Kiedyś pomagałem kadetowi z akademi z gróbsza określić jakich skili potrzebuje do latania statkiem, masz tu kalkę mojego posta z tamtejszego forum:
Skile które będę podawał są raczej pod level 4 żeby misje robiło "się jako tako" (kolejność jak leci w evemon / jak mi się przypomina)
DRONY:
Drones 5
Scout drones Operation 5
Drone interfering 4
Combat drone operation 4
Drones navigation, drone sharpshooting, drone durability 4
Specjalizacje dron na 2 każda (minimum)
sentry / heavy dron na 4 (najlepiej to oba)
electronick warfer drone 4 (do misji jest to opcja ale pozwala oszczędzać cpu i slot zabierane zwykle przez antenki)
repeir drone 3 (to juz albo pvp albo wspólne robienie misji)
ELEKTRONIKA
Electronics 5
Elektronicks UPG 3
Long range targeting 5
Signature Analisise 5
Targeting 4
ENGINERING
Energy grid upg 4
Energy menagment 5
Energy system operation 5
Enginering 5
GUNNERY (opcjonalnie możesz całkowicie zignorować puki nie zrobisz całej reszty - nie polecam takiej opcji)
Adwenced weapon upgrades 4
Controled burst 4
Gunnery 5
Large hybrid turet 4
Medium hybrid turet 3
Motion prediction 4
Rapid fiering 4
Syrurgical strice 4
Wepon upgrade 5 (wymagane do awu)
MECHANIC
Armor riging 1
EM armor compensation 4
Explo armor compensation 4
Hull upgrades 5
Jury riging 3
Kinetic armor compensation 4
Mechanic 5
Remote armore repeir system 3
Repeir system 5
salvaging 4
Therm armor compensation 4
NAWIGACJA
Acceleration control 4
Afterburner 4
Navigation 5
Ewensif manuvering 4
SPACESHIP COMAND
Battlecruiser 4
Destroyer 4 (nie wymagane chyba ze zamias incrususem wolisz latać catalystem)
Gallenet BS 4
Gallente cruiser 4
Gallente frigate 4
Spaceship comand 5
Odnośnie kolejności hmmm
Na pocztek lerningi (zakładam ze to już wiesz więc nie pisałem lern 5 podstawowe i advenced na 4 minimum, cyernetyka na 4 i kable +4 do nauki )
Potem chyba najlepsza opcja to jak najszybsze zdobycie vexora i jakotakie go oskilowanie (skile do tanka na prawie t2, light drony t2) -> myrmidon i dalsze maksowanie skili, tak zeby w dominiksa siadać z tankiem t2 i dronami rozwiniętymi na full może poza sentry i heavy te mogą być dopiero zaczete
Post jest wyrwany z kontekstu więc wyjaśniam że kadet prosił o rady (zaczynał dopiero) w temacie jakie skile są potrzebne żeby skutecznie latać na l4; skutecznie = zarabiając sensowne iski w sensownym czasie
jak sobie poukładasz te skile to już twoja broszka, plan nie mojej postaci zrobiłem tylko raz i więcej nie zamieżam ponosić konsekwencji czegoś takiego
Fit pod który celują te skile docelowo wygląda tak (część modów to dalsza przyszłość więc ich nie ujmuję w wylistowanych skilach):
[Dominix, Serpentis\Gueristas]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Reactor Control Unit II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Dual 250mm Railgun II, Antimatter Charge L
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5
Warrior II x5
Hornet EC-300 x5
Ogre II x5
Garde II x5
Wersja nieco bardziej noob freandly wygląda tak:
[Dominix, Serpentis\Gueristas]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Capacitor Power Relay II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
100MN Afterburner II
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Dual 250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge L
Drone Link Augmentor I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Hobgoblin II x5
Ogre I x5
Hammerhead II x5