Autor Wątek: Zmiany w engine gry i nowe zasady  (Przeczytany 1840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Straszny

  • Gość
Zmiany w engine gry i nowe zasady
« dnia: Wrzesień 14, 2010, 23:03:27 »
0
od dzisiaj obowiązują:

Match-making system changes:
- fixed SPG team balance;
- added limitations on the number of SPGs in battle;
- new time-out balance (when waiting in line for battle time exceeds 5 minutes): tier restrictions added
- 10% weight increase for tanks that are a part of platoon.


Mac Dercad

  • Gość
Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2010, 23:27:08 »
0
Jakoś nie zauważyłem: i tak trafiłem dziś na bitwę 4 vs. 2 SPG, mniej więcej tego samego tieru.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 727
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 15, 2010, 00:57:58 »
0
- 10% weight increase for tanks that are a part of platoon.

Nie całkiem rozumiem. Chodzi o to, że plutony będą mieć większy, czy mniejszy wpływ na balans?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Straszny

  • Gość
Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 15, 2010, 02:41:15 »
0
Nie całkiem rozumiem. Chodzi o to, że plutony będą mieć większy, czy mniejszy wpływ na balans?

no że czołg w plutonie waży dla systemu 10% więcej, czyli Tiger I z plutonu to prawie Tiger II bez plutonu...

Blutbart

  • Gość
Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 15, 2010, 14:27:15 »
0
Jak overlord wyjaśnił.
Każdemu czołgowi, modułowi i elementowi wyposażenia jest przypisana wartość punktowa. Suma to wartość czołgu - w wypadku plutonu jest to wartośc czołgu x1.1 .
Inaczej mówiąc - przy czołgach niskich tierów nie ma to tak wielkiego znaczenia, ale przy tierach wysokich różnica jest juz znacząca. Czyli wchodzenie do plutonów z przypadkowymi ludźmi/bez komunikacji głosowej jest bez sensu.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal