Autor Wątek: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD  (Przeczytany 55979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
a gdzie miejsce dla evokow,ch,nc., pl, mc ze o corpach jak pb czy voodoo nie wspomne?

To jest ten chiński scenariusz, o którym mówiłem - true 0.0 podzielone między dwa (w chińskim przypadku), trzy duże powerblocki, a mniejsze sojusze roamujące tamtych z NPC space.

W Chinach skończyło się to odpływem graczy - bo ci z true 0.0 będą totalnie znudzeni, a freelancerom będzie bardzo pod górkę. NPC 0.0 ma różną wartość - np. Curse jest doskonałe ze względu na dostęp do misji dla Angels (bo shipy tej frakcji są FOTM) i kontakt z hiseciem, a np. Venal jest do kitu, bo nie dość, że odcięte od Empire, to jeszcze Guristas mają mniej popularne shipy (jeden Cynabal wart jest dwie Gile, Worm'ami nikt nawet nie lata). Reszta może mieć jeszcze trudniej, bo na razie nie ma sposobu z podniesienia się z ujemnego standingu do Sanshy (brak epic arców, które są dla Guristas/Angels).

Chiński serwer pokazuje też, że poniżej pewnej krytycznej masy ludzi grających regularnie pewne aspekty ekonomii przestają działać - na przykład produkcja T2 przestaje się w ogóle opłacać.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2010, 14:35:32 wysłana przez Yogos »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2010, 12:56:44 »
O to to właśnie... ładnie żeś sokole podsumował.
Jeśli nie wejdzie coś w rodzaju stacji w WH space tak żeby było można tam jako-tako mieszkać, to czarno widzę, bo zawsze przyleci większy blob i zjedzie towarzystwo...
Prawdę mówiąc miałem nadzieję że właśnie WH pozwolą jakoś przeżyć mniejszym ally pośród powr-bloków bez potrzeby nawiązywania kontaktów mniej lub bardziej uzależniających od większych... - ale się przeliczyłem.
A na to by WH miało parę połączonych systemów - coś w rodzaju konstelacji oraz tak jak teraz zmienne WH z każdego systemu raczej nie ma co liczyć :|
Dust dust i... dust - reszta to walka z lagiem która tak naprawdę jest walką z wiatrakami jako że zajmuje się tym garstka tak naprawdę :/

Sotharr

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:04:43 »
W Chinach skończyło się to odpływem graczy - bo ci z true 0.0 będą totalnie znudzeni, a freelancerom będzie bardzo pod górkę.
Na serenity sytuacja była chyba nieco inna. O ile wiem, walczyły tam dwie duże gildie rywalizujące ze sobą w różnych grach. Gdy jedna z nich podbiła większość 0.0, „wygrała” w ten sposób Eve. Obie strony straciły zainteresowanie i przeniosły się do kolejnej gry.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:13:47 »
Na serenity sytuacja była chyba nieco inna. O ile wiem, walczyły tam dwie duże gildie rywalizujące ze sobą w różnych grach. Gdy jedna z nich podbiła większość 0.0, „wygrała” w ten sposób Eve. Obie strony straciły zainteresowanie i przeniosły się do kolejnej gry.

Ale na początku nie było tam dwóch powerblocków - zaczęło się od małych grupek, potem było kilka dużych aliansów, a potem starcie dwóch potęg i nuuuuuuda.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:22:05 »
Ale wy ******** o czyms co nie ma miejsca na tym serwerze ani na "poludniu".Tak gwoli przypomnienia chinczycy maja inna mentalnosc.

Aha sotharr jako modek wstydzilbys sie.Wydzielcie moze  ta dyskusje do "dzieje serernity" lub cos podobnego.

[mod]Ty za to zapomniałeś że to nie flamewar i trzeba uważać na słownictwo
Doom[/mod]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2010, 16:42:06 wysłana przez Doom »

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:32:59 »
Nie wydzielcie na "dzieje serenity" bo to że Ciebie te akurat aspekty nie obchodzą reszta ma głęboko... pochowane.
Bieżąca polityka tudzież jak w tytule "chaos" są na tyle podobne do już zaistniałych scenariuszy że można je podawać jako przykład/porównanie do bieżącej sytuacji.
Jeśli ktoś w wątku o samochodach napisze o kołach nie znaczy że masz go odsyłać do forum o oponach.

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:40:03 »
Wcale nie sa podobne , co widac po rozpadzie SC.Ruscy tez nieraz miedzy soba sie bili .Dla mnie piszecie sciany spamu ktorym zakrywacie takie posty jak Yogosa.

Chinczycy maja dluga chistorie dzialania w "blobach" u nich indywidualizm mniej sie liczy.Porownaj sobie to do europy i USA , od razu wyjdzie ze wasze teorie nijak maja sie do Tranquality.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:42:20 »
Jeśli nie wejdzie coś w rodzaju stacji w WH space tak żeby było można tam jako-tako mieszkać, to czarno widzę, bo zawsze przyleci większy blob i zjedzie towarzystwo...
Prawdę mówiąc miałem nadzieję że właśnie WH pozwolą jakoś przeżyć mniejszym ally pośród powr-bloków bez potrzeby nawiązywania kontaktów mniej lub bardziej uzależniających od większych... - ale się przeliczyłem.
A na to by WH miało parę połączonych systemów - coś w rodzaju konstelacji oraz tak jak teraz zmienne WH z każdego systemu raczej nie ma co liczyć :|
Dust dust i... dust - reszta to walka z lagiem która tak naprawdę jest walką z wiatrakami jako że zajmuje się tym garstka tak naprawdę :/

Popatrz na to z drugiej strony jesliby tak bylo jak piszesz powerblocki z pewnoscia by sie tym terenem zainteresowaly. A ze trzeba zyc na posie, coz jesli odejmiesz mozliwosc:
- przefitowania subsystemow w T3
- update clona (chodz moze na to jest furtka w postaci Clone Vat - nie wiem nie widzialem w akcji wiec zakladam ze nie ma)
- niezniszczalnosci stacji

To czego Ci brakuje w wormholach jako 0.0 dla malych?


edit: imo tez te posty nie zwiazane z obecna sytuacja na poludniu lacznie z tym moim nalezalo by wyjac do nowego threada moze "Przyszlosc 0.0" ?

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:51:34 »
Popatrz na to z drugiej strony jesliby tak bylo jak piszesz powerblocki z pewnoscia by sie tym terenem zainteresowaly. A ze trzeba zyc na posie, coz jesli odejmiesz mozliwosc:
- przefitowania subsystemow w T3
- update clona (chodz moze na to jest furtka w postaci Clone Vat - nie wiem nie widzialem w akcji wiec zakladam ze nie ma)
- niezniszczalnosci stacji

To czego Ci brakuje w wormholach jako 0.0 dla malych?


edit: imo tez te posty nie zwiazane z obecna sytuacja na poludniu lacznie z tym moim nalezalo by wyjac do nowego threada moze "Przyszlosc 0.0" ?

Sęk w tym że interesować by się mogły -ale byłaby szansa na obronę jako że nie zawsze zewnętrzny wh by trafiał na daną konstelację. Niezniszczalność stacji to jakiś żart - nie myślałem o stacjach typu SOV gdzie kosztuja od groma i są 'niezniszczalne' - mogłoby coś mniejszego.
Dzięki Wh i ich przepustowości ustawiczne nękanie i blobienie za każdym razem (sry za słowotwórstwo ale czasem się nie da) nie byłoby takie jak mamy to teraz w null.

CloneVat bay - nie działa z tego co czytałem - w WH, może coś się zmieniło.
Życie na POS - zastanawiam się czy miałeś okazje trochę na takim POS się pomęczyć? - paliwo kosztuje od groma, jak dajesz większą szpilę (a musisz) to koszty rosną, CorporateHangar nie jest ALIIANCE-HANGAREM - każdy może wejść i sobie wybrać statek, nie ma prywatności... mogę tak długo wymieniać albo przekleić posta z eve-online z forum - tam jest cała lista, wall-text zarzutów dotyczących POS, bugów i całej reszty.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:52:40 »
Mikker i tu sie w pełni z Tobą zgadzam.

Jeden naród, jedna historia, ta sama mentalność i system polityczny. Ich więcej łączyło w Eve niż dzieliło stąd pewnie ten podział na dwie siły, a potem nuda i stagnacja.

Na naszym serwerze, jest zbyt dużo różnych kultur, religii, odmienne mentalności, jak zasoby Eve przestaną dzielić to zawsze znajdzie się różnicę, za którą warto zabić. Do tego pamiętajcie, że gra tu dużo słowian, a z nami zawsze, jest wesoło, bo gdzie 2 Polaków, tam 3 zdania, a co dopiero z resztą Europy :)
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:54:00 »
Fakt Panowie i być może Panie. Faktem pozostaje, że odbiegliśmy od głównego tematu i czas do niego wrócić.
Obecna mechanika gry nie daje możliwości gry małym ally i jedynie duże mogą sobie radzić. Pytanie czy np duży powerblok jakim jest AAA będzie potrafiło się utrzymać przy wsparciu mniejszych kolegów czy też zostanie zalane przez morze ludzi z czerwoną flagą łopoczącą na maszcie.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:55:20 »
Chinczycy to chincycy, oni graja inaczej niż europejczycy i amerykanie, Serenity doprowadzili do upadku w kilka lat, na Tranquility minął już 7 rok i nadal się nie zapowiada aby jakiś sojusz miał zdobyć całe 0.0. Po rozpadzie BoBa, 3/4 0.0 było do siebie na plus. Po odzyskaniu Delve przez IT i urośnięciu Atlasa w siłę sytuacja się odwróciła. Teraz znowu się namieszało i jest znacznie ciekawiej niż wcześniej, power bloków jest przynajmniej cztery, IT, NC, dronkowo i resztki SC z -A- na czele które w każdej chwili może umrzeć. Tereny atlasa czekają na lokatorów i wiele może się tam jeszcze wydarzyć.

PS. Coś długo nie słychać o kolejnej reinkarnacji TRI :)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:59:54 »
SOV dla mniejszych ally nie miał racji bytu już dawno, teraz dla mniejszych power-bloków też nie ma.
Historia  pokazuje, ze nie masz racji. W swiecie byla cala masa imperiow, ktore wydawaly sie niepokonane, az przylazili barbarzyncy ktorzy o tym nie wiedzieli i podbijali je. Ewentualnie imperia popadaly w ruine by na ich miejscu powstawaly nowe.
Lektura tego tematu pokazuje, ze w EVE teraz dzieje sie to samo. Kiedys rozne sojusze zagarnely mase terenu i zgniataly kazdego kto chcial rzucic im wyzwanie. Potem przyciagnely masy ludzi (petow), ktorzy na nich pracowali w zamian za ochrone. By zapewnic lepsza ochrone i wieksze zyski z petow zaczeto plusowac sie z sasiadami tworzac imperia (powerbloki) ktorym nikt nie mogl zagrozic. Brak zagrozenia = gnusnosc. Spece od zabijania staja sie reliktem przeszlosci i albo odchodza, albo zaczynaja zajmowac sie czyms innym. Miejsce tych co odchodza zajmuja przypadkowe osoby. Oczywiscie oficjalnie dalej pvp ponad wszystko, ale w praktyce kryzysy zaczynaja byc rozwiazywane przede wszystkim dyplomatycznie, a jak sie nie da to silami calego imperium by albo szybko zgniesc agresora albo zniechecic go na tyle by znalazl sobie inny cel, az wszyscy potencjalni oponenci przestaja traktowac imperium jako cel gdyz nie wierza w jakiekolwiek szanse na wygrana
Nowym Bogie staje sie kasa, a wojny jako nieoplacalne odchodza do lamusa zastapione przez drobne utarczki na granicach traktowane jako rozrywka dla tych innych ktorzy albo jeszcze nie rozumieja, ze kasa to wszystko co sie liczy, albo maja jej za duzo.
Czas plynie kiesy pecznieja i wszyscy sa zadowoleni. Az ktoregos dnia ktos komus mowi sprawdzam i nagle okazuje sie, ze potezny moloch to tylko fasada i wielkie imperium nie moze poradzic sobie z banda barbarzyncow bo samo juz dawno pozbylo sie swoich mordercow, a ci co zostali dawno stracili kly, a po swiecie rozlewa sie fala zdziwienia - jak to mozliwe, ze taki kolos tak szybko padl.
Potem zdobywcy zajmuja miejsce pokonanego by pojsc ta sama droga przez tuczenie sie az do upadku, jak wszystkie inne imperia przed nimi i wszystkie po nich i tak w kolko do konca czasu (wylacznia serwerow EVE).
Gdyby teraz weszly stabilizatory WH + komety by bylo skad brac paliwo do posow tak by WH bylo pelnowystarczalne zagrozenie ze powstanie powerblok kontrolujacy cale zycie w 0.0 odeszloby na zawsze
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:06:36 »
stuff

Nie porownuj swiata ~~rzeczywistego~~ do gry komputerowej. To tak dwie rozne sprawy, ze az przykro sie robi jak cos takiego sie widzi. Najczesciej teraz sojusze padaja przez emorage ich liderow, badz dyrektorow. Usprawiedliwianie stagnacji, ktora jest w eve nie ma kompletnie sensu w tym momencie bo po prostu tego sie nie da. Jedyny sposob jak uleczyc eve? To naprawic irytujace bledy w grze, usunac supercapsy i dodac nowe systemy do 0.0.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:13:15 »
Też racja,

jak na wielki i nieskończony kosmos to straszne zagęszczenie tu panuje.
Gdzie się człowiek nie ruszy tam coś - owszem, są systemy nawet konstelacje bez "gości" ale zawsze, ale to zawsze ktoś się tam szwęda :/
Nic dziwnego że przy takiej ilości "dobrych terenów" jakie mamy potworzyły się bloki aliansów, nie chodzi o to już że jest o co walczyć, po prostu za mało terenów a za dużo ludzi.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:16:36 »
Też racja,

jak na wielki i nieskończony kosmos to straszne zagęszczenie tu panuje.
Gdzie się człowiek nie ruszy tam coś - owszem, są systemy nawet konstelacje bez "gości" ale zawsze, ale to zawsze ktoś się tam szwęda :/
Nic dziwnego że przy takiej ilości "dobrych terenów" jakie mamy potworzyły się bloki aliansów, nie chodzi o to już że jest o co walczyć, po prostu za mało terenów a za dużo ludzi.

Powinienes obwinic takich panow z BoB'a ASCN i LV za wymyslenie powerblockow. Sytuacja, ktora ma teraz miejsce to ewolucja tamtego stanu plus supercapsy.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:20:16 »
Winić tak naprawdę nie ma kogo- to było raczej proste do przewidzenia.
Natomiast superkapsy... co teraz - Monitory? a potem?

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:22:24 »
A co wam przeszkadzaja supercapsy, bo tego nie rozumiem. Kazdy moze zbudowac wlasna flote potrzebna jest odpowiednia ilosc iskow, stoczni i wyskillowanych postaci - Molle pokazal chyba najlepiej jak mozna dojsc od zera  (disband bob'a - lockniete assetsy na grubo ponad rok) do lidera jednego z najsilniejszych powerblockow. Teraz byc moze bedziemy ogladali odrodzenie Atlasa z tym ze oni maja o tyle latwiej ze zabrali assetsy.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:25:21 »
A co wam przeszkadzaja supercapsy, bo tego nie rozumiem. Kazdy moze zbudowac wlasna flote potrzebna jest odpowiednia ilosc iskow, stoczni i wyskillowanych postaci - Molle pokazal chyba najlepiej jak mozna dojsc od zera do lidera jednego z najsilniejszych powerblockow.

Molle niczym specjalnym sie nie wyroznia, no moze poza ~~bujna~~ wyobraznia jak kazdego lidera w kosmicznych statkach. Przerost formy nad trescia. A co do supercapsow. Skontruj ich 100 jak jest juz w systemie z zaladowanym gridem. Powodzenia. Widze ninja edit. Assety nie byly zamkniete, przez szpiegow mozna je bezproblemu wydostac tak jak zrobil to goonswarm czy tez pandemic legion.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:26:52 »
jak na wielki i nieskończony kosmos to straszne zagęszczenie tu panuje.

Zależy z której strony patrzeć, bo druga strona medalu to "100j on a roam? FUUUUUUU!!!!!'


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:27:42 »
Zależy z której strony patrzeć, bo druga strona medalu to "100j on a roam? FUUUUUUU!!!!!'

Od czego masz wormholes? Mozna wprowadzic jakies specjalne bramy, ktore beda pozwalaly skakac miedzy regionami. Np 3-5 takich na region.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:30:44 »
Kurcze, Sokole, ale Ty marudzisz. :P
Kiedyś ludzie latali po 50-60j żeby się na jakąś awanturę załapać, bo kosmos był tak pusty. I było dobrze, nikt nie narzekał.
To teraz się wszyscy jacyś tacy leniwi zrobili :P
Przedwieczny.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:32:52 »
Kurcze, Sokole, ale Ty marudzisz. :P
Kiedyś ludzie latali po 50-60j żeby się na jakąś awanturę załapać, bo kosmos był tak pusty. I było dobrze, nikt nie narzekał.
To teraz się wszyscy jacyś tacy leniwi zrobili :P

Wiesz to troche jak loteria, przelecisz 15j spoko, a na 16 widzisz traffic control i po 10 minutach poda :3.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:39:06 »
Kurcze, Sokole, ale Ty marudzisz. :P

JA nie marudzę, dla mnie to ma swój urok, po prostu takie opinie czyta się na forach.

W PBN do tej pory królicze ogony trzęsą się na wspomnienie jednego roama, jak zabrałem towarzystwo na wycieczkę Curse -> Catch -> Tenerifis -> Immensea -> Tenerifis -> Omist -> Feythabolis -> Impass -> Catch -> Curse. Zabiliśmy chyba 2-3 shipy :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:42:28 »
Skontruj ich 100 jak jest juz w systemie z zaladowanym gridem. Powodzenia.

Hmmm jako atakujacy - masz problem -> mozna to rozwiazac tak jak zrobili to rosjanie czyli wprowadzac w RF rozne rzeczy po czym olewac sprawe tak jak Bunak pisal.
Jako obronca - to ty mozesz byc tym co ma zaladowany grid.

Zdaje sobie sprawe ze to omijanie problemu, ale nie problemu wygaru SC tylko problemu laga. Usuwajac wybrane shipy nie usuniesz problemu, bo wtedy powerblocki zaczna przylatywac odpowiednia iloscia carrierow i dreadow np. w ilosci 500+ i co wtedy nalezy usunac carriery i dready? Problemem jest lag a nie shipy.
Anyway ostatnio byl lag test w jita i to co sie tam dzialo to byl zal, a przeciez jita jest na dedykowanej maszynie.

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:47:39 »
Tak w gierkach jak i w historii wielkosc imperiow zalezy od mozliwosci logistycznych. Rzym albo zasie hord mongolskich zalezaly po prostu od ich mobilnosci. Rzym mial drogi, Mongolowie mieli doskonaly system przemieszczania wojsk razem z rodzinami i stadami, wiktorianska Anglia miala flote itd itp.

Gdyby czas zdobywania terenu byl krotszy niz czas docierania posilkow przez 2 regiony, to wiekszosc blokow mialoby zasieg wlasnie 2 regionow - bo po wiadro ci sprzymierzency ktorzy nie dotra zeby ci pomoc i vice versa?
 
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:50:20 »
Hmmm jako atakujacy - masz problem -> mozna to rozwiazac tak jak zrobili to rosjanie czyli wprowadzac w RF rozne rzeczy po czym olewac sprawe tak jak Bunak pisal.
Jako obronca - to ty mozesz byc tym co ma zaladowany grid.

Zdaje sobie sprawe ze to omijanie problemu, ale nie problemu wygaru SC tylko problemu laga. Usuwajac wybrane shipy nie usuniesz problemu, bo wtedy powerblocki zaczna przylatywac odpowiednia iloscia carrierow i dreadow np. w ilosci 500+ i co wtedy nalezy usunac carriery i dready? Problemem jest lag a nie shipy.
Anyway ostatnio byl lag test w jita i to co sie tam dzialo to byl zal, a przeciez jita jest na dedykowanej maszynie.

Ze tak sie spytam walczyles kiedys z duza iloscia supercapsow w jednym systemie ? Walczyles kiedys z DD przed nerfem, ktore jednym przyciskiem wymazywalo flote? Walczyles kiedys z DD wrzucanym przed cyno?

Lag to jedno, supercapsy to drugie.


Tak w gierkach jak i w historii wielkosc imperiow zalezy od mozliwosci logistycznych. Rzym albo zasie hord mongolskich zalezaly po prostu od ich mobilnosci. Rzym mial drogi, Mongolowie mieli doskonaly system przemieszczania wojsk razem z rodzinami i stadami, wiktorianska Anglia miala flote itd itp.

Gdyby czas zdobywania terenu byl krotszy niz czas docierania posilkow przez 2 regiony, to wiekszosc blokow mialoby zasieg wlasnie 2 regionow - bo po wiadro ci sprzymierzency ktorzy nie dotra zeby ci pomoc i vice versa?
 
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

Mozesz przestac porownywac ~~swiat realny~~ do gry komputerowej. Zamiast rzymu masz ccp ktore ma Cie w dupie i robi kolorowe trailery do gry, ktore maja nie wiele wspolnego z prawda i oklamuje klienta. Przecietny gracz w eve online gra rok.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:53:56 »
No i właśnie o to by chodziło - ruszasz na roam przez WH albo tłuczesz się jak ci zależy.
Chcesz bić małego dużymi siłami - możesz jak zbierzesz ludzi, tak naprawdę tylko wtedy gdy czymś szczególnym Ci ten "mały" ubodzie.
Wielkie bloby dalej by latały ;p, ale nie byłoby już im tak miodnie mniejszych na zadupiach ganiać ;p



Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

No właśnie dlatego myślałem o tych WH - łatwiejszych do obrony, ze stacjami co są tańsze ale można je ubić - pomysł wzięty totalnie z czapy i nieprzemyślany ale też jedyny który widzę dla mniejszych ally.
W 0.0 żyłem i wiem że na POS można się gibać, ale ani to miłe ani tanie, rozwiązanie tylko dlatego stosowane że inaczej się po prostu nie da.
Co do tych samych małych stacji w sov czy nawet npc? a czemu nie - koszt 2b i ryzyko że postoi z tydzień max bo sobie dla funnu przelatujacy obok blob rozwali ;p

Co do CCP - no właśnie tu jest problem który też coraz częściej jest poruszany na forach (nie tylko u nas), jakoś nie czuć "dopieszczania" - raczej "zróbmy to samo tylko więcej" - będzie ubaw jak się skończy tak że DUST będzie grywalny i fajny ale nie będzie już komu robić interakcji z konsolowcami....

edit
[strasznie dużo używam tego "no właśnie"  - wybaczcie proszę, piszę z łapy i bez czytania bo szefu się kręci]

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:01:03 »
Ze tak sie spytam walczyles kiedys z duza iloscia supercapsow w jednym systemie ?
tak bylem w supporcie ale to jeszcze bylo przy starym DD.
Cytuj
Walczyles kiedys z DD przed nerfem, ktore jednym przyciskiem wymazywalo flote?

nom nawet mam killmaila ;) ale afaik tego juz nie ma z jakies 9+ miesiecy?

Cytuj
Walczyles kiedys z DD wrzucanym przed cyno?

Tego DD juz nie ma, jest inne imo duzo lepsze ;)

Cytuj
Lag to jedno, supercapsy to drugie.

podajesz argumenty przzeciw SC a dokladniej przeciw tytanom ktore sa nieaktualne - AOE DD nie istnieje juz. Masz jakis argument ktory jest aktualny, bo nie kumam twojego toku rozumowania.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:07:26 »
Spoko, problemu nie ma.

Dust bedzie klapa totalna bo bedzie na konsole. Moglby byc zajebista gra gdyby byl na PC gdzie sterowanie jest standardowe dla wszystkich gier z tego gatunku i jest po prostu perfekcyjne. Zaden pad nie zastapi klawiatury i myszy. Druga gra, ktora jest piorytetem dla CCP to World of Darkness. W Eve kosmiczne statki maja/mialo 300 tysiecy kont to mysle ze WoT bez problemu da im conajmniej dwa razy tyle bo beda graly w to wszystkie emo dzieci tego swiata.

podajesz argumenty przzeciw SC a dokladniej przeciw tytanom ktore sa nieaktualne - AOE DD nie istnieje juz. Masz jakis argument ktory jest aktualny, bo nie kumam twojego toku rozumowania.

Zaden caps czy super caps nie wytrzyma zmasowanej fali fighterbomberow / fighterow / dreadow w siege mode i dd na klate w momencie wskakiwania do systemu. Wskakujac zamawiasz sobie nowego poda od razu. Teraz maja wprowadzic fakcyjne supercapsy heh.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:19:39 »
Zaden caps czy super caps nie wytrzyma zmasowanej fali fighterbomberow / fighterow / dreadow w siege mode i dd na klate w momencie wskakiwania do systemu. Wskakujac zamawiasz sobie nowego poda od razu. Teraz maja wprowadzic fakcyjne supercapsy heh.

Jesli wskoczysz sam - racja, jesli cala flota - rowniez racja, ale przeciwnik tez straci proporcjonalna ilosc shipow - tak sie nie dzieje bo jest problem ladowania grida -> czyli LAG.

Ten kto jest w systemie pierwszy ma czas wlaczyc siege, wyrzucic drony, spider tank - jest w uprzywilejowanej pozycji - i to imo jest jak najbardziej poprawne. Analogiczna sytuacja to gdy gang snipe hacow z supportem stoi na optimalu, logistyki maja spider tank etc to zakladajac ze FC tej floty jest kompetentny to jak wskoczy podobna flota to na dzien dobry straci kilka shipow nim sami sie ustawia na optimalu, logistyki wlacza spider tank etc - nie rozumiem twojej argumentacji bo w takim wypadku nalezalo by usunac wszystkie shipy z wyjatkiem frachtow i jf (bo nie moga dzial zafitowac).

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:25:49 »
Jesli wskoczysz sam - racja, jesli cala flota - rowniez racja, ale przeciwnik tez straci proporcjonalna ilosc shipow - tak sie nie dzieje bo jest problem ladowania grida -> czyli LAG.

Ten kto jest w systemie pierwszy ma czas wlaczyc siege, wyrzucic drony, spider tank - jest w uprzywilejowanej pozycji - i to imo jest jak najbardziej poprawne. Analogiczna sytuacja to gdy gang snipe hacow z supportem stoi na optimalu, logistyki maja spider tank etc to zakladajac ze FC tej floty jest kompetentny to jak wskoczy podobna flota to na dzien dobry straci kilka shipow nim sami sie ustawia na optimalu, logistyki wlacza spider tank etc - nie rozumiem twojej argumentacji bo w takim wypadku nalezalo by usunac wszystkie shipy z wyjatkiem frachtow i jf (bo nie moga dzial zafitowac).

Prosty przyklad c9n (1200 osob), podobne floty support + capsy. Bitka normalna bo nic nie schodzilo w 1s. Delikatny lag na modulach i to wszystko.

Jak nie rozumiesz o co chodzi to poparz na to http://www.youtube.com/watch?v=K-R5j2IuB6U. To cos wyparowywuje, doslownie. Cos czuje, ze brales udzial w malej ilosci bitew :). Wskakujacy jest w bance, nie ma jak uciec - konkluzja - wpierdol.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:30:59 »
Prosty przyklad c9n (1200 osob), podobne floty support + capsy. Bitka normalna bo nic nie schodzilo w 1s. Delikatny lag na modulach i to wszystko.

i jaki jest argument?

Cytuj
Jak nie rozumiesz o co chodzi to poparz na to http://www.youtube.com/watch?v=K-R5j2IuB6U. To cos wyparowywuje, doslownie. Cos czuje, ze brales udzial w malej ilosci bitew :).

Heh ten sam film mam w podpisie. Tam bylo kilku na jednego, kazdy ship wyparuje jak sie rzuci na niego 5 innych shipow tego samego typu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:34:17 »
i jaki jest argument?

Tak to jest argument. Nie bylo sytuacji, ze wyparowywales w 1s.
Cytuj
Heh ten sam film mam w podpisie. Tam bylo kilku na jednego, kazdy ship wyparuje jak sie rzuci na niego 5 innych shipow tego samego typu.

A Ty myslisz, ze jak bedzie jak wskoczysz do systemu z przeciwnikiem ktory ma zaladowany grid. To samo. Dostaniesz na ryj fightery ktore sa juz poza dronebayem i DD z tytana przygotowanego do strzalu. W pierwszej salwie stracisz z 30 supercapsow.

A pozniej reszte dobije alpha z innych bo spidertank nie wytrzyma. Spytaj sie chlopakow z SW jaka byla fajna bitwa kiedys jak ich BSy tlukly sie z Goonswarmowym spidertankiem. Jedna z fajniejszych bitew swoja droga w jakiej bralem udzial (konwencjonalna flota vs carriery).

Goomich

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:51:44 »
Analogiczna sytuacja to gdy gang snipe hacow z supportem stoi na optimalu, logistyki maja spider tank etc to zakladajac ze FC tej floty jest kompetentny to jak wskoczy podobna flota to na dzien dobry straci kilka shipow nim sami sie ustawia na optimalu,

Skoro kampiąca flota jest na optymalu, wskakująca flota jest podobna, to i wskakująca jest na optymalu...