Pamiętam jakie były kontrowersje przy przyjmowaniu "chimer" bo ich eff faktycznie nie porażał - okazało się że ludzie tam potrafią i chcą latać - ale w 5 (a tyle wtedy było aktywnych pvp) nie bardzo mogli zadziałać i byli blobowani przez 10 obcych.
Chimery teraz to taka frakcja yarrr dla tych którzy lubią latać ostrzej a bez wielkiego "halo" - aczkolwiek potrafią się przymusić i być bardzo zjadliwym trzonem floty ;p
Co do innych korpów - w większości wypadków wystarcza trochę pomocy na początku i ludzie zaczynają sobie sami radzić - wystarczy trochę chęci na początku.
Z moich doświadczeń - odradzam zabieranie "nowych" do głębokiego null na dalekie roamy, najlepiej sprawdziło się kilkukrotne kampienie gate w systemach tak by ludzie na spokojnie mogli przyzwyczaić się do:
- skakania przez ss bo bańki itp
- semi align i align
- spokojne sprawdzenie czy każdy ma odpowiednie overwiew
- w praktyce niektórzy dowiadywali się co oznacza "wycloaczyć go!" jak obcy przeskakiwał przez gate
- zostawianie dronek przy skoku
- nagminne
- ustawianie się na bojowo
to i wiele innych drobnych rzeczy potrafi "zabić" chętnego aczkolwiek nieobeznanego pilota przy dalszym roamie - na których po prostu nie ma czasu by coś tłumaczyć i sprawdzać. Chimera powyższe już od początku miała mniej lub więcej opanowane - ale innym korpom bardzo przydały się takie proste gate-kampy w 5+ gdzie o wszystko można było spytać. A potem pare szybkich małych roam - i wynikiem tegoż powstaje pilot null ;p
Ile ja celestisów kiedyś nawtapiałem....
, że tak sobie przypomne....
Nie wiem jak teraz to jest z kampieniem gate - kiedyś dało radę w parę osób statkami T1 się ustawić, teraz sam mam na alcie i main BlackOpa i covert cyno na takie kampy, latają już nie pojedyncze vagasy ale cynabale z wsparciem dramieli...
Jakimś cudem są na nim kille sprzed paru dni, co dodaje mu wiarygodności.
Mimo próśb parę osób nie zmieniło api-key, i się pewnie sciągają :/, mówiłem, zignorowano - co poradzić?