Autor Wątek: podstawowe pytania  (Przeczytany 47598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 02, 2011, 19:56:36 »
Mam kilka pytan:
1. Dlaczego w markecie nie ma faction itemkow, tzn dlaczego nie mozna ich tam wysatwiac? (chyba procz shipow).
2. Czy w Contractach da sie wyszukiwac po nazwie przedmiotu?
3. Po czym poznac BPO od BPC. To co jest w markecie to BPC czy BPO?
4. "Max runs per bluepreint copy" Oznacza ze po tej ilosci kopii tracimy BP czy ze na tyle go sie da maksymalnie "nastawic"?
5. Co to jest tech a co to jest tier?
6. Jak mozna zdobyc Deadspace itemy?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Ostatnie patche cos strasznie napsuli strasznie jesli chodzi o wydajnosc. Kiedys 2 klienty smigaly az milo a teraz na 2 konta jak jade to przy zmianie sesji na jednym nawet winamp u mnie dostaje czkawki i zaczyna zacinac  >:D
Ja działam tak, że na lapku z boku mam EVE, a na stacjonarnym  pracuje. Dzieki temu, grą nie zwalniam kompa i stale widze czy coś się złego nie dzieje. Świetnie nadaje się na mining z dużym cargo, raz na 7-8 minut tzreba jedynie przerzucic do contenera i tyle.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2011, 20:47:16 wysłana przez Doom »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 02, 2011, 20:46:32 »
1) Bo tak to CCP ustaliło (poza statkami masz również amunicję itp)
2) Tak
3) Na markecie znajdziesz tylko i wylącznie dziewicze BPO (czyli takie którego nigdy nie obrabiano pod kątem me i pe, oraz nie uzywano do koiowiania, produkcji itp)
4) Podaje ile maksymalnie runów moze mieć kserówka, po ilu runach bpc wyparuje podaje remaning runs czy cos w ten deseń
5) tech level okresla poziom techniczny przedmiotu, cyfra przy tier oznacza jak stary (im mniej tym starszy) jest dany item w stosunku do pozostalych swojej klasy (np armagedon to tier 1 bs amaru wprowadzony najwcześniej, tier 2 to apocalyps a tier 3 czyli jak narazie najmłodszy bs amarski to abadon)
6) z misji klasy Cosmos, otrzymujesz te itemy lub bpc na nie, mozesz równiesz poszukać na markecie, ale uprzedzam że pomijajac kilka wyjatków przedmioty te z regoły sa gorsze od t2 / faction a kosztuja podobnie co frakcja albo i wiecej

I nie dubluj postów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 02, 2011, 22:16:22 »
Z tymi BP to jest jakas skomplikowana sparwa. Widze w Contarcts BP jakiegos itemu, ktory kosztuje 6 razy tyle co juz gotowy item tego BP. Ma on "Licensed production runs remaining"  1, a max run 1000. Jaka to jest opłacalnośc kupowania tego skoro zostalo 1 uzycie? ktos szuka naiwniaka?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 02, 2011, 22:31:09 »
5. Co to jest tech a co to jest tier?

Tech to jest taki "poziom" zaawansowania technologicznego.

T1 = wszystko co da się wyprodukować, czym da się latać i czego da się używać bez specjalnych skilli. W tym rozumieniu T1 to wszystko co ma "meta level" inny niż 5 (meta level masz w show info -> atributes)

T2 = lepsze (ale i wymagające więcej skilli) wersje shipów i modułów T1 (oznaczone ikonką "II" oraz z meta level 5)

T3 = tylko i wyłącznie strategic cruisery (po jednym dla każdej rasy) oraz subsystemy do tych statków modułowych.

Z kolei "tier" to takie bardzo nieformalne określenie, które ma pomóc porównać shipy tej samej klasy różnych ras do siebie. Występuje głównie w odniesieniu do BC (tier 1 = Cyclone, Brutix, Ferox, Prophecy, tier 2 = Hurricane, Myrmidon, Drake i Harbinger) i BS. Ten "parametr" nie występuje ingame i generalnie możesz go kompletnie ignorować.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 02, 2011, 22:54:13 »
Z tymi BP to jest jakas skomplikowana sparwa. Widze w Contarcts BP jakiegos itemu, ktory kosztuje 6 razy tyle co juz gotowy item tego BP. Ma on "Licensed production runs remaining"  1, a max run 1000. Jaka to jest opłacalnośc kupowania tego skoro zostalo 1 uzycie? ktos szuka naiwniaka?
Zawsze jest minimalna szansa że to bardzo stary kontrakt który był wystawiany w czasie kiedy item kosztował durzo więcej (max czas wystawienia kontraktu to 3 miesiace). Ale sklonny jestem strzelać ze to jednak scam

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 02, 2011, 23:07:47 »
(max czas wystawienia kontraktu to 3 miesiace).

A nie tydzień dla aukcji i 2 tygodnie dla item exchange?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 03, 2011, 00:03:40 »
Faktycznie. Coś mi sie pokićkało z marketem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 04, 2011, 21:05:40 »
Kolejne pare pytan
1. Który współczynnik zwiększa szybkośc przyspieszania statku bo nirktóre statki to takie krowy, ze minute sie zbieta do maxa.
2. Gdzie mozna sprawdzić jaka jest predkośc np. wyrzutni rakiet juz z naszymi skilami bo w show info sa tylko defaultowe dane.

Kara Mon

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 04, 2011, 21:14:47 »
1. w grze mamy 2 parametry, agility i masa , niestety nie jestem w stanie podac idealnego wzoru na przyspieszenie kazdego okretu ale bankowo wraz ze wzrostem masy spada jego przyspieszenie i zwrotnosc a im mniejszy parametr agility tym wrasta przyspiesznie i zwrotnosc.

2. show info ale na module juz zamontowanym na statku w ktorym siedzisz poda wtedy aktualne dane zaleznie od twoich skili , ewentualnie EFt lub inny program do fitowania

*ninja edit*
w grze agility jest okreslone jako inertia modifier
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2011, 21:43:55 wysłana przez Kara Mon »

Goomich

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 04, 2011, 22:23:43 »
Vt = Vmax * (1 - e^(-t * 10^6 / (I*M) )

Where:

Vt = Velocity after time "t", metres per second.
Vmax = Maximum velocity (top speed), metres per second.
e = Mathematical constant (base of the 'Natural logarithm' - ln).
t = Time, seconds.
I = Inertia Modifier, dimensionless.
M = Mass, kilogrammes.

It can also be written as:
T = I*M * 10^-6 * -ln (1 - Vt / Vmax)

Where:

T = Period to reach Vt, seconds.
I = Inertial Modifier, dimensionless.
ln = Standard mathematical function, Natural logarithm.
Vt = Target velocity, metres per second.
Vmax = Maximum velocity, metres per second.

Kara Mon

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 04, 2011, 23:05:22 »
A tak po polsku? :D

dodajesz inertia staby/nano  = mniejsza krowa

dodajesz cos zwiekszajace mase statku  jak pancerz czy wlaczasz ab/mwd  = wieksza krowa

wiekszy statek  = wieksza krowa i to ciezko przeskoczyc da sie je przyspieszyc odrobine ale to nie sa jakies zabojcze wartosci.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 05, 2011, 01:24:24 »
Kara, masz talent pedagogiczny

* SokoleOko ociera chusteczką łzy z oczu :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 05, 2011, 09:18:45 »
Dzieki, czyli w sumie wiele się z tym nie zrobi, troche skilami się poprawi, ale jakby sie chciało jakims wyposazeniem to zawsze kosztem czegos:/

Kara Mon

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 05, 2011, 09:33:44 »
Nie koniecznie kosztem a po prostu nie osiagniesz jakichs zastraszajacych rezultatow i pancernikiem nie bedziesz sie rozpedzal do max w 5 sekund , inna sprawa ze mozna pewne rzeczy przyspieszyc roznymi trikami. Ja np orke ktora ma 30 sekund alignu (czyli 30 sekund trwa zwrot , osiagniecie 75% predkosci i warp) zabieram spod bramy w 20 sekund (a dokladniej na 2 cykle afterburnera) a mysle ze da sie zejsc nawet do 1 cyklu co da ponizej 20 sekund alignu dla tak wielkiej krowy.


Napisz o jaki statek ci chodzi i dokladnie w jakim momencie jego powolnosc ci przeszkadza , latwiej bedzie poradzic co z tym zrobic.

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 05, 2011, 21:28:12 »
Jak sie przesiadłem z drake'a do ravena to mi to właśnie zaczęło przeszkadzać. W dodatku duzo wolniejszy. Postanowiłem wrócić do Drake'a i zakupić lepszy sprzęt oraz konkretnie drony doskillowac. W sumie na ten czas idą lvl 4 (-16) misje dość łatwo, a jeszcze da się spokojnie 100% więcej z dron wycisnąć i 20-30% z samego Drake'a jak 3 tygodnie poskiluje i dokupie dosc drogi sprzet. W dodatku Raven jest baaardzo brzydki:/ Jakby kiedys zrobili Drake na tech 2 to byłby w wniebowzięty bo starsznie lubię ten statek.


Mam jeszcze takie pytanie.
1. Co to jest w praktyce Explosion Velocity. Jest skill co zwieksza to o 10% czy to duża (odczuwalna) różnica?
2. Czasami jak robie misje to mnie raty spowalniaja lub unienozliwiaja warpa, gdzie moge sprawdzić co i ile to bedzie jeszcze trwało?

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 05, 2011, 21:41:33 »
Explosion Velocity to o ile wiem współczynnik odpowiadający za szybkości rozchodzenia się gazów powstałych po wybuchu rakiety przekłada się to na ilość obrażeń jakie zadajesz.
Współczynnik web jest stały tak zresztą jak i punkt (przynajmniej u ratów bo one nie mają problemów z cap-em) i znika po zniszczeniu celu lub wyjściu poza zasięg działania tych statków (ale raczej im nie zwiejesz więc musisz je rozwalić).

ps. Web czasami bywa przydatny bo gdy musisz szybko odlecieć i align na cel np o 90 stopni odchylony od obecnego kierunku lotu  to szybciej się to robi będąc pod wpływem web-a. Dlatego jak ktoś lata frachtowcem to lubi jak go ktoś spowalnia ];)

Morg

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 06, 2011, 12:05:38 »
witam. mam pytanko dotyczące handlu...

a mianowicie jak sprzedawać itemki ludziom wystawiającym ordery kilka systemów dalej a nie na najbliższej stacji? bo różnica potrafi być znaczna... są do tego jakieś skile? czy pozostaje tylko zapakować wszystko w transportowiec i polecieć na stacje na której jest najlepsza cena za dany przedmiot???

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #157 dnia: Styczeń 06, 2011, 13:02:49 »
Jesli koleś ustawił skup o zasięgu konkretnej stacji to nieprzeskoczysz tego inaczej jak lecac na ta stację, jesli wystawil skup o zasiegu kilku systemów wystarczy że polecisz do najblizszego systemu w zasiegu skupu. I owszem o max zasięgu skupu jaki możesz ustawić decyduje któryś skill.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #158 dnia: Styczeń 06, 2011, 13:23:52 »
Ktoś wystawił order ograniczony do danej stacji po to, żeby nie musiał potem zbierać stuffu z kilku systemów lub całego regionu.
Dał wyższą cenę, aby komuś kto sprzedaje, opłaciło się transportować do jego stacji.

Tyle w teorii, w praktyce zdaża się że ktoś daje wysoką cenę zakupu ale tylko w systemie low sec. Na przynętę.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Goomich

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #159 dnia: Styczeń 06, 2011, 15:25:25 »
Ciągle stosują je w czasach JFów?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 06, 2011, 15:47:56 »
Zdziwiłbyś sie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 06, 2011, 15:51:20 »
Kiedyś miałem plan, żeby powybierać parę scammerskich kontraktów i je wypełnić, ale stwierdziłem, że za dużo roboty. :)

Morg

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 06, 2011, 19:10:09 »
dziękuje za odpowiedzi... czyli amarr industrial lvl1 + sigil i lecimy^^

Morg

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 07, 2011, 09:53:08 »
przepraszam za post pod postem ale mam jeszcze 1 w miarę pilne pytanko...

rozchodzi się o reprocessing itemków... co zrobić aby stracić jak najmniej surowca podczas reprocessingu?? jakieś skile? narzędzia?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 07, 2011, 09:58:49 »
przepraszam za post pod postem ale mam jeszcze 1 w miarę pilne pytanko...

rozchodzi się o reprocessing itemków... co zrobić aby stracić jak najmniej surowca podczas reprocessingu?? jakieś skile? narzędzia?

Skille z działu Industry + ewentualnie standing do korporacji NPC na której stacjach rafinujesz (reprocesujesz) od jakiegoś poziomu, bodaj +6 z hakiem przestaja pobierać haracz.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 07, 2011, 10:00:22 »
Tracisz surowiec na trzy sposoby:
- podatek u korpa npc ktory jest włascicielem stacji - redukujesz to standingiem do tej korporacji npc (od 6,5 bodajze przestajesz byc podatnikiem
- straty wynikajace ze skili - potrzebne skile to 2x reproces (podstawowoy i zaawansowany na 5) i w przypadku itemów scrap metal reprocesing na bodajże 2
- modół do mielenia na  stacji jest mało wydajny - zmieniasz stację lub podbijasz wyzej skil scarp metal (przy najgorszym module stacyjnym chyba i 5 bedzie mało, przy najlepszym starczy na 2)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 07, 2011, 10:22:05 »
Tracisz surowiec na trzy sposoby:
- podatek u korpa npc ktory jest włascicielem stacji - redukujesz to standingiem do tej korporacji npc (od 6,5 bodajze przestajesz byc podatnikiem)

6.66666666666

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 07, 2011, 11:35:53 »
Tracisz surowiec na trzy sposoby:
- podatek u korpa npc ktory jest włascicielem stacji - redukujesz to standingiem do tej korporacji npc (od 6,5 bodajze przestajesz byc podatnikiem
a, tak z ciekawości, to chodzi o stand chara, który mieli, czy korporacyjny stand też tu się liczy?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 07, 2011, 12:14:17 »
W wiekszości takich sytuacji stosowane jest to wymiennie. Ale nie dam reki sobie uciąć ze korporacyjny zadziała, bo nie testowałem osobiście

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ludekk

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 10, 2011, 13:29:20 »
Skill "shield compensation" daje 5% liczone  jako 5 punktow prcentowych, czyi mamy jakiegos shielda 20% to razem na 1 poziomie bedziemy miec 25%? Czy jest to 5% od 20%, czyli razem 21%?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 10, 2011, 13:37:39 »
to drugie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Grinn33

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grinn Utrigas
  • Korporacja: The Dwarven Khordaladrum
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #171 dnia: Lipiec 07, 2012, 19:17:12 »
Witam
Czy modulate strip minerem II mozna kopac tradycyjne ore typu veldspar itp?
dziekuje z góry za odpowiedź
Pozdrawiam.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #172 dnia: Lipiec 07, 2012, 19:28:49 »
Zalezy od amunicji. Bo tam musisz wsadzić kryształek Teoretycznie możesz kopać dowolną rudę, ale jak kopiesz nie to do czego jest kryształ to nie dostajesz bonusu a krysztal i tak sie zuzywa.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #173 dnia: Lipiec 07, 2012, 20:20:38 »
1. Czyli nie zależy od amunicji. :P
2. MSM2 można kopać tylko tradycyjne rudy.
3. No chyba, że dodali coś nowego...

Grinn33

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grinn Utrigas
  • Korporacja: The Dwarven Khordaladrum
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #174 dnia: Lipiec 09, 2012, 19:29:40 »
dziękuję za pomoc, a teraz coś z innej beczki
zamierzam przyspieszyć nieco skillowanie na hulka. chciałbym zainwestować w implanty.
patrze na mój charakter, ale nie widzę żadnej opcji, żadnego slota gdzie mógłbym je włożyć. druga sprawa to domyślam się, że implanty które przyśpieszają skillowanie pochodzą z grupy skill hardwiring -> Industry implants. i tak na przykład implant Inherents Implants highwall mining mx 1001 posiada w opisie: "A neural Interface upgrade that boosts the pilot's skill at mining.  1% bonus to mining yield". Z tego nie wynika o ile krócej przyśpieszy skillowanie. No chyba że coś zupełnie pokręciłem to proszę mnie sprowadzić na dobra drogę. dziękuję za wyrozumiałość i pomoc.