Autor Wątek: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?  (Przeczytany 53445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 27, 2010, 15:33:58 »
Jak to zrobisz to z hi seca zrobi sie kilka hi secow. W kazdym powstanie hub handlowy i ludzie ktorzy nie lataja do low/0.0 beda latac do niego zamiast do jita.
Ceny beda pewnie troche wieksze, troche ludzi odejdzie z gry bo swiat im sie skurczyl, nie moga zarobic po nowych cenach na plexa itp ale to wszystko.
Poza tym jaki jest cel czegos?
IMO nie da sie tego logicznie obronic. Bo np jak uzasadnic wystepowanie takiego gazu tylko w low, a nie w 0.0
No i skoro to mialby byc surowiec do wyrobu nielegalnego srodka, to takie miejsca powinien stale oblegac concord i profilaktycznie eksterminowac kazdego kto chce sie tam zblizyc  ;)

Podstawowe pytanie. czemu w low tak, a w 0.0 nie
Poza tym w gre wchodza za duze ilosci m3 zeby to wypalilo.

Po 1. Ludzie i tak by przelatywali aby coś w innym hubie kupić taniej.
Po 2. Jeśli była by w tym odpowiednia ilość isk to znaleźli by się także chętni aby tak zarabiać.
Po 3. Gwoli przypomnienia. Po najbliższych zmianach ma być walka o planety i tym samym ograniczenia użytkowników bawiących się na danej planecie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 27, 2010, 15:49:03 »
Słyszałem że podobno po to się ustawia cynojamery żeby ukrócić taką działalność

hmmm a czy cynojammer dziala takze na friendly cyno? Jesli dziala to nie jest rozwiazaniem, bo jednak friendly capsy skaczace z roznych miejsc w tym z low seca powinny miec transport niezaklocony.

silvia

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 27, 2010, 15:52:29 »
[offtopic]

@nitefish - problem z latwiejszym zarobkiem isk bylby taki, iz wtedy ceny poszly by w gore lub isk stal sie waluta bez-wartosciowa i bedziemy mieli handel wymienny na zasadzie tradowania itemami tak jak to wyglada w wielu innych grach.

Imho, co ccp powinno zrobic by obnizyc ceny to postarac sie usunac troche isk z marketu.
Moja propozycja byla by, zeby wprowadzic wieksze koszty utrzymania korporacji (tego iz ona istnieje, i bylo by to na pokrycie corp-chata). Kolejne by wprowadzic prowizje dla firmy tele-komunikacyjnej w eve od kanalow i prywatnych konwersacji + koszty wysylania emaili.
Powinny to byc grosze, lecz jednak powinno to istniec. [otworzenie konwersacji kosztuje xxx isk za odleglos + mala oplata za wyslana wiadomosc - cos typu 100isk od wiadomosci]

[/offtopic]

[ontopic]
ostatnio mialem taka mysl, by gracze mogli wchodzic do FW nalezacych do frakcji pirackich i inni jeszcze by mogli wchodzic do fw concordu. nastepnie by sie bili o systemu i wprowadzic nowy system okreslania security systemu - mianowicie systemu z 1.0 sa typu "constant", i nastepnie wyliczane jest iz kazdy system dalej od niego spada o 0.1 security status. Systemu z 0.5 sa typu "vulnerable" i moga zostac przejete na rzecz lowsec'a. Wtedy, kazdy system wokol niego wpada w "reinforced" i traci 0.1 na dzien. Cos takiego :D

Cytat: dark flonoe
W rzeczywistosci:
- hi sec to wysokie zarobki, duze bezpieczenstwo
- low sec to niskie zarobki, niskie bezpieczenstwo
- null to najwyzsze zarobki, najwyzsze bezpieczenstwo
Nie zgadzam sie. Ryzyko jest bardzo duze. Wyobraz sobie, ze robisz plexa a potem powrot na stacje. Skaczesz przez gate, a tutaj jakis solo host, ktorego nikt nie zaraportowal.

Kolejna rzecza jest to, iz w 0.0 mozna latwo wdupic duza ilosc kasy w postaci pos'a. W high nie bardzo.

Posiadanie wlasnego sov'a w 0.0 wiaze sie z walka pvp, ktorej nie potrzeba uprawiac w low / highsec i duzym effortem.
Mozna zawsze wpasc do npc 0.0, ale tam jest jeszcze wieksze prawdopodobienstwo tego, iz zginiesz na jakims gate, gdyz tam juz scoutow nie ma (az tyle... zawsze mozna uzywac alta, lecz to juz wymaga oplacania kolejnego konta = wiecej kasy dla CCP ).

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 27, 2010, 15:53:15 »
Na wszystkie poza covertowym.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:07:08 »
hmmm a czy cynojammer dziala takze na friendly cyno? Jesli dziala to nie jest rozwiazaniem, bo jednak friendly capsy skaczace z roznych miejsc w tym z low seca powinny miec transport niezaklocony.
A wiesz że to mozna wyłaczać i właczać? Dla blue ustawiasz okno przelotowe i tyle

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:14:23 »
Nie zgadzam sie. Ryzyko jest bardzo duze. Wyobraz sobie, ze robisz plexa a potem powrot na stacje. Skaczesz przez gate, a tutaj jakis solo host, ktorego nikt nie zaraportowal.

jak jest solo to dostaje w cymbal od scouta  (moj scout zawsze leci w pvp shipie) albo dostaje moj scout w cymbal, a jesli lecimy grupowo to tez dostaje w cymbal lub ucieka.

Cytuj
Kolejna rzecza jest to, iz w 0.0 mozna latwo wdupic duza ilosc kasy w postaci pos'a. W high nie bardzo.

Jak? stortium za 50kk iskow daje ci 2,5 dnia na ewakuacje.

Cytuj
(az tyle... zawsze mozna uzywac alta, lecz to juz wymaga oplacania kolejnego konta = wiecej kasy dla CCP ).

utrzymanie miesieczne alta to nie liczac fracyjno-plexowego lootu to 3 (no przy pechu do spawnow 3,5) godziny racenia dla wprawnego carebeara, wtopa shipa to juz zalezy jak bardzo jest "pimped"

A wiesz że to mozna wyłaczać i właczać? Dla blue ustawiasz okno przelotowe i tyle

mozna, a teraz znajdz jelenia co bedzie stal przy "wlaczniku" i wylaczal kazdemu blue kto chce przeleciec.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:20:47 »
Zlikwidowac sentry w low , dla bloba i tak bez znaczenia czy one tam sa czy nie a dramatycznie ograniczaja small scale pvp , majac -10 trzeba sie nameczyc zeby jakis dziad z dodatnim standem zachcial nas zaatakowac . Malo kogo chronia, co najwyzej orke co leci bez scouta przed jakims pojedynczym vagasem (swoja droga  tak taka orka jest prawie martwa wiec co za roznica i tak ja ktos dopadnie i tak  :P )wszelkie indyki freje i inne cuda dostaja tylko zludne "bezpieczenstwo".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:25:36 »
Cytuj
mozna, a teraz znajdz jelenia co bedzie stal przy "wlaczniku" i wylaczal kazdemu blue kto chce przeleciec.
Okno przelotowe to nie jest jeleń warujący tam non stop. Tylko będący tam o określonej z góry porze przez x czasu. Jeśli to typowy mod posowy to samo onlinowanie trwa kilka minut więc wystarczy dać off i natychmiast on i już.  W tej chwili zaczynasz prezentować postawe taka jak np Sokole Oko płacząc na dronki ecm. W grze jest dostępny środek zaradczy, i bardzo skuteczny. Ale zamiast dostosować się do jego użycia wolisz płakać na te złe rzeczy bo są przykre dla Ciebie. Tak btw ktoś kto ich uzywa sam musi z czegoś zrezygnować (dronki  - to brak dodatkowego dps, cynostawiacz najpier trzeba przeszmuglować a potem utrzymać przy zyciu dość długo żeby capsy wskoczyły / tytan postawił brige)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

lastverb

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:29:14 »
min 100m na godzine? chyba tylko matka na sanctumach. na paskach bedac sam w systemie wyciagniesz moze 60, do 80 z altem do zbierania wrakow. oczywiscie jak masz szczescie do spawnow. Nie licze faction/transportow.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:34:47 »
100m na godzine? po co matka jak jest machariel? tanszy , szybciej zrobi i bezpieczniejszy jak sie ma objawy posiadania mozgu

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:37:01 »
Okno przelotowe to nie jest jeleń warujący tam non stop. Tylko będący tam o określonej z góry porze przez x czasu. Jeśli to typowy mod posowy to samo onlinowanie trwa kilka minut więc wystarczy dać off i natychmiast on i już.  W tej chwili zaczynasz prezentować postawe taka jak np Sokole Oko płacząc na dronki ecm. W grze jest dostępny środek zaradczy, i bardzo skuteczny. Ale zamiast dostosować się do jego użycia wolisz płakać na te złe rzeczy bo są przykre dla Ciebie.

1. nie placze, napisalem jak sie zadoptowalem do zaistnialej sytuacji. A nawet uargumentowalem czemu wole warp na posa zamiast podjac walke z takim hostem.
2. polecialem capsem na eskalacje i pozniej mam czekac na nastepny dzien na okienko? dzieki wole system bez cynojammera ;)

min 100m na godzine? chyba tylko matka na sanctumach. na paskach bedac sam w systemie wyciagniesz moze 60, do 80 z altem do zbierania wrakow. oczywiscie jak masz szczescie do spawnow. Nie licze faction/transportow.

100kk na godzine mozna zarobic na wiele sposobow:
1. 2 medium shipy + 10 fighterow na sanctumach bez zbierania wrakow
2. 2 carriery na sanctumach bez zbierania wrakow

i pewnie jeszcze wiele innych setupow.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:41:49 »
A teraz coś dla kogoś bez altów poprosimy... :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 27, 2010, 16:42:18 »
Okno przelotowe to nie jest jeleń warujący tam non stop. Tylko będący tam o określonej z góry porze przez x czasu. Jeśli to typowy mod posowy to samo onlinowanie trwa kilka minut

30

cynostawiacz najpier trzeba przeszmuglować a potem utrzymać przy zyciu dość długo żeby capsy wskoczyły / tytan postawił brige)

http://www.youtube.com/watch?v=zDVEHE10nHc#t=48s :P

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 27, 2010, 18:50:56 »

Po najbliższych zmianach ma być walka o planety i tym samym ograniczenia użytkowników bawiących się na danej planecie.
A co z planetami w 0.0?
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 27, 2010, 18:52:25 »
@Doom
@Tloluvin

Nie chce mi się pisać Wall of Text więc nie będę przeprowadzał dowodu ile rzeczy w EVE się nie trzyma logiki a Wy tu z logiką wyjeżdżacie. To jest GRA - radze zapamiętać i powtarzać GRA ! I nie ma nic wspólnego z logiką. Tak jak ship lecący 20AU/sek, tak jak fregata kasująca BSa - nawet by mu idąc za logika pancerza nie porysowała i milion innych rzeczy. A obronić da się w tej GRZE wszystko co zaimplementuje CCP i warto o tym pamiętać zanim się zacznie dyrdymały pisać. :P

Cynojamery mogłyby spokojnie rozróżniać shipy na zasadzie FoF i pozwalać lub nie stawiać cyno. 4 Empire w każdej chwili można by oddzielić pasami zupełnie nowych low-seców - przypominam że znikąd pojawiło się Dronkowo i wprowadzenie FW też wrzuciło ot tak ileś tam systemów, bodaj jeden region.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:15:17 »
Empire w każdej chwili można by oddzielić pasami zupełnie nowych low-seców
Oczywiscie ze mozna to zrobic i uzasadnic. Tyle ze akurat to wykonczyloby hi sec, a jezeli to co niektorzy mowia o zaludnieniu hi seca jest prawda to takze wykonczyloby CCP

Co do logiki to takze nie chce mi sie pisac sciany tekstu wiec po prostu sie z Toba nie zgodze

A tak wogle to mial byc temat o tym po co sciagac ludzi do low czy 0.0, a nie jak uaktracyjnic low czy 0.0, a tym bardziej nie o tym jak wykonczyc CCP :P
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

amra

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:26:42 »
A ja do tej pory nie rozumiem dlaczego niektore osoby pragna zmuszac innych do grania w ta gre innacze niz lubia grac :)
Nie rozmuiem, dlaczego ktos kto lubi sobie robic misje i sprawia mu to fun ma byc zmuszany do przenoszenia sie do low-sec i po co ? aby kots inny mogl mu ten fun psuc. To jest dopiero szczyt hipokryzji :D

Dagund

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dagund
  • Korporacja: Koza z piekła
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:32:56 »
powinno sie przeniść dotychczasowe mozliwości zarobkowania z hi do null, tak zeby hi było tylko i wyłącznie miejscem startowym a nie docelowym habitatem dla wiekszości

Kara Mon

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:54:30 »
A ja do tej pory nie rozumiem dlaczego niektore osoby pragna zmuszac innych do grania w ta gre innacze niz lubia grac :)
Nie rozmuiem, dlaczego ktos kto lubi sobie robic misje i sprawia mu to fun ma byc zmuszany do przenoszenia sie do low-sec i po co ? aby kots inny mogl mu ten fun psuc. To jest dopiero szczyt hipokryzji :D


Przez 1.5 roku grania w eve nauczylem sei ze w tej grze chodzi o to zeby zepsuc komus dzien i caly fun z gry  ;D

Gizmo79

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 27, 2010, 20:25:45 »
powinno sie przeniść dotychczasowe mozliwości zarobkowania z hi do null, tak zeby hi było tylko i wyłącznie miejscem startowym a nie docelowym habitatem dla wiekszości
Ciekawe jak długo byś pograł w tą grę wtedy :)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 27, 2010, 21:20:17 »
Myślę, że Gizmo przesadzasz. Wiele osób z mojego korpa właśnie weszła bezpośrednio do zero zero i sobie chwali. Jest odpowiednie powiedzenie na tę okazję "Strach ma wielkie oczy".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 27, 2010, 22:08:57 »
Myślę, że Gizmo przesadzasz. Wiele osób z mojego korpa właśnie weszła bezpośrednio do zero zero i sobie chwali. Jest odpowiednie powiedzenie na tę okazję "Strach ma wielkie oczy".
A mi się właśnie przypomniał dowcip jak komuś zgubili w zaświatach teczke i mógł wybrać sobie piekł czy niebo, zajżał do pikła zobaczył reklame....

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 27, 2010, 22:38:27 »
ale wierza i moduly nadal pozostana.

chyba wieza, tak czy inaczej pos sie splaca w ciagu 2 max 3 tygodni jak sa dobrze reakcje ustawione.
a swoja droga to czy jak pos jest w reinforce to nie mozna go i modulow odczepic i spakowac?

Cytuj
W trzy godziny racac zrobi sie nie wiecej niz 40mil. Plex kosztuje 320mil, czyli potrzeba osmiu godzin.
tyle to sie w hi secu na misjach zarabia.

Cytuj
mozna miec rightsy i wlaczac i wylaczac jak trzeba skorzystac.

tia bo kazdy jeden blue latajacy capsem dostanie rightsy  ;D

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 27, 2010, 23:14:24 »
a swoja droga to czy jak pos jest w reinforce to nie mozna go i modulow odczepic i spakowac?

Nie, nie mozna, jak POS jest w RF to jest w RF, nie mozesz go zatankowac, nie mozesz stronta dorzucic, nie mozesz zadnego modułku ani onlinowac, ani offlinowac, nie możesz niczego anchorowac ani unanchorowac, nie mozesz niczego z CHA ani z SMA wyciagnac.

EDIT:
powyższe wyciąganie/wkładanie tyczy się każdego modułu jaki na posie możesz zainstalować.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 28, 2010, 00:25:33 »
Nie, nie mozna, jak POS jest w RF to jest w RF, nie mozesz go zatankowac, nie mozesz stronta dorzucic, nie mozesz zadnego modułku ani onlinowac, ani offlinowac, nie możesz niczego anchorowac ani unanchorowac, nie mozesz niczego z CHA ani z SMA wyciagnac.

EDIT:
powyższe wyciąganie/wkładanie tyczy się każdego modułu jaki na posie możesz zainstalować.

Nie tak dawno temu latając po WH znaleźliśmy i rozklepaliśmy w godzinach nocnych posa (czytaj zreinforsowaliśmy). Człowiek miał zanhorowane działka ale nie onlinowane i ... po wejściu do gry pod koniec reinforsa okazało się, że człowiek onlinował działka ale ... i tak stracił posa wraz z dwiema niespodziankami
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=7551164 + niespodzianki http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=7550491
Wniosek nasuwa się jeden ltrook.
Działka można onlinować.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 28, 2010, 01:29:41 »
W trzy godziny racac zrobi sie nie wiecej niz 40mil. Plex kosztuje 320mil, czyli potrzeba osmiu godzin.

Spokojnie robisz 20 mil w 20 minut na Sanctumie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 28, 2010, 08:53:28 »
Nie 'spokojnie' tylko pimped raciarka na wymaksowanych skillach lub dwoma charami. 'spokojnie' znaczy 'jedna postacia ze skillami glownie na 4 w statku za okolo 150-200'.

Takczysiak, zarabianie na ratach bardzo duzo w skali globalnej zarzyna gre, szczegolnie dla kerbirow ale i rowniez dla pvperow. Najgorzej bylo kiedy rzeki kasy plynely glownie z misji w hi, ale sanctumy tez sa zbyt bezpieczne;

Kerbir chce czerpac radosc z zarabiania. W swiecie racenia srednio za 15 na godzine:
1. Znalazlem fajne skalki, zryje je za 28 na godzine, hura!
2. Lecimy w kilku do C5 zarobimy kilka B w kilka godzin przy odrobinie szczescia, z lekkim ryzykiem roznych niespodzianek, hura!
3. Znalazlem dobra trase handlowa choc ma sredni ruch, w miesiac zarobie kilka b, hura!
4. Produkuje statki, jejku jej, na kazdym zarabiam 15m, bede bogaty, hura!
5. Znalezlismy chmure, beda dragi, fortunaaaa, ura uraaa

Swiat 100m na godzine:
1. Skalki? meh, bardziej mi sie oplaca poracic.
2. Sleepersi? meh...
3. Handel? ...meh... Moglbym zarabiac niby duzo wiecej niz na ratach ale to juz by byla gra w super excela i inwestycja na dziesiatki b i ryzyko.
4. produkcja? Ueeee.
5. Eksplorajca? Po co?

no dobra, ale pvperom powinno byc fajnie bo szybciej odnawiaja statki, nie?

Swiat 15m na godzine:
1. Race po pare h, moge wsasc w mojego codziennego BCka, super fajnego HACa, refundowanego fleet BSa, a na suicide opy jakiegos cruisera T1 moze - mam rowne szanse ze srednimi pvperami wszedzie.
2. Jestem super elitarny, zadko trace a moj korp oplywa kasa. Moge wsiasc w wypasionego frakcyjniaka i wymiatac!
3. Haaa, zabilismy wypasiony statek za 2b, co za emocje, co za radosc, niesamowite! :D :O 8P

Swiat 100m:
1. Race pare h, moge wsiasc w swojego codziennego HACa na frakcji, wypasionego Macha, refundowanego dreda a na suicide moze jakis BCek n T2? To czyni mnie z grubsza rownym ze srednimi pvperami wszedzie.
2. Jestem super elita, zadko trace statki, moj korp jest super bogaty, moge czesto latac wypasionymi frekcyjniakami... Jak 1/3 eve ... :(
3. Zabilismy wypasiony statek za 2b... No faaajno ...

Walka statkiem klasy X nie jest sama w sobie zabawniejsza niz walka statkiem klasy Y tylko dlatego ze X ma 20% wiecej tu czy tam. Fajne jest latanie czyms specjalnym i wyjatkowym, co ma przewage. Fajne jest tez kiedy mozesz sredni, dajacy rade statek pvp ￲odrobic w krotkim czasie. Ale kiedy wszyscy pvperzy sa biedniejsi / bogatsi, po prostu zmieniaja sie standardy sredniego / wypasionego.

Ogolnie, globalne bogactwo nie podnosi a moze obnizac radosc gry.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:22:05 »
No to właśnie zależy, co ktoś robi ze swoim czasem. Z mojej perspektywy jeśli chcę polatać to mam mało czasu na zarabianie kasy, a pimp raciarek nie skiluję bo wolę mieć coś fajnego do pvp.
Za czasów Atlasu akurat zarabiało mi się najlepiej, tym bardziej że mogłem robić sam plexy, a po takim tłustym dropie można było obkupić się w statki i długo cieszyć się bezstresowym lataniem.

Obecnie po zmianie domu jest nieco inaczej, nie robię już plexów (raciarka nie daje rady) tylko czasami anomalki i paski. Na cykl zarabiam 10-22kk a najczęściej tak po środku.
Zapasu kasy nie mam praktycznie żadnego (brak czasu) ale ponieważ zawsze widząc statek po okazyjnej cenie go kupowałem to mam ich jeszcze sporo.

Żeby rozbijać się czymś extra nie mam funduszy, ale wystarcza mi to co mam. Ogólnie to Ci co zarabiają kasę, żeby za to latać na pvp zawsze będą finansowo mocno odstawać od tych, co zbierają ją dla samego zbierania.

Jak słusznie zauważył Albi, racenie na 2 konta z capsem to chyba tylko opcja dla nielicznych.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:28:21 »
Nie 'spokojnie' tylko pimped raciarka na wymaksowanych skillach lub dwoma charami. 'spokojnie' znaczy 'jedna postacia ze skillami glownie na 4 w statku za okolo 150-200'.

Tyle zarabiałem na Sanshy Machem na ficie z tyłka (rigi do shielda, bo ship był na PvP + armor tank typu 2 hardy i LAR).


cała reszta plus...
Ogolnie, globalne bogactwo nie podnosi a moze obnizac radosc gry.

Albi, prawdziwy szacun, najlepszy post na centrali w tym półroczu. :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:41:50 »
Nie 'spokojnie' tylko pimped raciarka na wymaksowanych skillach lub dwoma charami. 'spokojnie' znaczy 'jedna postacia ze skillami glownie na 4 w statku za okolo 150-200'.

ok moja raciarka nie miesci sie w budzecie, ale tengu na ficie t2 ciezko nazwac pimped raciarka. :)

Cytuj
Swiat 100m na godzine:
1. Skalki? meh, bardziej mi sie oplaca poracic.

Chodzby skalki dawaly 500m na godzine to moje stanowisko jest takie: Skalki? Gdzie jest przycisk "Cancel subscription". Albi probowalem wiele razy podchodzic do kopanie i jedyne kopanie jakie bylo dla mnie akceptowalne to cepem robiac can flip ;)

Cytuj
2. Sleepersi? meh...

Hurra! Wreszcie cos nowego.

Cytuj
3. Handel? ...meh... Moglbym zarabiac niby duzo wiecej niz na ratach ale to juz by byla gra w super excela i inwestycja na dziesiatki b i ryzyko.

Super! Moja postac to jeszcze postac z czasow, kiedy dostawalo sie kilka skilli zaleznie od wybranej profesji i wybralem sciezke Trade :>

Cytuj
4. produkcja? Ueeee.

Poprosze o revamp produkcji, aby ustawienie kilkuset invencji i produkcji nie wymagalo godziny (bez ironii) dziennie klikania i bardzo chetnie aktywuje swoje 8 zamrozonych kont i zajme sie masowa produkcja ponownie. :D

Cytuj
5. Eksplorajca? Po co?

Hurra! Wreszcie cos nowego, mozna poleciec w grupie albo sprawdzic co moze dany statek (niekoniecznie glowna raciarka ja np. nałogo sprawdzam co moze zrobic tak niedoceniany ship jak Cerberus :> ).


Ellaine

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 28, 2010, 14:11:05 »
@Dark Flonoe

Nie no spoko, pewnie że można się bawić w różne rzeczy, niemniej jeśli dają one mniej kasy niż proste klikanie krzyżyków to jest to w pewnym stopniu zabija radochę.

Już nie jesteś dzielnym łowcą skarbów w niebezpiecznej dziczy, poszukiwaczem złota jadącym na dziki zachód z kilofem, rewolwerem i obłędem w oczach. Jesteś lekko zblazowanym turystą na wycieczce. Odwiedzasz, oglądasz atrakcje i wracasz do roboty w mieście.

Nie jesteś już przedsiębiorczym biznesmenem który dzięki trafnym decyzjom i odważnym inwestycjom ma szansę wybić się ponad stan. Jesteś krzyżykowym robotnikiem jak wszyscy dookoła, który w ramach hobby traci trochę czasu i pieniędzy na niezbyt produktywne babranie się z tabelkami kiedy mógłby więcej zarobić wciskając F1.

Gra traci smaczek strategiczno/ekonomicznej a zyskuje cechy gier typu "poklikaj sobie jak ci się bardzo nudzi" typu Farmville.

Oczywiscie ze mozna to zrobic i uzasadnic. Tyle ze akurat to wykonczyloby hi sec, a jezeli to co niektorzy mowia o zaludnieniu hi seca jest prawda to takze wykonczyloby CCP
Dlaczego uważasz że pasy lowseców między walczącymi imperiami "wykończyłyby highsec?"
Innymi słowy - jak myślisz, o jakiej zabawie marzą ludkowie w highsecu?
a) bezpieczne klepanie misji? (byłoby o tyle ciekawsze że wybór miejsca byłby bardziej znaczący. Może więcej ludzi zdecydowałoby się klepać misje poza Caldari space żeby zapełnić lootem oddzielone rynki?)
b) produkcja i handel? (pasy lowseca tworzą 2 lub 4 oddzielone rynki z różnymi cenami i 2 do 4 wielkie, znaczące huby (zamiast schematu Jita + kilka hubów robiących razem 20% tego obrotu co Jita), budowanie i handel stają się o wiele ciekawsze bo na każdym z 4 mniejszych rynków masz szansę zostać królem jakiejś gałęzi rynku.
c) kopanie? byłoby ciekawsze i bardziej dochodowe z racji oddzielonych rynków minerałów.
d) Robienie zakupów dla maina w 0.0? odbywałyby się one po prostu w hubie najbardziej odpowiednim do regionu 0.0 w którym żyjesz - mniejszy lag, szansa na kombinowanie przy sprzedaży lootu z 0.0.
e) Latanie AFK z Jita do Rens.

No dobra. Może polepszyłby się gameplay dla graczy zajmujących się a, b, c i d, ale gameplay typu e zostałby brutalnie zamordowany takimi zmianami. Tragedia i 200 tysięcy porzuconych kont :O

sc0rp

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 28, 2010, 16:01:58 »
@Dark Flonoe

Nie no spoko, pewnie że można się bawić w różne rzeczy, niemniej jeśli dają one mniej kasy niż proste klikanie krzyżyków to jest to w pewnym stopniu zabija radochę.

Już nie jesteś dzielnym łowcą skarbów w niebezpiecznej dziczy, poszukiwaczem złota jadącym na dziki zachód z kilofem, rewolwerem i obłędem w oczach. Jesteś lekko zblazowanym turystą na wycieczce. Odwiedzasz, oglądasz atrakcje i wracasz do roboty w mieście.

Mi sie podoba bycie takim turysta, poznaje kazdy aspekt gry na wlasnych warunkach, a nie z powodu ze nie mam na shipa czy plexa.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 28, 2010, 16:50:33 »
Nie zrozumiałeś Albiego.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 28, 2010, 22:44:34 »
No i tu moje pytanie. Czy moglby ktos lopatologicznie wytlumaczyc prostemu czlowiekowi czemu to zmieniac i czemu robic cokolwiek by ci ludzie przeszli z hi seca do low/0.0 zamiast zostawic sprawe tak jak jest i pozwolic mieszkancom hi seca dalej grac w sposob jaki im odpowiada?

Bo większość uważa, że ma patent na grę w EVE.

EVE to z założenia sandbox. Ale niestety, ponad 2/3 populacji woli grać w bezpieczną wersję single player, lub z minimalną stycznością z innymi graczami (jak to ładnie ktoś ujął, dopieszczonymi botami). Ale jak to lubią, proszę bardzo ::) Ja tam wolę low z jego niepewnością, co mnie czeka za następną bramą, i liczeniem każdego iska na nowy moduł zastępczy do mojej bryki 8) A nuż to ja będę górą następnym razem ;)

P.S. Kopę lat Tlol  :)

F-YU

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 29, 2010, 01:22:22 »
Takczysiak, zarabianie na ratach bardzo duzo w skali globalnej zarzyna gre, szczegolnie dla kerbirow ale i rowniez dla pvperow. Najgorzej bylo kiedy rzeki kasy plynely glownie z misji w hi, ale sanctumy tez sa zbyt bezpieczne;

pewnie... lepiej aby rzeka kasy płynęła z cloaking raven botów na 0.
jakie ryzyko masz na tym 0? lecisz carierem, wywalasz drony idziesz se spać...
w hiseku może ci ktoś wpaść na misje i przywalić z pestek chociaż albo zarąbać złom i salvage i interakcja z innym graczem jest wbrew pozorom dużo większa niż nie na jednym zadupiu 0.0 gdzie nie dzieje się nic a wszyscy są blue. hisek jest dużo bardziej risk niż 0.0, dlatego gracze z 0.0 jak lecą do jita to mają pełne gacie... te setki nieobliczalnych potencjalnych szaleńców którzy nie są blue
i ich t1 shipy na t1 modulach. albo warjat ze smartbombami mordujący niewinnye pody... wszystko się nagle może zdarzyć... a co się może zdarzyć po 15 minutach wiszenia na plexie carierem....
mogą ci wybić drony.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2010, 02:16:41 wysłana przez solo »