Autor Wątek: Dust 514  (Przeczytany 131774 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 21, 2013, 18:52:03 »
Cały czas mając świadomość tego, że konsola będzie na rynku przez kilka lat, a grafika w grach się nie zmieni i z czasem można będzie zapomnieć o antyaliasingu czy wysokiej rozdzielczości w grach. Każdy dostaje to co chce, ja lubię ładnie wyglądające gry. Skoro grywalność stała się dla developerów sprawą trzeciorzędną (przynajmniej dla większości) to niech chociaż grafika będzie ładna. Nie mam konsoli, bo i po co, ale porównywałem jak wygląda BF3 i Mafia na moim blaszaku i na konsoli kumpla... nie wiedziałem że gry mogą być tak brzydkie na konsolach :/ każdy medal ma dwie strony, ty chcesz tanią rozrywkę, a ja chociaż odrobinę luksusu.
Tu już nawet nie chodzi o grafikę, programiści specjalnie piszą grę na PC tak żebyś musiał kupić nowy sprzęt.

Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 22, 2013, 18:23:01 »
nowy filmik od CCP z okazji wejścia openbety. Ciekawe jak to będzie z dronkami.
http://youtu.be/Xnt1tTlnqfY

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 22, 2013, 20:52:26 »
"open beta" niby weszła, a jak ściągnąłem dziś Dusta 514 i pisze CLOSED BETA.

ps. ściągnąć mogłem już od dawna bo mam wykupionego 'plusa' ale chcialem wyczekac do open bety.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 22, 2013, 20:55:16 »
Jak będziecie mieli jakieś filmiki z open bety na yt proszę o wklejenie. Sam ps3 nie mam a znajomi co nie graja w eve i poleciłem im ten tytuł strasznie kręcą nosem na niego ze na max słabą grafę  ma.. no i jestem poniekąd ciekawy.

Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #214 dnia: Styczeń 22, 2013, 22:51:15 »
grafika jest szpetna porównując z BF, CoD'ami itp. bo:
1. Silnik gry Unreal nie nadaje się do takich produkcji (opinia innych, już kilkukrotnie powtarzana)
2. Planety to jałowe skały (tak jak znacząca większość znanych nam planet we wszechświecie) tylko z instalacjami ludzkimi, nie ma się jak rozczulać nad super realistycznie powiewającymi kępkami trawy gdy snajper w nich leżący pierdnie
3. to beta, tekstury mają być jeszcze poprawiane

Goomich

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #215 dnia: Styczeń 22, 2013, 23:20:40 »
grafika jest szpetna porównując z BF, CoD'ami itp. bo:
2. Planety to jałowe skały (tak jak znacząca większość znanych nam planet we wszechświecie)

Znacząca część znanych nam planet, to gazowe olbrzymy.

Phobeus

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #216 dnia: Styczeń 22, 2013, 23:39:06 »
1. Silnik gry Unreal nie nadaje się do takich produkcji (opinia innych, już kilkukrotnie powtarzana)

Pieprzenie. Grałeś w UT3 na full detail?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #217 dnia: Styczeń 26, 2013, 18:11:45 »
CCP wprowadziło coś na kształt buddy invitation: https://dust514.com/recruit/EFHXjh/(To mój link). Wszyscy którzy dadzą się zaprosić dostaną "Your friends each receive an exclusive Recruit Assault Rifle and 7-day Recruit Skill Booster to give them a head-start in their mercenary careers." - lepsze to niż nic, a poza tym i tak można sobie kupić Mercenary Pack'a.

Co do nowego filmiku to trochę wyssany z palca, ale fajnie wygląda - osobiście mam nadzieje że drony będą bardziej dynamiczne.

kolo

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #218 dnia: Styczeń 26, 2013, 20:21:10 »
A oto moj link:

https://dust514.com/recruit/LdCxGc/

Na start dostajesz karabin - Assault Rifle i 7 dniowy "skill booster" o watości 7000 AUR

Zapraszam ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2013, 20:34:43 wysłana przez metiu »

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #219 dnia: Styczeń 26, 2013, 20:28:27 »
A daje któryś z Was konsolkę gratis?
* Jakub Trokowski robi maślane oczka

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #220 dnia: Styczeń 26, 2013, 21:29:50 »
[admin]Prosiłbym fanów piechoty o nie spamowanie invitkami do dusta.[/admin]

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #221 dnia: Luty 04, 2013, 14:16:00 »
Czy ekran logowania Eve pokazuje teraz łączną liczbę graczy Eve i Dust na Tranquility, czy tylko graczy Eve?



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #222 dnia: Luty 04, 2013, 14:45:40 »
prawie na pewno tylko EVE.
Na singularity na początku pokazywało i przez moment myślałem że do TQ się podłączyłem jak tyle osób na sisi miało być, ale szybko poprawili.
Poza tym sądząc po fakcie ile już postaci w duscie jest to bardzo wyraźnie skoczyła by ilość osób na TQ.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #223 dnia: Luty 04, 2013, 15:07:52 »
Ponad milion? Fuck me! :)

Wczoraj wieczorem ok. 20.00 PL było 58k na TQ. Dawno tyle nie widziałem (rekord to 60k podczas AT9 w 2011 roku) i pomyślałem, że może to to Dust... a jednak nie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #224 dnia: Luty 04, 2013, 15:11:53 »
Ponad milion? Fuck me! :)

Wczoraj wieczorem ok. 20.00 PL było 58k na TQ. Dawno tyle nie widziałem (rekord to 60k podczas AT9 w 2011 roku) i pomyślałem, że może to to Dust... a jednak nie.

Ech, tylko zaloguje się wszystkie konta, aby skile zapodać i wielkie halo się robi...

 ;D  :P  :)

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #225 dnia: Luty 15, 2013, 15:44:37 »
Posiadam PS3 i od czasu do czasu pykam w Dust'a.
I tak sobie myślę ,że rozumiem trochę dlaczego wydali tą grę na ps3. Natomiast coraz mniej jestem przekonany apropo tego czy był to trafny wybór. Pomijając sprawę mizernej grafiki (wiadomo że na pc wyciągneli by lepszą grafikę) i optymalizacji oraz to że nie którym samo strzelanie też się nie podoba, dochodzę do wniosku że największym problemem będzie zbudowanie społeczności w okół gry. Coś co jest podstawą funkcjonowania EVE. Jakoś nie widzę tych setek tysięcy konsolowców zgrywających się w korpy i aliansy. Konsole są dobre do gier jak Modern Warfare - dostajesz karabin biegniesz i strzelasz :) ale umawiać ataki orbitalne? porządna komunikacja głosowa? wojny korpow? 'polityka'? czy stworzenie zgranego teamu do gry? - przecież do tego wszystkiego i tak potrzeba pc które umożliwia kontakt mięszy graczami (choćby przez fora internetowe) na konsoli praktycznie nie ma takich możliwości i robienie tak złożonej gry przy tak małych możliwościach wsparcia społeczności wydaje mnie się trochę na siłę :(  Osobiście bardzo kibicuję Dust ale twierdzę ,że strzelanie i bieganie kiedyś się znudzi jak każda gra i wtedy DUST nie pozostanie nic więcej do zaoferowania , niestety.

Samo zrobienie tej gry na pc dałoby większe możliwości wsparcia społeczności ale z drugiej strony jak już pisałem kiedyś - grać w DUST na pc zaczeliby głównie gracze EVE więc byłby to wg mnie trochę strzał w kolano ze strony ccp.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #226 dnia: Luty 16, 2013, 04:44:33 »
... ale z drugiej strony jak już pisałem kiedyś - grać w DUST na pc zaczeliby głównie gracze EVE więc byłby to wg mnie trochę strzał w kolano ze strony ccp.

nie zgodziłbym się z tym :) (patrz world of tanks warthunder inne gry f2p)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 16, 2013, 10:49:09 »
Dokładnie, gracze odeszli na chwilę, a potem wrócili do Eve. Eve to jest akurat gra któej tak naprawdę się w większości wypadków nie rzuca, po prostu gra się z mniejszym lub większym natężeniem :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #228 dnia: Luty 16, 2013, 12:05:43 »
Dokładnie, gracze odeszli na chwilę, a potem wrócili do Eve. Eve to jest akurat gra któej tak naprawdę się w większości wypadków nie rzuca, po prostu gra się z mniejszym lub większym natężeniem :P
Większość nawet by nie odeszła, po prostu grała na dwa fronty...jak da sie grać na kilka klientów EVE na raz, czemu by nie na EVE i Dust jednocześnie. A znając życie niejeden zapaleniec postawiłby obok drugi komputer  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #229 dnia: Luty 16, 2013, 13:05:35 »
Najemnik na dole, a nad głową main w desce? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #230 dnia: Luty 17, 2013, 12:20:49 »
I orbital Sru zawsze i w wszędzie  :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #231 dnia: Marzec 01, 2013, 13:04:29 »
Dla posiadaczy abonamentu playstation+ jest za free starter pack do dusta (jakiś stuff wart podobno 39 zeta).

Dla wszystkich innych:
Cytuj
log in to DUST 514 PlayStation Home space, complete a game of Slay, watch all four faction videos and claim your very own exclusive CreoDron LAV (10 blueprint copies) today! The supplies are limited, so better get those LAV blueprints quick.
Przedwieczny.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #232 dnia: Marzec 02, 2013, 19:49:04 »
Dla posiadaczy abonamentu playstation+ jest za free starter pack do dusta (jakiś stuff wart podobno 39 zeta).

Dla wszystkich innych:
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103 to link do 30-dniowej wersji probnej PSN+ - dzieki temu mozecie zgarnac dodatkowe itemy do dusta za free.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #233 dnia: Marzec 13, 2013, 00:28:36 »
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103 to link do 30-dniowej wersji probnej PSN+ - dzieki temu mozecie zgarnac dodatkowe itemy do dusta za free.
Dostałem maila z "None Available" :(.
Posiadam PS3 i od czasu do czasu pykam w Dust'a.
I tak sobie myślę ,że rozumiem trochę dlaczego wydali tą grę na ps3. Natomiast coraz mniej jestem przekonany apropo tego czy był to trafny wybór. Pomijając sprawę mizernej grafiki (wiadomo że na pc wyciągneli by lepszą grafikę) i optymalizacji oraz to że nie którym samo strzelanie też się nie podoba, dochodzę do wniosku że największym problemem będzie zbudowanie społeczności w okół gry. Coś co jest podstawą funkcjonowania EVE. Jakoś nie widzę tych setek tysięcy konsolowców zgrywających się w korpy i aliansy. Konsole są dobre do gier jak Modern Warfare - dostajesz karabin biegniesz i strzelasz :) ale umawiać ataki orbitalne? porządna komunikacja głosowa? wojny korpow? 'polityka'? czy stworzenie zgranego teamu do gry? - przecież do tego wszystkiego i tak potrzeba pc które umożliwia kontakt mięszy graczami (choćby przez fora internetowe) na konsoli praktycznie nie ma takich możliwości i robienie tak złożonej gry przy tak małych możliwościach wsparcia społeczności wydaje mnie się trochę na siłę :(  Osobiście bardzo kibicuję Dust ale twierdzę ,że strzelanie i bieganie kiedyś się znudzi jak każda gra i wtedy DUST nie pozostanie nic więcej do zaoferowania , niestety.

Samo zrobienie tej gry na pc dałoby większe możliwości wsparcia społeczności ale z drugiej strony jak już pisałem kiedyś - grać w DUST na pc zaczeliby głównie gracze EVE więc byłby to wg mnie trochę strzał w kolano ze strony ccp.
Gdyby wydali Dust'a na pc język gry na pewno byłby bardziej rozwinięty na tym etapie, tak przynajmniej o 2 lata.
Bezsensowne jest czepianie się grafiki - to tak jak wejść teraz na sisi i narzekać na kontent jeszcze nie zaimplementowany na tq. Jak ktoś ma zamiar wydać grę to nie robi premierowej grafiki w pierwszym dniu bety. Grafikę zawsze robi się na końcu.

Co do budowania społeczności, to muszę Ci przyznać wysoko postawiłeś poprzeczkę, zwłaszcza że w EVE'ce też nie widać setek tysięcy pc'towców zgrywających się w korpy i aliansy :).
A tak poważnie to uważam, że ludziom którzy są 'niedzielnymi graczami', czyli że logują się raz na tydzień na 2-4 godziny i to jeszcze bez headseta(bo akurat się ładuj); którzy nie zaglądają na oficjalne forum, nie subskrybują kanałów informacyjnych CCP, a tym samym żadnych innych kanałów informacyjnych napędzanych przez fanów gry, nie wiedzą jakie zmiany dev-team wprowadza z dnia na dzień, nie wspomniawszy o czytaniu patch notes, to tak na prawdę niewiele wiedzą o community Dust'a.
Tak trochę trudno kontrargumentować z takimi osobami.
Osobiście mam przyjemność przebywać w bardzo aktywnym środowisku graczy, którzy solidnie zabiegają o dobry stan community i to na kilku frontach.
Mamy w corpie ludzi, którzy np. piszą EFT ale na Dusta(program jeszcze niema nazwy), albo piszą dust514stats.com, aktywnie IRC'ują więc ilekroć CCP ma jakieś spotkanie mogą w nim uczestniczyć(insta-feedback).
To co jest na prawdę fajne w community Dusta i z tego powodu mnie bardzo cieszy to to, że ludzie nie do końca się lubiący(o tak, mamy już politykę) potrafią odstawić urazy na bok i działać wspólnie, na przykład poprzez promowanie eventów które organizują, albo stron które służą całemu community.
Ludzie którzy się wywodzą z BF, CoD'a czy MAG'a przeważnie są zaskoczeni tym jak uprzejmie są witani przez community Dusta. Parokrotnie przez forum przewiną się topic 'co jest nie tak z tym community?' oczywiście w pozytywnym kontekście.
Może w tamtych grach standardem jest rżnięcie się nawzajem w dupę do upadłego, paradoksalnie Dust ma więcej polityki niż tamte gry a mimo to nie widać tej wrogości, która tam dominuje. Na tą chwile communyty ma się dobrze, a będzie jeszcze lepiej kiedy CCP udostępnie np. API, albo rozszerzy gate'a.  8)

PS
Ostatnio moja corporacja weszła do sojuszu Cronos.(1281 graczy, w tym 73 pilotów).

Goomich

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #234 dnia: Marzec 13, 2013, 02:35:48 »
Bezsensowne jest czepianie się grafiki - to tak jak wejść teraz na sisi i narzekać na kontent jeszcze nie zaimplementowany na tq. Jak ktoś ma zamiar wydać grę to nie robi premierowej grafiki w pierwszym dniu bety. Grafikę zawsze robi się na końcu.

Beta jest (przynajmniej w teorii) od szukania bugów i tuningowania balansu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2013, 10:43:30 wysłana przez Mona X »

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #235 dnia: Marzec 13, 2013, 10:32:50 »
Nosum Hseebnrido poniekąd się z Tobą zgodzę, natomiast jak napisał kolega wyżej beta to raczej zawsze jest już finalna wersja grafiki, zresztą jak dla mnie jest ona całkiem spoko ale bardzo działają mnie na nerwy doczytujące się textury - mam nadzieję że kiedyś to poprawią  :-*

Co do społeczności to chodziło mnie o to ,że cała ta otoczka istnieje dzięki PCetom , no bo ciężko pisać programy albo choćby posty z PS3. Więc owszem , coś się dzieje ale dzięki PC. Oczywiście mógłbym tutaj jeszcze dodać że wyszukiwarka corpo w DUST leży i kwiczy a na chat'ach mało kto pisze ale pewnie zaraz bym usłyszał że to dopiero beta i siedzę na złych chat'ach i nie mam head set.
A w ogóle to najlepiej napisać ,że druga osoba jest niedzielnym graczem i nie ma sensu kontrargumentować  :-*
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #236 dnia: Marzec 14, 2013, 18:22:43 »
Nosum Hseebnrido poniekąd się z Tobą zgodzę, natomiast jak napisał kolega wyżej beta to raczej zawsze jest już finalna wersja grafiki, zresztą jak dla mnie jest ona całkiem spoko ale bardzo działają mnie na nerwy doczytujące się textury - mam nadzieję że kiedyś to poprawią  :-*

Co do społeczności to chodziło mnie o to ,że cała ta otoczka istnieje dzięki PCetom , no bo ciężko pisać programy albo choćby posty z PS3. Więc owszem , coś się dzieje ale dzięki PC. Oczywiście mógłbym tutaj jeszcze dodać że wyszukiwarka corpo w DUST leży i kwiczy a na chat'ach mało kto pisze ale pewnie zaraz bym usłyszał że to dopiero beta i siedzę na złych chat'ach i nie mam head set.
A w ogóle to najlepiej napisać ,że druga osoba jest niedzielnym graczem i nie ma sensu kontrargumentować  :-*
ha, ha, ha :P W żadnym wypadku nie chciałem Ci dopiec tym niedzielnym graczem - przepraszam jeśli dopiekłem ;). Grając rzadziej wiele ważnych rzeczy przechodzi bokiem, kompletnie nie zauważonych. Ja sam teraz nie gram codziennie, a jeżeli jeszcze do tego nie włączę internetu raz na 2-3 dni to łatwo mogę przegapić jakiś limitowany-czasem event in-game.

Kolega powyżej wycofał się z tego co napisał ;) i nie bez powodu. Wyobraź sobie że jako wydawca gry dysponujesz ograniczonymi zasobami ludzkimi, a to przekłada się na ilość pracy jaką możesz wykonać w wąskim okresie czasu. Rdzeń gry nad którą pracujesz wymaga jeszcze wiele pracy, balans broni leży pod znakiem zapytanie, chciałbyś zwiększyć ilość otwartych slotów na corpowe mecze, ale tym samym balansujesz ze stabilnością gry. Mógłbyś wprowadzić premierową grafikę dużo wcześnie, ale po pierwsze to spowolniłoby pracę nad innymi znacznie bardziej ważniejszymi rzeczami, a po drugie w dniu rzeczywistej premiery ta grafika byłaby już przestarzała.
To bardzo dobrze że uważasz obecną grafikę za spoko, bo już niedługo będzie jeszcze zajebistsza - taka na poziomie tego co już oferuje rynek. W przeciągu ostatnich miesięcy mieliśmy okazje zobaczyć jak grafika jest stopniowo wprowadzana, światła, refleksy itd. obecnie graficy CCP finalizują swoje pracę nad tym ostatnim "modułem", który na prawdę dużo zmieni.
Ludzie przywykli do "bety" EA i tego co ma do zaoferowania swoim przyszłym klientom - umieściłem cudzysłów nie bez powodu - wbrew wszelkim przesłanką, taka tygodniowa lub dwutygodniowa "beta", poprzedzająca premierę gry o może miesiąc, betą nie jest.
Prawda jest taka, że nad danym produktem miesiącami pracował wewnętrzny-sztab beta testerów danej firmy, zakończył swoje prace, firma przeszła do etapu publikacji - to oznacza że w kodzie gry nie są już wprowadzane zmiany. Przeciętnemu "beta-testerowi" EA wydaje się że ma zajebisty wkład w rozwój danej gry - w rzeczywistości kiedy on produkuje się nad znalezieniem bugów, w innym miejscu na planecie, w jakiejś fabryce, ktoś zajmuje się foliowanie pudełek z grą i pakowanie ich do kartonów, a programiści EA piją kawę w staff-roomie po zhotfixowaniu tego co taki "beta-tester" mógłby znaleźć.
 Tygodniowa beta to chwyt marketingowy - demo pełnej wersji gry. 

Masz racje, PS3 nie jest idealny i nie da się na nim robić wszystkiego, a już na pewno pisać programów.
Przeglądanie i odpisywanie na posty jest ok jeśli ma się klawiaturę. Serfowanie po youtube też jest całkiem proste(możesz nawet ściągnąć specjalną aplikacje, która Ci to ułatwia). Jak wygląda Facebook i Twitter to jeszcze nie wiem. Faktem jest że PS3 nie jest idealny.
Pamiętam że w czasach kiedy w grze jeszcze nie było komunikacji głosowej, znajomi korzystali z i iphon'ów - rozmaiwali przez skype, lub za pomocą laptopów lub innych i-cośów przez C3.
Z tego co się orientuje PS3 ma wbudowaną opcje komunikacji głosowej, ale nie działa to fajnie i nie słyszałem o tym dobrego słowa. W PS4 ten system będzie bardziej rozwinięty.

Odnośnie wyszukiwarki corpowej - pamiętam że już dwa lata temu można było zaciągnąć się do dustowej corporacji, pomimo że gra jeszcze nie istniała, to już byli ludzie którzy prowadzili nabór do "corporacji". To nawet trochę zabawne  ;D bo Ci ludzie nie grali jeszcze nawet w EVE.
Ale abstrahując od tego.. w związku z tym że dust jest połączony z eve, większość kanałów rekrutacyjnych niestety również jest połączonych - niestety, bo jeszcze nie widać w tym błogosławieństwa CCP, a co za tym idzie takiego np. dotlan'da. Na oficjalnym forum dust514 jest katalog w którym znajdują się corporacyje topicki - każdy CEO może taki topick założyć, wygląda to trochę jak tu na centrali, ale niestety widać w tym jeszcze nieład np. niema ogólnej listy ze wszystkimi dustowymi-corporacjami(to nie jest niezbędne do znalezienia sobie corpa w duscie, le fajnie było by coś takiego zobaczyć).
To link: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=topics&f=855

Właaaaaaaa, straszny blok tekstu   :o
 

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #237 dnia: Marzec 14, 2013, 18:43:53 »
Szacunek ,że chciało Ci się tyle pisać.
Od razu piszę że mam PS3 i fajnie mnie się gra w Dusta póki co, choć nie manaiakowałem tej gry jakoś specjalnie.
Ostatnio pocinałem prawie codziennie bo miałem boost'a z plusa :)
Nie mniej zauważyłem że ostatnio od czasu do czasu jest lag ale nie wiem czy to przez jakąś zmianę w kodzie czy ja  tak teraz mam.
Dzięki za link z corpami.

Ps. pochwal się gdzie ty grasz  ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #238 dnia: Marzec 16, 2013, 20:55:23 »
Gram w corporacji BetaMax. (http://www.betamax.co/home).

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #239 dnia: Marzec 26, 2013, 20:11:15 »
Nowy build 6-ego Maja.
Cytat: Dr Stabwounds
http://www.neocrisis.com/news/9710-ccp-updates-dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6

More sites reporting:
http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/189338/CCP_Updates_DUST_514_Open_Beta_with_Uprising_Build_on_May6.php
http://www.develop-online.net/press-releases/98282/DUST-514
http://gamershavennews.com/2013/03/dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6/
http://worthplaying.com/article/2013/3/26/news/88637/


"CCP Games, the world’s leading independent massively multiplayer game developer, is pleased to announce that on May 6, 2013, the very date that EVE Online launched 10 years ago, the DUST 514 Uprising build will roll out, bringing new features to the mercenaries of New Eden!"

"The Uprising update for DUST 514 is focused on these core features:

· Planetary Conquest: Take over the galaxy one world at a time! Player corporations can own and manage planetary districts in the EVE Online universe. Every battle matters and the fates of hundreds of thousands of gamers and the wealth of their massive corporations are constantly at stake.

· Graphic enhancement: The overall visual experience of DUST 514 is improved and enhanced by an optimized graphics engine. The maps and environments of DUST 514 are sharper, faster, and better than ever.

· Accessibility: The improved user experience is cleaner and easier, getting players into the action quickly.

· New content: Uprising extends the DUST 514 gameplay experience with new battlegrounds and gameplay modes and expands your arsenal with brand new weapons, gear, and equipment for every situation."


https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=647314#post647314
Cytat: CCP Eterne
I can confirm that the May 6th date is accurate for the new build.

Nowe suity i bronie w akcji: http://uk.ign.com/videos/2013/03/25/its-happening-dust-514-and-eve-online-merge-together
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2013, 20:22:04 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #240 dnia: Kwiecień 17, 2013, 19:39:35 »
Zajebiste Art'y, musicie je obejrzeć!
Cytat: Iron Wolf Saber
and by gawd are they beautiful.
These are from the portfolio of the Senior Concept Artist working for CCP at Shanghai.

http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/miningdrill.jpg (possible SI)

Dust 514 Battle
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/dust_endgame.jpg

Forge Gun
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/forgegun_p.jpg

Modified Gallente LAV (logistics?)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_lav.jpg

Minmatar HMG
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/hmg.jpg

Drone Large
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/large-drone-_p.jpg

Drone Medium
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/med-drone-_modelsheet.jpg

Drone Small
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/small-drone-model-sheet.jpg

Modular SMG
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/smg_modelsheet1200x2133.jpg

Black Shotgun
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_shotgun.jpg

Possible Caldari Gunship (uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/cityplatform.jpg

Air battle between a caldari fighter amarr fighter and gallente fighter (also uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/aircombat.jpg

Cortex Turret base
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/large_turretbase_color.jpg

Mass Driver
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/minmitar_massdriver_p.jpg

Caldari HAV - Type II
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/tank2.jpg

Caldari 'Bolas' (Mantis Name was stolen by the Spaceborn fighter bomber)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/caldari_rdv2.jpg

Plasma Rifle various concepts
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/workflowsheet.jpg

HMG modular
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/hmg_weaponsystem.jpg

Small Turret Installation Pre-cortex
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/small_turretbase.jpg

Caldari Combat Drone  (uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/mecs_01.jpg

Scrambler Rifle Development
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/scrambler-rifle.jpg

Scrambler Rifle
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/amar_scramblerrifle_1200x2133.jpg

Heavy Caldari Combat Drone
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/mecs_02.jpg

Early Sagaris Concept
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/caldari_havtankhp2.jpg

Gallente Plasma Cannon
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_plasmablaster_1200x2133.jpg

Gallente Fighter
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/galente_fighter.jpg

Gallente SCV (Dear CCP CAN WE HAVE THIS ONE!!!!)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_scv2.jpg

"Light Assault Rifle MK2"
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_lar_color.jpg

Minmatar Flaylock Pistol
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/minmitar_flaylockpistol_1200x2133.jpg

Rogue Drone Hive
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/drone-hive1200x2133.jpg

Possible Dropsuits
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/battlesuits.jpg

Drone Hives operating
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/drone_hive_effects_three_a.jpg

Scrambler Pistol
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/amar_scramblerpistol_p.jpg

Assault Rifle concepts between levels
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/assault-rifle-v-1.jpg
A tutaj scriny z bazydanych Sisi(czyli co nas czeka w następnym bulidzie): http://imgur.com/a/JfzwX#0

EDIT: Nowy odcinek Cast 514 http://www.dust514base.com/2013/04/cast514-episode-10-bacon-wrapped.html (CCP Foxfour wspomina o bonusach jakie piloci będą mieli z Planetary Conquest)

PS
SCV  :o
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2013, 00:20:38 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #241 dnia: Kwiecień 17, 2013, 21:15:01 »
A że też nie mam PS3...
Mam już wszystko prócz tej pieruńskiej konsoli...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #242 dnia: Kwiecień 23, 2013, 22:34:21 »
Cytuj
Dear players,

From Wednesday April 24th through Thursday May 2nd we will be holding an event in celebration of Fanfest 2013. The name of the event is called the Mercenary Holocon and during the event period you will be eligible to receive 3X Skill Points for every battle you fight in game!

In conjunction with the Mercenary Holocon event, we are also having a 40% off discount on 7-day Active Boosters, so don’t miss out on this great opportunity to play DUST 514 and earn extra Skill Points.

We’ll see you on the battlefield!

Clarification: Skill Point cap is raised accordingly as well with this event.
https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=709847#post709847

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #243 dnia: Kwiecień 25, 2013, 14:59:53 »
Gdyby wydali Dust'a na pc język gry na pewno byłby bardziej rozwinięty na tym etapie, tak przynajmniej o 2 lata.
Jestem przekonany, że w dłuższej perpektywie port na PC będzie wykonany. >:D ;)

Przekonany jestem skoro ktoś taki jak autor konkurencyjnego tytułu (Star Citizen) uważa, że PS4 to PC:
Cytat: Chris Roberts
Roberts' reaction to the PS4 is positive. "It's a nice piece of hardware, but I think it's going to be hard for them to go much less than $400 without taking a massive loss on it," he said. "The good news is that it's essentially a PC, so that means PC owners will get much better ports of console games. I'm not a PC elitist by any means; if I could be on the PS4, and they were open, and I could do the updating and all the sort of stuff we're trying to do on Star Citizen, then I would definitely consider putting it on PS4, because it's essentially a PC with a friendlier operating system."

Ja się przyznam na konsolach nie znam, ale zasadniczo Sony jednak nie zapowiada zgodność wsteczną dla PS4 i PS3. Oczywiście nic nie ma na ten temat w oficjalnej specyfikacji i być może wprowadzą jakąś emulację choćby programową. Wnoszę z tego, że CCP musi mieć świadomość, że żeby świat DUSTa żył dłużej niż tylko do wydania PS4, to będą musieli wykonać port albo wydać wersję na PS4. Sądzę, że w tym momencie uzasadnione będzie założenie, że już naprawdę niewiele będzie dzielić ich od wydania również wersji na PC. Pytanie jaki za tym stoi biznes i jakie są ramy umowy pomiędzy CCP i Sony, bo może są tam zastrzeżenia i zapisy, które spowodują, że to nie nastąpi, a CCP będzie zadowolone, bo będzie mogło do kolekcji (EVE+ DUST) dodać wkrótce kolejny tytuł...

Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Azradiel

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #244 dnia: Kwiecień 26, 2013, 15:00:18 »
Patrząc na to, że DUST jest na Unreal Engine - jeżeli wierzyć logo w czasie startu gry; to prawdopodobnie  przeniesienie Dusta na każdą inną platformę z Unreal Engine nie będzie jakimś wielkim problemem.