Autor Wątek: Dust 514  (Przeczytany 56568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 252
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 09, 2012, 16:12:56 »
0
To zapytam inaczej. Ile znasz bezprzewodówek listowanych w różnych rankingach dla graczy na top?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 903
  • I weź ty człowieku dziel czas między EVE i MwO...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 09, 2012, 16:45:31 »
0
Manga - sam wiesz, że zwalanie winy na sprzęt to notoryczny excuse, a najszybciej zwalić na mychę, bo przecież sieć w jakiej gramy NIE mogła zawinić...

To prawda, zwłaszcza jeśli chodzi o wymienioną mychę...
Inaczej powiem: Tu nie chodzi o sprzęt, a o fizykę, mianowicie o Interferencję fal.
http://weirdscience.net23.net/Interferencja%20fal%20akustycznych.html
Wprawdzie przytoczony wyżej przykład dotyczy fal akustycznych, to nie można zapomnieć, że fale dźwiękowe, jakie słyszymy to też fale radiowe (~20 Hz - ~20 kHz) (tak samo kolory jakie widzimy, ale to kiedy indziej...)

Na jakiej częstotliwości jedzie ma ta mysz? 2,4 GHz , 27 MHz czy inna?

Sieć MOŻE zawinić, bo jeśli ma 2,4 Ghz (najbardziej prawdopodobny wariant) to jeśli w pobliżu jest wyżej przeze mnie wymieniony czynnik (przyjmę jako przykład Wi-Fi typu A\G do połączeń z Netem - A i G korzystają z freq 2,4 GHz), to możesz liczyć na radiową ciszę lub hałas, bo jak wiadomo:

Cytat: Wikipedia.pl
Interferencja (łac. inter – między + ferre – nieść) – zjawisko powstawania nowego, przestrzennego rozkładu amplitudy fali (wzmocnienia i wygaszenia) w wyniku nakładania się (superpozycji) dwóch lub więcej fal.

W każdym razie następuje kolizja danych przekazywanych na tych falach i urządzenie odbiorcze zamiast zrozumiałego sygnału otrzymuje albo spaprane dane lub ciszę.

Chciałbym, żeby to był jedynie sprzęt, ale praw fizyki nie można oszukać...


Cytat: SokoleOko
Eve to jest "drugie życie" :)

https://zkillboard.com/character/96923281/

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 09, 2012, 16:51:36 »
0
Chciałbym, żeby to był jedynie sprzęt, ale praw fizyki nie można oszukać...
Nio... szczególnie, że interferencja mówi, że sygnał MOŻE ulec wzmocnieniu w tym samym stopniu co i osłabieniu. Ty od razu zakładasz, że w wyniku wygaszenia sygnału, myszka będzie miała SPOWOLNIONE działanie, a czy zatem przy WZMOCNIENIU zakładasz, że będzie miała przyspieszone ?  ;) >:D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 903
  • I weź ty człowieku dziel czas między EVE i MwO...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 09, 2012, 17:12:38 »
0
Pewnie tak, ale nikt nie lubi, gdy w pamięci odbiornika myszy jest trzymana strona internetowa :P


Cytat: SokoleOko
Eve to jest "drugie życie" :)

https://zkillboard.com/character/96923281/

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 12, 2012, 09:52:54 »
0
Pewnie tak, ale nikt nie lubi, gdy w pamięci odbiornika myszy jest trzymana strona internetowa :P
Sugerujesz, że odbiornik myszy ładuje do pamięci stronę internetową w momencie gdy zwalnia w wyniku interferencji ?  >:D :P
Przecież nie na tym polega interferencja, a na wzmocnieniu lub osłabieniu siły sygnału w wyniku nałożenia się fal. Prędkość fali się nie zmieni w wyniku interferencji.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 903
  • I weź ty człowieku dziel czas między EVE i MwO...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 12, 2012, 14:09:21 »
0
Sugerujesz, że odbiornik myszy ładuje do pamięci stronę internetową w momencie gdy zwalnia w wyniku interferencji ?  >:D :P
Nie.

Inny przykład: Słuchasz sobie radia (FM nie internetowego) i słuchasz stacji nadającej np. na 105.3 FM. Natomiast jest stacja o innej tematyce, która jest zaledwie 0.2 Mhz szybsza (łopatologicznie: dalej - 105.5 FM) od stacji którą ty słuchasz. Nadajki mają swój margines (~+- 1 MHz), gdzie w tym przypadku może dojść do nakładania się sygnałów radiowych z obu stacji (właśnie przez nałożenie się fal), co powoduje, że na jednej częstotliwości słuchasz dwóch stacji na raz :P >:D
Tak ja mam w realu, bo stacje z Lęborka (102.9 FM) i z Koszalina (103.1 FM) puszczają sygnał w takim właśnie ustawieniu (koszalińska stacja ma dużo silniejszy nadajnik), co powoduje, że słuchając stacji z Lęborka słyszę także (cicho, ale słychać) stację z Koszalina.

O coś takiego mi chodzi.


Cytat: SokoleOko
Eve to jest "drugie życie" :)

https://zkillboard.com/character/96923281/

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 12, 2012, 14:22:26 »
0
O coś takiego mi chodzi.
Eeee..
Cytuj
Interferencja (łac. inter – między + ferre – nieść) – zjawisko powstawania nowego, przestrzennego rozkładu amplitudy fali (wzmocnienia i wygaszenia) w wyniku nakładania się (superpozycji) dwóch lub więcej fal. Warunkiem interferencji fal jest ich spójność, czyli korelacja faz, amplitudy i częstotliwości.
W Twoim wypadku nie zachodzi korelacja częstotliwości (102.9 vs 103.1 MHz). Z interferencją powinieneś mieć do czynienia kiedy np. jadąc autem na granicy zasięgu stacji zaczynasz gubić stację, a momentami słychać bez zakłóceń (i nie chodzi mi o wjazd na górkę). Moc sygnału nadajnika się nie zmieniła, a słyszysz lepiej niż powinieneś (sygnał uległ wzmocnieniu). Oczywiście jakbyś zatrzymał auto w tym miejscu, to odbiór powinien być lepszy niż tam gdzie uległ wygaszeniu w wyniku interferencji, czyli to nie jest wynik poruszania się auta. To, że raz słychać lepiej, a raz gorzej to efekt kolejnego przejeżdżania przez obszary odpowiednio wzmocnione i wygaszone.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 903
  • I weź ty człowieku dziel czas między EVE i MwO...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 15, 2012, 19:33:39 »
0
A nałożenie dwóch fal (tzw. sumowanie)?
Bo o sumowanie fal mi chodzi.


Cytat: SokoleOko
Eve to jest "drugie życie" :)

https://zkillboard.com/character/96923281/

Tylio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +113
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tylio
  • Korporacja: Burning Napalm
  • Sojusz: Northern Coalition.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 16, 2012, 00:57:53 »
0
Jestem inżynierem telekomunikacji i to co tu wypisujecie dotknęło mnie w środku ;) Pozwólcie, że wyjaśnię...

Wprawdzie przytoczony wyżej przykład dotyczy fal akustycznych, to nie można zapomnieć, że fale dźwiękowe, jakie słyszymy to też fale radiowe (~20 Hz - ~20 kHz) (tak samo kolory jakie widzimy, ale to kiedy indziej...)
Po tym stwierdzeniu proponuję ci już więcej nie wypowiadać się na tematy o takiej tematyce. Fale dźwiękowe to fale ciśnienia, czyli rozchodzące się w ośrodku zaburzenie gęstości i ciśnienia. Fale radiowe to fale elektromagnetyczne, czyli rozchodzące się w przestrzeni zaburzenie pola elektromagnetycznego. Z pozoru podobne, a jednak zjawiska jakim podlegają są zasadniczo różne. Banalny przykład: Emitując z anteny falę elektromagnetyczną o długości np 500nm emitowalibyśmy światło (antena radiowa by świeciła), wydając z naszej krtani dźwięk o takiej długości fali takiego efektu nie mamy szansy osiągnąć, tak samo wytwarzając fale na wodzie z częstotliwością odpowiadającą częstotliwości światła widzialnego woda nie zacznie nam świecić ;)

W każdym razie następuje kolizja danych przekazywanych na tych falach i urządzenie odbiorcze zamiast zrozumiałego sygnału otrzymuje albo spaprane dane lub ciszę.

Chciałbym, żeby to był jedynie sprzęt, ale praw fizyki nie można oszukać...
Pewnie tak, ale nikt nie lubi, gdy w pamięci odbiornika myszy jest trzymana strona internetowa :P
Proszę cię... W eterze mamy gigantyczną ilość nakładających się sygnałów na tych samych częstotliwościach i uwierz mi są sposoby, żeby to przeskoczyć. Nie będę tu strzelał wykładu, podam po prostu kolejny przykład: Masz laptopa z kartą WiFi, widzisz np 10 sieci (wszystkie oczywiście na tej samej częstotliwości) i łączysz się z 1. Czy twój laptop widzi  "śmieci"? Dostajesz niechciane dane z innych sieci? Masz problemy z połączeniem? Dostajesz sygnał z 10 sieci na tej samej częstotliwości na antenę swojego laptopa, a jednak nic na siebie nie zachodzi. Pożądany sygnał zostaje bez problemu wyodrębniony spośród innych ;)

Nie.

Inny przykład: Słuchasz sobie radia (FM nie internetowego) i słuchasz stacji nadającej np. na 105.3 FM. Natomiast jest stacja o innej tematyce, która jest zaledwie 0.2 Mhz szybsza (łopatologicznie: dalej - 105.5 FM) od stacji którą ty słuchasz. Nadajki mają swój margines (~+- 1 MHz), gdzie w tym przypadku może dojść do nakładania się sygnałów radiowych z obu stacji (właśnie przez nałożenie się fal), co powoduje, że na jednej częstotliwości słuchasz dwóch stacji na raz :P >:D
Tak ja mam w realu, bo stacje z Lęborka (102.9 FM) i z Koszalina (103.1 FM) puszczają sygnał w takim właśnie ustawieniu (koszalińska stacja ma dużo silniejszy nadajnik), co powoduje, że słuchając stacji z Lęborka słyszę także (cicho, ale słychać) stację z Koszalina.

O coś takiego mi chodzi.


Nadajniki mają "margines" o całe rzędy wielkości mniejszy niż to co podałeś. Nie może dojść do nakładania się na siebie stacji. UKE tego pilnuje, po to wydzielają odpowiednia pasma częstotliwości na które trzeba mieć koncesje. Te pasma są dodatkowo oddzielone od siebie pasmami ochronnymi. Należy jeszcze dodać, że odbiór innej stacji, a więc mającej inną falę nośną oraz co w tym wypadku ważniejsze - posługującej się modulacją fali o innych parametrach nie jest w zasadzie możliwy, chyba, że używasz radia sprzed 2 Wojny Światowej. To co słyszysz to wynik niskiej jakości układu wyodrębniania sygnału w twoim radiu. Słyszysz po prostu (najprawdopodobniej) częstotliwość pośrednią tej drugiej stacji.

UWAGA FINAŁ
Nikt z was nie podał prawdziwego powodu opóźnień w myszkach bezprzewodowych (tak ono istnieje). Myszka ma ograniczoną możliwość przesyłania danych, nie ma ani dużej mocy nadawczej, ani dobrej anteny. Jedyny sposób, żeby to okrojone i malutkie pasmo nam wystarczyło to wysyłanie zakodowanych danych. Są one zakodowane w sposób ograniczający ilość koniecznych do przesłania danych. Na komputerze muszą być one ponownie odkodowane przez sterownik. Właśnie proces dekodowania ma wpływ na opóźnienie. Kiedyś był to rzeczywiście zauważalny problem. Współcześnie dekodowanie odbywa się tak szybko, że nie jesteśmy w stanie zauważyć różnicy (mając oczywiście odpowiadający dzisiejszym czasom komputer i nowe sterowniki). Nie zmienia to jednak faktu, że PRO playerzy wolą grać po kablu "tak na wszelki wypadek". Sterownik może się zawsze przyciąć na chwilę no i są szybsi o te ułamki milisekund ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2012, 02:43:11 wysłana przez Tylio »
"TL;DR 22 tytki NC. + 50 PL poszło sie jebać i jakos nikt nie płacze. 3-4 tytki c0venu  zajebane i DRUGI ROK łez i i dramatów. 
Bezcenne" by Koszyk

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 21, 2012, 13:54:11 »
0
Update 1: CCP CmdrWang Just confirmed that Sony is sending out 5000 closed beta keys to their testers which have access to the current beta build.

Update 2: Current state of the beta is pre-fanfest build which is rather old and is used for stress-testing mostly. Sony needs to approve another big patch for DUST 514 and once they do Fanfest attendees and others will be able to get into the beta and start playing newest build of the game. This will happen during the next week or so.

Update 3: Currently the server is only available between 11:30 UTC Fridays and 11:00 UTC Mondays, with daily downtime betweeen 11 and 11:30.


https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=98665&find=unread
http://www.dust514.org/home/item/first-wave-of-dust-514-beta-keys-rolling-out



Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 04, 2012, 22:13:42 »
0
Portal dust514.org we współpracy z devami ccp urządza event - trzeba wymyśleć imie małpy i zatweetować je na profilu @CCP_CmdrWang.

więcej na:
http://www.dust514.org/home/item/dust-514-beta-contest-name-a-monkey-win-beta-key

aha, nagroda jest beta key.

[GEWNS] Xarthias

  • GEWNS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 506
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 17, 2012, 19:42:18 »
0
Zapisy do bety otwarte dla każdego: www.dust514.com/beta
Przedwieczny.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 31, 2012, 17:47:00 »
-1
Hej, jeśli planujecie grać w dusta, wyślijcie mi maila ok? bardzo chętnie bym z wami pogral.

[GEWNS] Xarthias

  • GEWNS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 506
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 01, 2012, 07:52:37 »
0
Ja zamierzam pograć, tylko szkoda, że serwery są otwarte wtedy, kiedy nie mam czasu :P
Przedwieczny.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 05, 2012, 13:46:32 »
-1
Kolejna odsłona DUSTa:

http://www.youtube.com/watch?v=VgU8hNwUlF8

To co się rzuca w oczy:
00:53 - Na górze ekranu jest jakiś nowy statek. 
01:08 - "Freedom Mass Driver" - nowa gałąź uzbrojenia, oby heavy.
01:45 - Mapa jest gigantyczna i pozwala na prowadzenie natarcia z kilku stron.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 05, 2012, 21:00:57 »
0
btw opisałby ktoś jakoś tego dusta- wrażenia z gry? Czym się różni rozgrywka od takiego nowego battlefielda?

Spoglądam sobie na filmiki z E3 i w końcu nadeszła pora na filmik z dusta i zaliczam facepalma. Z czym do ludzi?

Poza bardzo słabą grafą, bezpłatnym dostępem do "kontentu"( tylko czy to jest atut? Jak ktoś ma konsole to nie szczędzi 200 zł na grę) i item shopem ta gra w ogóle coś oferuje?
Tym bardziej, że konkurencja jest spora.

ale na e3 w tym roku ładnie sypnęło

Watch Dogs
http://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Nowe stary warsy:
http://www.youtube.com/watch?v=U08QNPk0ZNE

Halo4:
http://www.youtube.com/watch?v=1Em1MiiqT9A

Nowy dead space,tomb raider  i nowy hitman
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nXs5v-t9NwI


Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 08, 2012, 20:35:10 »
0
Właśnie ściągam Dust'a, ale odpowiedzieć już coś mogę czym się różni od BF, na pewno fitingiem xD znajomy pokazał mi zdjęcie normalnego fitowania, tylko że osoby, jakieś CO-procki, shield extendery, trzy kategorie (chyba) slotów. Więc zdaje się że możliwość stworzenia "swojej" postaci będą nieporównywalnie większe niż w dotychczasowych fps'ach. Dochodzi do tego że pojazdy też będziemy fitować na modłę jak okręty w EVE.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
  • Respect: +93
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 08, 2012, 20:51:49 »
0
czym się różni od BF, na pewno fitingiem xD znajomy pokazał mi zdjęcie normalnego fitowania, tylko że osoby, jakieś CO-procki, shield extendery, trzy kategorie (chyba) slotów. Więc zdaje się że możliwość stworzenia "swojej" postaci będą nieporównywalnie większe niż w dotychczasowych fps'ach. Dochodzi do tego że pojazdy też będziemy fitować na modłę jak okręty w EVE.

To dawaj te screeny !!!

Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 09, 2012, 13:04:34 »
0
Screenów nie mam już, ale proszę filmik: http://www.youtube.com/watch?v=KgzZof5ZUqM&feature=player_embedded#! w 1:20 widać jak to wygląda. Po pograniu wczoraj w Bete powiem że to naprawdę Beta, większość opcji jest niedostępna, samo fitowanie które wygląda jak na filmiku jest niedostępne, ma się gotowe trzy komplety których nie można zmieniać. Grafiki też nie ma co oceniać, ale sądzę że ona się szybko nie zmieni. Maja dużo roboty z innymi systemami, jest market, jest miejsce na mapa EVE, korporacje i aliance, oczywiście profil postaci z skillami dobrze znanymi z EVE (większość pusta jeszcze). Brakuje jeszcze zarządzanie jakimś włościami czy panelami do produkcji (to też będzie jak w EVE, własna produkcja, itp.).

Jeszcze raz, według mnie gra może się wybić właśnie całą tą otoczką po za polem walki, ale jak będzie, zobaczymy. Na razie nie ma się czym zachwycać mówiąc szczerze, ale to dopiero zamknięta beta więc wszystko może się zmienić, a potencjał muszę powiedzieć, jest :]

Edit: pojazdy też będą fitowane tak samo, tylko jeszcze nie ma nic do wyboru, jest jeden pojazd z jednym slotem i jednym modułem.

XineX

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 09, 2012, 22:06:44 »
0
http://tvgry.pl/?ID=2535 - gameplay z polskim komentarzem.

Chyba gra nie zachęca. :P

Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 09, 2012, 22:22:32 »
0
Za wcześnie po prostu CCP "chwali się", to co jest nie nadaje się by na targach pokazywać.

Murlag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Murlag
  • Korporacja: Lost Idea
  • Sojusz: C0ven
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwiec 09, 2012, 23:47:16 »
+1
Dostałem zwięzłe ostrzeżenie w sprawie NDA, tak więc mała edytka postów ;(
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2012, 11:27:38 wysłana przez Murlag »

Gromor

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 10, 2012, 08:20:13 »
0
Wiesz, możliwe że nie udało mi się wszystkiego zobaczyć grałem może z 2-3h na zwykłym kineskopie, w związku z tym ucina mi w pewnych momentach kawalki ekranu i raz nawet nie wiedziałem co wcisnąć i musiałem zgadywać xD. Co do fitowania to się chwile głowiłem nad tym ale dałem sobie spokój. Powiedz mi czy ty też masz problem taki że nie wiem kto jest kim? Niby czasem widze paski nad postaciami i po kolorze się poznaje czy swój czy do odstrzału, ale przeważnie u mnie one się ciągną za postaciom daleko w tyle i jak mi ktos wyskoczy nagle to zanim się pojawi ikonka nad postacią to wywale pół magazynka, a tu kolor że z mojej druzyny xD. Albo przy wyrzutni rakiet nie mam celownika xD

P.S. na markecie nic nie chciał mi się załadować xD

Murlag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Murlag
  • Korporacja: Lost Idea
  • Sojusz: C0ven
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 10, 2012, 12:57:24 »
0
Dostałem zwięzłe ostrzeżenie w sprawie NDA, tak więc mała edytka postów ;(
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2012, 11:27:51 wysłana przez Murlag »

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwiec 10, 2012, 22:45:21 »
0
Ciii... NDA :P

 Zauważyłem że na internecie roi się od ludzi którzy nie mają dobrej opinii wobec DUSTa. To niesprawiedliwe, ta gra jest w fazie close beta. To normalne że ma masę bugów, tekstury są w niskiej rozdzielczości, mechanika nie funkcjonuje w wielu przypadkach tak jak powinna, bronie są nie zbalansowane, gra często się kraszuje itd. Gram w nią już trzeci weekend i mogę powiedzieć że z każdym dniem/weekendem widać zmiany, oczywiście na lepsze :) Programiści, testerzy, wszyscy nad nią ciężko pracują. Co do tego co zaprezentowali na E3 to wydaje mi się że najważniejszą rzeczą jaką ma do pokazania CCP światu jest link pomiędzy DUST'em a EVE i to właśnie starali się tam pokazać :) cała reszta to tylko otoczka. Czasami czuje się trochę jak jakiś papierowy rpg'owiec, bo jak tylko usłyszałem że CCP ma w planie wydanie nowej gry, fps'a i połączenie go z eve - natychmiast pomyślałem "muszę w to zagrać", później kupiłem konslole, telewizor itd. tylko dlatego że ktoś powiedział że zrobi grę, którą połączy z inną grą i to na innej platformie 8) .

Co do tego filmiku z polskim komentarzem - jak można mówić o zaletach sharpshotera posługując się nim aż tak nieudolnie, widać że to nie jest kontroler stworzony dla tej gry, więc nie rozumiem dlaczego ten gość zdecydował się na kręcenie czegokolwiek z tym czymś. Zresztą sami sobie odpowiedzcie - czy grając 10-15minut w tą grę, nie oglądając wcześniej żadnego filmu, który by pokazywał co ona oferuje, nie czytając dev bloga, fan bloga itd. nie grając w eve, czy wymawiając CCP "cecepe" zamiast "sisipe" można powiedzieć coś miłego i zachęcającego o Duscie? Szczerze wątpię :) Piasek mu się nie podoba :P.

Co do wspólnej gry to kontakty ingame(chyba)jeszcze nie działaja, jeżeli ktoś z grających rozpracował jak to działa to niech da znać :P

Do wszystkich którzy chcą beta key:
Zainstalujcie sobie E3 room na PSHome, po kilku questach można odlockować sobie wejściówkę do pokoju z kontentem dusta, a po obejrzeniu kulki filmików dostaje się od rekrutatora beta key(przynajmniej tak mówili ludzie siedzący w pokoju). Btw można tam pograć w taką heksową grę planszową - możecie ją kojarzyć z dev blogów, te gry kiedyś będą na stacjach(w mojej ocenie jest zajebista:) ).

HammerSnake

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwiec 10, 2012, 23:30:34 »
0
a skille też "idą" offline jak w evce?

Murlag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Murlag
  • Korporacja: Lost Idea
  • Sojusz: C0ven
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwiec 10, 2012, 23:50:37 »
+1
Dostałem zwięzłe ostrzeżenie w sprawie NDA, tak więc mała edytka postów ;(
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2012, 11:28:20 wysłana przez Murlag »

Ezoko

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 64
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ezoko
  • Korporacja: Synowie Gehenny
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwiec 11, 2012, 10:35:05 »
0
hej!

pograłem trochę w betę Dusta i powiem Wam - wymiata  i czekam, aż wypuszczą tę grę.

Więcej tu: http://graniaczas.blogspot.com/2012/05/py-sie-podnosi.html

pozdro i fly safe!
Ez
gracz * blogger * 41+
http://graniaczas.blogspot.com/

[GEWNS] Xarthias

  • GEWNS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 506
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwiec 30, 2012, 15:58:30 »
0
Ktoś chce dostęp do łikendowej bety Dusta? Otwarte do poniedziałku... Jak coś -> pm. Kto pierwszy ten lepszy.
Przedwieczny.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #99 dnia: Lipiec 04, 2012, 01:22:54 »
0
Gdyby komuś umknęła informacja to dust'cik wyćwierkał, że jutro serwer będzie otwarty:
https://twitter.com/dust514/status/220241115201273856
(Amerykańce mają święto :) )

Zlorf

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 84
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MK69A1
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 14, 2012, 03:05:17 »
0
Kto gra w Dusta? Nie lubie grac jako "samotny wilk", najlepiej i efektywniej gra mi sie w ogarnietym teamie.
Moj nick w Duscie to Zlorf Flanelostopy, a PS3id to MK69A1.
"Jeden kosi trawe, a drugi jest paladynem lvl 72"

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +51
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 17, 2012, 17:25:58 »
0

Emnalyeriar

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 17, 2012, 18:22:44 »
0
Czy znany jest już prawdopodobny termin wypuszczenia Dust?
Oraz czy po beta będzie wipe i wszyscy będą zaczynać od nowa, czy jednak coś z bety zostanie?

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 17, 2012, 18:37:42 »
0
Data: w tym roku - co spokojnie może oznaczać 31.12.12
Tak po becie będzie wipe - wielokrotnie było to potwierdzane - jedyne co zostanie to zwrot aurum, czyli tyle co kupiłeś do końca bety tyle będziesz miał na starcie.

pticu

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 17, 2012, 23:00:29 »
0
sciagnalem, pogrywam, jest niezle, choc grafa jeszcze nie powala, generalnie jest zajebiste, skile nie wiem jak ida, nie skumalem tego jeszcze, ale chyba im dluzej przezyjesz i wiecej zabijesz dostajesz iski i sp, ktore przydzielasz do poszczegolnych skili

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal