Autor Wątek: Faction Warfare  (Przeczytany 15816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Faction Warfare
« dnia: Sierpień 19, 2010, 20:07:14 »
Witam, jakiś czas temu przetłumaczyłem poradnik faction warfare, jako że mało ludzi z polskiego community ma stycznośc z fw  przeklejam tutaj moje wypociny i mam nadzieje że trochę przybliżą ten drobny aspekcik gry, oto one :



Faction warfare wprowadza do New Eden wojne pomiędzy głównymi czterema imperami eve, FW stworzono aby wprowadzic nowych graczy do PVP,
ale nie tylko ,fw otwiera starym wyjadaczom nową możliwość walk w imperium. Gracze przsystępujący do fw będa walczyc z wybranymi przez siebie wrogimi frakcjami
. Uczestniczenie w FW daje dostęp do nowych misji, możliwość zdobywania stopni/odznaczeń, zdobycia unikalnych statków frakcyjnych , walk w celu kontroli nad systemami, i generalnie
spędzenia milo czasu na pefpef



1. Przystępowanie do Faction Warfare
2. Wywiad z obszaru walk (Battlefield Intelligence)
3. Skutki przystapienia do FW

4. Player aggression (skutki agresji) w fw

- FW milicje
- korporacje w milicji
- Empire navy Forces

5. Misje FW
6. Strefa Walk

7. Okupacja i kontrola terenów,
8. Stopnie/odznaczenia


1. Przystępowanie do Faction Warfare

Aby uczestniczyc w FW gracz musi zaciągnąć się do jednej z frakcyjnych milicji, może to zrobić indywidualnie jako gracz, albo bedąc Ceo zaciągnąć całą korporację,

Jest parę rzeczy które trzeba wziać pod uwagę przystępująć do FW

1. Gracz będzię w stanie wojny z wybranymi milicjami frakcyjnymi, piloci zaciągnieci do wrogich milicji będą mogli strzelać do nas bez interwencji konkordu
2. Latanie po systemach o standzie 0.5+ wrogich frakcji spowoduje atak npcowskiej floty wojennej ( ale nie konkordu), różni się to tym że flota wojenna nie scrambluje, ma słabszy dps, który róśnie w zależności od standu systemu, w systemach 1.0 jest naprawdę cieżko
3. Każdy pilot, korporacja musi mieć minimum 0.5 standa dla danej frakcji do której chce sie zapisać. Trzeba  zwrócic uwage na fakt ze social skills nie są brane
do rozrachunku, liczą się tylko same czyste standy

Gdzie można sie zapisać?

Na stacji należącej do frakcji, do której chcemy się zapisać, znajdującej sie na swoim własnym terytorium (sovereign). Uwaga, nie jest regułą ze stacje należące do frakcji znajdują się
tylko na swoich terytoriach, np Khanid Kingdom albo anmatar nie są bezpośrednio pod kontrolą amarską, i jeśli chcemy się zapisac do amarskiej milicji musimy udac się na tereny należące stricte do ammar empire,

Zapisywanie indywidualnych graczy

piloci na trialu nie mogą się zapisywac, nie można też należeć do innych milicji, Jeśli gracz dołącza indywidualnie będąc wcześniej w korporacji należącej do innych graczy, nie będzie mógł przystąpić od razu do milicji, jeśli miał w poprzednim korpie jakieś role, trzeba odczekac 24 godziny, zanim będzie mógł je zrzucić. Pilot który przystępuje do milicji wychodzi ze starego korpa i wchodzi do jednego z 4 frakcyjnych npc korporacji:

* Amarr: 24th Imperial Crusade
* Caldari: State Protectorate
* Gallente: Federal Defence Union
* Minmatar: Tribal Liberation Force

Zapisywanie korporacji

Tylko ceo jest w stanie zapisać korpa. Korporacja nie może być członkiem żadengo aliancu, ani nie może miec zadnych aktywnych podań do takowych w momencie zapisywania, korporacja zostanie przyjęta do frakcji po następnym dt, jeśli natomiast była czlonkiem aliancu będzie musiała odczekać 24 godziny, zanim zostanie dołączona

Przystępowanie nowostworzoną korporacją

standing do frakcji jest liczony ze sredniej standingu poszczególnych graczy, ale tylko takich którzy są w korpie nie mniej niż 7 dni, co oznacza ze korp może przystąpic do milicji po siedmiu dniach od jego utworzenia.

opuszczanie milicji -indywidualni gracze

aby opuścić milicje należy, udać się do tego samego menu przez które sie zapisywaliśmy i wcisnąć przycisck retire,
jeśli natomiast jesteśmy w korporacji należacej do graczy, wystarcy opuśić dany korp, jesli posiada się jakieś role w korporacji należy odczekać 24 godziny zanim dane role zostaną zrzucone, jesli należymy do npc korporacji uczestniczącej w fw trzeba dbać o stand dla danej frakcji do której nalezymy, bo gdy spadnie poniżej 0.5 otrzymamy mejla infomującego ze niestety ale będziemy wydaleni z milicji jesli stand nam nie wzorśnie do następnego dt.

opuszczenie korpem milicji

opościć korpa może zarówno ceo jak i dyrektor za pomocą przycisku retire corporation w tym samym menu w którym była możliwość zapisania korporacji, wyjście z milicji nastapi po następnym dt, jesli jednak się rozmyślilismy i chcemy w niej zostać trzeba wcisnąć przycisk cancel, ale tylko przed następnym dt, Jeśli stand korporacji spadnie poniżej 0.5 dla danej frakcji, dostaniemy mejla ostrzegawczego, jeśli nie poprawimy standu do nastepnego dt, będziemy wydelegowani z milicji.


2. wywiad z obszaru walk (Battlefield Intelligence)



W momencie kiedy postać albo korporacja dołączy do milicji, strona sign-up, zamieni się w Battlefield Intelligence, która pokazuję przeróżniste statyski dotyczące walk frakcyjnych,

Dane podzielone są wg skali : milicji, korporacji i osobistych statystyk postaci.
Przechodzimy między tymi informacjami dzięki zakładkom. Zakladka z osobistymi danymi postaci zawiera statystyki dotyczącę tylko jednostkowe miilcjanta , w jaki sposób ów delikwent radzi sobie w wojnach frakcyjnych
zakładka ze statystykami korporacji odpowiada dokonaniom korporacji do której należysz, no i skala milicji pokazauje zmagania twojej, jaki i wszystkich pozostałych milicji frakcyjnych.

w górnej cześci menu battlefield inteligence możemy poznać statystyki dotyczące ilości milicjantów, zniszczonych statkach , zdobytych punktów zwycięztwa (victory points)
i okupowanych przez milicje systemów.

W dolnej części menu pokazane są informacje dotyczące najbliższych systemów w których trwają walki,dalej pokazane są niebezpieczne systemy gdzie można oberwać, oraz nazwy podbitych systemów.

Postać w tym menu może również opuścić milicję -retire buttom znajdujący w prawym dolnym rogu.

Map statistics (statystyki z mapy)

Ze star map możemy dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy dotyczących bierzących wydarzeń z pola walki. Otwieramy star map , potem "color selecting by" i wybieramy "occupacy". Dzieki takiej kombinacji mamy kolorami pozaznaczane okupacje danych frakcji. Możemy wybrać wszystkie jak i pojedynczą frakcje.



3. Skutki przyłączenia do Faction Warfare

Zarówno pojedynczy gracz jak i cała korporacja po zapisaniu do milicji pozyskują specyficzne właściwości i możliwości. Trwają one do momentu wypisania z milicji.

Skutki:
-Gracze moga strzelać do wrogich milicji niezależnie czy sa zapisani do niej poprzez korporacje czy indywidualnie. Przykład : Gracz będący w korporacji należącej do milicji gallente,
może strzelać do każdego innego gracza będącego w milicjach amarrskich i caldari, jednakże nie może strzelać do graczy zapisanych do matarskiej milicji
-Oprócz zwykłych misji, są specialne, dostępne tylko dla milicjantów. Można je dostać od agentów jednej z npcowskich, milicyjnych korporacji, jednak trzeba pamiętać o standingu, który musimy spełnić dla danej milicji, bez niego nie bedziemy mogli ich robić.
- milicjanci mogą zdobywać plexy, dzięki odpowiedniej ilośći plexów zdobytych w systemie można podbić bunkier, a co za tym idzie zdobyć cały system, jednakże trzeba pamiętać o tym że gracze należący do róznych milicji moga przejmować bunkry tylko na swoich strefach walki, np gracz należący do gallente leci do strefy walk amarr-matar, i tam pomaga matarom w przejeciu bunkra, nigdy jednak bunkier w tej strefie nie będzie należał do gallente.
-Gracze zapisani do milicji moga otrzymywać mejle rpg mode on od swoich frakcji (teoria nigdy czegoś takiego nie dostałem)
-Milicjanci wlatując do systemów 0.5+ wrogich frakcji będą atakowani przez floty npcowskie danych frakcji- nie jest to Concord
-Dla Milicjantów jest przewidziany kanał do pogaduch "FW Alliance channel".
-Milicjanci mają swój wlasny eve fw mail

4.Skutki agresji w FW (player aggression in Fw)
Korporację jak i pojedyńczy gracze wstępując do milicji wchodzą w niekończący się  konflikt pomiędzy wrogimi sobie frakcjami, oznacza to że każdy należący do wrogiej frakcji osobnik może zaatakować nas dosłownie wszędzie.

Milicje FW
gracze indywidualni
-Milicje nie mogą wchodzić w stan wojny z innymi korporacjami ani alliansami (chodzi o korporacje npceowe)
-Strzelanie w gracza należącego do naszej milicji bądź też w jego kontener albo wrak, spowoduje spadek security status, agresje konkordu w 0.5+, i spadek standu do frakcji
-Ustawien korporacji nie można zmienić i są one ustawione na domyślne parametry
-Jeśli okradniemy czyiś kontener, to zostaniemy oznaczeni flagą zlodzieja i będzie ona aktywna przez 15min dla calej korporacji
Uwaga Strzelanie do pilota nie należącego do naszej frakcji nie spowoduje spadku standu do naszej frakcji (będziemy onzaczeni flagą global criminal, zaatakuje nas konord jeśli zrobiliśmy to w 0.5+, sentry guny bedą do nas walić i spadnie nam security stand), jednakże strzelająć do pilota należącego do fw npc korporacji, spowoduje utrate standingu.
przykład jeśli pilot A należący do federal defence union(gallente) strzeli do gracza należągo do Tribal Liberation Force(matar), gracz a nie straci standingu do frakcji gallente, albo jego własnej korporacji, jednakże zaatakuje go konkord 0.5+ systemach, i strzelać będą do niego sentry guny

Imperialne floty npc (Epmire Navy Forces)

Dla przypomnienia są 4 różne typy sił w systemach 0.5+, które są aktywowane przy różnych sytuacjach:

-CONCORD -pojawia się kiedy gracz zaatakuje innego kapsulera (zostanie oznaczony flagą "global Cryminal flag")
-Imperialna policja interweniuje kiedy gracz o zbyt niskim security status wleci do systemu

* -2 and lower: police attacks the player in 1.0 systems.
* -2.5 and lower: police attacks the player in 0.9 systems.
* -3 and lower: police attacks the player in 0.8 systems.
* -3.5 and lower: police attacks the player in 0.7 systems.
* -4 and lower: police attacks the player in 0.6 systems.
* -4.5 and lower: police attacks the player everywhere in high-security space.
-Imperial customs (celnicy) biorą w obroty gracza u którego znajdą kontrabande
-Imperialna npc milicja reaguje kiedy gracz ze standem -5 do frakcji wskoczy na teren jej jurysdykcji

Imperialna policja i milicja stały się duzo silniejsze w dodatku w którym pojawiła się FW, może bez problemu rozłupać każdy nieprzygotowany do walki statek gracza.

z uwagi na to trzeba być bardzo czujnym ustawiając swoj szlak podróży, bo można poprostu oberwać na wrogim terytorium od npców.



Misje frakcyjne

dodatek wprowadza nowy typ misji dostepnych tylko dla zapisanych do milicji graczy. Misje są tylko rodzaju "kill". Gracz podejmujący taką misje, musi wlecieć do strefy walk milicji, i jest to teren zajęty przez wroga. Misje same w sobie są prostsze od swoich normalnych odpowiedników, jednak w momencie w którym wlecimy na misje w systemie pojawia się beacon informujący pozostałych graczy z nazwą misji, i każdy kto ma na to ochote może nam tam wlecieć (pod warunkiem że takie beacony ma w ov). W tego typu misjach możemy korzystac z Microwarp drive, ale z cyna już nie.
Misje dla agentów milicyjnych są tylko rodzaju "kill", po skończeniu pierwszych 16 nie ma storyline mission. Misje te można  podejmowac jedynie  w npc korporacji która należy do milicj. Poza tymi różnicami misje działają tak samo jak pozostałe. Wzrasta nam standing, dostajemy Loyality Points, no i iski za skończona misje,

6.Strefy Walki

Znajduja sie w low sekach, pomiędzy hisekami należącymi do walczących frakcji, systemy należące do strefy walki, można zdobywać -patrz
bunkry i fw plexy, robić w nich frakcyjne misje.W strefach walk jak sama nazwa wskazuje  sugeruje duże prawdopodobieństwo że spotkamy tam ludzi skorych do bitki,
Bunkry- można je zdobywać i zmienić stan okupacji systemu, Bunkier w swoim naturalnym nienaruszonym stanie jest niezniszczalny i nie da sie go zalockować, jednak jesli aspirująca do zdobycia go frakcja podbije odpowiednią ilość plexów znajdującym się w danym systemie, bunkier staję się podatny na uszkodzenia (vulnerable state) i można go zalockować. Tylko milicjanci należący do przeciwnej frakcji moga zalokować bunkier.
Kiedy bunkier staje się wrażliwy na ataki można go zdobyć zadająć mu najzwyczajniej obrażenia, w momencie w którym struktura bunkra spadnie do zera w systemie zmienia sie okupacja po następnym downtimie. Pozostałe po przejęciu plexy, nie przyniosą żadnych punktów a nowe przestają sie pojawiać aż do momentu zmiany okupacji. Kiedy system zmieni swoją przynależność, w systemie zaczna się pojawiać plexy do wygranej frakcji, i
cały proces zaczyna się na nowo.
W momencie kiedy bunkier wejdzie w stan wrażliwości na uszkodzenia, nic nie jest w stanie go ochronic. Jednakże jest możlwe odzyskanie
stanu nienaruszalności jeśli obroncy zdobęda odpowiednią ilośc plexów. ( I to wszystkto pure rpg, nie ma żadnych korzyści z tego że zdobędziemy system)

Okupacja i Kontrolowany teren.
stan okupacji informuje nas jaka frakcja posiada dany system, okupacja nie ma nic wspolnego z suwerennością (sovereignty).
W strefie walk amarr-minmatar, zdobywac systemy mogą tylko tw dwie frakcje, caldari gallente mają swoj kurwidołek, i tam sie bawią,
jednakże frakcja galletne może pomagac nam, a my im tylko mechanika gry nie pozwala zdobywania okupacji na innej niż nasza własna strefe walk.

7.Stany okupacji System Occupancy states


Un-contested: system w swoim dziewiczym, nienaruszonym stanie, niezbrukany działaniami wrogiej frakcji
Contested: oznacza ze wroga frakcja zdobyła jeden bądź wiele plexów w systemie, obroncy mogą zmienić ten stan robiąć plexy w tym samym
systemie.
Vulnerable: wrogie siły przejeły tyle pleksów ze bunkier stał się podatny na ataki i lockowanie, a co za tym idzie system może zostac przejęty przez wroga nacje.
Lost: System został przejęty przez siły wroga. ten stan będzie trwał do następnego dt, po którym zmieni sie okupacja na wygraną frakcje.

8.Stopnie
Gracze zapisani do milicji za swoje dokonania ( zodywanie plexów) otrzymują punkty, jeśli zdobędziemy odpowiednią ilość punktów. otrzymujemy stopien, pełna lista na eve wiki


No i to z grubsza wszystko, jesli chodzi o podstawy, mam nadzieje że choć trochę udało mi sie przybliżyć zasady fw


naye666

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2010, 22:39:06 »
Kolega zapomnial tylko napisac ze za misje fw wysokiego lvl dostaje sie lp jak za 3 normalne lv4 . Robi sie je tylko w low secu, ma sie dostep do faction bsow i tanszych itemsow w sklepie frakcyjnym, wszystkie mozna zrobic w jednym rodzaju statku a ma sie na to zazwyczaj TYLKO  6 godzin ;)

Kara Mon

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2010, 08:59:43 »
12 godzin, a jak nie zrobisz to tez sie nic nie stanie stand nie spada.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 20, 2010, 09:47:28 »
Robi sie je tylko w low secu,

napisałem że misje wykonuje sie w strefie walk milicji, które potem opisalem że znajdują się w low seku, proszę czytac ze zrozumienem
jak cos polecam jeszcze http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Factional_Warfare


a tak co do stref walk milicji...http://evemaps.dotlan.net/map/Amarr_VS_Minmatar, http://evemaps.dotlan.net/map/Caldari_VS_Gallente
no i wątek na eve o fw http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=904952

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 20, 2010, 10:23:45 »
Jako że wciągnąłem się w Faction Warfare na całego krótki opis wczorajszego wypadu na misje :) kerbirka pełną gębą... hehe.

W składzie floty ishtar i drake - lecimy zrobić 5 misji l4 w 4 sąsiadujących ze sobą systemach. Po drodze wpadam w ishtarze na matarskiego bloba. Gonią mnie przez 4 systemy i w końcu rezygnują. Uff. Docieramy do celu. W systemie docelowym 2 piratów kampi wlotowy gate. Łapią mnie w scrambla bo przysnąłem na bramie. Udaje mi się podbić z powrotem i uciec. Wracam. Misja już rozpoczęta. Warpuję, zabijamy cel po minucie  gdy w skanie pojawiają się wrogi rapier i kilka bc. Ucieczka do kolejnego systemu. Pusto. Tym razem bez problemu, za to misja na całe 4 minuty. Lecimy na kolejną. Po drodze Cyclone niewolników. Atakuję. On też. Idzie ładnie ale pojawia się jego kolega w typhoonie. Krzyczę do pilota dreja żeby nie wskakiwał. Zwiewam im z zasięgu łapajek. Niestety heavy dronki sa za wolne i niewolnicy nie mogąc mnie złapać zadowalają się nimi. Postanawiamy skończyć zestaw misji unikając walki. Udaje się bez strat. Robimy kolejne 4 misje. Bez problemu za to całkiem szybko. Po powrocie do bazy przesiadka i do floty bojowej.

3 godziny latania łącznie z czasem na zebranie i zdanie misji. Zysk na głowę 160-180 miliona isk zależnie od kursu LP :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Kara Mon

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 20, 2010, 10:54:36 »
Nie przesadzajmy, 10 fregat z czego 3 byly nie wiadomo gdzie nie nazywajmy blobem  :P

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 20, 2010, 10:59:13 »
poza tym tajfun należał do Lady Shaniqui, lokalnego pirata ;]

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:06:28 »
Dwa pytania:

1) Rozumiem, że przystępując do danej milicji staję się celem dla NPC przeciwnika. A co jeśli wystąpię? Wracam do poprzedniego standingu, czy już jestem spalony u dawnego przeciwnika? Co się dzieje ze standami frakcyjnymi?

2) W milicji są stopnie wojskowe... co dzieje się z nimi po odejściu z milicji? Nadal są widoczne, czy rangi noszą tylko aktywni milicjanci?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:17:20 »
1. Stand nie wróci do poprzedniego poziomu, ale jesli nie miałeś go na -5 to nie powinno być problemu i navy fleet nie powinno strzelać
2. Leaving Factional Warfare  (either the faction or the militia) will make your character retire from it and as such lose his/her rank. He/she will however recover them if joining up later on, as long as his militia standings did not drop. Stopnie wojskowe niestety traci się w momencie odejście na emeryture, jednakże jeśli wrocimy do milicji, odzyskamy je
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2010, 11:34:55 wysłana przez Dec Apilatour »

Ellaine

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:52:17 »
Czy odzyskiwanie standingów frakcyjnych z poziomu -5 jest bardzo ciężkie czy są jakieś sposoby na skróty?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:56:57 »
Misje level 1 u agentów z quality 0 i mniejszym tak długo jak nie podbijesz efektywnego standingu dla frakcji do poziomu wyższego niż -2 (wtedy wyżsi agenci przypomną sobie że cię znają, lub ewentualnie zechcą poznać) no i nie spotkałem jeszcze masochisty który by celowo zapaskudził sobie standing żeby sprawdzić czy te story dostawane za misje od tak shitowych agentów działają. Dla przypomnienia kiedyś -8 do frakcji i mniej było sciezka bez powrotu, teraz niby misje dostajesz zawsze...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 20, 2010, 11:59:55 »
najprościej to zapisać się do jakiejś korporacji nienpcowej w milicji , i natrzaskać z jakąś dobrą duszą parę l4
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2010, 12:19:41 wysłana przez Dec Apilatour »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 20, 2010, 12:03:49 »
Pisałeś zdaje mi się że w FW misjach storaków brak. To jak ten stand przyrasta?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

naye666

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 20, 2010, 12:12:12 »
Z wykonywaniem misji FW ;) i zdobywaniem "plexów".
A tak btw potwierdzone to z tym, że stand nie spada jak misji nie wykonasz? bo mi sie wydaje , że to zupełnie tak samo jak w tych wszystkich misjach co jak nie zrobisz to sorka, ale stand leci na łeb na szyje, no chyba, że coś zmienili ale to chyba bardzo nie dawno.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 20, 2010, 12:37:06 »
Pisałeś zdaje mi się że w FW misjach storaków brak. To jak ten stand przyrasta?


robienie misji tak jak mowi naye666 daje sporo standa do npcwych korporacji należacych do milicji,  i moim zdaniem jest to najefektywniesze rozwiązanie, tak czy siak da się spokojnie odzyskać standa, sprawdzaliśmy to, (mamy parę przechszt w korpie ;]),

Z wykonywaniem misji FW ;) i zdobywaniem "plexów".
A tak btw potwierdzone to z tym, że stand nie spada jak misji nie wykonasz? bo mi sie wydaje , że to zupełnie tak samo jak w tych wszystkich misjach co jak nie zrobisz to sorka, ale stand leci na łeb na szyje,
,  stand leci jak odrzucisz misje, i to za drugim razem w przeciągu czterech godzin od pobrania pierwszej, jesli natomiast weźmiesz misje i jej nie wykonasz to nie traci się standu

sc0rp

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 20, 2010, 12:42:19 »
A ja chcialem zapytac jak te misje FW wygladaja, czy to cos takiego jak L4 albo jak Cosmosowe czy cos innego? Np. sa bounty na ratach, ciekawy loot w ratach czy jak to wyglada?

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 20, 2010, 12:54:36 »
tak jak pisałem misje są typu kill, na misjach bije się frakacyjne beesy, indyki, albo trzeba ubić jakąś strukture, ,  http://www.youtube.com/watch?v=-NmWjdn156s, z misji nie ma bounty, wypadają tylko blaszki, można je zbierać, ale najbardziej intratne są same lpeki, które wymienia się na frakcyjny sprzęt, jest on dużo tańszy w sklepie dla milicjantów niż dla pozostałych graczy ( frakcyjny bees 150k Lp), problem tylko taki że podczas robienia misji pojawia beacon  twojej misji i każdy tam może wwarpować no i oczywiście to low sek

sc0rp

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:09:54 »
dzieki a ile LP jest za taka misje jak pokazales linka, mam wrazenie ze robiles to w vagasie, a np. muninn snipe albo rapier long range myslisz ze sie nadadza?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:21:16 »
Chodziło mi o faction standing. Czy samo to że należę do milicji danej frakcji daje mi ułaskawienie i npc tej frakcji nie prują do mnie mimo standa -5 i mniej?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:22:22 »
To był blitz misji, prawda? W sensie: trzeba było ubić tylko ten jeden ship?

A leje się tylko jeden rodzaj przeciwników? Czyli np. Matarzy zawsze mają misje przeciw amarrskim statkom?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:23:52 »
misje dla milicji takie są, rodzaje jakie spotkałem to:

zabić 1 bsa
zabic 1 strukturę
zabić kilka industriali.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:46:56 »
dzieki a ile LP jest za taka misje jak pokazales linka, mam wrazenie ze robiles to w vagasie, a np. muninn snipe albo rapier long range myslisz ze sie nadadza?

misje l4 przy odpowiednich wysokich skillach wychodzą nawet do 23k lp, ale średnio na secik 5 misji agentów o najwyższym quality wychodzi mi coś koło 15-18k lp za misje, co do pozostałych rodzajów szipów, przyznam że nie mam zielonego pojęcia, nie spotkałem isię żeby ktokolwiek w nich latał, najczęściej ludzie latają w duecie speed tanker i dps, i przewaźnie jest to bomber,

To był blitz misji, prawda? W sensie: trzeba było ubić tylko ten jeden ship?

A leje się tylko jeden rodzaj przeciwników? Czyli np. Matarzy zawsze mają misje przeciw amarrskim statkom?
tak najwygodniej je blitzować, zwłaszcza przed paczem kiedy to "system" wybierał misje w najbardziej niebezpiecznych systemach, teraz można pobawić się w zbieranie blaszek ale przyznam że szkoda zachodu,  co do drugiego pytania bedąc w milicji matarskiej lejesz amarów, i tylko amarów. w galentyjskiej tylko pacynki.

Chodziło mi o faction standing. Czy samo to że należę do milicji danej frakcji daje mi ułaskawienie i npc tej frakcji nie prują do mnie mimo standa -5 i mniej?
niestety nie

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:48:51 »
Więc odrabianie faction standa pozostaje w formie jaką opisałem?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 20, 2010, 13:59:33 »
Nie za bardzo rozumiem w czym mogą przeszkadzać strzelające npce swojej frakcji z odrabianiem standu na misjach l4, z kimś z twojego korpa.
edit:
W low seku imperial  navy się nie  pojawia, dopiero po wlocie do hajseku biją nas raty i tym mocniej im wyższy poziom systemu,
w low można wlecieć jedynie na misje robioną  przez wroga, wtedy jesli nie ma się odpowiedniego standu bedą do nas też walić, 
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2010, 14:33:09 wysłana przez Dec Apilatour »

sc0rp

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 20, 2010, 14:26:10 »
czyli majac wyskilowane caldari najlepiej wstapic do policji galente? (caldari ma najnizsze resy na kinetic i bije z kinetica)

czy ma to znaczenie w jakiej policji sie jest tzn. ze np. polcja caldari jest mocno gnebiona przez policje galente etc.?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 20, 2010, 14:28:06 »
Nie za bardzo rozumiem w czym mogą przeszkadzać strzelające npce swojej frakcji z odrabianiem standu na misjach l4, z kimś z twojego korpa.
Hmm mówimy o nabijaniu standa do agentów milicyjnych czy normalnym? W drugim przypadku wiedz że stand z misji storyline nie jest dzielony na memberów floty, a zwykli agenci nie gadają z tobą jak twój efektywny faction standing jest -2 lub mniej - sprawdzone empirycznie do agenta i korpa miałem stand 10, niestety misją l5 nasrałem sobie u ich frakcji na odrobinę poniżej i już zapomnieli że mnie znają. Jak jest z milicyjnymi nie wiem, ale jeżeli ich jedyne odróżnienie od zwykłych to to co podałeś w pierwszym poście to tak również powinno byc z nimi

Ponadto jesli to noob garten wydaje mi się (ale tylko wydaje) że nalezy ostrzec młodsszych graczy przed tym że z jakiegos powodu piraci (gracze) lubią sie bawić w ONZ czy inny KFOR i wpaść na milicyjną bitkę grzejąc do obu stron. Generalnie lubią strzelać do milicjantów
czyli majac wyskilowane caldari najlepiej wstapic do policji galente? (caldari ma najnizsze resy na kinetic i bije z kinetica)

czy ma to znaczenie w jakiej policji sie jest tzn. ze np. polcja caldari jest mocno gnebiona przez policje galente etc.?
Ostatni raz kiedy tematem się interesowałem to milicja caldari zgnoiła gejowy odpowiednik do tego stopnia że prawie wszyscy od nich uciekli pod sktrzydła matarów lub odpuścili sobie walki frakcyjne

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:06:38 »
czyli majac wyskilowane caldari najlepiej wstapic do policji galente? (caldari ma najnizsze resy na kinetic i bije z kinetica)

czy ma to znaczenie w jakiej policji sie jest tzn. ze np. polcja caldari jest mocno gnebiona przez policje galente etc.?

nie wiem jak to wygląda u caldari-gallente, ale moim zdaniem wystarczy wyskilowac sobie szipa walącego odpowiednim rodzajem amo, na amarów np thermale,

jesli chodzi o obecna sytuacje to już to kiedyś napisałem że matarzy dostają ostro po dupie, auga dom wielu korpów matarskich, jest oblegana prawie codziennie,  amarów jest więcej są lepiej zorganizowani, przeważnie w każdej większej bitce dostajemy po dupie, z tego co zdązyłem zauważyć dwa główne korpy core impulse, ze swoimi capsami i cholera wie czym, i corpse collection, no i są rpegowcy z fisrt pretorian guard, którzy bawią się w zmiany statusów occupancy, i swoją droga nieźle im to idzie.

Hmm mówimy o nabijaniu standa do agentów milicyjnych czy normalnym? W drugim przypadku wiedz że stand z misji storyline nie jest dzielony na memberów floty, a zwykli agenci nie gadają z tobą jak twój efektywny faction standing jest -2 lub mniej - sprawdzone empirycznie do agenta i korpa miałem stand 10, niestety misją l5 nasrałem sobie u ich frakcji na odrobinę poniżej i już zapomnieli że mnie znają. Jak jest z milicyjnymi nie wiem, ale jeżeli ich jedyne odróżnienie od zwykłych to to co podałeś w pierwszym poście to tak również powinno byc z nimi

no myślałem że mówimy o misjach frakcyjnych, tu stand idzie do góry też sprawdzone empirycznie, być może dlatego nie ma storylineów Factional warfare missions do otherwise function as normal missions. Pilots will receive standings increase, loyalty points and ISK for completing them. przetłumaczyłem to na podstawie tego tekstu. Nie jest przypadkiem tak że na zwykłych misjach stand idzie do góry tylko że bardzo wolno?


Ponadto jesli to noob garten wydaje mi się (ale tylko wydaje) że nalezy ostrzec młodsszych graczy przed tym że z jakiegos powodu piraci (gracze) lubią sie bawić w ONZ czy inny KFOR i wpaść na milicyjną bitkę grzejąc do obu stron. Generalnie lubią strzelać do milicjantówOstatni raz kiedy tematem się interesowałem to milicja caldari zgnoiła gejowy odpowiednik do tego stopnia że prawie wszyscy od nich uciekli pod sktrzydła matarów lub odpuścili sobie walki frakcyjne

Myślałem że to oczywiste że są tu piraci ,to jest low. Faktem jest że jest tu ich sporo, i lubią sobie postrzelać do milicjantów, ale milicjancj nie stoją z założonymi łapami, też sobie do nich strzelamy ;], a i warto dodać, że wstępując do milicji matarskiej można sobie załatwić dodatnie standy z paroma alliancami które bawią się w rp po stronie matarskiej, mówie tu o star fraction, electus matari, i ushra khan, (ten ostanit zmienił teraz nazwę), te star fraction i em, często latają we flotkach milicyjncyh. NIe wiem jak to jest w innych milicjach ale myśle że jest podobnie i każda milicja ma swoich "starszych braci" w 0.0




Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:16:09 »
Cytuj
no myślałem że mówimy o misjach frakcyjnych, tu stand idzie do góry też sprawdzone empirycznie, być może dlatego nie ma storylineów Factional warfare missions do otherwise function as normal missions. Pilots will receive standings increase, loyalty points and ISK for completing them. przetłumaczyłem to na podstawie tego tekstu. Nie jest przypadkiem tak że na zwykłych misjach stand idzie do góry tylko że bardzo wolno?
Tylko standing do agenta i corpa, od podnoszenia standingu do frakcji s a tylko important storyline. Zdanie które tłumaczyłeś wyglada na poprawne, ponieważ stand frakcyjny to coś na tyle specjalnego że zwykle jest zaznaczane że to o niego chodzi, a standing do korporacji i agentów milicyjnych przecież rośnie prawda?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:35:16 »
Myślałem że automatycznie podnosi się stand do frakcji w miarę jak podnosimy sobie go do korporacji która znajduje się w danej frakcji,  niezależnie czy jest to milicja czy nie, widocznie się myliłem.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:16:45 »
Przed Tyrranisem rosl stand frakcji bankowo za misje FW , mam 7.96 ktore przestalo rosnac po wyjsciu Tyrana (chyba ze taki limit jest do frakcji, tego nie wiem :p )

naye666

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:21:11 »
Ludzie ludzie... Stand do frakcji rosnie z kazda nowa odznaka, oznaczeniem. Z tego co pamietam dzieje sie to co iles punktow standa z corpa npc nalezacego do fw. Dojdzcie do generala i bedziecie mieli niemal wymaksowany stand do frakcji i corpa npc ;)

Kara Mon

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:27:08 »
No wlasnie nie , najpierw mo rosl stand i dopiero wraz z nim dostawalem odznaki , dostalem generala stand rosl dalej, powoli ale rosl. Potem wyszedlem z milicji, wrocielm po "Tyranie " i juz stand nie rosnie

naye666

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:44:29 »
Bo masz juz generala. Teraz to Ci moze rosnac od bicia gallente i przejmowania systemow jako caldarii.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 20, 2010, 18:19:06 »
milicja galente ostatnio nawet pokazała się w okolicy augi we flocie hacy i logistyków. Więc chyba się odkopują z popiołów.

Amarzy "starszych braci z 0.0" raczej nie mają - albo nie wykryłem. Wcześniej było to CVA niejako naturalną siłą rzeczy :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Kara Mon

  • Gość
Odp: Faction Warfare
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 20, 2010, 19:31:40 »
Bo masz juz generala. Teraz to Ci moze rosnac od bicia gallente i przejmowania systemow jako caldarii.

Nie zrozumielismy , standing rosl sobie powoli ale calkiem skutecznie, w miare jak wzrastal dostawalem kolejne stopnie, dostalem generala i stand rosl dalej (nie dam sobie reki odciac ale generala dostalem cos okolo 7.50) . Dobilo 7.96 i jak stanal tak nie ruszy sie juz chyba nigdy.