Autor Wątek: Nowe avatary  (Przeczytany 77808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 21, 2011, 13:42:50 »
Akurat gry konsolowe żyją dłużej, bo nie ma pogoni za nowszymi konfiguracjami sprzętowymi. Gry kosztują też więcej, to też powoduje, że ludzie właśnie tak nie skaczą.

Poza Polską konsole zdobywają popularność, więc tutaj akurat zagrożenia nie widzę. Co nie znaczy, że same założenia - o których pisałem wcześniej - się sprawdzą.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 21, 2011, 14:08:25 »
Jak dla mnie samo ograniczenie rynku jest glupie bo teraz kazdy szanujacy sie producent jak wypuszcza gre na konsole to przewaznie i wersja na PC wychodzi (oczywiscie sa wyjatki jak np seria Gran Turismo ) i odwrotnie wersja PC razem z wersja konsolowa.

Gregorius

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 21, 2011, 20:02:37 »
Wracając do tematu.

Z cyklu "lepiej nie będzie" Oto nowy Greg :

(tak wiem, jeszcze z edytora, ale już mi się nie chce 3x robić uploadu plików :P) - tło jest tylko inne atm (to caldari)

A tutaj stary nazista :


Nie uzyskałbym tego efektu bez pomocy Aenyweddien ;)) THX!

Kareem

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 21, 2011, 20:46:00 »
Z tej metamorfozy jestem całkiem zadowolony



A z tej już mniej:


Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #214 dnia: Styczeń 21, 2011, 20:47:03 »
A ja dzieki CCP zrobilem sie lepiej :



Nawet alta lepiej zrobilem




Imo powinni dac z tydzien na zabawe to by calkiem fajne avki powychodzily, im wiecej czlowiek przy tym siedzi tym lepiej wychodzi ale trzeba zrobic fote i dopiero wtedy widac ze cos jest nie tak :/

Alrekus

  • Gość

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #216 dnia: Styczeń 21, 2011, 21:27:51 »

Imo powinni dac z tydzien na zabawe to by calkiem fajne avki powychodzily, im wiecej czlowiek przy tym siedzi tym lepiej wychodzi ale trzeba zrobic fote i dopiero wtedy widac ze cos jest nie tak :/
QFT. A ja za cholerę nie mogę odtworzyć tego, co zrobiłem na sisi :/

I cholernie brakuje opcji undo lub możliwości savenięcia w trakcie

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #217 dnia: Styczeń 21, 2011, 22:00:57 »
Stary Ptyś:


Nowy Ptyś:



może tak poślę CCP list dziękczynny?

I'm so Gallente I shit drones.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #218 dnia: Styczeń 21, 2011, 22:42:34 »
@Kara Mon wybacz.. nie chcę tutaj urządzać jakiegoś flejma, ale czy masz jakiekolwiek doświadczenie z konsolami? z rynkiem gier (nie taki, że grasz, ale z biznesowego punkty widzenia)? Bo wydaje mi się, że nie.. to co wypisujesz o konsolach i o przyszłości gry która jeszcze nie wyszła mnie - mówiąc delikatnie - mocno zaskakuje.

Konsole potrzebują jakiejś hybrydy MMO, te platformy nie mają żadnej stabilnej gry na której można by było się skupić.. jeśli CCP uda się wydać tego typu grę na konsole to będzie kolejny krok w ewolucji konsol, wydanie gry mmo na 360 czy PS3 to po dziś dzień marzenie wielu producentów gier (np. Funcom i AoC). Jeśli Sony lub MS będzie widziało w tym zysk i będzie ten projekt wspierało to na pewno przetrwa i zyska popularność.

Blutbart

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #219 dnia: Styczeń 21, 2011, 22:59:52 »
Toi ja sięportretami pochwalę...
http://eveolution.de/portrait.php?user=Slegger+Law
A tu podziękować CCP za to że mogłem mopa z głowy zdjąć...
http://eveolution.de/portrait.php?user=Lo+K%27Chen

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #220 dnia: Styczeń 21, 2011, 23:44:23 »

Nowy Ptyś:

Musze ci powiedziec Ptysiu, ze bardzo zmezniales


edit: moj nowy wyglad:



« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 00:02:43 wysłana przez CATfrcomCheshire »
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #221 dnia: Styczeń 21, 2011, 23:54:23 »
Musze ci powiedziec Ptysiu, ze bardzo zmezniales

Hehehe, oj weź bo się zarumienię :-[. W drugą stronę jedyna opcją była by zmiana płci.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
nasze avatarki
« Odpowiedź #222 dnia: Styczeń 22, 2011, 08:48:31 »
po wspaniałym paczu wszyscy sobie pozmieniali avatarki, ja poszedłem zmysłem stadnym i zmieniłem mojego amarrowskiego hermetycznego jegomościa w super stylowego imperatora palpatine, lecz w ekranie logowania wyglada super podczas gry w czatach ingame wyglada troche sami zobaczcie :D
czy komuś się taki incydent przydarzył ? :p
chociaż ccp mówiło coś o wtorku do kiedy maja poprawiać
wrzucam focie !
http://img824.imageshack.us/i/impeek.png/
pewpew

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #223 dnia: Styczeń 22, 2011, 10:12:58 »
Cytuj
@Kara Mon wybacz.. nie chcę tutaj urządzać jakiegoś flejma, ale czy masz jakiekolwiek doświadczenie z konsolami? z rynkiem gier (nie taki, że grasz, ale z biznesowego punkty widzenia)? Bo wydaje mi się, że nie.. to co wypisujesz o konsolach i o przyszłości gry która jeszcze nie wyszła mnie - mówiąc delikatnie - mocno zaskakuje.

On tak zawsze ile razy się przewija temat konsol . Przyzwyczaj się.
Mi już się nie chce produkować raz enty na ten temat .
Pytania oczywiście postawiłeś słuszne . :P

Tylko jedno sprostowanie do sprawy ,która mnie zawsze kłuje w oczy  :p
Cytuj
Akurat gry konsolowe żyją dłużej, bo nie ma pogoni za nowszymi konfiguracjami sprzętowymi. Gry kosztują też więcej, to też powoduje, że ludzie właśnie tak nie skaczą.
Gry na konsole kosztują wszędzie tyle samo ile kosztują gry na pc . Polska jest ewenementem w tej kwestii .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 10:19:28 wysłana przez HammerSnake »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #224 dnia: Styczeń 22, 2011, 10:43:13 »
Przeczyść u siebie cashe itp, wtedy powinnien zostać jeden wizerunek. Jesli to ten co chcialeś to git, natomiaswt jak nie ten co chciałeś pisz petycje

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 22, 2011, 10:49:45 »
Podobno tak jest że jeśli ktoś zmieniał już zrobionego avatara to nowy załaduje się dopiero po pewnym czasie
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 22, 2011, 11:47:54 »
Podobno tak jest że jeśli ktoś zmieniał już zrobionego avatara to nowy załaduje się dopiero po pewnym czasie

Potwierdzam. Też tak miałem. Ale po kilku godzinach wszystko było okej. Tylko obrazek na localu był ten sam, ale starczyło zmienić system i pojawił się nowy.

A to nowy ja: Siri Irme

Miał być ktoś na wzór Riddicka, ale nie ma takich stylowych gogli. Zaś sama łysa pała nieciekawie się prezentuje 8)

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #227 dnia: Styczeń 22, 2011, 16:33:56 »
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Elgrim

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #228 dnia: Styczeń 22, 2011, 16:36:05 »
W końcu udało się odpalić creatora na innym kompie - oto efekty:

http://eveolution.de/portrait.php?user=Azbuga
http://eveolution.de/portrait.php?user=Azbuga%27s+toy
http://eveolution.de/portrait.php?user=market+gardenia

fajny ten edytor

Azbu nawet podobny do Ciebie ten twoj char.
Gratulejszyn :)

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #229 dnia: Styczeń 22, 2011, 16:40:20 »
staralem sie :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Trzmielu

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #230 dnia: Styczeń 22, 2011, 17:48:46 »
A to sem ja:


Niezle sie pownerwialem w trakcie edycji. Mimo dosc dobrego kompa wszystko zamulalo i jakos tak malo precyzyjnie moglem wprowadzac zmiany.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #231 dnia: Styczeń 22, 2011, 20:14:02 »
Pewnie moj stary wysluzony szmelc  tego nie udzwignie.

Poprawiłem Twoją wypowiedź :P

A teraz wracamy do topicu:

SokoleOko



Pani Sokołowa (czyli "main alt")



SokoleOko Jr (instruktor w Unseen Academy)



siostra Sokoła (taki pierwszy alt, który zrobiłem)


« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 20:33:05 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #232 dnia: Styczeń 22, 2011, 20:25:45 »
A to sem ja:


Niezle sie pownerwialem w trakcie edycji. Mimo dosc dobrego kompa wszystko zamulalo i jakos tak malo precyzyjnie moglem wprowadzac zmiany.
http://www.youtube.com/watch?v=4FPGJrzzq_I

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #233 dnia: Styczeń 22, 2011, 20:33:20 »
Ciąg dalszy:

alt capitalowy (musiał spoważnieć, skoro będzie latał Nyxem)



handlowiec



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gregorius

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #234 dnia: Styczeń 22, 2011, 21:10:54 »
@Sokole

Imo wystarczyłoby pochwalenie się mainem. Reszty i tak nie znam i nie widziałem :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #235 dnia: Styczeń 22, 2011, 21:26:25 »
Chodzi o mordy, a nie poznawanie się :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #236 dnia: Styczeń 22, 2011, 23:28:44 »
A ja właśnie chciałem sobie jakąś głupawą mordę tak jak można to było robić w starym kreatorze i niektórzy mieli. A tu lipa, nie da się. A przynajmniej ja nie potrafię, a nakombinowałem sie sporo >:(

Zostało zrobić zwykła gębę  :(

nowy:



stare:
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #237 dnia: Styczeń 23, 2011, 01:40:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=4FPGJrzzq_I

haha . Miałem dokładnie takie samo pierwsze skojarzenie :D.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #238 dnia: Styczeń 23, 2011, 04:57:03 »
A ja właśnie chciałem sobie jakąś głupawą mordę tak jak można to było robić w starym kreatorze i niektórzy mieli. A tu lipa, nie da się. A przynajmniej ja nie potrafię, a nakombinowałem sie sporo.............

Da sie zrobic, zerknij te:






✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Trzmielu

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #239 dnia: Styczeń 23, 2011, 10:40:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=4FPGJrzzq_I

Dokladnie takie mialy byc skojarzenia :D Teraz tylko czekam na dodatki od CCP, dam kazde pieniadze za zlote lancuchy  8)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #240 dnia: Styczeń 23, 2011, 14:08:25 »
[admin]Nieco przeczyściłem wątek. Dyskusje o maszynach do gry poleciały do offtopicu[/admin]

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #241 dnia: Styczeń 23, 2011, 18:41:23 »
Najlepsza metoda :)
swojego alta też zrobiłem w ten sposób:
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2013, 13:27:41 wysłana przez znienawidzony admin »

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #242 dnia: Styczeń 23, 2011, 18:49:24 »
Te stare  avatary w sobie cos mialy. Te nowe to takie "perfekcyjne" lalki. Jak jeszcze tworzenie postaci jest do zgryzienia, to juz system potretow jest do c**ja.

Dlaczego nie moge miec dokladnie takiej postaci na fotografii jaka zrobilem w edytorze?!

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #243 dnia: Styczeń 23, 2011, 19:11:19 »
oficjalnie we wtorek bedzie paczyk do portretów i beda poprawiać ! ;P
na mojej nie widać kapturka a zrobilem sobie postać ala imperatora palpatine, niestety bez kaptura wygladam jak sprzedawca ryżu :(
pewpew

Oxylan

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #244 dnia: Styczeń 23, 2011, 23:18:44 »
Te stare  avatary w sobie cos mialy. Te nowe to takie "perfekcyjne" lalki. Jak jeszcze tworzenie postaci jest do zgryzienia, to juz system potretow jest do c**ja.

Dlaczego nie moge miec dokladnie takiej postaci na fotografii jaka zrobilem w edytorze?!

Problem w tym że podczas edycji portretu postać ma zmienna mimike może minimalnie ale robi co chwile (grymasy) lekki uśmieszek, powaga, smutek, są to tak małe wachania mimiki że na pierwszy rzut oka tego nie widać i to b wpływa na ogólny wygląd końcowego efektu, jakby postać edytowana w oknie portretu była sztywna jak trup nie byłoby tego problemu, pstrykanie foty za każdym razem powoduje inny efekt finalnej foty.

Największe zamieszanie w portrecie sprawia światło i cienie, np nos albo usta rzucają różnie cień względem kierunku pozycji postaci i padania światła, jak o to nie zadbasz i np oddalisz znacznie postać to efekt będzie taki że zamiast kawałka twarzy będzie tam cień, z tym że nie będzie to wyglądać jak cien tylko raczej czarna kropka albo plama, widać to zwłaszcza kiedy bawisz się oddaleniem postaci czy też obracaniem pozycji postaci, przykład - zrobiłem sobie amara na styl starego mędrca z siwą brodą i za każdym razem jak zmieniałem światło broda zmieniała kolor od siwego po b jaskrawy czy też kolor tlenionej blondynki, albo wyglądała jakby był pomalowany białą kredą, to wszystko przekłada się na to że finalny sztywny avek w grze jest inny.

« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2011, 23:35:02 wysłana przez Oxylan »