Kilka rzeczy przestanie istnieć jak np farmienie misji po dt, koniec z większą szansą na spawn oficera-fakcyjnego rata w low- 0.0 zaraz po dt, granie bez stresu bez patrzenia na zegarek, zapewne zmieni się styl gry, jak wiadomo downtime wymusza specyficzny styl gry, i nie chodzi mi o "przymusową" przerwę od gry, tylko o to jak wpływa dt na mechanike samej EvE.
A skąd czerpiesz te informacje, jeśli można spytać, bo nie ma o tym słowa w devblogu. To, że nie będzie DT w sensie "proszę się wylogować na godzinę, bo musimy pogrzebać w serwerze", nie oznacza, że to co aktualnie dzieje się w EVE podczas DT dziać się przestanie. Nadal muszą być kiedyś seedowane paski asteroid, odnawiać się spawny ratów, anomalie i sygnatury. Może się to jednak dziać bez "wyłączania gry".
I ciekawi mnie jaki to specyficzny styl gry wymusza DT, jeśli mógłbyś sprecyzować. Chyba, że masz na myśli farmerów oficera oblatujących wszystkie paski po DT z nadzieją na faction spawn, ale to raczej niszowy sposób zarobkowania, czy grania w ogóle.