Tak z ciekawości Dark Flonoe, produkowałeś już te scourge fury? Policzyłem sobie i wyszło coś bardzo ciekawego. Na jednym BPC scourge fury z 10 run'ami można zarobić 10kk. Tyle że produkcja jednego run'a (5k sztuk ammo) to robota na 17h (przy moich skillach i braku bonusów z fabryki) więc by zarobić te 10kk trzeba produkować jedno BPC przez tydzień. Produkcja takiego BCS'a z 10 run'ami daje jakieś 3kk zarobku przy czym całe BPC można przerobić już w 14h
Nie wiem jak tania musiała by być produkcja "kiedyś" tych rakiet by były
1. Tak produkowalem scourge fury (i inne rodzaje ammo glownie medium size) przez kupe czasu
2. Na poczatku bawilem sie modulami, one przynosza wiecej zysku ale tak jak napisales robia sie krocej - najwiecej przynosza small drony ale one sie robia 4h.
3. Medium Ammo (w tym scourge fury) na posie robi sie 5d13h - 10 runow a nie 7 dni jak piszesz (a jak ci sie robi 7 dni to albo nie robisz na posie albo nie maszz all5 na produkcje) .
4. W niedziele kupilem na wlasne potrzeby matsy na kilka bpc scourge fury i jedyne zdziwienie jakie mialem to to ze rocket fuel od PI poszedl w gore jakies 10x (bez zartow) razy, ale to szczatkowa czesc matsow
5. 10kk przez 5,5 dnia daje w skali miesiaca okolo ~50kk ( 30d / 6d (11h na kolejne odpalenie produkcji) -> 5 odpalen ) z 1 slota, wiec z 10 slotow bedzie to 500kk - super jak ja produkowalem bylo to okolo 300-350kk na miesiac.
6. Oprocz patrzenia na koszt w stosunku do ceny rynkowej patrz na obrot, bo co z tego ze zrobisz 10k szkielek na ktorych jest wieksza przebitka jak ich schodzi okolo 500 dziennie?
7. Moze z mojego poprzedniego posta to wprost nie wynika, ale jak sprawdzalem isk/godzina produkcji to drony small t2 (warriory) > moduly pvp > ammo. Pomiedzy nimi sa rozne inne rzeczy, ale po za capsowymi rzeczami ammo ma najdluzszy czas produkcji jak zaczniesz produkowac na kilkanascie postaci to docenisz to ze nie musisz siedziec non-stop i robic invencji bo juz ci sie produkcja konczy
a nie masz swiezych bpc.