Tier - level zaawansowania
KV (KW tak naprawde powinno być - Kliement Woroszyłow), IS (Iosif Stalin), Pz II (Panzerkampwagen II), III, IV itd to taki przyśpieszony kurs historii
gra mocno siedzi w nomenklaturze IIWW .
W nazewnictwie zorientujesz się najszybciej studiując ingame drzewko rozwoju obydwu nacji
z ogólnych terminów:
SPG - (self-propelled gun) samobieżna artyleria, strzela ogniem stromotorowym (wysoka parabola lotu pocisku)
TD - (tank destroyery) - niemieckie niszczyciele czołgów albo rosyjskie działa pancerne - mocne armaty, mocne pancerze, brak wieżyczki
recon/scout - każdy czołg na tyle szybki że dostaje bonusy za detekcje pojazdów przeciwnika (wlecieć i przeżyć jak najdłużej)
amunicja
AP - armor piercing - podstawowe ammo o wysokiej przebijalności a niskiej sile wybuchu - siła przebijalności AP słabnie z zasięgiem
HE - ammo high explosive - niska przebijalność bardzo duża siła wybuchu, dodatkowo efekt obszarowy (potrafi uszkodzić pare czołgów blisko siebie) - siła zadawanego damage jest niezależna od zasięgu, możliwość wywołania pożaru