Autor Wątek: Dust 514  (Przeczytany 133122 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #245 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:08:04 »
Co pamiętam z Dustowych prezentacji:
- 6 osobowe śquady
- więcej dropsiutów ( jeden nowy light, jeden nowy heavy i średni dla każdej rasy )
- nowy interfejs do umiejętności i trochę zmian w samych umiejętnościach
- planetarny conquest
- poprawki w silniku graficznym
- friendly fire w czasie planetary conquest
- przesyłanie ISK z Eve do Dust ( podatek od transferu )
W niedalekiej/dalszej przyszłości:
- zmiany/rozbudowa EWAR, skanowanie, cloki itp
- nowe role: komandos ( heavy siute z dwoma slotami L ); pilot - bonusy do pojazdów
- nowe pojazdy
- siuty z kilkoma slotami na granaty
- role nie bojowe (???)

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #246 dnia: Kwiecień 27, 2013, 17:50:14 »
Sky is only limit Dormio@

 Życze tej grze samych sukcesów - jeżeli będzie je odnosić, granice nie będą istnieć  8) .

DUST 514 Fanfest Turnament http://www.twitch.tv/ccp/b/396300023 ( jestem dumny  ::) ).

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #247 dnia: Kwiecień 28, 2013, 16:28:10 »
Przypomniało mi coś apropo Planetary Conquest; jeżeli dobrze pamiętam to bonusy wynikające z posiadania dystryktów będą miały zasięg całego sojuszu. Daje to moim zdaniem ciekawe możliwości - np korp może "wynajmować" się sojuszą. Korporacje czysto Dustowe zaczynają mieć co raz większy sens; ciekawe czy doczekamy się całych sojuszy czysto Dustowych :P

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #248 dnia: Maj 08, 2013, 21:42:16 »
Jest nowy patch do Dust 514, łatka ważąca "zaledwie" 1,3 GB. Zainstalowałem i jestem w szoku! Grafika skok jakościowy niesamowity, z ascetycznej szaroburej grafiki do naprawdę fajnej, dobrze zrobionej aż się miło patrzy. Minus jedynie taki że się teraz człowiek rozprasza oglądając otoczenie zamiast walić po wrogich ludkach ;) Drzewko skilli też wygląda ładniej, i wg mnie przejrzyściej- wiadomo co z czego wynika. Póki co człowiek zdezorientowany ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia/ogrania. Teraz to już naprawdę Dust nie odstaje od innych produkcji na PS3 a ponoć jeszcze na premierę ma być kolejna duża łatka.
Fajnie że gra nabiera "rumieńców".

ps. żeby nie było za kolorowo, zmora bety - zwiechy gry (na konsoli!) niestety nadal nie zażegnana , po 40min gry zaliczyłem "freez" i musiałem zresetować konsolke. Powiem szczerze ,że wg mnie jak gra na konsolę się zwiesza to jest to mega FAIL.  >:(
Kibicuję jednak tej gierce i mam nadzieję że to poprawią.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Starhawk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #249 dnia: Maj 09, 2013, 10:20:18 »
Jest nowy patch do Dust 514, łatka ważąca "zaledwie" 1,3 GB. Zainstalowałem i jestem w szoku! Grafika skok jakościowy niesamowity, z ascetycznej szaroburej grafiki do naprawdę fajnej, dobrze zrobionej aż się miło patrzy. Minus jedynie taki że się teraz człowiek rozprasza oglądając otoczenie zamiast walić po wrogich ludkach ;) Drzewko skilli też wygląda ładniej, i wg mnie przejrzyściej- wiadomo co z czego wynika. Póki co człowiek zdezorientowany ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia/ogrania. Teraz to już naprawdę Dust nie odstaje od innych produkcji na PS3 a ponoć jeszcze na premierę ma być kolejna duża łatka.
Fajnie że gra nabiera "rumieńców".

ps. żeby nie było za kolorowo, zmora bety - zwiechy gry (na konsoli!) niestety nadal nie zażegnana , po 40min gry zaliczyłem "freez" i musiałem zresetować konsolke. Powiem szczerze ,że wg mnie jak gra na konsolę się zwiesza to jest to mega FAIL.  >:(
Kibicuję jednak tej gierce i mam nadzieję że to poprawią.
Gram w Betę odkąd pojawiła się w Plusie i NIGDY nie miałem zwiechy konsoli. Mnie natomiast drażni zacinanie się na obiektach. Nawet podczas wchodzenia po schodach zdarza się, że ludek się "zatnie" - nie mogę ruszyć się w żadnym kierunku, muszę podskoczyć. Dopiero wtedy się "odblokuje". Strasznie to denerwujące, wcześniej tego nie było.

Jeszcze coś - nie warto inwestować SP ani ISKów w pojazdy, jakiekolwiek. Kosztują fortunę, kupę SPków do skilli, a traci się je szybciej niż 50 razy tańsze klony. Podstawowa, darmowa Onikuma do szybkiego przemieszczania się i tyle. Zainwestowanie w czołgi było wielkim błędem. Nigdy więcej.

Poza tym patch jak najbardziej na plus - gra wygląda i działa o wiele lepiej i szybciej.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #250 dnia: Maj 09, 2013, 10:24:07 »
Dust jest niby sprzężony z Eve. Char producencki w eve nie może Ci przysłać kontenera kilkuset czołgów? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starhawk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #251 dnia: Maj 09, 2013, 11:16:06 »
Na razie to jeszcze beta, a interakcja to chyba tylko Orbital Strike, co jak dla mnie, jest cienkim pomysłem. Wolałbym sam być odpowiedzialny za ostrzał.

Z tego co widzę, to nawet kasy nie mogę wysłać więc lipa, ale wtedy byłoby zbyt prosto :) Ciekawe jak wypadnie motyw z kontrolą planet. Niby już jest mapa z EVE razem ze wszystkimi układami, ale czy przejmowanie ich coś daje to się jeszcze nie zagłębiałem :D

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #252 dnia: Maj 09, 2013, 13:30:08 »
Postanowiłem spróbować swoich sił z blogowaniem:
http://dust514pl.blogspot.com/
Zachęcam do śledzenia jak mi idzie :P

Co do integracji:
- jesteśmy jak by na tym samym serwerze, korporacje, postacie itp są jedne i muszą być unikatowe
- wspólne chaty, maile itp
- kasę można przesłać do korpa i chyba - nie jestem pewien - będzie można płacić tymi iskami za Planetary Conquest
- wspomniane wyżej planetary conques - rusza 14 maja - w oficjalną premierę gry -  posiadanie dystryktów ma dawać bonusy do PI dla całego sojuszu - nie wiem tylko jakie
- faction warfare - rozgrywamy bitwy które wpływają na to która frakcja w jakim stopniu włada planetą - można to chyba zobaczyć też z poziomu EVE; wydaje mi się, że podobnie do PC będzie to miało wpływ na PI - ale tu nie jestem pewien.
- orbital strike - możliwość wezwania wsparcia z orbity - działa to, że wyznaczasz statkom cel i one walą w wyznaczony przez Ciebie punkt 
- przesyłanie kasy, przedmiotów, produkcja itp - nie ma tego obecnie, ale wiemy, że będzie; wnioskując z tego co widzieliśmy na fanfest to zakładam, że tak naprawdę mają taką funkcjonalność już gotową ale z rożnych względów nie jest uruchomiona i będzie wprowadzane stopniowo - np po to, żeby nie zepsuć ekonomi.

Już na obecnym mocno ograniczonym etapie trochę tego jest moim zdaniem, a ma być dużo więcej ...

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #253 dnia: Maj 09, 2013, 13:49:23 »
- faction warfare - rozgrywamy bitwy które wpływają na to która frakcja w jakim stopniu włada planetą - można to chyba zobaczyć też z poziomu EVE; wydaje mi się, że podobnie do PC będzie to miało wpływ na PI - ale tu nie jestem pewien.

Widać i nawet jakiś tam to wpływ ma. Aktywność milicji dustowej atm to bonus do pojemności sova systemu. Jeśli wygrywają zołnierze frakcji, do której teraz ten system należy, to pojemność rośnie. Jesli druga strona, to pojemność maleje i piloci w EVE muszą zrobić mniej plexów, by doprowadzić system do stanu contested.

Są jakieś corpy, które strzelają lub będą strzelały dla Amarów?


Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #254 dnia: Maj 09, 2013, 14:16:05 »
Są jakieś corpy, które strzelają lub będą strzelały dla Amarów?

Nie wiem jak Rave Squad, ale ja osobiście jestem Amarem ( nawet w eve chwile byłem w milicji ) i strzelam, będę strzelał ku chwale Cesarzowej.
Tylko CCP musi naprawić spawn bitew FW bo coś to szwankuje obecnie.

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #255 dnia: Maj 09, 2013, 14:32:27 »
Tylko CCP musi naprawić spawn bitew FW bo coś to szwankuje obecnie.

tzn? co sie dzieje nie tak?

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #256 dnia: Maj 09, 2013, 14:41:20 »
tzn? co sie dzieje nie tak?

Z tego co gdzieś czytałem, nie znajdę teraz źródła, jest/był jakiś problem z mechanizmem który tworzy te bitwy fakcyjne. W zakładce Mercenary w zasadzie non-stop powinien być kontrakt na FW; niestety obecnie ciężko jest trafić/dostać się na bitwę, a zakładka Mercenry jest zwykle pusta :(

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #257 dnia: Maj 09, 2013, 21:44:37 »
Gram w Betę odkąd pojawiła się w Plusie i NIGDY nie miałem zwiechy konsoli.

To zazdroszczę. Może ja mam  coś nie tak z konsolką ale... przez 3 lata [dopóki nie zacząłem grać w Dust] miałem może ze 2x zwiechę.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #258 dnia: Maj 09, 2013, 21:56:57 »
Gram w Betę odkąd pojawiła się w Plusie i NIGDY nie miałem zwiechy konsoli. Mnie natomiast drażni zacinanie się na obiektach. Nawet podczas wchodzenia po schodach zdarza się, że ludek się "zatnie" - nie mogę ruszyć się w żadnym kierunku, muszę podskoczyć. Dopiero wtedy się "odblokuje". Strasznie to denerwujące, wcześniej tego nie było.

Jeszcze coś - nie warto inwestować SP ani ISKów w pojazdy, jakiekolwiek. Kosztują fortunę, kupę SPków do skilli, a traci się je szybciej niż 50 razy tańsze klony. Podstawowa, darmowa Onikuma do szybkiego przemieszczania się i tyle. Zainwestowanie w czołgi było wielkim błędem. Nigdy więcej.

Poza tym patch jak najbardziej na plus - gra wygląda i działa o wiele lepiej i szybciej.
Wczoraj jadac ulica LAV'ikiem przywalilem w ściane. W innym miejscu mój LAV sie zatrzymal - idealnie, bez żadnego zwalniania, wytrącania prędkości, nic - w jednej chwili zasówam na pełnym gazie, w drugiej stoje w miejscu.

Co do czołgów to całkowicie popieram, w poprzednim buildzie jeżdziłem czołgami w tym nie zamierzam skillować prot'ek. Nie warto. Poza tym bonusy jakie dają skille są zwalone np. "Vehicle Shield Boosting System" - jak nazwa wskazuje dodaje 3%rechargu shielda i odblokowuje boostery, natomiast jego kuzyn "Vehicle Shield Recharge" dodaje 1% do rechargu shielda i odblokowuje rechargery.
 W innych przypadkach dyskrypcje skilli są błędne, więc ludzie którzy je skillowali wpakowali swoje ciężko zarobione sp'ki w coś bezużytecznego.
 Żeby wyskillować HAV, najpierw trzeba wyskillować na 4 poziom LAV, ale żeby wyskillować Large działka wystarczy tylko mieć Turret Operation na 3 lvl.

Najlepsze w tym wszystkim jest to że dzis rozwaliłem siedem czołgów w jednym meczu Snajperską Sicą(adv. raillgun) - 3x Madr, 1x Gunl, 3x Soma.

Postanowiłem spróbować swoich sił z blogowaniem:
http://dust514pl.blogspot.com/
Zachęcam do śledzenia jak mi idzie :P

Co do integracji:
- jesteśmy jak by na tym samym serwerze, korporacje, postacie itp są jedne i muszą być unikatowe
- wspólne chaty, maile itp
- kasę można przesłać do korpa i chyba - nie jestem pewien - będzie można płacić tymi iskami za Planetary Conquest
- wspomniane wyżej planetary conques - rusza 14 maja - w oficjalną premierę gry -  posiadanie dystryktów ma dawać bonusy do PI dla całego sojuszu - nie wiem tylko jakie
- faction warfare - rozgrywamy bitwy które wpływają na to która frakcja w jakim stopniu włada planetą - można to chyba zobaczyć też z poziomu EVE; wydaje mi się, że podobnie do PC będzie to miało wpływ na PI - ale tu nie jestem pewien.
- orbital strike - możliwość wezwania wsparcia z orbity - działa to, że wyznaczasz statkom cel i one walą w wyznaczony przez Ciebie punkt 
- przesyłanie kasy, przedmiotów, produkcja itp - nie ma tego obecnie, ale wiemy, że będzie; wnioskując z tego co widzieliśmy na fanfest to zakładam, że tak naprawdę mają taką funkcjonalność już gotową ale z rożnych względów nie jest uruchomiona i będzie wprowadzane stopniowo - np po to, żeby nie zepsuć ekonomi.

Już na obecnym mocno ograniczonym etapie trochę tego jest moim zdaniem, a ma być dużo więcej ...
Dev Blog na temat PC i bonusów od dystryktu: http://dust514.com/news/blog/2013/04/an-update-dev-blog-for-planetary-conquest/ (w skrócie: bonusy do produkcji dreadów w 0.0 zostaną skopiowane na POSy wokół planet). Powodzenia z blogiem  ;)

To zazdroszczę. Może ja mam  coś nie tak z konsolką ale... przez 3 lata [dopóki nie zacząłem grać w Dust] miałem może ze 2x zwiechę.
Mi się już 2 razy zwiesiła w tym bulidzie. Rok temu przeważnie zwieszała się 2 razy na godzine gry, więc zdążyłem przywyknąć  :P
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2013, 13:01:21 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #259 dnia: Maj 09, 2013, 22:54:54 »
Cytuj
bonósów

Moje oczy..


krwawią

...

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #260 dnia: Maj 10, 2013, 09:57:16 »

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #261 dnia: Maj 10, 2013, 13:03:01 »
Moje oczy..


krwawią

...
Nie wiem jak mogłem to napisać w taki sposób. Ostatnio "próbuje" korzystać z chroma zamiast firefoxa, ale on niema tak rozbudowanego słownika jak ff.

Ps
odnośnie crashów: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=780699#post780699
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2013, 13:10:43 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #262 dnia: Maj 10, 2013, 15:37:58 »
Dla wszystkich płaczących,że nie mogą nikogo zabić w nowym buildzie:
http://dust514pl.blogspot.com/2013/05/obrazenia-broni-wzrosna.html
Będą zmiany, większe obrażenia, zmiany w zasięgu itp

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #263 dnia: Maj 10, 2013, 15:58:56 »
Czy szykuje się nam kolejny respec?

http://dust514pl.blogspot.com/2013/05/cpm-pierwsze-dziaania.html

Wiedziałem co robię nie robiąc nowych buildów do 14 maja.

"Our teams were able to reproduce this on slow Hard Drives (on old versions of PS3). In case you are experiencing any performance issues - low FPS, latency or audio stutter, we advise you to rebuild database, restore PS3 system or if you are able to - replace your hard drive. As mentioned previously as well, clean your console to avoid overheating in general in case it is an old model!"


Czyli jak mam to rozumieć? Mam od nowa zainstalować system czy jak? Konsole mam ok 3 lata, nie jest to ta pierwsza generacja, tylko ta następna :) trochę mniejsza.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #264 dnia: Maj 10, 2013, 19:37:09 »
Oj mamy dziś prawdziwy wysyp zapowiedzi od developerów.
Zapraszam po skróconą wersją tu lub bezpośrednio na oficjalne forum

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #265 dnia: Maj 10, 2013, 20:21:06 »
Wiedziałem co robię nie robiąc nowych buildów do 14 maja.

"Our teams were able to reproduce this on slow Hard Drives (on old versions of PS3). In case you are experiencing any performance issues - low FPS, latency or audio stutter, we advise you to rebuild database, restore PS3 system or if you are able to - replace your hard drive. As mentioned previously as well, clean your console to avoid overheating in general in case it is an old model!"


Czyli jak mam to rozumieć? Mam od nowa zainstalować system czy jak? Konsole mam ok 3 lata, nie jest to ta pierwsza generacja, tylko ta następna :) trochę mniejsza.
Ja mam tą pierwszą  :( Od 3h robie przywracanie systemu PS3(format danych). Poza tym ustawiłem konsole w nowym miejscu, bardziej przewiewnym. Jak nie możesz tego znaleźć w opcjach to zmień na chwile język na english :P.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #266 dnia: Maj 11, 2013, 01:18:14 »
[admin]http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12122.new#new[/admin]

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #267 dnia: Maj 12, 2013, 10:23:02 »
a ja w tym dziale nie mogę pisać- nie żebym zamierzał, ale może inni zainteresowani też nie mogą.

btw odnośnie tej stronki na wordpressie dust514 dajcie sobie w "meta description" coś z słowem dust514- co będzie się wyświetlać w wyszukiwaniach googla w opisie strony.

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #268 dnia: Maj 13, 2013, 07:36:46 »
http://serpentinelogic.wordpress.com/2013/05/13/this-week-in-dust-uprising-week-1/

Ładnie przedstawiony "raport" na temat największych/najlepszych korporacji w DUST.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #269 dnia: Maj 13, 2013, 10:52:34 »
Hmm jak ktoś nie siedzi po forach o dust (tak jak ja) to za dużo te tabelki nie mówią.
Chociaż,  z połowę tych korpów kojarzę dobrze i wiem ,że jak są w przeciwnej drużynie to zbiorę łomot :) i na odwrót.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

HammerSnake

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 13, 2013, 11:50:13 »
a jak wyglądają te bitwy? ile osób na mapie? jak duże bloby? Bo z tych wykresów by wynikało, że parę korpów ma zgrane teamy i wyrzyna wszystko do okoła, to by znaczyło, że 20 zgranych ludzi może wygrać grę?

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 13, 2013, 12:43:20 »
Bitwy są 18vs18 bodarze teraz, nie pamiętam - czyli 3 squady po 6 osób. Na obecna chwilę nie ma mechanizmu, żeby zrobić pełnym premade i wchodzi się składami po 6 osób. Można tak jak w czołgach wchodzić na odliczanie i wtedy jest szansa spotkać się w bitwie. Trochę inaczej będzie to wyglądać w Planetary Conquest ale to inna bajka.
Zasadniczo więc masz rację - wchodzi do gry dobrze zgrany i co ważne dobrze wyposażony squad i w dużym stopniu dominuje grę.  Nawet zaryzykował bym stwierdzenie, ze odpowiednie wyposażenie odgrywa to bardzo dużą rolę.

Starhawk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 13, 2013, 12:43:38 »
A co to znaczy "wygrać grę" ? I co to są bloby w FPSie ? Dobrze wyskillowany team 5ciu osób, może bez większych problemów rozjechać 30stu noobów na mapie. To oczywiście tylko taki przykład nie mający nic wspólnego z meczem 18 vs 18.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 13, 2013, 13:51:54 »
Pod koniec gry w statystykach trafiają się czasem gracze ze statami 20 kills 1 deaths (albo coś koło tego) i jeśli jest ich ze 3-4 to już od razu wiem czemu miałem wrażenie że co chwilę ginę jak g**** nie mogąc nikogo zabić  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

HammerSnake

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 13, 2013, 18:48:43 »
yyy dust 514 to nie miało być mmo fps? Nie chciałem nikogo urazić, ale w wielu fpsach jest więcej ludzi na mapie, a w takim planetside2 pierwszym mmo fps jest przeszło 300 ludzi na mapę. Więc myślałem, że skoro to jest na playu to zoptymalizują itd i będą jeszcze większe hardcorowe napierdalanki, na trailerach są czołgi statki nie mówiąc o rekrutacji do korpów i allianców itd. To tyle odpowiadając na pytanie.

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #275 dnia: Maj 13, 2013, 19:05:43 »
yyy dust 514 to nie miało być mmo fps? Nie chciałem nikogo urazić, ale w wielu fpsach jest więcej ludzi na mapie, a w takim planetside2 pierwszym mmo fps jest przeszło 300 ludzi na mapę. Więc myślałem, że skoro to jest na playu to zoptymalizują itd i będą jeszcze większe hardcorowe napierdalanki, na trailerach są czołgi statki nie mówiąc o rekrutacji do korpów i allianców itd. To tyle odpowiadając na pytanie.
No planetside 2 to nie jest chyba pierwsze mmp fps :P ale nie ważne :P Dust jest bardziej do WoT  podobny obecnie albo może battlefielda jakiegoś. Są i czołgi i pojazdy latające itp  jednak plansze są stosunkowo małe na obecną chwilę. Będą to chyba rozbudowywać ale na razie ciężko coś powiedzieć więcej.   

Edit: Znaczy plansze chyba są tak naprawdę dość duże, ale w tej chwili są ograniczone tak zwanym red zonem :P

Starhawk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #276 dnia: Maj 13, 2013, 19:17:34 »
Najprościej opisać Dusta jako połączenie Halo i Battlefielda. PS3 to 7mio letnia konsola, o takich pojedynkach jak w Planetside 2 można zapomnieć. To po prostu FPS z ciekawym motywem fitowania pancerza i pojazdów oraz otoczką w postaci połączenia z uniwersum EVE. No i co wżne nie jest to gra pay to win. Płacą tylko niecierpliwi, którzy chcą miec coś szybciej, bez żmudnego zbierania ISKów, ale przecież dokładnie tak samo jest w EVE (PLEXy od CCP).

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #277 dnia: Maj 14, 2013, 10:39:25 »
Dziś premiera i przedłużony downtime do 1,5h.
Raczej bez niespodzianek na obecną chwilę, dostaniemy to co było już obiecane.
Szczegóły na oficialny forum:

https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&t=76963&find=unread

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #278 dnia: Maj 14, 2013, 19:58:23 »

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #279 dnia: Maj 14, 2013, 21:40:13 »
Cytuj
Active Scanner Militia module - range set to 80m
damm, jako pierwszy zgłosiłem ten bug, a oni go teraz naprawili - fajne uczucie :P