyrannis
- scourge fury missiles (byly po 280-300, od wprowadzenia tyrannis 400-500 isk)
- shipy: drake/cerb pierwszego drejka kupowalem iirc za 40kk teraz mozna kupic za 20kk, pierwszego cerba kupowalem po 140kk teraz stoi chyba ponizej 100kk


Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #229 dnia: Grudzień 02, 2010, 13:22:49 »
Sugeruje ze zasoby (mineraly, moduly, okrety, oraz inne dobra) maja swoja wartosc w ISK, same jednak nie sa iskami.  Nie wiem ile ISK i mineralow/modulow jest w EVE, ale mniejsza skala dla przykladu:
System w ktorym znajduje się 3 large shield extendery i 1 milion isk. Jesli wyrzucisz 1 shield extender to zostanie ci 2 shield extendery i ciagle 1 milion ISK.
Demagogia  ;)

Jeśli wartość każdego z extenderów wyrażona w ISK = 1mln ISK, to system jest wart 4 mln ISK, jeśli wyrzucę 1 extender to wartość systemu maleje. Masz rację - ilość ISKów się nie zmieniła, w odróżnieniu od wartości systemu. Co żeby była jasność, nie oznacza, że będę mógł kupić te extendery po 1mln każdy. Mając 1mln ISK będę w stanie sobie kupić max 1 extender jeśli jego cena jest 1mln ISK, więc albo sprzedający obniży cenę (bo chce sprzedać wszystkie), albo godzi się z tym, że pozostałych nie będzie w stanie sprzedać do póki w systemie nie pojawią się nowe ISK (swoje chomikuje, czy co tam z nimi chce dalej robić).

ISKi jako takie nie są dobrami, chociaż są zasobem wpływającym na wartość całości systemu ekonomicznego.
Bank przecież nie produkuje dóbr jako takich, ale może generować przychód lub stratę tym samym wpływając na wartość zasobów, a tym samym wartość waluty.

Jeśli w systemie wartym 4mln ISK wyprodukuję dobra (i.e. kolejny extender), a ilość ISK się nie zmieni, to wartość systemu wzrosła czy spadła ? Jeśli zaraz potem zniszczę 2 extendery to wartość systemu wzrosła czy spadła ? Jeśli ilość ISKów w systemie będzie stała, to zwiększając ilość zasobów będziemy powodować wzrost wartości dóbr, czy spadek ?

Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #230 dnia: Grudzień 02, 2010, 13:23:20 »
Sugeruje ze zasoby (mineraly, moduly, okrety, oraz inne dobra) maja swoja wartosc w ISK, same jednak nie sa iskami.  Nie wiem ile ISK i mineralow/modulow jest w EVE,

Ponad 4 294 967 296

Ubezpieczenia nie sa bezterminowe, jesli nie stracisz okretu w wyznaczonym czasie to ubezpieczenie powoduje jedynie odplyw ISK z rynku

Self destruct zajmuje tylko 3 minuty.

Kara Mon

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #231 dnia: Grudzień 02, 2010, 15:25:36 »
Cena plexa teraz to maly pikus , w zeszlym roku bylo duzo drozej i cena spadla w zimie.

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #232 dnia: Grudzień 02, 2010, 15:43:18 »
Self destruct zajmuje tylko 3 minuty.
Rigi bardzo zmniejszyły ilość chętnych do self-destructowania swojego statku pod koniec ubezpieczenia.
Ale większość ubezpieczonych statków leci na pvp i wybucha. Jeśli nie lecimy statkiem na flotki i czasem nie wybuchamy, to ubezpieczenie się nie opłaca.

Dheedee

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #233 dnia: Grudzień 03, 2010, 19:37:34 »
Ponad 4 294 967 296

Self destruct zajmuje tylko 3 minuty.

A nie czasem 2? ;P

Pzdr...
Dd...

Ranshe

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #234 dnia: Grudzień 03, 2010, 19:43:43 »
Co najmniej 2:30, bo po wydokowaniu/wyskoczeniu ze statku na posie trzeba jeszcze odczekać session change :P +30 drugiego session change na wyjście ze statku po zadokowaniu.

Edit: a, to miało być o wybuchaniu statków. Ale po wydoku też trzeba odczekać i tak. :)

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #235 dnia: Grudzień 04, 2010, 00:55:10 »
A nie czasem 2? ;P

Dolicz sobie dwa session change

kermiz

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #236 dnia: Marzec 15, 2011, 12:23:52 »
W zeszłym roku zacząłem 21-dniowy trial, który w zasadzie w całości poświęciłem na rozwijanie learning skills. Teraz chciałbym wrócić ale nie wiem czy zaczynać od nowa czy reaktywować tamto konto. Czy na tamtej postaci będę miał atrybuty których już nową postacią nie osiągnę ? Inaczej, czy warto (nie licząc poświęconego czasu) wrócić do tamtej postaci ? Chodzi mi o kwestię atrybutów.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #237 dnia: Marzec 15, 2011, 12:54:11 »
W zeszłym roku zacząłem 21-dniowy trial, który w zasadzie w całości poświęciłem na rozwijanie learning skills. Teraz chciałbym wrócić ale nie wiem czy zaczynać od nowa czy reaktywować tamto konto. Czy na tamtej postaci będę miał atrybuty których już nową postacią nie osiągnę ? Inaczej, czy warto (nie licząc poświęconego czasu) wrócić do tamtej postaci ? Chodzi mi o kwestię atrybutów.

Eeee..nie rozumieć  ??? Lerningów nie ma. Za to jest pula punktów do rozdzielenia od ręki na dowolne skille, według własnego uznania.
Atrubuty zostały obligatoryjnie wyrównane - zegnaj Achuro z Charyzmą na 3  :D. I modyfikują je teraz tylko Implanty.
Startowo wszystkie skille są na 21 czy 22 ustawione - nie chce mi się sprawdzać.  :P

silvia

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #238 dnia: Marzec 15, 2011, 14:17:36 »
I CCP spieprzylo gre sprawiajac, iz jedyna roznica pomiedzy postaciami jest awatar. Grrr

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #239 dnia: Marzec 15, 2011, 14:21:07 »
Podsumowując atrybuty na starej postaci będziesz miał identyczne jak na nowej, a skillpointy z 21 dni skillowania learningów będziesz mógł wrzucić w jakikolwiek skill chcesz.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #240 dnia: Marzec 15, 2011, 15:01:11 »
I CCP spieprzylo gre sprawiajac, iz jedyna roznica pomiedzy postaciami jest awatar. Grrr


nie rozumiem, przecież to praktycznie nic poza wyjatkami nie zmienia :D
pewpew

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #241 dnia: Marzec 15, 2011, 15:08:44 »
Kolejny małej wiary  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kermiz

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #242 dnia: Marzec 15, 2011, 17:39:38 »
Jeszcze jedno, czy konto trialowe 21 dniowe które wygasło w zeszłym roku można aktywować poprzez plex ? Widze że jest teraz "Hours for PLEX", ale obecnie nie działa...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #243 dnia: Marzec 15, 2011, 17:54:55 »
mogłeś to zrobić kiedy jeszcze było aktywne. Jeśli trial zgaśnie, to chyba wciąż jedyną opcją jest "aktywacja" wia ccp (miech grania + troche kasy za usługe którą masz za free w innej opcji) lub zkup regularnego tc i użycie go

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #244 dnia: Marzec 15, 2011, 18:12:14 »
Jeszcze jedno, czy konto trialowe 21 dniowe które wygasło w zeszłym roku można aktywować poprzez plex ? Widze że jest teraz "Hours for PLEX", ale obecnie nie działa...

Z opcji houres for plex, czy z możliwości odblokowania konta na kilka godzin przez petycje można skorzystać tylko w przypadku kont, które już chociaż raz kiedyś były opłacone, czy to za pomocą karty kredytowej, czy to za pomocą plexa ingame. Jeżeli konto po trialu wygasło, zostaje ci tylko zapłacić normalnie.