Autor Wątek: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja  (Przeczytany 81461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #175 dnia: Październik 15, 2010, 13:08:53 »
Tu się zgodze z naye666 malo to idiotycznych zmian z sisi weszlo na produkcje?
Prosze chodzby jeden przyklad i to calkiem swiezy: Autopilot mimo ustawien trzymania sie 0.5+ lecial najkrotsza droga. I tak zdaje sobie sprawe ze zaraz sie odezwa:
- piraci - ze tak powinno juz zostac
- ludzie slepo wierzacy ccp - ze to byl bug.

Skoro to byl bug to jakim cudem tego ccp nie wykrylo na sisi? Imo wprowadzili ta zmiane (zmieniali czesc kodu ktora patrzac po patchnotes nie powinna nawet byc ruszana) po cichu na sisi, a pozniej przeniesli na TQ. A ze zrobil sie straszny placz wszystkich po za piratami (ci to akurat mieli banana na twarzy) to powiedzieli ze to "bug". Na tyle na ile znam inzynierie programowania, nowe bugi moga sie pojawic tylko w tej czesci aplikacji ktora sie poprawialo - a w patchnotes nie bylo ani slowa o ap, mapie, algorytmie liczenia drogi ap. Problem z missile rage/fury jest taki ze dotyczy glownie caldari ( i pojedynczych statkow amarr i minmatar) , a do tego tylko tych caldari co maja juz wyskillowane T2. A problem ap dotyczyl wszystkich po za piratami ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #176 dnia: Październik 15, 2010, 13:11:11 »
Żeby była jasność - twierdzisz, że to nie był bug, że pomimo ustawienia autopilota na 0.5+ leciał po low najkrótszą trasą, że to było intencją CCP ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #177 dnia: Październik 15, 2010, 13:12:51 »
Żeby była jasność - twierdzisz, że to nie był bug, że pomimo ustawienia autopilota na 0.5+ leciał po low najkrótszą trasą, że to było intencją CCP ?

Tak twierdze ze to byl "feature" i to byl jeden z przykladow jak glupie zmiany na sisi maja wplyw na tq. Wzglednie "zart" sfrustrowanego deva - popatrz w patch notes one nie dotykaja nawet "okolic" mapy i algorytmu ap wiec nie ma najmniejszych powodow aby ta czesc aplikacji (eve) przestala poprawnie dzialac

PS I nie nie stracilem niczego dzieki temu featureowi ani kawalka iska.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #178 dnia: Październik 15, 2010, 13:13:52 »
będę z Was sobie kpił po patchu w Listopadzie, chwilowo wstrzymam się z śmiechem, ale uwielbiam panującą tutaj polską atmosferę polskiego gracza ; ) no i zawsze można popisać o pierdołach _-_
tylko tak długo jak adminom sie nie znudzi czytanie tego...
ja ze swojej strony powiedziałem co miałem do powiedzenia o rakietach i zmianach w nich. teraz sobie poczekam na oficjalny devblog i na sam pach a potem posprawdzam empirycznie co sie zmieniło

@dark a weź Ty mi powiedz jak na sisi ktos miał wykryć bug w autopilocie skoro nikt tam chyba tego nie uzywa?

Eve w tej chwili ma na tyle poplatany kod że czasami zmiana w jednym miejscu wywołuje zupełnie nieoczekiwane skutki w innym
najbardziej jaskrawy przykład to chyba te sławetne "it's full of stars" czy jak to nazwano, ruszono grafike, szlag trafił komunikacje serwer klient i lag wrucił

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #179 dnia: Październik 15, 2010, 13:16:51 »
będę z Was sobie kpił po patchu w Listopadzie, chwilowo wstrzymam się z śmiechem, ale uwielbiam panującą tutaj polską atmosferę polskiego gracza ; ) no i zawsze można popisać o pierdołach _-_

Będziesz kpił, że miesiąc wcześniej twierdziliśmy, że nie wszystko co trafia na sisi, musi trafić na TQ, bo  klient sisi, który wyjdzie dzień albo dwa przed patchem, będzie już tym, który trafi na TQ? Na pewno nie masz okresu?

Jonas

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #180 dnia: Październik 15, 2010, 13:19:14 »
Programowanie programowaniem, ale EVE to nie kalkulator z 5 prostymi poleceniami, w których nie można zrobić błędu przy implementacji tak rozległych zmian jakie wprowadzane są w każdym dużym dodatku.
Dlaczego nie wykryli tego na SISI? Kto wie, może kiepsko testowali, może bug pojawił się dopiero przy transmisji zmian na TQ, a na SISI nie występował. Opcji jest od groma. A to, że coś nie pisze w patchnotesach nie znaczy, że w tej części nic nie grzebali. Jeśli dobrze pamiętam wtedy wprowadzony został feature omijania systemu (w domyśle zatłoczonego Jita), może coś przy okazji spieprzyli.
Nie pierwszy i nie ostatni bug, który wkradł się na serwer live. I tak nazywam to bugiem, bo mechanizm nie działał tak jak wskazywały ustawienia, czyli działał wbrew mechanice gry. Gdyby chcieli sprawić, że AP leci zawsze shortest to by wywalili opcję safer i po kłopocie. Więc nie twórzcie teorii spiskowych, bo to śmieszne.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #181 dnia: Październik 15, 2010, 13:19:30 »
@dark a weź Ty mi powiedz jak na sisi ktos miał wykryć bug w autopilocie skoro nikt tam chyba tego nie uzywa?

hmmm a do czego sluzy  sisi? na moja wiedze do wszelkiej masci testow m.in. poprawnosci zachowania istniejacych funkcjonalnosci na podstawie wprowadzonych zmian.
Wiec:
a) jesli mimo ze z patchnotes nie wynika ze dotykali ap, ale w raportach wewnetrznych byla inna informacja - ap powinien zostac sprawdzony i bug wykryty.
b) jesli byla to celowy "feature" - wszystko dzialalo jak nalezy.

Programowanie programowaniem, ale EVE to nie kalkulator z 5 prostymi poleceniami, w których nie można zrobić błędu przy implementacji tak rozległych zmian jakie wprowadzane są w każdym dużym dodatku.

Nom a im wiekszy projekt tym wieksza niezaleznosc poszczegolnych czesci systemu i enkapsulacja kodu. Z IT na nasze im wiekszy stol tym mniejsza szansa na to ze jak postawisz kubek z lewej strony stolu to "przypadkiem" z prawej strony spadnie stojak na dokumenty.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #182 dnia: Październik 15, 2010, 13:29:39 »
A w jaki sposób ten "feature" miał działać przy takich ustawieniach jak działał wg Ciebie ? Czy wg Ciebie zmieniane jest jedynie to co się znajduje w patch notes ? Co zatem z częścią serwerową, o której rzadko piszą, a nierzadko poprawki są wprowadzane w czasie DT ? Co zatem z fixami bugów i exploitów, o których piszą, że zostały naprawione, ale ze względów bezpieczeństwa nie zostaną ujawnione ? Skąd wiesz, że ten "feature" nie jest wynikiem testowania właśnie na SISI jakieś drobnej zmiany na którą oryginalne ustawienia autopilota mają wpływ, a niechlujny dev zapomniał przestawić wartość bajta odpowiedzialnego za włączenie/wyłączenie jakiegoś elementu kodu autopilota ?

SISI to ostatnia warstwa testów prowadzonych przez graczy dla graczy. Każdy patch nawet jeśli poprawia tylko kilka rzeczy to wieleset drobnych poprawek w kodzie, które są aplikowane razem dla wygody i nigdzie nie jest napisane, że CCP nie może popełnić błędu w ogóle, a devs w szczególe.

Z IT na nasze im większy stół i im więcej nóg potrzebuje tym większa szansa, że nogi nie będą równe, a blat wykrzywiony, pomalowany w pasy i w ogóle wykonany z innego materiału niż powinien.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Gizmo79

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #183 dnia: Październik 15, 2010, 14:31:28 »
A niestety tego, że kiedyś coś na SISI było co na TQ nie trafiło nie mam niestety jak udowodnić bezpośrednio, bo nie mogę odpalić SISI na buildzie z przed roku. (...) Było wiele pomysłów i zmian, które skończyły swój żywot na SISI i nigdy nie weszły na live serwer.
Chociażby w pewnym momencie na sisi AFki miały bonus do prędkości na AB, jakoś nie widziałem, żeby na tq tak miały.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 15, 2010, 15:25:18 »
Czy wg Ciebie zmieniane jest jedynie to co się znajduje w patch notes ?

W przypadku EvE - Nie, ale powinno przynajmniej w czesci ktora w jakikolwiek sposob "dotyka" klienta koncowego. Bo kazda inna zmiane jak wspomniany przyklad z AP lub z penalty missilli T2 (aktualnie na sisi) moga zwalic na "buga" - co jest absurdem, ale "szary" gracz to łyknie bo sie nie zna (gdyz to nie jego profesja) na tym jak sie zarzadza projektami IT.

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 15, 2010, 15:29:54 »
Zarządza się różnie, Eve używa jednego z dziesiątków mniej popularnych systemów zarządzania zadaniami a nie jednego z tych kilku bardziej popularnych. Kiedyś się tym chwalili.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #186 dnia: Październik 15, 2010, 15:35:28 »
Zarządza się różnie, Eve używa jednego z dziesiątków mniej popularnych systemów zarządzania zadaniami a nie jednego z tych kilku bardziej popularnych. Kiedyś się tym chwalili.

Albi a czy istnieje jakakolwiek metodyka ktora zaleca nie wpisywanie w patch notes zmian ktore "dotykaja" klienta koncowego bezposrednio?

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #187 dnia: Październik 15, 2010, 15:44:22 »
Noo, gdzieś tak jedna trzecia strategii produkcji oprogramowania mówi że lepiej żeby klient wiedział jak najmniej dopóki nie rzuci mu się pod nogi z kapelusza olśniewającego efektu końcowego ;) (2/3 mówią że raczej trzeba z klientem stale się komunikować).

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #188 dnia: Październik 15, 2010, 15:48:08 »
oki, fakt sa. tylko przypadku CCP ten kapelusz zamiast byc coraz bardziej olsniewajacy jest coraz bardziej odrazajacy ;)

Tak czy inaczej absurdy trzeba wyeliminowac :> Swoja droga jak jestesmy przy missilach to frakcyjne wyrzutnie mogly by dostawac bonus od specjalizacji i powinno sie dac zamontowac na nich rakiety T2 :>

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #189 dnia: Październik 15, 2010, 15:53:13 »
akurat właśnie wyglada na to że aktualnie frakcyjne wyrzutnie dostaja bonus za specke

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #190 dnia: Październik 15, 2010, 15:55:16 »
akurat właśnie wyglada na to że aktualnie frakcyjne wyrzutnie dostaja bonus za specke

A ammo t2 da sie zamontowac?
I jakis source?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #191 dnia: Październik 15, 2010, 16:02:54 »
jedyny sorce to porównanie rof moich t2 cruise i cn cruise kumpla. T2 nizszy rof w okolicy spec na 3 /4 równoważą wyższy z frakcyjnych tu nie miało to miejsca. Tyle że to było jeszzcze przed tyranis 1.1. Do tego frakcyjne mają pojemniejsze magazynki, ale t2 amo nie da się tam włozyć

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #192 dnia: Październik 15, 2010, 17:51:08 »
Ludzie spoza IT mają wrażenie że kod to się tak zawsze idealnie sprawdza i poprawia, i upgraduje, a regression testy zawsze są kompletne i nic nie omijają... ehhhhhhhhh.

Kiedyś jeden z wykładowców od programowania (z AGH bodajże) powiedział, że gdyby inżynieria budowlana była na tym poziomie co inzynieria oprogramowania dzisiaj, to wybudowanie parterowego domu z dachem nie byłoby możliwe, bo zawsze by się zapadał, lub waliły ściany...

I tak się składa że miał rację. Inzynieria oprogramowania jest w powijakach, a do tego narzędzia które mamy z grubsza przypominają ledwo ociosany kamień a do tego ludzie są z natury niedbali i niedokładni co dodatkowo utrudnia wykonanie prawidłowego kodu.

Ostatnie kilka stron tego wątku to po prostu meeeeeeeeh....

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #193 dnia: Październik 15, 2010, 18:23:50 »
Tez zacytuje pewnego wykladowce : "Lepiej napisac program od nowa niz poprawiac go po kims" , podejzewam ze juz nie kazdy z ccp dokladnie wie o co tka naprawde chodzi w kodzie Eve, niby maja jakas dokumentacje ale moze byc ona niekompletna , niepelna albo i niedokladna. Ostatni patch wyraznie to pokazuje bo gdy potrzebowali 4 dodatkowych patchy zeby poprawic gigantyczne wprost bledy jakie zmontowali pierwszym patchem to znak ze juz malo kto tam z programistow byl przy poczatkach pisania kodu Eve.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #194 dnia: Październik 15, 2010, 18:36:14 »
no nie, akurat ostatni patch był dość dramatyczny z punktu widzenia programistów. Przepisanie całego kodu UI do nowego frameworka to nie jest poprawianie istniejących błędów, a właśnie napisanie czegoś od nowa, co ma mieć za to tą samą funkcjonalność, co wersja poprzednia. ofc, to nie usprawiedliwia braku porządnego QA, choć gdybyście wiedzieli jak wygląda wdrażanie nowej wersji softu do np. waszych modemów ADSL... ;)

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #195 dnia: Październik 15, 2010, 18:39:51 »
Btw w feralnym patchu z featurem autopilota dlubali przy mapie.

The "You are here" circle now appears correctly on star map when switching from planet mode to map.

Sugeruje dokladniej czytac patch notes

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #196 dnia: Październik 15, 2010, 19:15:07 »
akurat właśnie wyglada na to że aktualnie frakcyjne wyrzutnie dostaja bonus za specke

Oczywiście, że nie dostają.

Cytuj
Specialist training in the operation of advanced heavy missile launchers. 2% bonus per level to the rate of fire of modules requiring Heavy Missile Specialization.

Frakcyjne nie wymagają tego skilla, ergo - nie mają bonusa za "manie" tego skilla.

Ale jest to kompensowany wyższym RoF'em frakcyjnych launcherów (nie wiem jak z HML, ale CN Cruise Launchery miały wyższy RoF niż T2 Cruise).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

naye666

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #197 dnia: Październik 15, 2010, 23:04:15 »
Zaraz pewnie powiecie że troll lol czy coś, ale te patche opcjonalne to nie dlatego, że massive błędy etc, tylko zauważcie, że ostatni patch miał sprawić że można właśnie tworzyć takie małe patche i je na bieżąco implementować bez przedłużających się DT etc, i bez potrzebny "ładowania" całego updater'a bo wszytko robi się z poziomu gry, więc może to im na zdrowie wychodzi bo mogą sobie po testować swój nowy feautre

Ranshe

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #198 dnia: Październik 17, 2010, 07:29:02 »
Patche opcjonalne są opcjonalne (i tak szybko przygotowywane/deployowane) dlatego, że patchują tylko i wyłącznie kod klienta, a nie wprowadzają żadnych zmian na serwerze. To idealny sposób na bugi, które występują tylko i wyłącznie od strony klienta właśnie - pomijając taką drobnostkę, że 2/3 z tych bugów powinien jednak jakiś tester wykryć, bo nie były jakieś trudne do wyhaczenia...

I tak, patchują kod klienta, bo spieprzyli kupę rzeczy robiąc ten ich jakiś strukturalny upgrade UI, a nie że coś tam sobie testują. Z tego co się devsi tłumaczyli, to takie opcjonalne patche mogli dawać już jakiś czas temu i nawet kiedyś już były.

Od testowania to mają Sisi, ja na TQ nie chcę być płacącym beta testerem :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #199 dnia: Październik 19, 2010, 16:14:16 »
Tak z ciekawości wie ktos kiedy modyfikowano nuty? Nie przypominam sobie zmian w nich a dzis się zdiwiłem:
- heavy t2 25 km i troche zasięgu (24 pamiętam)
- frakcyjny 29 i troche (w stosunku do 30 które pamiętam)
wartosci cap nutetd chyba tez sie zmieniły tylko kiedy?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #200 dnia: Październik 19, 2010, 16:17:46 »
Takie wartości były odkąd pamiętam (czyli premiery QR)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #201 dnia: Październik 19, 2010, 16:37:59 »
O nerfie Rejdżów: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1401431&page=2#37

Cytat: CCP Chronotis
Cytat: H3llHound
You forgot to mention that all T2 dmg missiles get nerfed CCP Chronotis [)]

you need to check again, most likely you saw the tail end of when we switched static branches on sisi and things were borked for a week or two.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #202 dnia: Październik 23, 2010, 21:51:17 »
Takie pytanie czy to normalne zachowanie sisi czy ccp cos zmienilo na testowym z grafika ?

To samo miejsce, w zasadzie zblizona liczba obiektow na gridzie, ten sam statek, ten sam komp. Klient TQ na samych teksturach max i shaderach wykazuje stan przedzawalowy (odpalilem to na starym zabytku  ;D ) a sisi na wszystkim max trzyma 40 fps i od czasu do czasu spadnie do 30 .

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #203 dnia: Październik 23, 2010, 22:28:05 »
Pewien jesteś że w powyższej wypowiedzi nie zamieniłeś tq z sisi miejscami? bo u mnie odwrotnie jest (przynajmniej było jesli klient nie wywali sie po chwili działania, ostatni raz tam jakis czas temu byłem)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #204 dnia: Październik 23, 2010, 22:34:59 »
wlasnie nie bo sisi z automatu wystartowalo na wszystkim na maxa do tego rozdzialka wieksza niz uzywam na TQ i dziala tak jak TQ na wszystkim low  :P

Cos ostatnio zmieniali bo ostatnie pare tygodni wogole sisi nie chcialo dzialac a dzisiaj nagle ruszylo  :P

silvia

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #205 dnia: Październik 23, 2010, 22:41:41 »
Takie pytanie czy to normalne zachowanie sisi czy ccp cos zmienilo na testowym z grafika ?

To samo miejsce, w zasadzie zblizona liczba obiektow na gridzie, ten sam statek, ten sam komp. Klient TQ na samych teksturach max i shaderach wykazuje stan przedzawalowy (odpalilem to na starym zabytku  ;D ) a sisi na wszystkim max trzyma 40 fps i od czasu do czasu spadnie do 30 .

Bylo by milo... sam bym sprawdzil, lecz chce bym sciagal 2gb! (nowy klient \o/ )

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #206 dnia: Październik 24, 2010, 05:04:03 »
Przecież najnowszy patch, tylko 12,5MB ma. :P

Jonas

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #207 dnia: Październik 25, 2010, 11:15:27 »
Bo aktualnie sisi = tq tylko z 64bitowym systemem id (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=813). U mnie działa normalnie, nie zauważyłem drastycznego skoku wydajności. Ale tego latając samotnie wokół stacji nie stwierdzę.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #208 dnia: Listopad 10, 2010, 16:41:14 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=819

W skrocie.

Cynojamer w systemie gdzie pojawia sie incursion
Zeby dostac kase i LP u Concordu trzeba dokonczyc cale incursion
Kase dostana ci co brali udzial w walce i beda obecni tam w trakcie zakonczenia walki, jaja, shutle i siedzacy w cloaku sie nie licza.
BPC na capsla tylko w low sec moze wypasc

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #209 dnia: Listopad 10, 2010, 17:55:08 »
Dobre wieści  8)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.