Eve Online > Tyrannis

Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów

<< < (13/17) > >>

Wilk:
Pewnie, można sobie gdybać o każdej rzeczy jako o walucie, ale obecnie jest nią isk i to przy jego okazji mówimy o inflacji i deflacji. Tak więc kopanie nie generuje isków i nie spowoduje inflacji. EOT.

Niedzielni pvprzy to pikus. 30 tyś BSów regularnie wysadzanych dla insurance, generowane z tego iski i popyt na minerały to dopiero problem. To zupełnie jakby goście sprzedawali te minsy dla CCP.

TTesla:

--- Cytuj ---Tak więc kopanie nie generuje isków
--- Koniec cytatu ---

--- Cytuj ---To zupełnie jakby goście sprzedawali te minsy dla CCP
--- Koniec cytatu ---

Czyli jednak generują?
A problemem nie jest insurance sam w sobie, problemem jest ich(minsów) nadmierna ilość.

Swoją drogą, jeżeli już ccp grzebie przy ubezpieczeniach, to niech lepiej pomyślą nad zwiększeniem składki i zniżkami za "bezwypadkowość"

Hastrabull:
dzieki wam wlasnie zaczalem skupowac minsy i budowac bs'y tier 3 :)

Wilk:

--- Cytat: TTesla w Marzec 16, 2010, 11:10:06 ---Czyli jednak generują?
A problemem nie jest insurance sam w sobie, problemem jest ich(minsów) nadmierna ilość.

--- Koniec cytatu ---

Jeszcze raz, może w końcu dotrze.
Nie, minsy same w sobie nie generują isków - insurance je generuje. Jak zniknie insurance to zniknie problem z "dodrukowywaniem" isków. Bez insurance możesz nakopać miliardy minsów, a doprowadzisz jedynie do spadku ich wartości, obniżenia cen i w efekcie deflacji. Przestanie Ci się opłacać kopać minsy i ceny wrócą na stary poziom. Nic z tego jednak nie wpłynie na ilość isków w grze a jedynie na ich redystrybucję.

Pewnie, można pokombinować z ilością minsów - znerfić mielenie lootu i już masz 1/3 mniej minerałów na rynku. To zwiększy ich cenę i może, może spowoduje, że wysadzenie BSów przestanie być opłacalne... na góra tydzień, bo spadnie popyt ze strony "wysadzaczy" i ceny minsów spadną co znowu spowoduje, że zacznie się opłacać wysadzać BSy dla insurance. I co potem zrobisz? Znerfisz ilość wydobywania minsów ze skałek na godzinę albo ilość blablabla.

Nie prościej jednak uderzyć bezpośrednio w przyczynę, czyli w insurance? Prościej. EOT.

Skoq:
Usuwajac ubezpieczenie obnizysz grywalnosc gry. Moze nie koniecznie z pkt widzenia doswiadczonego gracza ktory ma 15 shipow w hangarze, ale na pewno z pkt widzenia poczatkujacego.

Jak zaczynalem przygode z EVE pare lat temu, moj pierwszy battlecrusier to bylo cos. Poniewaz nie jestem zbyt cierpliwy by na niego zbierac, po oszczedzeniu 20kk sprzedalem swojego cruisera i cokolwiek mialem zeby tylko kupic feroxa i miec na niego fit i ubezpieczenie. Wsiadajac do statku poczulem przyplyw euforii i emocji, myslalem ze moge leciec w swiat i walczyc. Tak wlasnie dotarlem do low secu, warpnalem na belt gdzie spotkalem 2 carriery i pare cepow (Wtedy jeszcze nie wiedzialem ze capitale istnieja, a obiekty poruszajace sie z predkascia moich rakiet byly dla mnie duza ciekawostka) Byla to moja pierwsza "walka" PvP i oczywiscie stracilem statek. Gdyby nie ubezpieczenie zostaloby mi powiedzmy 200k na koncie.

Za 200k mozna kupic jakas frejke. Czy wyobrazasz sobie ze gracz, ktory zbieral tydzien czy miesiac na battlecruisera, bedzie trzaskal fregata misje z lacznym bounty 30k isk, dochodzil znowu do destroyera, crusiera i w koncu bcka? Nie - taki gracz wylaczy gre i przestanie placic abonament bo nie usmiecha mu sie robic tego samego przez kolejny miesiac. CCP traci klienta, wplyw na konto firmy sie zmniejsza.

Dlatego wlasnie jest insurance.

Pozdrawiam
Skoq   

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej