Autor Wątek: Delve War III  (Przeczytany 74827 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

amra

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 22, 2010, 01:52:49 »
Raczej jeszcze nie zaczelo.

Sammani

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 22, 2010, 21:43:31 »
Co tam znow za cap fight w delve?

Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 22, 2010, 22:25:42 »
IT siegowało posy w 1-SMEB, przy drugim połączona flota Goonsów i Rebelionów na nich wskoczyła i zgineła a IT ich pozbierało :D. Goonsy z petami mieli podobną liczebnościowo cap flotkę plus 4 tytany od samego początku podczas gdy IT zajeło trochę czasu podciągnięcie swoich bo nie były w bezpośrednim zasięgu skoku przez co wskoczyły dopiero w końcowej fazie bitki. Tytki GS natomiast zdołały dobić i schronić się w posie.

Nie znam obecnego licznika hi endow ale strata conajmniej 30 dredów mocniej będzie boleć GS które jak wiadomo ma ostatnio problemy z hi endami a tabun stacji na plecach do utrzymania :)

http://www.killboard.it/?a=kill_related&kll_id=128821
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2010, 22:50:37 wysłana przez Bartek »

amra

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 22, 2010, 22:57:31 »
Az tak jednostronie to to nie wyglada jak z twego teksu. 1) 29 - 26 w dredach. To nie jest nie jest pozamiatanie, 2) Goons ciagle wiekszesc moonow jescze maja wiec 26 dredow to nie katastrofa. 

OutFreejn

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 22, 2010, 23:41:23 »
Przy takim wyniku ważne kto zbierał loot jak IT to wygrali, a GS dało pupy... jak lootowali GS to pupy dało IT.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 22, 2010, 23:45:06 »
Chciałbym poznać liczby z ich zestawień finansowych. Zwłaszcza wydatki na utrzymanie mocno rozbudowanej sieci JB i tej masy stacji :)
Cała prawda o moim graniu...


Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 23, 2010, 00:30:08 »
Przy takim wyniku ważne kto zbierał loot jak IT to wygrali, a GS dało pupy... jak lootowali GS to pupy dało IT.

Napisałem w pierwszym zdaniu że IT pozbierało przeciwników (pozbierać to inaczej lootować). Killboard nie do końca obrazuje przebieg bitki, na początku obie strony miały po równo (z wskazaniem na GS przez 4 tytany), z czasem doskakiwało więcej IT stąd końcowy wynik wygląda tak jak by jedna ze stron (IT) miała przewagę w liczbach.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 23, 2010, 01:49:57 »
I ja tam byłem, Naglfara wtopiłem. Generalnie teraz to my staliśmy się ofiarą mechaniki - oto co się stało: Z nadejściem dominium nasi capital piloci mieli nakazane trzymać i mieć wytrenowany set bliskozasięgowych capital gunów na taką właśnie okazję, idea była taka żeby spaść na siegowane dready wroga na 0 i wykosić je szybko przewagą dpsa. Co poszło nie tak: w 1.1 każdy dread zwiększa swoją masę 10krotnie. Oznacza to tyle że po wejściu w siege jeśli tylko ruszał się choć trochę, a mógł dostać bumpa łatwo przy owym warpie na 0 całą flotą, i wszedł w siege stał się obiektem o straszliwej inercji - ciągle sunął w tym samym kierunku i nie mógł się zatrzymać. Dodajmy do tego guny o optimalu coś koło 20-40km i po 3-4 primary dps nagle siadł.
Tytany co prawda robiły co mogły ale IT wrzucało tonę posiłków przez cały czas i ostatecznie oddaliśmy pole - a dodajmy do tego niezreinforcowaną nodę i tak oto mamy loss mojego naglfara który nie mógł przez dobre 20 minut wyjść z siege (przynajmniej nie palił strontu). Generalnie nasz błąd, nasza wtopa, nie trzeba było robić eksperymentalnych hotdropów we wrogim TZ. Na drugi raz mam nadzieje będziemy mądrzejsi

Julius Septimus

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 23, 2010, 01:59:37 »
A miało być tak? :)

Sammani

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 23, 2010, 02:49:12 »
Co poszło nie tak: w 1.1 każdy dread zwiększa swoją masę 10krotnie. Oznacza to tyle że po wejściu w siege jeśli tylko ruszał się choć trochę, a mógł dostać bumpa łatwo przy owym warpie na 0 całą flotą, i wszedł w siege stał się obiektem o straszliwej inercji - ciągle sunął w tym samym kierunku i nie mógł się zatrzymać. Dodajmy do tego guny o optimalu coś koło 20-40km i po 3-4 primary dps nagle siadł.

To jest najwieksza glupota tego patcha. Pisali o tym na eve-o i sch. CCP bylo ostrzegane, tez probowalem parokrotnie studzic entuzjazm odnosnie tych zmian kolegow z korpa. Wedlug mechaniki eve dread, ktory wejdzie w siege nie wyhamowujac do 0 powinien sie poruszac w nieskonczonosc :/

Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 23, 2010, 03:13:08 »
Dodajmy do tego guny o optimalu coś koło 20-40km i po 3-4 primary dps nagle siadł.
Zajrzałem w pięć pierwszych morosów które wam padły, cztery z nich miały raile. Jeśli chcesz na kogoś zwalać winę to prędzej na scavoka który wiedział o dodatkowej masie dredów w siegu bo był o tym wyraźnie informowany przed akcją a co świadomie zignorował.

ps. czujecie 'oddech' przeciwnika na karku?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2010, 03:52:15 wysłana przez Bartek »

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 23, 2010, 04:49:01 »
Bartek, generalnie jestem zwolennikiem pozostawienia moich oponentów na tym forum samym sobie kiedy snują różnorakie fantazje dot. mojego sojuszu (głównie po to żeby potem śmiać się kiedy owe fantazje spotykają się z rzeczywistością) niemniej jednak chciałbym dać ci jakieś wyróżnienie za upór i konsekwencje z jakim snujesz w KSODzie pro-molleową narrację, dosłownie czuje się jakbym patrzył na jakąś alternatywną rzeczywistość jak to czytam.

A mniej kwieciście: nie, nie czujemy żadnego oddechu tudzież mrocznego cienia straszliwej zagłady, zastanawiamy się raczej czy bardziej się nam opłaca najechać catch czy fountain.

Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 23, 2010, 05:09:51 »
zastanawiamy się raczej czy bardziej się nam opłaca najechać catch czy fountain.
Czyli w zasadzie macie taką samą taktykę jak reszta NC - wpierw opuszczacie region który ofc chcecie zdobyć/bronić. W każdym razie jeśli ruszycie waszą cap flotkę na więcej niż 1j od 49- będziecie mieć z palca zaorany system i wylądujecie w punkcie wyjścia. Mając wrogów na około którzy tylko czekają aż wyjdziecie z domku, nic większego nie zorganizujecie może co najwyżej wyślecie deathsquad bomberów do Majesty jak to macie w zwyczaju przed opuszczeniem sojusznika.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2010, 05:16:07 wysłana przez Bartek »

Goomich

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 23, 2010, 09:50:23 »
To jest najwieksza glupota tego patcha. Pisali o tym na eve-o i sch. CCP bylo ostrzegane, tez probowalem parokrotnie studzic entuzjazm odnosnie tych zmian kolegow z korpa. Wedlug mechaniki eve dread, ktory wejdzie w siege nie wyhamowujac do 0 powinien sie poruszac w nieskonczonosc :/

Według mechaniki wogóle nie da się wyhamować do 0. :P

Voulture

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 23, 2010, 11:04:34 »
Sammani ma racje, CCP w ogole nie przemyslalo zalenosci miedzy predkoscia chwilowa i masa, tak jak kiedys spokojnie szlo wyskoczyc kazdym statkiem co mial cloaka i mwd z kazdej kampy bez baniek tak teraz odwrotna sytuacja dziala na dredy w siegu. Przy chwilowej predkosci i 10 krotnym zwiekszeniu masy przyspieszenie (no i opoznienie) predkosci spada wielokrotnie. Cas hamowania sie wydluza do jakichs chorych ilosci. Rozwiazanie jest proste, dred wchodzacy w siega dostaje 20 krotnie wieksze agility i przyspieszenie. Fixed.

Straszny

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 23, 2010, 11:22:13 »
I ja tam byłem, Naglfara wtopiłem. Generalnie teraz to my staliśmy się ofiarą mechaniki - oto co się stało: Z nadejściem dominium nasi capital piloci mieli nakazane trzymać i mieć wytrenowany set bliskozasięgowych capital gunów na taką właśnie okazję, idea była taka żeby spaść na siegowane dready wroga na 0 i wykosić je szybko przewagą dpsa. Co poszło nie tak: w 1.1 każdy dread zwiększa swoją masę 10krotnie. Oznacza to tyle że po wejściu w siege jeśli tylko ruszał się choć trochę, a mógł dostać bumpa łatwo przy owym warpie na 0 całą flotą, i wszedł w siege stał się obiektem o straszliwej inercji - ciągle sunął w tym samym kierunku i nie mógł się zatrzymać. Dodajmy do tego guny o optimalu coś koło 20-40km i po 3-4 primary dps nagle siadł.
Tytany co prawda robiły co mogły ale IT wrzucało tonę posiłków przez cały czas i ostatecznie oddaliśmy pole - a dodajmy do tego niezreinforcowaną nodę i tak oto mamy loss mojego naglfara który nie mógł przez dobre 20 minut wyjść z siege (przynajmniej nie palił strontu). Generalnie nasz błąd, nasza wtopa, nie trzeba było robić eksperymentalnych hotdropów we wrogim TZ. Na drugi raz mam nadzieje będziemy mądrzejsi

ogólnie gratki za to że GS ma jaja i ochote walczyć w innej strefie czasowej, to już było widać w Foutain gdy GS okazał sie w sumie jedynym przeciwnikiem mającym ochote do walki z IT. Nie musieli wskakiwać w euro-zone na trudną bitke. Pomysł z close-dps dreadami fajny. Szkoda że mechanika tak to utrudnia.

Sammani

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 23, 2010, 13:21:58 »
Sammani ma racje, CCP w ogole nie przemyslalo zalenosci miedzy predkoscia chwilowa i masa, tak jak kiedys spokojnie szlo wyskoczyc kazdym statkiem co mial cloaka i mwd z kazdej kampy bez baniek tak teraz odwrotna sytuacja dziala na dredy w siegu. Przy chwilowej predkosci i 10 krotnym zwiekszeniu masy przyspieszenie (no i opoznienie) predkosci spada wielokrotnie. Cas hamowania sie wydluza do jakichs chorych ilosci. Rozwiazanie jest proste, dred wchodzacy w siega dostaje 20 krotnie wieksze agility i przyspieszenie. Fixed.

Nie wiem czy w eve wogule istnieje parametr statku o funkcji przyspieszenia, a nie zalezy ono calkowicie od predkosci i masy.

Voulture

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #157 dnia: Styczeń 23, 2010, 16:28:22 »
Chodzi mi o "Inertia Modifier" - no ale oczywiscie moge sie mylic ;)

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #158 dnia: Styczeń 23, 2010, 16:45:28 »
Inercja odpowiada za szybkość allignu.

silvia

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #159 dnia: Styczeń 23, 2010, 18:10:03 »
mass odpowiada za przyspieszenie ;)

Alto Saotomeo

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 25, 2010, 03:57:38 »
Eno to nie lekcja fizyki tylko dajcie jakis update co sie dzieje  O0

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 25, 2010, 13:38:11 »
Nic się nie dzieje.

Póki co wałkujemy CVA. GS jest szczęśliwy, cudem się wybronił przez porypaną mechanikę i teraz może sobie wysyłać małe stadka bomberów na wojnę w Provi  :)

A w nocy, gdy w końcu się zalogowałem do D-G, to jeszcze na localu przeczytałem dialog CVA i LFA o "counter-attack on HED and GE-". Uśmiałem się jak nigdy  :2funny:
Cała prawda o moim graniu...


Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 25, 2010, 13:51:21 »
Znów mam wrażenie jakbym czytał posty sprzed dwóch-trzech tygodni tyle że o 49-. Provi to mocno rozbudowany region-forteca i jeżeli nie macie ochoty spędzić następnych 3 miesięcy strzelając w stacje nie osiągniecie nic bo jak tylko molle zaciągnie was znów do walki z nami to CVA wszystko odbije. Samo IT tymczasem usiłuje prowadzić walkę na punkty w 1-S reinforcując a to jump bridge a to highendy, z tego co wiem nic jeszcze nie zabili a walki przeniosły się do lowsecowego Sakht gdzie wczoraj Molle postanowił bawić się capitalami w docking games, w stacji bez repair services.

Straszny

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 25, 2010, 13:57:25 »
zaraz zaraz... jak to szło?
Do nowego roku nie będzie IT w Foutain ?   :2funny:

jestem przekonany że to Wam szybciej przyjdzie znużenie i spadek partycypacji niż bobitom. A tym razem żaden SPLOT/NC nie przyleci pomóc.

Moim zdaniem CVA nic nie odbije jeśli AAA zachowa się jak trzeba i 1-2 pierwsze próby potrakuje hot-dropem capitali i super-capitali, jak wszyscy wiemy CVA-holdersi nie mają totalnie ochoty na capitalową bitwe z ryzykiem utraty 100 dreadów itd. Więc takie walki przegrają i tyle w temacie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, 14:39:12 wysłana przez Scaryman »

Goomich

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:15:05 »
zaraz zaraz... jak to szło?
Do nowego roku nie będzie IT w Foutain ?   :2funny:

No i? Pomylił się o miesiąc.   :coolsmiley:

Dobra, sam nie bardzo rozumiem ten dowcip, więc disclaimer: IT nie ma w Fountain, są w Delve, więc jakmutambyło miał rację.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:28:52 »
Scary, mylisz się bo imperialne kerbirki którymi molle zapełnił swoje szeregi wbiły się teraz na pleksy i paski w fountain i ani im w głowie CTA... to co siedzi w Sakht to 100 capitali i 30 supportu, prawie sama stara gwardia z kenzoku co prędzej czy poźniej się dla klaunów źle skończy. A wiem to wszystko bo nasze black ops siedzi w fountain od przedwczoraj i robi nowym lokatorom dzień sądu z tego co słysze... nienawykły do 0.0 narybek ani nie patrzy na local ani nie za bardzo ma pojęcie jak sobie radzić z afk cloakerami, ot będzie śmiesznie.

Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:45:08 »
Scary, mylisz się bo imperialne kerbirki którymi molle zapełnił swoje szeregi wbiły się teraz na pleksy i paski w fountain i ani im w głowie CTA... to co siedzi w Sakht to 100 capitali i 30 supportu, prawie sama stara gwardia z kenzoku co prędzej czy poźniej się dla klaunów źle skończy. A wiem to wszystko bo nasze black ops siedzi w fountain od przedwczoraj i robi nowym lokatorom dzień sądu z tego co słysze... nienawykły do 0.0 narybek ani nie patrzy na local ani nie za bardzo ma pojęcie jak sobie radzić z afk cloakerami, ot będzie śmiesznie.

Jeśli sam wierzysz w to co mówisz to czemu nie polecicie całym GS na północ pomóc swoim kolegom którzy dostają baty od Tri Solarów Atlasów?

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:54:04 »
Bo IT co dzień reinforcuje posy w 1-S i trzeba ich odganiać bo jak nie to skończymy jak PL  :buck2:

:Edit:

nie dadzą spokoju dopóki nie zezłomujemy im cap floty ale wczoraj niestety zdecydowali się nie walczyć przy równych liczbach w local, trzeba próbować dalej.

Alto Saotomeo

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:59:21 »
Bo IT co dzień reinforcuje posy w 1-S i trzeba ich odganiać bo jak nie to skończymy jak PL  :buck2:

:Edit:

nie dadzą spokoju dopóki nie zezłomujemy im cap floty ale wczoraj niestety zdecydowali się nie walczyć przy równych liczbach w local, trzeba próbować dalej.

Albo wezma was na zmeczenie i zbiora glowna flote gdy juz bedziecie u kresu sil. Jezeli Molle dobrze zagra to 1-S w ten czy inny sposob stracicie a wtedy dopiero zacznie sie ciekawa rozgrywka.

Julius Septimus

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:08:32 »
Provi to mocno rozbudowany region-forteca i jeżeli nie macie ochoty spędzić następnych 3 miesięcy strzelając w stacje nie osiągniecie nic bo jak tylko molle zaciągnie was znów do walki z nami to CVA wszystko odbije.
Przcież nikt nie myśli o zdobywaniu całego Provi :D D-G jest na tyle dobrze usytuowana stacją, że zdobycie jej w zupełności wystarczy. Będzie to wprost wymarzony punkt wypadowy dla wszlkiej maści piratów - 2 jumpy w każda stronę do kerbirskich pocketów.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:10:21 »
Albo wezma was na zmeczenie i zbiora glowna flote gdy juz bedziecie u kresu sil. Jezeli Molle dobrze zagra to 1-S w ten czy inny sposob stracicie a wtedy dopiero zacznie sie ciekawa rozgrywka.

To może być trudne bo teraz my zaczynamy reinforcować ich highendy, na razie w low. Zobaczymy kto się zmęczy pierwszy.

Goomich

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:23:24 »
A wiem to wszystko bo nasze black ops siedzi w fountain od przedwczoraj i robi nowym lokatorom dzień sądu z tego co słysze...

A masz jakiś kb, lepszy niż wasz, bo z waszego wynika, że ten pogrom, to od wczoraj po jednym covercie, SBku, cepie i AFie oraz 4 cynofrejki.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:44:13 »

Goomich

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:54:18 »
No, w standardzie się właśnie kończyło na 24 stycznia, a te dwa commandy i dominix padły 23. :P

Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:55:44 »
Bo IT co dzień reinforcuje posy w 1-S i trzeba ich odganiać bo jak nie to skończymy jak PL 

Wpierw mówisz że IT to zbieranina kerbirów która tylko klepie pleksy i tak naprawdę nic wam nie może zrobić, ale wylecieć z Delve nie chcecie  w obawie przed tymi kerbirami (mimo tego że NC was prosi o pomoc a wy to zlewacie - co za nowość). I kto tu jest większą porażką hmmm - kerbiry, czy ci którzy się tych kerbirów boją :D

Panowie z reszty NC jeśli czytacie ten post - podziękujcie kolegom z GS za oddanie waszej sprawie :)