Autor Wątek: Alians Piratów  (Przeczytany 2234 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bartolpl

  • Gość
Alians Piratów
« dnia: Sierpień 02, 2010, 00:37:09 »
0
Siema
Może istniej jakiś alians piratów szwędających sie po low?
Jeżli nie to może jakaś wieksza corporacjia polująca w low storzyła by cos takiego.
Nasz corp zchecią by dołączył do takiego sojuszu.

Pozdro

silvia

  • Gość
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2010, 01:19:07 »
0
beyond virginity, negative ten, rote kapelle,

MrMaaX

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 56
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MrMaaX
  • Korporacja: Mind Games.
  • Sojusz: Suddenly Spaceships.
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 02, 2010, 01:53:17 »
0
Beyond virginity chyba już nie funkcjonuje.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 02, 2010, 02:24:10 »
0
Aegis cartel - stworzony chyba glownie przez vudu. Gadac z Colem dokladniej :)

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
  • Respect: +224
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 02, 2010, 07:05:22 »
0
Aegis Cartel stworzony przez Egnostosa, vudu dolaczylo...
... Bartol dobrze zna Aegis  :o
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
  • Respect: +14
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 02, 2010, 09:42:25 »
0
po co ci alians w low?  :D
"kupą, mości panowie" ;)

DrackUll

  • Gość
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:36:50 »
0
po co ci alians w low?  :D

kiedys istniala w placid pewna koalicja piracka, to byly dobre czasy :)

sc0rp

  • Gość
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:45:34 »
0
chain of chaos jeszcze

Bartolpl

  • Gość
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 02, 2010, 20:29:39 »
0
Raczej myślałem o Polskim aliansie:)
Po co alians piracki?
Jak zauważyłem nie wszyscy polscy piraci sie lubią:)
Ale nie nienawidzą się aż tak bardzo żeby z soba nie polatać raz na jakis czas:)
W takim sezonie ogórkowym jak teraz mogli by właśnie polatać razem. Każdy sobie żebke skrobie we własnym corpie. Ale od czasu
do czasu mozna pokazac że cos znaczym i polatac razem. Poza tym mogły być organizowane różne iventy jak naprzykład ostatnio zorganizowany
roam w deskach przez  Cola którym niestety nie mogłem być:( a napewno fajny pomysł. Takich pmysłów mogło by byc więcej organizoanych przez rożne corpy w takim aliansie. Więcej corpów więcej pomysłów:) Część corpów mieszka w wh i pokazuje się w różnych lowsekach raz
 na jakis czas i wtedy tez by efekt zaskoczenia był. Inne corpy mieszkają w 00 i dolatują do low. Nagle taki corp wspomógł by lokalny i dowalił razem odwiecznym oprawcą:)
 Aegis Cartel znam bo byłem w Voodoo. Jest to alians ale storzony z dwóch corporacji Voodoo i Donat suport.  Z czego ten drógi składa się z altów i innych nie piratów. Chyba że coś się pozmieniało w Aegis to sorry.
Ale może jestem młodym graczem i czegoś nie wiem:)
Pozdro

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
  • Respect: +21
    • Zobacz profil
    • YT profil
  • Imię postaci: Egnostos
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 02, 2010, 21:51:20 »
0
Nic sie nie pozmienialo, Aegis Cartel zostal zalozony tylko po to by vudu moglo klaimowac sova w 0.0, na poczatek planujemy przejac okolo 3 systemow, pozniej w przyszlosci moze nawet cala konstelacja... sie zobaczy, pierwsze JFy z TCU i posami juz czekaja w okolicznych npc 0.0, a teraz wlasnie zaczynamy przezucac nasza flote capitali do systemu docelowego

BANK ROBBER

  • Gość
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 02, 2010, 23:28:24 »
0
kiedys istniala w placid pewna koalicja piracka, to byly dobre czasy :)

zgadza się , to były bardzo dobre czasy.
szkoda że minęły :(
tęsknie za nimi bardzo

Aegis Cartel to twór jeszcze jak shild istniał i nie spotkał VooDoo. Aegis Cartel został założony przed tym jak VooDoo dołączyło do niego i nie po to by mogło klaimować sova w 0.0 (wtf? kto to wymyślił),  bo ten corp przed wielką paranoją nigdy nie chciał mieć sova , zawsze się tym brzydził i o posach nie chciał słyszeć , pos w WH setupowany przez Puriego miał być bazą główną, i na tym miał być koniec zabawy w posy. W archiwalnych już ,postach na centrali można poczytać o zdaniu VooDoo na temat 0.0 , posów , blobów , laga itp.Każdy forumowicz mi tu przyzna racje. Przestań gadać bzdury , bo nie mają nic wspólnego z faktami.

Flota Capitali VooDoo ?? VooDoo nie ma floty Capitali , a 70% pilotów którzy mogli by nimi latać w niedalekiej przyszłości odeszli z tej Corporacji/zostali wyrzuceni za burtę podczas bezsensownej paranoicznej kłótni.


Mimo wszystko bardzo serdecznie pozdrawiam

PS @Bartol , pomysł świetny , tylko mała szansa na realizacje a szkoda. Stare układy , znajomości z RL i staż gry , zawsze będą brały górę i kreśliły podziały.




Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 03, 2010, 00:15:03 »
0
Dales  sie strollowac  :D

MrMaaX

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 56
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MrMaaX
  • Korporacja: Mind Games.
  • Sojusz: Suddenly Spaceships.
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 03, 2010, 00:36:01 »
0

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
  • Respect: +21
    • Zobacz profil
    • YT profil
  • Imię postaci: Egnostos
Odp: Alians Piratów
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 03, 2010, 01:15:02 »
0
LOL! specjalnie zalozyl konto na forum zeby to napisac?! :D

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal