No przebilem sie przez wszystkie propozycje i z najbardziej istotnych rzeczy wybralem ponizsza 7demke:
#24 Boost Nighthawka
Jako jedyny command w grze Nighthawk ma mniej PG niz jego odpowiednik BC. Autor postulatu dokladnie opisal brak logiki porownujac do innych commandow Slepnira, Astrate i Absolution takie parametry jak ehp,dps,speed ilosc zmarnowanych slotow na RCU. Dodam, ze sam nie latam commandami (tengu lepsze
) ale to jest jakas anomalia w balansie
#85 Grupowanie innych modułów niz bron.
Nie ma to jak odpalac 3-4 moduly po kazdym jumpie wydocku etc. skoro mozna to zastapic jednym guzikiem np. zgrupowac hardenery, sensor boostery, damage control, tracking computery etc.
#106 Kontynuowanie ostrzalu wybranego wczesniej celu po reload.
nic dodac nic ujac.
#128 Precision heavy missiles (CSM)
Calkowicie useless missie a co gorsza tym bardziej useless im ma sie wiecej SP w missile - revamp.
#141 Odświeżenie magnetometrików
Obecnie magnotometrici ssaja (przynajmniej w empire i 0.0 angels/guristas) jesli ktos nie ma szczescia do dropu - a szkoda bo to fajny sigi sa i takie klimatyczne.
#158 Ship maintenance bays revisited (CSM)
Usuniecie blokady ktora nie pozwala na zostawianie w carrierze shipow ktore maja cos w ladunku po za amunicja. To bylo uzasadnione kiedy nie bylo jf'a, rurki etc. a teraz to tylko "utrudnienie", bo ani w cynostawiaczke wrzucic paliwo ani np. schowac ship w ktorym ma sie loot z plexa - bez sensu przeciez i tak nikt nie bedzie carriera dzis uzywal przemyslowo do transportu, bo po co jak sa jfy.
#201 Whatever happened to the industry expansion (CSM)
Odswiezenie industrialnych aspektow gry tkaich jak mining, produkcja, inwencja - polecam przeczytac wszystkim industrialowcom, z najistotniejszych punktow to:
- monitoring cen minsow i balans miedzy dropem minsow z refiningu a iloscia kopanych minsow
- calkowite zrobienie od nowa produkcji/inwencji bo obecna nie jest dostosowana do przemyslowych produkcji.