Autor Wątek: DevBlog: learning skills are going away  (Przeczytany 70552 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 01, 2010, 00:18:04 »
pve w eve jest po prostu za łatwe i za bardzo przypomina singiel player game niż MMO.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 01, 2010, 00:21:47 »
Z tym się zgodzę. Jeśli pve było by jak w WH to by wymuszało wspólne latanie kilku ludzi lub choć dobrze wyskilowaną postacią w tym wypadku już np solo, ale tak aby niosło to jakąś adrenalinę a nie ... byle do przodu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 01, 2010, 00:28:40 »
PvE kojarzy mi się z zdaniami z matematyki w szkole.

Dzieliłem je na dwie kategorie. Takie, które wiedziałem jak zrobić (a takich nie chciało mi się robić) oraz takie, których nie wiedziałem jak zrobić (więc nie było sensu ich robić) :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Shiro

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 01, 2010, 00:37:15 »
pve w eve jest po prostu za łatwe i za bardzo przypomina singiel player game niż MMO.
Dokładnie.. W Aion przykładowo, gracz zmuszony jest już w pierwszych paru dniach do gry zespołowej, jeśli chce szybko rozwijać postać. Grupowe questy, instancje itd.. W Eve początkowo nie ma sensu racic w grupie, aż do misji lvl 4. Ponadto w innych grach (typu Aion, WoW) pve jest trudniejsze, jeden błąd może szybko położyć całą grupę itd. Nie wspominam już o tym, że w wysokobudżetowych MMO gracz ma do eksploracji ładny i zróżnicowany świat, a w Eve patrzy ciągle na czerń kosmosu ze zmieniającą się teksturą chmurek i kolorem gwiazdy w systemie. Mechanikę Eve uważam jednak za fantastycznie przemyślaną i dlatego gra mnie tak urzekła.

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 01, 2010, 00:52:54 »
Ponadto w innych grach (typu Aion, WoW) pve jest trudniejsze, jeden błąd może szybko położyć całą grupę itd.
tak tylko w wow wipe kosztuje spacer z cmentarza a w eve wycieczke na market ;)

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 01, 2010, 01:03:56 »
wszystko jest kwestia nagrody  :P

HammerSnake

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #181 dnia: Grudzień 01, 2010, 04:04:12 »
Spójrzcie na to z innej strony.
Jakby pve nie było nudne to by zachodni gracze je uprawiali . Wówczas znikają tysiące plexów na markecie. Ile ich schodzi miesięcznie  ? 50 tys ?
50 tysięcy kont jedzie na plexach , czyli na wyfarmionej kasie. Załóżmy ,że połowa zachodniego community zacznie się bawić w pve... ?
Już widzę ten płacz na forum "plex po 2 b! Nie da się grać "  "zniszczyli gre !"   :P...
Swoją drogą może tak się w przyszłości zdarzyć hehe   :P .Na pewno biorą ten czynnik pod uwagę.
Polepszenie pve będzie musiało iść w parze z nowymi graczami płacącymi $$ ,żeby ich budżet nie musiał się przejmować takimi dramatami. 8)


« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2010, 04:12:44 wysłana przez HammerSnake »

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 01, 2010, 06:14:38 »
Pve w tej grze ma dużą szanse na zmianę w momencie wprowadzenia chodzenia na stacjach.Instancje grupowe, misje z ludzikiem strzelającym laserkiem etc. Nie po to pakują ciężkie miliony i sztab ludzi w rozwój  ambulation ,żeby zatrzymać się na chodzeniu po stacjach. Na pewno będzie z takiej zmiany zadowolone 90% serwera ,które jeśli wierzyć statystyką gra żeby zarobić na nową raciarke i plexa . Takimi zmianami mogą wyjść z niszy i stanąć do walki z wielkimi tytułami o graczy.
Jakoś muszą się rozwijać i podjęli taką ,a nie inną decyzje.

I jeżeli do tego dojdzie to będzie koniec eve taką jak znamy.
Charming But Irrational

Oxylan

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 01, 2010, 06:17:58 »

Pve w tej grze ma dużą szanse na zmianę w momencie wprowadzenia chodzenia na stacjach.Instancje grupowe, misje z ludzikiem strzelającym laserkiem etc. Nie po to pakują ciężkie miliony i sztab ludzi w rozwój  ambulation ,żeby zatrzymać się na chodzeniu po stacjach. Na pewno będzie z takiej zmiany zadowolone 90% serwera ,które jeśli wierzyć statystyką gra żeby zarobić na nową raciarke i plexa . Takimi zmianami mogą wyjść z niszy i stanąć do walki z wielkimi tytułami o graczy.


Na inne pvp w eve nie ma szans, jak wejdzie incarnia czyli chodzenie po stacjach to nawet nie będziesz mógł dać w pysk piratowi na stacji który ma na sobie bounty dlatego że go tam nie spotkasz, maksymalnie co zrobi ccp w tym temacie to możliwość zobaczenia  korpowiczów którzy będą mogli zagrać w mini gre czy pogadać w kantynie na temat korpa itp, i to też z wielkimi ograniczeniami bo wątpie że będzie można wsadzić 150 ludzi z wielkiego korpa do jednej sali ;) a co do pvp w klimacie eve to tylko dust515 czy jak to sie zwie...


Starakopara

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 01, 2010, 06:48:42 »
I jeżeli do tego dojdzie to będzie koniec eve taką jak znamy.

this

już sobie wyobrażam tę całą dzieciarnię z Silkroada, WoW-a i tym podobnych grinderów odstawiającą zbiorowy taniec w rytm przebojów Justina Biebera w Jita 4-4 >:(

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 01, 2010, 09:24:54 »
wszystko jest kwestia nagrody  :P

not really, bo tak jak w wow masz item level ktory co instancje dropuje lepszy ale i co instancje bossy mocniej bija tak w eve tego nie ma i jak raz wyczaisz jak zrobic dany plex to pozniej go bedziesz juz farmil tak jak w wow :> "nadmiarowy" loot w wow jest utylizowany przez funkcjonalnosc "binds on pickup" a w eve przez pvp.

Spójrzcie na to z innej strony.
Jakby pve nie było nudne to by zachodni gracze je uprawiali . Wówczas znikają tysiące plexów na markecie. Ile ich schodzi miesięcznie  ? 50 tys ?
50 tysięcy kont jedzie na plexach , czyli na wyfarmionej kasie. Załóżmy ,że połowa zachodniego community zacznie się bawić w pve... ?
Już widzę ten płacz na forum "plex po 2 b! Nie da się grać "  "zniszczyli gre !"   :P...

bardzo sluszna uwaga wystarczy spojdzec co zrobila z cenami plexow plotka o remapie za plexa wczesniej bywaly okresy ze plexy spadaly do 250kk a teraz 380kk.

F-YU

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #186 dnia: Grudzień 01, 2010, 10:27:13 »
Cytuj
już sobie wyobrażam tę całą dzieciarnię z Silkroada, WoW-a i tym podobnych grinderów odstawiającą zbiorowy taniec w rytm przebojów Justina Biebera w Jita 4-4

i sami będziemy w pewnym sensie odpowiadać za tą sytuację. / za wysyp nooba i drogie plexy /
kiedy ktoś z tu wypowiadających się zrobił jakiś suicide napad na nooba i poświęcił swój czas aby mu dokopać?

to się powinno robić raz w tygodniu przynajmniej
wtedy noob będzie kupował plexy
a ccp swoimi "rewelacjami informacyjnymi jak to będzie..." (w postaci remapu za plexe/ubranka za plexe itd) chciało/chce chyba tylko zamanipulować rynkiem. Drogie plexy, więcej nooba kupi bo się bardziej opłaca - będzie na więcej caracali ;)

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #187 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:10:53 »
not really (...)

Pisząc o nagrodzie miałem na myśli jest korelacje z poziomem trudności i poziomem ryzyka. Gdyby np. misje lv 4 trzeba było robić w grupie od np. 4 statków w górę, a ryzyko utraty statku byłoby na nich duże, to nagroda za ukończenie takiej misji musiałby być odpowiednio wyższa niż to ma miejsce obecnie.
A na poziomie konstrukcji pve w eve i innych mmo, to nie ma żadnej istotnej różnicy. W innych grach musisz mieć magiczną podpaskę i odpowiedni level farmera by wejść do konkretnego lochu. W EvE musisz mieć po prostu coraz lepszą raciarkę z coraz lepszym fitem, bo "bossy" bija coraz mocniej ;) I to i to dostajesz grindując pve.

ps. tak z ciekawości zapytam - ilu z was płaci za grę plexem, a ilu real $$$?



Starakopara

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #188 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:25:30 »
(...)

ps. tak z ciekawości zapytam - ilu z was płaci za grę plexem, a ilu real $$$?

mam 3 konta, za jedno płacę real $, za dwa pozostałe plexami, na które farmię tym pierwszym ;)

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #189 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:27:57 »
obecnie 3 konta i za wszystkie plexami.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #190 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:32:47 »
Ja płacę tylko realną kasą... nie po to pracuję żeby jeszcze pracować w grze żeby móc grać  :P
Miałem krótki okres kiedy sytuacja życiowa zmusiła mnie do kerbirzenia na  plexa...brrrr! nigdy więcej.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #191 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:33:31 »
obecnie nie mam subskrypcji, ale zawsze płaciłem $. Wolę znaleźć sobie dodatkowe zlecenia w realu i robić coś ciekawego niż farmić czy nawet handlować w grze.

PS. Tak, lubię swoją pracę.

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #192 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:34:42 »
Pisząc o nagrodzie miałem na myśli jest korelacje z poziomem trudności i poziomem ryzyka. Gdyby np. misje lv 4 trzeba było robić w grupie od np. 4 statków w górę, a ryzyko utraty statku byłoby na nich duże, to nagroda za ukończenie takiej misji musiałby być odpowiednio wyższa niż to ma miejsce obecnie.

L4 są dla mięczaków/typów aspołecznych. Już pleksy 10/10 sie robi grupowo, a zaniedługo mają wejść (czy weszły wczoraj?) incurzje.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #193 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:46:18 »
Matko, nie chciałoby mi się tracić czasu żeby oszczędzić kilka dolarów miesięcznie.
Mam 3 konta, za jedno płaci CCP, pozostałe dwa mam wykupione za zielone na rok z góry, bo tak najtaniej wychodzi.
W całej swojej niemal 6-letniej karierze plexami płaciłem mniej mniej więcej rok za maina i z pół roku za alty. Ale to był okres, gdzie z R&D zarabiałem kilka miliardów miesięcznie (początek wprowadzenia datacorów) i nie wiedziałem co z tą gotówką robić.
Przedwieczny.

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #194 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:53:25 »
L4 są dla mięczaków/typów aspołecznych. Już pleksy 10/10 sie robi grupowo, a zaniedługo mają wejść (czy weszły wczoraj?) incurzje.

Już czy dopiero?  :P
Incurzje zapowiadaja sie fajnie. Moze CCP wyjdzie trudna sztuka czyli umiejetne PvEvP :)

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #195 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:54:57 »
Już, bo to od dawna się robi. O i jeszcze co lepsze sleepki.

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #196 dnia: Grudzień 01, 2010, 11:58:12 »
Chodziło mi o to, że dopiero od 10/10, czyli najtrudniejszych plexów wymagani są koledzy/koleżanki do pomocy.

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #197 dnia: Grudzień 01, 2010, 12:11:31 »
L4 są dla mięczaków/typów aspołecznych. Już pleksy 10/10 sie robi grupowo

Ja tam najbardziej popularne 10/10 spokojnie soluje grając minimum 2 postaciami. Niby robi się nieco dłużej ale mimo wszystko taki MAZE za 90minut pracy potrafi dać od 130mil przy wyjątkowym pechu(cena pudelka śniadaniowego) do okolo 1,5bil przy dobrych dropach.
Sponsored By Technetium  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #198 dnia: Grudzień 01, 2010, 13:20:28 »
Core Incrusji czyli wlasnie te psycho pve będzie za dwa miechy dopiero, wczoraj to takie tam popierdułki jak noctisy i inne takie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Hutriel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #199 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:15:26 »
Jestem newbie grajacym zaledwie kilka miesiecy,i do tej pory nie moge zrozumiec ze CCP za jakies wirtualne iski chce sie obslugiwac jak czytam 50k kont ......
Chetnie poslucham "starszych" pilotow po co to robia ,bo skoro zajmuja sie filantropia pewnego rodzaju(mozliwosc zarobienia w grze na abonament)  to dlaczego wogle jest opcja placenia w $ czy "ojro" ?

Brak takiej mozliwosci,to stanowczo mniej altow i (co pragne podkreslic moim zdaniem =noob) mniejszy lag i przedewszystkim zbalansowanie i urozmaicenie rozgrywki w jakims sensie.Masz postac wyskilowana do pvp to z tego zyjesz-proste,czy jestes piratem czy obronca innych, a nie relog na alta i w 2 wcieleniu jestes gornikiem,a w 3 wcieleniu przewieziesz swoje skarby wyskilowanym do tego altem ,ze nie wspomne o obstawianiu sie altami w czasie czegos tam....i pisania ze najwazniejszy jest FUN  z gry ;p.
Slyszeliscie kiedys w histori swiata zeby jakiemus piratowi jak np.Captain Edward "Ned" Low  pieniadze na zbujowanie wysylal brat (alt) rolnik ?
Czy moze zalozyciel forda tez dostal kaske na start od brata wiesniaka,co zbieral bawelne ?
Najlepszym sitem (od sitko,sieci)na dzieci z wowa/tibi/slawnych dzieci neostrady jest sposob platnosci......moje i tylko moje zdanie newbie
No i mysle ze gdyby CCP mialo jakis staly i pewnie wiekszy dochod z abonamentow,to moze i lag by zmalal ?

pozdrawiam


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:20:01 »
Jestem newbie grajacym zaledwie kilka miesiecy,i do tej pory nie moge zrozumiec ze CCP za jakies wirtualne iski chce sie obslugiwac jak czytam 50k kont ......

Każdy PLEX kupiony w grze za ISK został wygenerowany za REALNE PIENIĄDZE przez kogoś, kto Ci tego plexa sprzedaje.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #201 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:20:40 »
Jestem newbie grajacym zaledwie kilka miesiecy,i do tej pory nie moge zrozumiec ze CCP za jakies wirtualne iski chce sie obslugiwac jak czytam 50k kont ......
Chetnie poslucham "starszych" pilotow po co to robia ,bo skoro zajmuja sie filantropia pewnego rodzaju(mozliwosc zarobienia w grze na abonament)  to dlaczego wogle jest opcja placenia w $ czy "ojro" ?

plexy ktore trafiaja na market zostaly przez innych pilotow zakupione za rl cash

Hutriel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #202 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:31:08 »
plexy ktore trafiaja na market zostaly przez innych pilotow zakupione za rl cash

nie lepiej sprzedawac pieniadze ?czesc isk sellerow by sie poddala pewnie...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:32:20 »
nie lepiej sprzedawac pieniadze ?

Jeśli grasz "parę miesięcy" i zadajesz takie pytania, to chyba kompletnie tej gry nie ogarniasz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Hutriel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:34:05 »
Jeśli grasz "parę miesięcy" i zadajesz takie pytania, to chyba kompletnie tej gry nie ogarniasz.

a co ma sposob platnosci do ogarniania gry ?przyznaj wprost ze moje zalosne argumenty rozbily twoja psychike ,skoro pisze ze jestem newbie i chetnie poslucham starszych to mi o ogarnianiu gry wyjezdzasz .

pozdrawiam serdecznie sokole oko
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2010, 23:48:36 wysłana przez Hutriel »

Gizmo79

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:46:39 »
Sprzedaż plexów to jest właśnie sprzedaż pieniędzy.

Hutriel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:53:58 »
Sprzedaż plexów to jest właśnie sprzedaż pieniędzy.

dziekuje juz zrozumialem.tylko po co tyle zawilosci ? czyli za powiedzmy 10 $ dostaje do sprzedania plexa w grze tylko ze raz moge za ta sama cena dostac 350 milionow  a raz 400 w zalezsnosci od rynku ?

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 01, 2010, 23:55:16 »
nie lepiej sprzedawac pieniadze ?czesc isk sellerow by sie poddala pewnie...
nie, bo dzieki takiemu rozwiazaniu inflacja iska nastepuje wolniej,bo nie sa generowane "extra" iski.
.tylko po co tyle zawilosci ?
zebi nie bylo hyper inflacji
Cytuj
czyli za powiedzmy 10 $ dostaje do sprzedania plexa w grze tylko ze raz moge za ta sama cena dostac 350 milionow  a raz 400 w zalezsnosci od rynku ?
yup, jak ci sie cena nie podoba to mozesz wystawic za swoja chodzby i za 100b tylko musi sie znalesc jeszcze osiol ktory za tyle kupi

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:00:04 »
a co ma sposob platnosci do ogarniania gry ?przyznaj wprost ze moje zalosne argumenty rozbily twoja psychike ,skoro pisze ze jestem newbie i chetnie poslucham starszych to mi o ogarnianiu gry wyjezdzasz .

Eve jest MMO o żywej i skomplikowanej ekonomii, a Ty wyskakujesz z pomysłem rodem z jakiegoś azjatyckiego grindera. Świadczy to o nie zrozumieniu specyfiki Eve i to zawarłem w lapidarnym skrócie "nie ogarniasz".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 02, 2010, 00:02:43 »
a Ty wyskakujesz z pomysłem rodem z jakiegoś azjatyckiego grindera.
nie z jakiegoś azjatyckiego grindera tylko od leppera zgapil pomysl ten tez chcial drukowac kase jak sie skonczy ;)