Autor Wątek: Komputer pod EVE  (Przeczytany 18949 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Komputer pod EVE
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 02, 2011, 10:55:34 »
nie bardzo wiadomo dlaczego tak jest bo gra na singlu ani lepiej nie wyglada (jakoś nie widze róznicy w wygladzie gry przed i po aktywacji tych nowych opcji) ani nie jest wydajniejsza, lagi w lag festach tez raczej takie same

Lagi w lagfestach są po stronie serwera. Do takiej walki i tak lecisz z wyłączonymi efektami i wszystkim na minimum, to się nie zmieniło.

A co do wyglądu - kupcie sobie okulary. Odkąd gram w forum Eve-O ludzie krzyczeli o antyaliansing, który jest standardem od lat. Wreszcie to mamy i voila, pożegnaliśmy ząbkowane krawędzie. Na tym nie koniec - gra świateł na modelach jest zupełnie inna.  Lecąc przez system widać jak się zmienia kąt padania światła, wystające elementy modelu rzucają cień na resztę bryły. Cień jest "kosmiczny", czyli ostry, bez półcieni (do których jesteśmy przyzwyczajeni, a będących efektem rozpraszania światła w atmosferze). Dzięki temu całość wygląda bardziej plastycznie i trójwymiarowo.

Fajny efekt jest w systemach z Incursjami - wygląda, jakby była tam delikatna mgła, która fajnie rozprasza światło. Jest to bardzo widoczne, gdy zasłonimy statkiem słońce.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Komputer pod EVE
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 02, 2011, 12:09:10 »
Buhahhahahaha.....sorry Dark ale śmiesznie brzmi żalenie się, że Ci komp "nie wyrabia" raptem z 3 klientami  ;D No co to CCP sobie myśli  ;D
Czy jak grasz w jakieś tam CODy, WoWy etc.. to też masz 3 klienty odpalone na raz  i tez płaczesz ?

Kiedyś marudziłem na korpowym, że 3 klienty + Mass Effect i mi jakoś tak coś jakby spowalnia, a teraz nie da się komfortowo na dwóch BPO w labce zmienić. :(

Co za bzdura - a widziałeś jak zmieniły się dostępne opcje graficzne? Dodano bardzo dużo i na maks detalach gra wygląda o wiele lepiej. Do pełni szczęścia przydałby się update tekstu na shipach.

I cieni.

sc0rp

  • Gość
Odp: Komputer pod EVE
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 02, 2011, 12:21:36 »
Jaki masz OS?

vista 64bit

Kara, nie chcę za bardzo offtopować ale...2 miesiące temu jak piszesz to było przed głównym patchem/add-onem Incursion.

to bylo PO tym patchu tez zlapalem freeza, ale wlasnie wylaczylem antialiasing i dzialalo bez problemu

Co za bzdura - a widziałeś jak zmieniły się dostępne opcje graficzne? Dodano bardzo dużo i na maks detalach gra wygląda o wiele lepiej. Do pełni szczęścia przydałby się update tekstu na shipach.

W tym patchu(sprzed kilku(nastu) dni? Sorka ale w patch notes nie zauwazylem - polepszenia grafiki tez nie zauwazylem. Bo jesli mowimy o tym wlasnie sprzed ok. 2 miechow co zmienil nazwe klienta na incursion to po wylaczeniu antialiasingu dzialalo dobrze. Po za tym ja to napisalem z formie ostrzezenia i z prosba moze ktos podpowie co stuningowac aby dzialalo lepiej.

A co tu sie zalic ? 2 miesiace temu dzialalo bez problemu , teraz bez zadnej rewolucji graficznej czy w silniku gry zuzycie procka wzroslo o solidna ilosc procent. Takie sa fakty  :P
this

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Komputer pod EVE
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 02, 2011, 12:38:47 »
W tym patchu(sprzed kilku(nastu) dni? Sorka ale w patch notes nie zauwazylem - polepszenia grafiki tez nie zauwazylem.

Tak, mówimy o patchu z 18 stycznia.

http://www.eveonline.com/en/incursion/article/149/a-few-words-from-team-trilambda

http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=217 -> Dział graphic improvements.

Cytuj
Graphics Improvements

    * God-rays were added to Incursion-infested systems. These can best be seen by orienting the camera so that the player's ship occludes the sun in infested systems.
    * Ship booster lensflares use the new depth buffer. This means that boosters don't cut through solid geometry any more.
    * Changes to the way suns are rendered have been made to improve performance.
    * Changes to the way the Tactical Overlay is rendered have been made to improve performance.
    * Sansha's-infested systems now have a greenish hue.
    * Depth effects were added. This was needed to make effects such as god-rays possible.
    * Fixed windowed mode in the Windows client. This makes the client appear to be in full-screen mode while staying in windowed mode. This change frees up a bit of screen real estate for users.
    * The detail shader on Sansha's capital ships has been improved, resulting in better looking capital ships.
    * "Out of memory" errors are now handled more gracefully, and more "out of memory" error messages have been added to the client.
    * A number of graphics-related memory leaks have been plugged.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: Komputer pod EVE
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 02, 2011, 16:08:05 »
Hehe, przynajmniej w kilku miejscach jest "to improve performance" albo "fixed" - wychodzi na to, że im nie wyszło.
na urlopie od EVE