Autor Wątek: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?  (Przeczytany 53869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #140 dnia: Październik 10, 2010, 14:07:28 »

Wielka szkoda że ccp nie wymusiło na terenach FW zapisanie się bądź to do 1 bądź do 2 frakcji a wszystkich innych nie przyblokowało przy bramach.
(nie jesteś zapisany do milicji nie możesz wlecieć na tereny FW) wtedy taki górnik mógłby się zapisać do FW i kopać sobie pod osłoną swojej milicji a tak to są tylko zgrzyty
bo ktoś np. jakiegoś neutrala zatłucze a to był czyjś alt z milicji itd - bezsensu... albo się wpiepsza znudzona banda z 0.0 między wódkę a zakąskę  ;)


Właśnie opisałeś kopanie w null.

A poza tym, z zasady zarobek solo > zarobek w grupie. Więc żeby opłacało się kopać z obstawą, musiałyby się drastycznie zmienić reguły gry. Np. w hisecu dostępny jest tylko veld, a reszta ore w null i low.

Problem w tym, że to wystrzeliłoby ceny minsów w sufit, więc cruisery kosztowałyby tyle co BC, BC jak BS, a BS-y jak carriery. Super nie?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #141 dnia: Październik 10, 2010, 14:09:25 »


Problem w tym, że to wystrzeliłoby ceny minsów w sufit, więc cruisery kosztowałyby tyle co BC, BC jak BS,

Czyli jak przed Tyrannis. :P

F-YU

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #142 dnia: Październik 10, 2010, 19:25:00 »
0.0 zawsze do kogoś należy i on ustala zasady i poziom spinki SokoleOko.
kopanie na ternach FW bez neutrali było by spełnieniem marzeń górnika o w miarę bezpiecznym kopaniu w pojedynkę na low.
taki górnik aby pozostać w milicji nie strzelając mógłby dostawać misję od NPC`a np. w tym miesiącu wystaw na rynek tu a tu tyle amunicji, jakiś statek itd (zaopatrzenie dla tych co walczą).
był by potrzebny, robił by to co lubi...
Eve śmierdzi bo zbyt wiele zależy od ludzi a zbyt mało jest rozwiązań systemowych a to rozwiązania systemowe tworzą grę, ludzie tworzą jedynie teatr marionetek.


littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #143 dnia: Październik 10, 2010, 20:01:48 »
Ja pierdzielę, najpierw się narzeka że jakieś MMO słabo odzwierciedla rzeczywistość, ale jak się okazuje że pvp to nie tania zabawa  i trzeba na nią zarobić to znów jest płacz wielki że trzeba racić. Najlepiej nasrać wszystkim iskami i wszyscy będą pvp shipami t3 uprawiać i znów narzekać że nudno bo każdy lata tym samym.

Dla wiecznych malkontetnów proponuję sapera. >:(

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #144 dnia: Październik 11, 2010, 00:45:00 »
Bez obaw, wszyscy mają okazje wylać żale i pomysły, niech wylewają, to że nikt tego z CCP ani nie przeczyta, ani nie wdroży to ta dobra strona tego topica...  ;D
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #145 dnia: Październik 11, 2010, 00:49:30 »
Znaczy nie widziałeś tych postów Xarthiasa w których zapewnia nas że conajmniej jeden z devsów nie dośc że tu zagląda to jeszcze na tyle rozumie nasz język że nie patrzy na tekst jak na hielogrify?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

wodzmuerte

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #146 dnia: Październik 11, 2010, 09:46:55 »
Ja pierdzielę, najpierw się narzeka że jakieś MMO słabo odzwierciedla rzeczywistość, ale jak się okazuje że pvp to nie tania zabawa  i trzeba na nią zarobić to znów jest płacz wielki że trzeba racić. Najlepiej nasrać wszystkim iskami i wszyscy będą pvp shipami t3 uprawiać i znów narzekać że nudno bo każdy lata tym samym.
majster, latanie przez wszystkich tym samym ma tez swoje zalety. nikt nie narzeka, ze jest strasznie genialny, ale nie ma kasy na statek i dlatego nie wygral walki :) licza sie wtedy glownie umiejetnosci.
poza tym jakby bylo nasrane ISKami to bo wszyscy latali capitalami :)

tego typu problemy, jakie sa poruszane w tym watku to problemy, jakie odczuwa gracz po dluugim okresie grania, jak sadze. A jak ktos tak dlugo gra, to stac go na statki T3 tak czy siak.

sama idea racenia w takiej grze jak Eve jest w ogole bez sensu. przeciez w rzeczywistosci ilez by bylo takich piratow do ubicia za bounty? to kazda grupa piracka ma na asteroidzie swoja klonownie?
mozna by zlikwidowac raty. ot co. wtedy kazdy kto przez cale zycie zarabia w 3 anomalkach musialby ruszyc tylek i zaczac zarabiac w normalny sposob. zaczalby sie ruch w kosmosie i byloby do czego strzelac :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #147 dnia: Październik 11, 2010, 09:56:35 »
Czyli jak przed Tyrannis. :P

Kiedy Drake kosztował tyle co Raven? Na pewno nie przed Tyrannisem, choć ceny faktycznie trochę spadły.

Wracając do tematu: popatrzcie globalnie. Mamy tu konflikt między próbą tworzenia wirtualnego świata z "wolną ekonomią" a koniecznością zapewnienia wszystkim graczom odpowiedniej ilości towaru po odpowiedniej cenie, żeby im się chciało grać.

Im dłużej gram, tym bardziej mam wrażenie, że na razie mamy przechył w stronę "łatwiej i więcej". Gdyby było inaczej, górnictwo miałoby sens, ale żeby to się działo, górnicy musieliby dostarczać całość minsów w Eve. Tymczasem - mimo zmian w loocie - nadal większość leci z ratów, zwłaszcza w Dronkowie. IMHO, bounty powinno raciarzom wystarczyć. Sam robię misje i żyję z LP - nie w każdej misji mam bounty (ale są tagi)  i prawie nigdy nie zbieram lootu, bo szkoda mi na to czasu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #148 dnia: Październik 11, 2010, 10:15:59 »
System jest coraz bardziej rozbudowany jeśli chodzi o zakres produktów, ale rozbudowa niestety nie dotyczy w tym samym stopniu producentów. Gdyby wprowadzili komponenty statków również dla T1, to nagle by się okazało, że da się na T1 zarobić więcej. Kolejna rzeczy to uniemożliwienie refiningu z lootu. IMHO albo named moduły pozbawić możliwości rafinacji, albo zmniejszyć ilość minsów tak by się przestało opłacać mielić.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #149 dnia: Październik 11, 2010, 10:23:36 »
Dokładnie to, co piszesz.

Plus żeby zmielenie shipa dawało połowę minsów użytych do jego produkcji.

Przykładowo - za LP kupuję sobie BPC, z których robię Dramiele. Ale mieszkam "w środku dupy", gdzie nie mam możliwości kopania. Tymczasem JEDNA misja przeciw dronkom zapewnia mi taką ilość minsów, że zbieram te graty może raz na miesiąc produkując kilkadziesiąt sztuk Dramieli miesięcznie. OK, dla mnie wygodne, ale z makroekonomicznego punktu widzenia to czysty idiotyzm.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #150 dnia: Październik 11, 2010, 10:58:18 »
System oryginalnie nie był zaprojektowany na taką ilość i o ile część PVE i PVP się rozwija w kierunku coraz większej ilości shipów, modułów, etc. to część producencka i górnicza stoi w miejscu. Owszem doszła część PI, ale to uzupełnienie, a nie rozwój. Swoją drogą uzupełnienie w dobrą stronę, bo ma kilka poziomów na których można zarabiać, a najwięcej zarabia ten komu chce się produkować na ostatnim poziomie.

Koniec końców największą bolączką obecnie jest loot, a ja najchętniej widziałbym loot uszkodzony (w końcu dlaczego te moduły są jak nowe po walce ?), wymagający naprawy, w dodatku named, a nie T1, z penalty do ilości minsów. To nie powinna być drukarnia ISKów. No i mniejsze penalty powinno być dla newbie (small moduliki ?), a większe na wyższych poziomach.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #151 dnia: Październik 11, 2010, 11:12:04 »
Moim zdaniem dobrze funkcjonuje salvage - misjonarz/ratter kroi wraki i ma z tego powodu dodatkowy dochód, a inny gracz to skupuje i robi rigi, które potem kupują pozostali.

Loot jest skopany, bo:

1) Meta 0 - można robić z BP, więc nie powinien wypadać, a być produkowany (nawet jeśli tylko jako baza pod T2
2) Meta 1-3 - diabli wiedzą do czego to jest. Wyjątkiem są powiedzmy launchery meta 2, które łatwo się fituje, ale już w działach nie widzę czegoś podobnego. AB/MWD nie podpadają pod tą kategorię, bo nie ma pełnego przekroju modułów (meta 0/1/2/3/4)
3) Meta 4 - to jest OK. Jedynym źródłem jest drop, a "prawie T2 bez skilli na T2 za większe pieniądze" dobrze się sprawdza.

Wniosek
1) Skończyć z mieleniem lootu.
2) Meta 0 nie może dropić z ratów.
3) Znaleźć niszę (jakieś zastosowanie) dla meta 1-3 i niech wtedy sobie dropi.
4) Meta 4 niech dropi tak jak dziś (czyli odpowiednio rzadko, żeby cena była wysoka).

Dzięki temu będzie mniej lootu do zbierania - to też jest plus, bo znów, zbieranie całego Gone Berserk wymaga dosłownie indyka. Lepiej, żeby zbierało się z misji L4 200 m3, ale żeby to miało jakąś wartość.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #152 dnia: Październik 11, 2010, 11:19:43 »
Zaraz tam niszę dla meta 1-3, po prostu bardziej zróżnicować ich parametry. Nie powinno być tak, że moduł dający najwięcej (i.e. cap recharge) daje się najłatwiej zamontować. Dla mnie system byłby bardziej zbilansowany gdyby:
- meta 1 miał parametry słabsze od T1, ale łatwiej się montował
- meta 2 miał porównywalne parametry z T1 i porównywalnie się montował (penalty do minsów)
- meta 3 miał parametry lepsze od T1, ale i trudniej się montuje od T1
- meta 4 parametry jak T2, ale trudniej się montuje od T2
Oczywiście mogłoby być tak, że meta 1 to 1 parametr lepszy od T1, meta 2 = 2 parametry... itd. Tyle, że w ramach korzyści powinna być też łatwość montażu (i.e. bonus do CPU = 1 parametr lepszy). Tyle, że wówczas tych meta powinno być znacznie, znacznie więcej.

Tyle, że to pobożne życzenia.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #153 dnia: Październik 11, 2010, 11:31:05 »
Wciąż pamiętam, jak trudne było to do ogarnięcia dla mnie, gdy zaczynałem grę. Dlatego nie kombinowałbym z różnicowaniem parametrów (bo dziś to jest dość czytelne), tylko pisząc o niszy myślałem o meta 1-3 w kategoriach "półproduktów" do czegoś - nie wiem, produkcji/inwecji (bo nie znam się na tym).

Gdzieś kiedyś widziałem, żeby meta 1-3 miało się tak do produkcji T2, jak jakieś uszkodzone graty Sleepersów do produkcji T3 (o ile nie pokręciłem) - jak mówię, ja się znam na niszczeniu :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #154 dnia: Październik 11, 2010, 11:35:57 »
Z gróbsza się zgadza. Uzywajac modółów od meta 1 do 4 (tylko jeden na invent) odrobinę zwiększasz szansę na udany proces invencji. W przypadku sleeperów "invencja" nazywa się reverse enginering, a sllekowy grat jest niezbędny do przeprowadzenia procesu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #155 dnia: Październik 11, 2010, 12:04:07 »
- meta 4 parametry jak T2, ale trudniej się montuje od T2

To T2 jest od tego, żeby miał parametry jak meta 4 i trudniej się montował.

Ellaine

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #156 dnia: Październik 11, 2010, 12:36:20 »
Jak już jesteśmy przy abstrakcyjnych wizjach z zerową szansą realizacji, to napiszę jak wygląda mój ideał pve:

W każdym systemie spawnują się dość licznie anomalki typu "mission anomaly". Na każdej z tych anomalek robią się raty.
"mission anomaly" możesz wyskanować albo możesz dostać misję od agenta tam kierującą.

Raty na mission anomalies mają parametry porównywalne ze statkami graczy zafitowanymi named modułami. To daje jakieś 300-800 DPS na BSie. Większość ratów powinna mieć warp disrupta, bardzo wiele również weba, scrambla i ewar. Podobnie do WH mają też swoje logistyki etc. Prędkości ratów powinny być podobne do prędkości odpowiednich statków graczy.
Kiedy rat dostaje wycisk, próbuje warpować na inną anomalkę.

Raty dropią dużo sprzętu a salvage daje po przemieleniu sporo minerałów (sporo złomków). Łącznie zwykły rat BS powinien wyrzucać z siebie jakieś 5-15 milionów w złomie. Zbieranie tego złomy powinno trochę zajmować i wymagać indyka lub indykopodobnego (w cargo) nowego statku salvagującego.

Każda anomalka z ratami może mieć w postaci statku lub budynku jedną lub obie rzeczy:

1. communication center (budynek) / communication officer (rat)
Jeśli jest i działa, raty mogą wezwać pomoc kolegów z innych anomalek w tym samym systemie. To oznacza że nigdy nie przewidzisz jakie będą spawny i nigdy nie klepiesz ratów bezstresowo, nawet w pimped raciarce - zawsze może się na ciebie zwalić 3 razy więcej DPSa niż zwykle. Dodatkowo, anomalka wzywająca posiłki jest widoczna w systemie dla każdego gracza z ujemnym security statusem i dodatnim standingiem do tej frakcji ratów.

2. concord jammer (budynek / rat)
Jeśli jest i działa, akcje pvp w jego pobliżu nie kończą się wjazdem concordu lub jest ona opóźniona o kilka minut i możliwa do uniknięcia. Piraci z dodatnim standingiem do danej frakcji ratów mogą zabijać misjonarzy bezkarnie dopóki trzymają się concord jammowanych anomalek.

Obie te rzeczy klepacz misji może a nawet powinien rozwalić możliwie szybko.

Jeśli raty w anomalce wyliczą sobie że nie mają szans jako grupa - uciekają na inną anomalkę.

Można rozwalić wszystkie mission anomalies w systemie i przez kilka do kilkudziesięciu godzin system będzie zupełnie bezpieczny (i pozbawiony kasy do zarobienia).

Misje kierują do możliwie bliskich agentowi mission anomalies. Jeśli okoliczne systemy są wyczyszczone - agent każe ci lecieć dalej. Rewardy za misje są spore w ISKach i LP.
Biorąc misję dostajesz info (ostrzeżenie) czy jest tam communications center i concord jammer.

W takim systemie klepanie ratów byłoby niebezpiecznym, dochodowym i ciekawym zajęciem. Ludzie miłujący stały, pewny dopływ gotówki bez większych niespodzianek siedzieliby w hulkach gdzie ich miejsce :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #157 dnia: Październik 11, 2010, 12:41:37 »
I endorse that product.

Choć w sumie trochę przypomina to misje FW.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

wodzmuerte

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #158 dnia: Październik 11, 2010, 12:53:11 »
podoba mi sie wizja Albi i chcialbym na nia zaglosowac. gdzie mozna glosowac? :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #159 dnia: Październik 11, 2010, 13:00:44 »
Albi pisz wersje w englishu i wrzucaj w assembly hall

solo w czym niby bliz jest lepszy od CCP?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #160 dnia: Październik 12, 2010, 07:59:44 »
Ale o co chodzi?
Tzn chcecie, zgadzacie się na wyższy abonament? - bo trzeba będzie opłacić "milicje ccp" szukającą makrocokolwiek.
Dodatkowo chcecie droższych minerałów, i wszystkiego czego się z nich produkuje?
Poza tym czytam tu i tam "Kopanie jest nudne, kopanie jest złe, kopanie jest błe..." a teraz się okazuje że kopać należy wyłącznie online bo tak... (bo jak się rozprawimy z makro, afki będą następne)
Gram od roku i z mojej perspektywy nie widzę skutków działania makrocokolwiek na moją grę.
Napiszcie proszę jak według Was wyglądała by EvE bez makrocokolwiek, lub co to zepsuło w Waszej grze.

A tak w ogóle to ceny alloyów powinny być wyższe!  ;D
BTW: aby nie było, nie jestem makrocokolwiek, za grę płacę gotówką. Po prostu jestem ciekawy jak było by bez.

JM

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #161 dnia: Październik 12, 2010, 08:31:26 »
bez macro plexy byly by tansze- mniejsza ilosc isk na rynku i mniejszy popyt generowany przez bandy macrominerow- zysk ccp bylby nizszy- mniej plexow sprzedanych


minsy byly by drozsze i byly by większe różnice w ich cenach w poszczególnych regionach


w sumie nie wiele by sie zmienilo dla przecietnego gracza - drozsze statki ale  nizsze ceny plexow- stracili by ci co sprzedają plexy by pozyskać isk.


ale bylby fun dla gornikow- moze bylo by to wkoncu oplacalne- niech sobie kopia afk ale nie przez makro

ceny pI tez poszly by wgore bo tez bazuja na macro


oczywiscie po zmiany byly by chwilowe bo ekonomia po jakims czasie znalazla by swoj balans w cenach


zreszta wystaczy spojrzec na konsekwencjie ostatniego banowania kilka k kont

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #162 dnia: Październik 12, 2010, 08:41:12 »
Wszytko byłoby droższe.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 12, 2010, 08:42:14 »
Skoro tylu tutaj ekspertów od programowania, walki z makrami, ekonomii itp., to może zgłosicie się do CCP do pracy? :)
Oni na pewno z radością skorzystają z pomocy tej klasy fachowców :P

Sorry za ironię, ale nie chcę mi się po raz kolejny pisać o tym co CCP robi, co może, a czego nie. W skrócie: gdyby to wszystko o czym piszecie było takie proste jak to opisujecie, to ktoś tam w CCP już pewnie by na to wpadł i wprowadził w życie, w końcu pracuje tam nawet profesor ekonomii. Ale widocznie nie jest to takie proste, albo nie do końca wygląda tak różowo jak Wam się wydaje :P
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 12, 2010, 08:45:32 »
Szkoda, że ten profesor nie potrafi przewidzieć tego, o czym mu gracze piszą.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 12, 2010, 08:48:03 »
Nie wszyscy są doskonali :P
Stąd ponawiam propozycję - zgłaszajcie się do pracy w CCP, może zawstydzicie profesorka :P
Przedwieczny.

wodzmuerte

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 12, 2010, 09:18:52 »
panowie, bardzo odeszliscie od tematu zwiekszania oplacalnosci low/0.0 dla ludzi z hi-seca..

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 12, 2010, 09:36:45 »
zgłaszajcie się do pracy w CCP

Zastanawiam się czy część problemów CCP nie bierze się z tego, że oni szukają ludzi, którzy znają się na robieniu gier, ale kompletnie nie szukają ludzi, którzy znają się na Eve.

Biorąc pod uwagę skomplikowanie tego uniwersum i czas trwania projektu, to już całkiem spora zasób wiedzy.

Takie porównanie przy kawie - w realu zajmuję się działką, którą rozumie w Polsce może kilkadziesiąt osób. Sam jeszcze nie ogarniam do końca, bo siedzę w tym bezpośrednio rok, a pośrednio parę lat. Jednak ogólny zasób wiedzy w tej tematyce - jeśli pominiemy pamięciowe opanowanie przepisów prawnych - jest mniejszy niż w Eve.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 12, 2010, 12:41:11 »
Alez jest 'wbudowane macro' - autopilot (sam leci), PI (samo sie kopie 23 godziny, tylko raz dziennie klikasz), produkcja (wlaczasz i sie robi).
Czyli jest precedens, na który możemy się powoływać  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #169 dnia: Październik 12, 2010, 12:54:14 »
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #170 dnia: Październik 12, 2010, 13:03:25 »
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.


zakladasz korporacje logistyczno- produkcyjna i po sprawie - nawet bedziesz mogl sobie pogadac ze swoimi botami :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #171 dnia: Październik 12, 2010, 13:08:58 »
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.
W  low / 00 w obrębie systemu np przy obsłódze PI na full obrotach byłoby to mozliwe to mozliwe. Tyle że do kosztów przedsięwzięcia nalezało by doliczyć pos na którym parkowałby alt w carierze ;D :P ;)

PS Czy jakis mod moze wydzielic posty o botach do oddzielnego tematu?
Wydzielic to ja to mam ochotę do kosza za zignorowanie sugestii o zmianie topika z tą dyskusją  >:(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #172 dnia: Październik 12, 2010, 13:48:17 »
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.

Obudź się i złóż aplikację do Shocky :) (żart, żart, nicht schiessen, Kameraden!!!!)

Wydzielic to ja to mam ochotę do kosza za zignorowanie sugestii o zmianie topika z tą dyskusją  >:(

Fajnie się kręci dyskusja, nie mieszaj proszę :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #173 dnia: Październik 12, 2010, 14:03:32 »
Reaktywuj konto i złóż aplikację do Shocky :) (żart, żart, nicht schiessen, Kameraden!!!!)

Fixed for you :).

Swoją drogą, gdyby takie boty musiały być przypisane do korpa, chociażby prywatnego, dało by to bardzo fajne pole do popisu dla pvp w high (jako cel ataków po wypowiedzeniu wojny np.).

"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

wodzmuerte

  • Gość
Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« Odpowiedź #174 dnia: Październik 14, 2010, 09:52:00 »
patrzac na to, jak upierdliwa jest obsluga planet [co 5 godzin na 2 planetach musze kliknac 18 eksptraktorow i ustawic im wydobycie] wydaje mi sie, ze udostepnienie kazdemu mozliwosci posiadania wlasnego bota nie byloby takie zle.
na przyklad, kazdy ma w sumie na koncie 3 alty. moglby taki alt pracowac automatycznie rownolegle z glowna postacia. wyszkolisz go np. do kopania i niech on sobie kopie. nawet mozesz go odwiedzac i przygladac sie jak mu idzie :). w ten sposob kazdy moglby sie zajac poza swoja glowna, 'przygodowa' postacia rowniez produkcja czy wynalazczoscia.
tylko taka mozliwosc jest zdecydowanie nie na reke wlascicielom gry, bo wielu ludzi wlasnie po to, zeby miec taka mozliwosc utrzymuje 2 platne konta.