Eve Online > Tyrannis

[DevBlog] Tyrannis landmark updates

<< < (2/6) > >>

SokoleOko:
Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)

Xarthias:

--- Cytat: SokoleOko w Maj 07, 2010, 10:01:23 ---Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)

--- Koniec cytatu ---
JPKM Sokole, a co ma piernik do wiatraka? Lol...

Dormio:

--- Cytuj ---Ship logi?
--- Koniec cytatu ---
A możliwe, chociaż jestem przekonany, że to było coś jeszcze, ale ostatni raz do nich zaglądałem jakieś 3 lata temu, więc ciężko, naprawdę ciężko odszukać właściwe neurony.


--- Cytat: SokoleOko w Maj 07, 2010, 10:01:23 ---Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)

--- Koniec cytatu ---
Znaczy się jakie ? Przecież kerbiry już podnoszą wrzask, że im przychód spadnie po nerfie loota... więc trzeba coś dać na odczepne.

SokoleOko:

--- Cytat: Dormio w Maj 07, 2010, 11:24:04 ---Przecież kerbiry już podnoszą wrzask, że im przychód spadnie po nerfie loota... więc trzeba coś dać na odczepne.

--- Koniec cytatu ---

A całe planetary interaction to co to jest jak nie kerbirstwo?

Priorytetem powinno być poprawienie w mechanice tego, co w spieprzono w Dominion tak, żeby osiągnąć grywalność na poziomie późnej Apocryphy.

Xarthias:
Zapytam ponownie.
Co ma do rzeczy bughunting z wymyślaniem nowych ficzerów?
Zajmują się tym kompletnie różne zespoły i nie mają wpływu na swoją pracę...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej