Autor Wątek: World of tanks  (Przeczytany 191840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpień 29, 2010, 22:59:07 »
zawsze to jakiś bajerek wizualny... jak rozumiem bedą też naklejki różne i oznaczenia do oklejania swoich sprzętów, ale przygotowane z puli przez Autorów... fajne choć nie tak fajne jak możliwość ręcznego malowania.

camo i tak nie ma znaczenia praktycznego przy obecnym systemie podświetlania znakiem pojazdu  (chyba żeby autorzy wprowadzili system analizy otoczenie vs założony typ kamuflażu i zmniejszenie szansy na wykrycie pojazdu przez wroga)

Pewnie dadzą graczom znaki dywizyjne do oklejenia pojazdów... (ciekawe co z formacjami pancernymi SS? Pewnie bedą z tego wykluczone).

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpień 29, 2010, 23:42:01 »
zawsze to jakiś bajerek wizualny... jak rozumiem bedą też naklejki różne i oznaczenia do oklejania swoich sprzętów, ale przygotowane z puli przez Autorów... fajne choć nie tak fajne jak możliwość ręcznego malowania.

camo i tak nie ma znaczenia praktycznego przy obecnym systemie podświetlania znakiem pojazdu  (chyba żeby autorzy wprowadzili system analizy otoczenie vs założony typ kamuflażu i zmniejszenie szansy na wykrycie pojazdu przez wroga)

Pewnie dadzą graczom znaki dywizyjne do oklejenia pojazdów... (ciekawe co z formacjami pancernymi SS? Pewnie bedą z tego wykluczone).

Wszelkie nawiazania do nazistowskich symboli sa zakazane i sa banowane z miejsca.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpień 30, 2010, 01:57:20 »
zauważyłem (jestem na to wyczulony) jak szybko znikają nicki z 8...8, 88, SS itd ale mi chodziło raczej o coś w stylu:
http://klub.chip.pl/krzemek/godla2.htm#ss
godła dywizyjne, które chyba jednak być powinny (właśnie jako naklejki), w końcu np Tigery Królewskie i wiele wyższych modeli na zachodnim froncie wogóle nie występowało poza jednostkami pancernymi SS.

w sumie mała rzecz, moje zainteresowanie wynika raczej z historii niż z samej gry, bo czy godła jednostek pancernych bedą czy nie - gra i tak jest świetna i prawdopobnie  odniesie olbrzymi sukces.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #178 dnia: Sierpień 30, 2010, 06:36:47 »
zauważyłem (jestem na to wyczulony) jak szybko znikają nicki z 8...8, 88, SS itd ale mi chodziło raczej o coś w stylu:
http://klub.chip.pl/krzemek/godla2.htm#ss
godła dywizyjne, które chyba jednak być powinny (właśnie jako naklejki), w końcu np Tigery Królewskie i wiele wyższych modeli na zachodnim froncie wogóle nie występowało poza jednostkami pancernymi SS.

w sumie mała rzecz, moje zainteresowanie wynika raczej z historii niż z samej gry, bo czy godła jednostek pancernych bedą czy nie - gra i tak jest świetna i prawdopobnie  odniesie olbrzymi sukces.

Niestety czy stety czegos takiego nie bedzie, godla SS wciaz sa godlami SS co jest zwiazane z nazizmem. Moim zdaniem gra bedzie gwozdziem do trumny unikalnosci eve online i jej monopolu na mape polityczna. Alliance/Clan war beda naprawde swietne.

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #179 dnia: Sierpień 30, 2010, 07:38:05 »
Ma być walka o teren i "mapa" w WoT? :-)

Coen

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #180 dnia: Sierpień 30, 2010, 08:08:57 »
>>Ma być walka o teren i "mapa" w WoT? :-)

Tak, ale nie prędko.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #181 dnia: Sierpień 30, 2010, 08:57:34 »
Ma być walka o teren i "mapa" w WoT? :-)

bo ta gra ma gigantyczny potencjał

przecież autorzy już zapowiedzieli że w przyszłości na pewno dojdzie np piechota (nawet sobie tego nie bardzo wyobrażam w tym świecie jeżdzących pancernych puszek... przecież nie bedą czymś jak drony dla statków w EVE).

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #182 dnia: Sierpień 30, 2010, 09:13:29 »
bo ta gra ma gigantyczny potencjał

przecież autorzy już zapowiedzieli że w przyszłości na pewno dojdzie np piechota (nawet sobie tego nie bardzo wyobrażam w tym świecie jeżdzących pancernych puszek... przecież nie bedą czymś jak drony dla statków w EVE).

Nie tak do konca. Jedynie co stwierdzono, ze piechota to dobry pomysl. Problem jest z zaimplementowaniem tego w rozgrywke. Na razie tyle.

Dla tych, ktorzy nie mieli okazji poczytac o polityce sojuszowoklanowej to polecam, w jezyku angielskim oczywiscie.

http://game.worldoftanks.com/news/general_news/clan_wars_details_revealed
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2010, 09:31:25 wysłana przez Soulscream »

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #183 dnia: Sierpień 30, 2010, 09:35:24 »
Nie tak do konca. Jedynie co stwierdzono, ze piechota to dobry pomysl. Problem jest z zaimplementowaniem tego w rozgrywke. Na razie tyle.

Dla tych, ktorzy nie mieli okazji poczytac o polityce sojuszowoklanowej to polecam, w jezyku angielskim oczywiscie.

http://game.worldoftanks.com/news/general_news/clan_wars_details_revealed

no nie wiem, ja to tak zrozumiałem że prace nad piechotą już trwają, autorzy gry piszą o tym przy okazji pytania o karabiny maszynowe na pancerkach

"Are there any machine guns in the game?

Tanks have machine guns installed on them, but as long as there is no infantry, there’s no need to use them in battles, because even the most powerful machine gun is not capable of penetrating armor of a decent tank. Infantry will be implemented further on"
2 strona FAQ-u
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2010, 09:42:52 wysłana przez Scaryman »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #184 dnia: Sierpień 30, 2010, 09:48:29 »
Cytuj
Czy planujecie wprowadzenie piechoty? Jeśli tak, to jaki będzie sposób rozgrywki z nią, czy będzie mogła być kontrolowana przez graczy?

Wargaming.net: Mówić o wprowadzeniu piechoty można tylko w bardzo dalekiej perspektywie.  Po pierwsze, pod kątem technicznym jest to bardzo ciężkie do zrealizowania przedsięwzięcie. Po drugie, będzie mieć to duży wpływ na rozgrywkę, z tego powodu wprowadzenie piechoty powinno być starannie analizowane.  No i po trzecie, mamy jeszcze wiele do zrobienia.

Zaczerpniete z

http://www.gry.gildia.pl/gry/world_of_tanks/zapowiedz

Swoja droga polecam ten tekst, a ze z kortem zyje blisko to nie jeden pocisk sobie w dupe juz w czolgach wlozylismy 8).

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #185 dnia: Sierpień 31, 2010, 23:21:23 »
server is up

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpień 31, 2010, 23:34:47 »
server is up

shiit.. akurat mam na noc sporą robote a tu w morde... musiałem kuźwa wejść i przeczytać... AAAHHH ;p

edit
tak jak myślałem - pingi FATALNE - 150-250, ale Jagdpantherka  dalej bezproblemowo killuje wsio jak leci.
drugi fight sprzed chwili mimo teoretycznie tak złego pinga:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2010, 00:33:33 wysłana przez Scaryman »

Terion

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #187 dnia: Wrzesień 01, 2010, 10:09:30 »
Hmm jestem w robocie, a w domu bede dopiero kolo 22-23. Klient ten sam co byl poprzednio na serwerze EU ?

Zostalo jakies zloto po wipie czy od zera ?

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #188 dnia: Wrzesień 01, 2010, 10:11:06 »
klient ten sam
złoto chyba +5k na oko patrząc
nie było wipe'a jeszcze - masz stare zabawki
ping 150+ i to się niestety czuje
Sneer Quen

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #189 dnia: Wrzesień 01, 2010, 10:13:24 »
ze złotem jest tak że chyba 5000 kazdy + złoto za procenty w załogach powyżej 110% doświadczenia

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #190 dnia: Wrzesień 01, 2010, 10:24:14 »
klient ten sam
Musisz tylko ściągnąć patcha, który spowoduje, że będzie podłączał się do innych serwerów.

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #191 dnia: Wrzesień 01, 2010, 11:52:34 »
+ złoto za procenty w załogach powyżej 110% doświadczenia
Raczej nie bardzo. 3k złota ma być dodatkowo jeszcze po wipe jako rekompensata za załogi, pewnie z tym ci się pomyliło.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #192 dnia: Wrzesień 01, 2010, 12:16:02 »
Raczej nie bardzo. 3k złota ma być dodatkowo jeszcze po wipe jako rekompensata za załogi, pewnie z tym ci się pomyliło.

wypowiedź admina czytałem na General, stąd tak pisze

juz widze przedsmak soft-wipea... mnostwo ludzi kupiło te badziewne churchille za złoto... omg jak to fajnie i szybko wybucha  ;D

Terion

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #193 dnia: Wrzesień 01, 2010, 12:26:59 »
Scary pisales, ze zmaina pingu(a) jest odczuwalna - bardzo boli (szczegolnie z uwagi lekkiego/sredniego czolgu). TD zwykle sie czaja wiec one chyba az tak bardzo niewrazliwe na ping.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #194 dnia: Wrzesień 01, 2010, 12:31:32 »
Scary pisales, ze zmaina pingu(a) jest odczuwalna - bardzo boli (szczegolnie z uwagi lekkiego/sredniego czolgu). TD zwykle sie czaja wiec one chyba az tak bardzo niewrazliwe na ping.

wiesz co - autoaim cyni cuda, ręcznie sie strzela wyraźnie gorzej, za to z autoaim nie mam problemu. Faktycznie jagdpantherka jedzie z tyłu , nie pcham się nią do przodu (brak wieży jednak boli na pierwszej linii).

z AA jest tylko taki problem że zawsze mierzy w środek wieży lub środek kadłuba przy TD, czyli w element najlepiej opancerzony niestety - strzelanie w Mouse z AA mija sie z celem.

Qreg

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #195 dnia: Wrzesień 01, 2010, 12:42:04 »
Widze wipe jeszcze nie było, dopiero pewnie za pare dni z patche,.....

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #196 dnia: Wrzesień 01, 2010, 13:03:38 »
strzelając ręcznie w cel w ruchu na średni dystans czułem się dziś jak upośledzony
albo moje skille zardzewiały tak przez kilka dni albo te pingi jednak mocno popsuły zabawę
Sneer Quen

lastverb

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #197 dnia: Wrzesień 01, 2010, 13:05:39 »
grac sie nie da - obracajac wiezyczke musisz brac pod uwage ze ona nie jest tam gdzie ty ja widzisz. na td/ht moze az tak bardzo to nie przeszkadza.

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #198 dnia: Wrzesień 01, 2010, 13:14:42 »
grac sie nie da - obracajac wiezyczke musisz brac pod uwage ze ona nie jest tam gdzie ty ja widzisz. na td/ht moze az tak bardzo to nie przeszkadza.

przed chwilą zaliczyłem 3 kille i 3 asysty Leopardem. Używajcie AA i serio nie ma problemu, nawet na lekkich pojazdach.


Dla tych którzy nie wiedzą jak - mając podświetlony cel na czerwono - 1x  PPM - i włącza sie mechanizm AA, wieżyczka obraca sie sama (TD cały sie sam moze obracać), czołg sam nanosi poprawkę na ruch przeciwnika i własny ruch, człowiek tylko wybiera cele, strzela i jedzie. Wyłączenie AA w celu strzału krytycznego (bo np. AA nie strzeli w gąsienice za nic) - PPM na niepodstwietlonej części.

Można sie skupić scouterem na zygzakowaniu i zmienianiu kierunkow tak zeby najdłużej przeżyć a nie na patrzeniu na namierzony cel, wogole wtedy olewacie przygaladanie sie celowi

Celność ognia AA zależy od poziomu wyszkolenia załogi.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2010, 13:41:41 wysłana przez Scaryman »

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #199 dnia: Wrzesień 01, 2010, 14:10:20 »
nie wiem o co z tymi pingami chodzi
zagralem kilka bitew i mam pinig okolo 120-160, ale nie mam zadnego problemu w trafieniu nawet leoparda jadacego.
poprostu doliczam troche "na wyrost" i jest ok
t-34 z 57mm gunem zdazylem trafic leoparda 2 razy w pelnym biegu (jego) zanim mi zniknal za gora
ogolnie w ogole nie zauwazylem ze lag jest jakis gorszy, ale mnostwo ludzi mowi ze sie nie da grac
hmm

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #200 dnia: Wrzesień 01, 2010, 16:28:24 »
Możliwe że to zależy od dostawcy netu :-) ja mam pingi 170-200

lastverb

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #201 dnia: Wrzesień 01, 2010, 16:35:27 »
a mi ponizej 200 nie schodza. przy 100-150 calkiem fajnie sie gralo. na szczescie to nie jest moj internet na stale :)

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #202 dnia: Wrzesień 01, 2010, 19:07:34 »
150 do 180 w sumie od biedy da sie grac

Terion

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #203 dnia: Wrzesień 02, 2010, 00:18:30 »
Pingi w okolicy 160, na auto aim gra sie w sumie bezproblemowo.

Rajd BT-2 wynik 12 k kredytow i prawie 1700 expa (na premium).

Choc jest bolaczka ... te gasienice sa zbyt czule

Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #204 dnia: Wrzesień 02, 2010, 09:48:57 »
może ktoś z Was będzie wiedział?

używam w czołgach tych dodatkowych itemów (prawy róg, te za pół bańki) , jagdpantherka ma np. 25% do widzenia (przezabawna rzecz :P), i teraz chiałem dokupić antifragmentation-liner - w opisie jest że daje +15% do opancerzenia... ale .. no wlasnie podobno działa TYLKO przeciwko amunicji HE .. no i zagwozdka bo wtedy jest mniej fajny niż np. wet-ammo albo kamuflaż dodatkowy.

(btw: na Leopardzie itemek z  bonusem do jazdy w trudnym terenie sprawdza sie genialnie)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2010, 10:18:45 wysłana przez Scaryman »

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #205 dnia: Wrzesień 02, 2010, 10:29:53 »
To nie daje opancerzenia(przebijalnosci) tylko ochrone zalogi wg forum... byc moze troche wplywa tez na uszkodzenia subsystemow i faktycznie tylko przed explosive ammo.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #206 dnia: Wrzesień 02, 2010, 10:48:43 »
Czy mi sie wydaje czy wlasnie mamy "patch time :D" wkoncu \o/
Cytuj
last updated September 2, 2010

We are updating our game servers to beta 0.5.4.1 today. This procedure will be accompanied by “soft” reset/wipe user accounts. The details of this reset have been described here and here.

There are some more of them:

1) 5000 gold will be assigned as soon as the beta restarts, i.e. before the wipe and the 0.5.4.1 update
2) Your premium accounts will be extended (those which were active when the servers had been shut down). I.e. if you had 2 more days of premium, you will get 2 day of premium when the beta restarts.
3) 3000 gold will be added to your account after the wipe as a refund for your crews.
4) The other wipe details stay the same.


Server shutdown is scheduled for 3.00 am EST / 8.00 am GMT. Server downtime length is not fixed. Registration for World of Tanks closed beta will be temporary unavailable. Premium accounts will be extended for the time of server downtime.


Terion

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #207 dnia: Wrzesień 02, 2010, 11:19:03 »
weee no bez jaj wczoraj kupilem t34-85 i zxagralem nim 2 bitwy ;P

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #208 dnia: Wrzesień 02, 2010, 11:26:59 »
No to bedzie piekny wysyp advanced tankow po aplikacji patcha :)

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #209 dnia: Wrzesień 02, 2010, 11:35:27 »
weee no bez jaj wczoraj kupilem t34-85 i zxagralem nim 2 bitwy ;P
Nic nie tracisz. A ten czołg i tak jest gówniany ;p