Autor Wątek: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)  (Przeczytany 19469 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mihn

  • Gość
ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« dnia: Luty 10, 2010, 08:34:58 »
grzebiąc z rana na facebooku znalazłem taki fajny artykuł wraz z diagramem:
http://www.massively.com/2010/02/08/diagram-shows-real-world-cost-of-losing-ships-in-eve-online/
ktoś sie postarał ;)

Soulless

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2010, 08:36:38 »
tytek za 23k pln? :) pamietaj jak sie pierwsze pojawialy ze przelicznik byl okolo 45k pln :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2010, 08:38:33 »
Jakieś te ceny z tyłka trochę :)
Przedwieczny.

lastverb

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2010, 09:49:40 »
ceny nie sa z tylka - przeliczenie tc za iski na tc za $ nawet troche zanizony ten przelicznik, ale jest ok. przelicznik godzinowy jest z tylka - rozny dla roznych statkow. no i ceny shipow w isk uwzgledniaja fit (nie do konca sredni, przez co raczej niedokladny) i nie uwzgledniaja pzu

fortar

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 10, 2010, 10:03:56 »
Tyle teorii...
W praktyce wszystko jest tyle warte, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić :)

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 10, 2010, 10:07:07 »
zawsze


nie zapominajcie że celem artykułu było przybliżyć pseudo-finansowy aspekt zabawy dla ludzi spoza eve - z tego punktu widzenia jest nieźle i o detale nie ma się co spierać..
Sneer Quen

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 10, 2010, 10:08:29 »
ceny nie sa z tylka - przeliczenie tc za iski na tc za $ nawet troche zanizony ten przelicznik, ale jest ok. przelicznik godzinowy jest z tylka - rozny dla roznych statkow. no i ceny shipow w isk uwzgledniaja fit (nie do konca sredni, przez co raczej niedokladny) i nie uwzgledniaja pzu
Ja Ci bardzo chętnie sprzedam avatara z fitem za 120b...  Trochę dołożę i będę miał na dwa :)

Imo jest to kolejna z akcji CCP pod tytułem "nie warto kupować ISKów za rl-cash"  O0
Przedwieczny.

silvia

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 10, 2010, 10:49:30 »
Na allegro 100mil chodzi po 12zl. 1.2b kosztuje 144zl.
144zl != 76 dolcow != 34 godziny
Dupny ten przelicznik.


Cena tytka - same minsy - to cos kolo 45b. Daje to 5400zl czyli 1830 dolarow. Och CCP...

lastverb

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 10, 2010, 11:18:23 »
xart - mowilem ze ceny shipow nie sa dokladne (wlasciwie tytan i matarskie wysypisko lotnisko, mozna sie klucic o phoena i nie znam cen industriali, reszta sie tak bardzo nie rozni - shipy z fitem osiagaly takie ceny), przelicznik jest ok
Cytat: mystiq
stuff
spoko idz kupowac iski na allegro, zobaczymy ile i na jaki czas kupisz.
mowa o przeliczniku legalnych mozliwosci zamiany $ na iski czyli tckach - obecnie 70$ za ~1b.
tak jak mowilem przelicznik czasowy jest kompletnie z dupy - tam chyba jakis random() byl
cala rzecz ma raczej charakter propagandowy - spojrzcie u nas w grze ludzie traca tysiace real $ i nadal chca grac

Totalizator

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 10, 2010, 11:23:23 »
Iski liczcie 250m/43zł, około 6m/zł, tak chodzą plexy na allegro.

Mosiek

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 10, 2010, 11:30:50 »
chodzą plexy na allegro.

Plexy na allegro nie mają nic wspólnego z legalnym kupnem ISK za $. To to samo co mistyczny i jedo ISKi na allegro.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 10, 2010, 11:35:45 »
Lol, mój carrier za około 220 zł  :D
Cała prawda o moim graniu...


HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 10, 2010, 11:47:57 »
Ja bym isków na allegro nie kupował.Chyba ,że jak zadzwonicie to odezwie się jakiś dzielny 12 letni raciarz , który chce sobie dorobić. W innych przypadkach te iski na bank pochodzą od chińczyków i cofka gotówki  jest moim zdaniem kwestia max 2-3 miesięcy.
CCP pilnuje swojego portfela   :P

Zresztą te plexy też śmierdzą na kilometr chińską siłą roboczą.

Dla mnie ten diagram pokazuje tylko ,że CCP stworzyło grę poważniejszą niż real jeżeli chodzi o kapitale i tyle. Zresztą o cenach decydują gracze .Chyba ,że CCP samo wpompowuje iski na rynek i nimi jakoś obraca.Kto tam ich wie.

Cytuj
Imo jest to kolejna z akcji CCP pod tytułem "nie warto kupować ISKów za rl-cash"

Jakby naprawdę chcieli to zrobić to powinni zablokować możliwość sprzedawania plexów na markecie,ale odpłynie wtedy sporo graczy :
a) tych którzy nie chcą farmić godzinami lub nie mają na nią czasu i w godzinę dwie real time zarabiają na plexa
b)tych których nie stać na plexa za real kase , ale są w stanie poświęcić dziesiątki godzin ,żeby wysupłać potrzebną ilość isków i kupić plex na markecie.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2010, 11:59:28 wysłana przez HammerSnake »

Kara Mon

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 10, 2010, 12:25:42 »
Ale dlaczego ccp mialo by cos z pelxami robic? Przeciez to jest wlasnie anty-ebay zeby gracze mieli mozliwosc legalnie za $ kupic iski i nie lecieli z ta potrzeba na ebay/alllegro.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 10, 2010, 12:28:03 »
Imo jest to kolejna z akcji CCP pod tytułem "nie warto kupować ISKów za rl-cash"  O0
Powinienem uściślić widzę :P
"Nie warto kupować niezgodnie z EULA ISKów za rl-cash" :P czyli na wspomnianych wyżej ebayach, allegro i innych podejrzanych stronach.
Przedwieczny.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 10, 2010, 12:30:13 »
Ale dlaczego ccp mialo by cos z pelxami robic? Przeciez to jest wlasnie anty-ebay zeby gracze mieli mozliwosc legalnie za $ kupic iski i nie lecieli z ta potrzeba na ebay/alllegro.

Mylisz PLEX z TCkiem. PLEXa jako itemu ingame nie można sprzedawać na ebay/allegro.
Cała prawda o moim graniu...


Luisa

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Luisa
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 10, 2010, 12:38:42 »
Mylisz PLEX z TCkiem. PLEXa jako itemu ingame nie można sprzedawać na ebay/allegro.
A co to za różnica między TC a PLEX ? Kupujesz TC i dzielisz na 2 PLEXY i sprzedajesz na markecie. Nie musisz kupowac u chinczyków -> profit dla ccp.

silvia

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 10, 2010, 12:39:27 »
Cytuj
spoko idz kupowac iski na allegro, zobaczymy ile i na jaki czas kupisz.
konto mam oplacone za legalnie zarobione pieniadze / iski  >:D

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 10, 2010, 12:47:09 »
Ceny isk/h sa calkowicie nieaktualne od wprowadzenia dominion. Zupgradowany sys z 5/5 w anomaliach/plexach daje zarobek +- 70-100mln/h :)

HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 10, 2010, 12:54:26 »
Cytuj
"Nie warto kupować niezgodnie z EULA ISKów za rl-cash"  czyli na wspomnianych wyżej ebayach, allegro i innych podejrzanych stronach.
Dość głęboka interpretacja diagramu ^^ .

Imo ten diagram może utwierdzić kupujących graczy ,że słusznie postępują(widzą ile czasu nie tracą - w ich mniemaniu ),a to że jedyny słuszny sposób wymiany zielonych na iski to doładowanie konta CCP to sprawa oczywista :P.

Ja tam uważam ,że CCP nie powinno obchodzić skąd gracze biorą iski, co z nimi robią etc ich praktyki to w zasadzie zwykłe gnojstwo ( pomijając te wszystkie wspaniałe eule i inne badziewa , tylko spoglądając na to wszystko po ludzku )  . No ale biznes to biznes .Jakbym był właścicielem CCP to na bank postąpiłbym tak samo.


kaleba

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 10, 2010, 13:01:25 »
Sa zasady zasady ktorych trzeba przestrzegać, a ze tobie sie nie podoba to nie znaczy ze to jest "gnojstwo".

HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 10, 2010, 13:32:22 »
Płacę im co miesiąc na konto .To co ich obchodzi co robię z wyfarmionymi iskami/zrabowanymi etc?Mogę przelać cioci Stefie z US w geście wdzięczności za Ipoda etc.
Nie lubię jak ktoś mi ogranicza moją wolność .Wystarczy ,że żyje w kraju ,w którym na wszystko są paragrafy. Nie muszę się z tym stykać w grze na którą łoże z własnej kieszeni.Dla mnie to gnojstwo , któremu muszę przytakiwać ,żeby grać w tą gre .
Co nie można mieć odmiennego zdania?
Dla ciebie cenzura w Chinach jest git? W końcu zasady to zasady?  :P


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 10, 2010, 13:35:42 »
Dla ciebie cenzura w Chinach jest git? W końcu zasady to zasady?  :P
Wiesz. Zasady EULA akceptujesz dobrowolnie. Nie podobają Ci się? Odinstaluj grę.
Chińczycy takiego wyboru niestety nie mają - i to jest taka "drobna" różnica.
Przedwieczny.

HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 10, 2010, 13:36:38 »
Przecież ja też nie mam wyboru jeżeli chce grać w Eve.Ludzie na litość boską  ::)
Cytuj
Wiesz. Zasady EULA akceptujesz dobrowolnie. Nie podobają Ci się? Odinstaluj grę.
Co ma pies do wiatraka?Waszym zdaniem każdy przepis jest super i nigdy nic złego o nim nie można powiedzieć ,bo prawo to prawo? Przynajmniej tak odbieram wasze wypowiedzi.
Byście w końcu konkretnie się wypowiedzieli choćby tak : Dobrze,że gnębią chinoli , dobrze że kontrolują przepływ isków i nie mogę zrobić z nimi co chce.Przestańcie już z tą Eulą .Machając mi eula przed nosem nie przekonacie mnie ,że ich praktyki w tym zakresie to"nie gnojstwo"  :P.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2010, 13:46:20 wysłana przez HammerSnake »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 10, 2010, 13:46:08 »
Chcesz grać - nie musisz.

Zasady są zasadami. Mądre, głupie, bez różnicy. Nie trzeba się z nimi zgadzać, ale niestety trzeba ich przestrzegać. Czemu? Bo jak zaczniesz sobie wybierać, które Ci się podobają i których będziesz przestrzegał, a których nie, to stąd już tylko krok do anarchii.
Tobie nie podoba się ten zapis w EULA i stwierdziłeś, że nie będziesz go przestrzegał.
Komuś innemu nie podoba się prawo karające za morderstwo - to co, może wyjść na ulicę z kałachem?
Ja wiem, skrajne przykłady, ale zasada jest ta sama.
Jakieś prawo mi się nie podoba = nie będę go przestrzegał.
Przedwieczny.

HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 10, 2010, 13:48:49 »
Cytuj
Tobie nie podoba się ten zapis w EULA i stwierdziłeś, że nie będziesz go przestrzegał.
Dlaczego wkładasz mi  usta słowa , których nie wypowiedziałem ?
Tylko napisałem , że praktyki CCP w postaci kontroli przepływu isków to gnojstwo, a wy machacie tylko tą eulą ,teksty niosące treść  odinstaluj grę i spierdalaj jak ci się nie podoba i  taka z wami dyskusja ech.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 10, 2010, 13:52:11 »
rozumiem ze znasz / spotkałeś / albo dotknęło Cię osobiście jakieś przesladowanie ze strony ccp ????
zabrali ci uczciwie zarobione iski ?

czy też marudzisz dla marudzenia ?

Sneer Quen

HammerSnake

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 10, 2010, 13:53:00 »
Marudzę dla marudzenia  :)

Sotharr

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 10, 2010, 13:56:41 »
Dlaczego wkładasz mi  usta słowa , których nie wypowiedziałem ?
Tylko napisałem , że praktyki CCP w postaci kontroli przepływu isków to gnojstwo, a wy machacie tylko tą eulą i taka z wami dyskusja ech.

Jak kumpel poprosi cie o zwrot pożyczonej rzeczy, to też uważasz to za gnojstwo, bo kontroluje przepływ swojej własności? Iski należą do CCP, która ci ich czasowo użycza, i nie masz prawa nic z nimi zrobić bez wiedzy CCP.
No chyba że masz w zwyczaju sprzedawać rzeczy pożyczone od kumpli, żeby kupić sobie iPoda.  :2funny:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 10, 2010, 13:58:06 »
Nic Ci w usta nie wkładam :)
Dyskutujemy o przestrzeganiu lub nie zasad. Podaję przykłady, nie konkretne zdarzenia i nie było moim zamiarem urażenie Cię - przepraszam, jeśli tak to odczytałeś.

Czy EULA jest "gnojstwem", jak to określasz?
Chyba nie bardzo, przynajmniej moim zdaniem.
To raczej zabezpieczenie przed psuciem gry przez handlarzy oraz przed zarabianiem na czyjejś pracy.
Spójrz na to z takiej prespektywy: napisałeś jakiś program, chciałbyś, żeby ktoś obcy, poza Twoją kontrolą, zarabiał kasę na Twojej (ciężkiej) pracy?
Ja na przykład nie bardzo :)
Ale może po prostu chciwy jestem i nie rozumiem Twojej definicji "wolności" :)
Przedwieczny.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 10, 2010, 14:09:39 »
jest trochę software na rynku które choć użyteczne a nawet free ma coś co mnie odrzuca a mianowicie zapisy w eula które mi podnosza cisnienie ...
nie mam nie korzystam - nie ma problemu ....
wszystko jest dobrowolne  :) :)
Sneer Quen

NeX

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 10, 2010, 14:29:55 »
  EVE jest grą ekonomiczno - wojenną i ISK jest w niej elementem balansu. Kontrola nad nim jest więc ścisła i nie wynika tylko z faktu maksymalizowania zysku dla CCP. W EVE istnieje możliwość wpompowania gotówki do gry, ale nie wolno jej już wyprowadzać. W zamian za to pozyskiwanie wirtualnego ISK jest stosunkowo łatwe i pozwala szybko rekompensować straty, które są w EVE spore. Istnieją gry gdzie jest obrót dwustronny i walutę wirtualną da się wymienić na realną, ale tam zarabianie jest o wiele wolniejsze przynajmniej jeśli chodzi o pospolity gameplay, bo biznes wewnętrzny, to inna bajka. Zauważ jednak, że w takim przypadku właściciel gry jest także właścicielem waluty, banku i kart. On gwarantuje odpowiednimi umowami za wymienialność w ramach funkcjonowania gry i tylko do tego czasu jak gra istnieje na rynku. Byłoby sytuacją absolutnie nienormalną gdyby CCP dopuściło do robienia z ich ISKami co się komu, rzewnie podoba. Stracili by wtedy kontrolę nad swoją walutą.

F-YU

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 13, 2010, 01:13:43 »
co to za kit do okien...
najsprytniejsi i w polsce zarabiali na tej grze zajebiście - po 4k lekko licząc pln miesięcznie przed długie lata.
a skąd się wywodzili ci najlepsi co?... z sojuszy 0.0 - to ci co najlepiej mydlą innym oczy i namawiają do "wojenki".
no teraz to się troche zmienia... znerfili moony, po latach, załatali bugi... po latach.
te wszystkie wojny, sojusze na 0 to jeden wielki UBER przekręt bo tej gry nie kontrolują gracze tylko pazerne dziady
które mają w tym swój ogromny interes.
ccp teraz wzięło to nareszcie za mordę, ale to dopiero teraz - uzdrawianie tej gry zajmie bardzo długo.
Może dopiero wtedy Hammer, odzyskasz swoją wolność.
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2010, 01:25:20 wysłana przez solo »

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 13, 2010, 01:33:12 »
Ceny isk/h sa calkowicie nieaktualne od wprowadzenia dominion. Zupgradowany sys z 5/5 w anomaliach/plexach daje zarobek +- 70-100mln/h :)

Chyba jak racisz carrierem albo matka. BSem na nie dsowym ficie wyciagniesz nie wiecej niz 50 chyba ze faction sie trafi z dobrym dropem co z tego co widze dosc skutecznie ccp trafilo nerf batem. Zreszta nie kazde sanctumy da sie robic bez problemowo bsem i nie wszedzie mozna w miare bezstresowo robic carrierem. Nie kazdy mieszka na zapupiu gdzie intel mrugnie raz na pol dnia.

Templar Brave

  • Gość
Odp: ile prawdziwej kasy/czasu kosztuje strata statku :)
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 13, 2010, 03:36:19 »
...Stracili by wtedy kontrolę nad swoją walutą.
Oczywiście. Jeśli ludzie zaczęliby masowo wyprzedawać ISKi, a tak by się stało, gdyby był wprowadzony obustronny obrót walutowy, to spadłaby wartość ISKa (spadek popytu na ISK => deprecjacja ISK), w związku z tym, że bardziej by się opłacało zamienić ISKi na realną walutę (EUR, USD, PLN? :D) niż trzymać ogromne ilości w ISKach w grze. Bardziej atrakcyjna jest przecież kasa w realu  :D Rozważając dalej, deprecjacja ISK spowodowałaby kolejne implikacje: spadek popytu na ISK => spadek siły nabywczej ISKa => wzrost cen wszystkich artykułów dostępnych na rynku, cen ingame PLEX i GTC. Gracze utrzymywaliby tylko niezbędne ilości gotówki w ISKach, resztę wymienialiby na real money. Wtedy CCP starałoby się znacznie utrudnić możliwości zarabiania w ISK (jak miało to miejsce w innych grach, o czym mówił NeX), pozostając jednocześnie z dużą ilością ISKów bez pokrycia, no i mamy hiperinflację i argentyński kryzys murowany. Dlatego sądzę, że CCP raczej nie pójdzie tą drogą, ponieważ straciliby krocie  ;)

P.S.: Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem, a jeśli tak to darujcie, bo już prawie 4 nad ranem  :uglystupid2: