Autor Wątek: Delve War III  (Przeczytany 73610 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:03:14 »
Ci co wynajdują takie sztuczki powinni dostać robotę w CCP jako betatesterzy :D

Straszny

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:10:31 »
no cóż, wygląda na to, że "banda pryszczatych amerykańskich nastolatków, którzy robią trzodę z gry" może mieć większy potencjał myślowy niż światli intelektualiści przeciwstawiający się im ;) To pewnie działa na podobnej zasadzie, co te małpy stukające w maszyny do pisania i wystukujące dzieła Szekspira...

jak cytujesz to cytuj całe zdanie a nie wyrwany z kontekstu kawałek bo tak to z pupy myśl wyszła przez przekręcenie

zawsze twierdziłem ze Goonswarm to 90% typowych amerykańskich głąbiastych napalonych nastolatków kierowanych przez grupe bardzo cfanych i inteligentnych dyrektorów. To nie goonswarmowe ludziki tylko ich wierchuszka opracowywuje takie taktyki na styk z exploitami

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:14:54 »
zawsze twierdziłem ze Goonswarm to 90% typowych amerykańskich głąbiastych napalonych nastolatków kierowanych przez grupe bardzo cfanych i inteligentnych dyrektorów. To nie goonswarmowe ludziki tylko ich wierchuszka opracowywuje takie taktyki na styk z exploitami

QFT.
Jak nie lubie goonsów w żadnej grze, tak są tam dobrzy przywódcy którzy umieją kombinować oraz skutecznie konstruują całkiem przemyślane organizacje. Jak można nie lubić tego jacy są gooni, jest to naprawde skuteczny przykład spójnej kultury organizacyjnej...

Co nie znaczy że są nieśmiertelni. W DFO padli, w EVE mam nadzieję że w końcu też :)

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:30:44 »
jak cytujesz to cytuj całe zdanie a nie wyrwany z kontekstu kawałek bo tak to z pupy myśl wyszła przez przekręcenie

zawsze twierdziłem ze Goonswarm to 90% typowych amerykańskich głąbiastych napalonych nastolatków kierowanych przez grupe bardzo cfanych i inteligentnych dyrektorów. To nie goonswarmowe ludziki tylko ich wierchuszka opracowywuje takie taktyki na styk z exploitami
ej, psujesz mi erystykę :P

Niemniej jednak, to jest mój ulubiony "feature" evki w działaniu - ludzie naprawdę starają się myśleć i optymalizują swoje postępowanie. Kto mi pokaże inną grę, gdzie można spędzić godziny na serwerze testowym (i gracze rzeczywiście to robią) starając się poprawić swoją wydajność? :)

gregor40

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:39:42 »
jak cytujesz to cytuj całe zdanie a nie wyrwany z kontekstu kawałek bo tak to z pupy myśl wyszła przez przekręcenie

zawsze twierdziłem ze Goonswarm to 90% typowych amerykańskich głąbiastych napalonych nastolatków kierowanych przez grupe bardzo cfanych i inteligentnych dyrektorów. To nie goonswarmowe ludziki tylko ich wierchuszka opracowywuje takie taktyki na styk z exploitami

Wiesz straszny - jak napisales "Wierchuszka" to natychmiast mialem skojazenie z Armia Czerwona z konca IIWW. Masa ubrana w jutowe drelichy, z topornymi pepeszami w garsci, gnana do przodu przez inteligentnych i arcyzdolnych marszalkow (e.g Koniew).

Niby skutecznie ale tak... oblesnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:42:09 »
Wiesz straszny - jak napisales "Wierchuszka" to natychmiast mialem skojazenie z Armia Czerwona z konca IIWW. Masa ubrana w jutowe drelichy, z topornymi pepeszami w garsci, gnana do przodu przez inteligentnych i arcyzdolnych marszalkow (e.g Koniew).

Niby skutecznie ale tak... oblesnie.
Bruce, możesz nakłonić waszych propagandzistów, żeby zrobili taki rysunek? :)

Butuhuru

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 19, 2010, 10:54:13 »
Skoro CCP dopuszcza takie numery to ok. Trzeba z tym żyć. Szacun dla goonsow za pomysl. Chyba nie doceniamy ich zywotnosci. Wszyscy mowia ze Goonswarm to kupa gówna i kazdy stawia na nich krzyzyk a oni nadal trwaja i  maja sie dobrze.
Jak Goonsi w czasie poprzedniej wojny dostali bilet z Detroid do empire w jedna strone i kazdy juz mowil ze dorzynki w Detroid to kwestia czasu to prosze znalezli sposob by w ostatniej chwili wygrac ta wojne niszczac BoBa. Styl byl kiepski ale jak skuteczny. :)
Jestem pewien ze teraz kazdy duzy sojusz bedzie ta taktyke z zreininforcowaniem ihuba stosowal co de facto spowoduje ze nie da sie zdobyc ani jednego systemu bronionego w ten sposob.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2010, 11:03:00 wysłana przez Butuhuru »

Straszny

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:00:06 »
więc wychodzi że jedyną taktyką na duży sojusz jest to co ogłosiło IT - wystrzelanie wszystkich POSów highend tak żeby utrzymywanie terenu stało się bezsensowne dla obrońcy.

... do patcha ofc.

OutFreejn

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:04:40 »
Takie dziury w mechanice są ciekawe i interesujące do czasu, w niczyim interesie jest system w którym jedynym sposobem na zdobycie terenu jest poczekanie aż przeciwnik sam się rozleci albo uda się atakującemu "wymyśleć" jakąś podobną interesującą "taktykę". Szkoda że nie przemyśleli do końca tego co wprowadzali tz. CCP.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:09:52 »
więc wychodzi że jedyną taktyką na duży sojusz jest to co ogłosiło IT - wystrzelanie wszystkich POSów highend tak żeby utrzymywanie terenu stało się bezsensowne dla obrońcy.

... do patcha ofc.

Nom, kasa kasa kasa.... Ale w koncu kasa ma jakis (teoretycznie) wplyw na to, co mozesz miec.
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

hipperion

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:43:04 »
Brawo Gooni !   >:D Pieeeekne

horax

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:54:43 »
Wykorzystanie takiej "mechaniki" gry nieuchronnie prowadzi do jej naprawienia. Jak dla mnie jest to łapanie się brzytwy i ewidentny dowód na to, że goonsi są na skraju wyczerpania.

gregor40

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:56:40 »
Cytuj
Bruce, możesz nakłonić waszych propagandzistów, żeby zrobili taki rysunek?

Macie, w sumie to tak sobie wyobrazam goonow.

(c), ale nie chce mi sie wrzucac na CAOD. Jak ktos wrzuci, niem da linka.


Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 19, 2010, 12:06:46 »
http://wiki.eveonline.com/wiki/Sovereignty_%28Mechanics%29#Contesting_Sovereignty

Cytuj
It does not matter who launches the SBU; an alliance can even disrupt their own sovereignty claim by onlining SBUs in their own system.

Przeczytałem to przedwczoraj i szczerze mówiąc - spodziewałem się, że to może wypłynąć tak, jak dzisiaj.

Mnie się to wydaje smutne, a nie śmieszne. Bo ja chcę gry zgodnej z duchem EVE, a nie jakichś podrzędnych triczków przerażonych ludzi, że przegrają.

GS chyba zapomniał, że to są tylko internet spaceships, skoro ucieka się do takich posunięć, żeby ratować się z przegrywania walk.

EDIT

Oczywiście z powodu wyżej wymienionego cytatu to nie jest ani exploit, ani bug, tylko normalny element mechaniki. CCP wymyśliło niezły system po Dominion, ale potem skopało totalnie jego wykonanie (skrócenie w pomysłach odchyleń od czasu rf z 6 do 2h i teraz ten nonsensowny feature z nlokowaniem własnego systemu).
Cała prawda o moim graniu...


Ian666

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 19, 2010, 12:41:24 »
A tak po za tym to CCP nieraz zmieniało swoje zdanie co do mechaniki gry więc nic jeszcze nie jest przesądzone. Zresztą przy ograniczonych dopływach kasy na utrzymanie tego całego lemingowa nie bedzie to miało dużego znaczenia  :)

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #120 dnia: Styczeń 19, 2010, 12:51:13 »
Gdyby CCP zabronilo takich zagrywek to ten sam efekt moznaby osiagnac gdyby SBU postawili np Rebelioni czy ZAFy, wiec tego nie wyeliminuja. Z drugiej strony pokazuje jak glupia jest ta mechanika Sova I jak szybko trzeba ja usprawnic. Wedlug mnie na poczatek powinni zrobic hubie I tcu miejsce stront jak w posie, zeby atakujacy mieli wieksza mozliwosc wplywania na czas decydujacej bitwy.

Straszny

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 19, 2010, 13:01:04 »
Gdyby CCP zabronilo takich zagrywek to ten sam efekt moznaby osiagnac gdyby SBU postawili np Rebelioni czy ZAFy, wiec tego nie wyeliminuja. Z drugiej strony pokazuje jak glupia jest ta mechanika Sova I jak szybko trzeba ja usprawnic. Wedlug mnie na poczatek powinni zrobic hubie I tcu miejsce stront jak w posie, zeby atakujacy mieli wieksza mozliwosc wplywania na czas decydujacej bitwy.

w sumie racja, nawet jeśli CCP zablokowałaby stawianie SBU przez splusowanych to przecież można wziąść neutralne chary i nimi postawić SBU. Ogólnie cała filozofia wokół SBU jest dla mnie idiotyczna w tej chwili.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 19, 2010, 14:09:25 »
dużo ludzi zazdrosnych o to, że sami tego nie wymyślili wypowiada się w tym wątku...

Zazdrosnych nie bo to co sie dzieje jest juz zalosne. Jesli o mnie chodzi to eve na chwile obecna jest tak samo z.. ne jak z.. na byla mechanika "sova" w warhammerze online i tak samo jak w whm daje ccp 3 miechy. Jesli po tym czasie nie zostanie mechanika sova doprowadzona do uzywalnosci to moze sie obudza jak im ilosc subskrypcji zacznie leciec na pysk. A to ze ludzie zaczna odchodzic jest praktycznie pewne biorac pod uwage ze glowny feature dodatku okazal sie jedna wielka kupa g..na.

Króliczku, proszę dopisać korp w ustawieniach konta. m'kay. Ed.

ps. Akurat sie przeprowadzam do innego korpa/sojuszu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2010, 15:29:55 wysłana przez Rabbitofdoom »

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 19, 2010, 14:17:20 »
Bruce, możesz nakłonić waszych propagandzistów, żeby zrobili taki rysunek? :)



przerzuciłem na imageshack
VVV
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2010, 14:40:59 wysłana przez Bruce Ironstaunch »

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 19, 2010, 14:20:36 »
wklej na inny serw, bo mi ten blokuje w pracy :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 19, 2010, 14:43:09 »
Chwilowo nie mamy dobrych komunistycznych plakatów bo gimmick na tę wojnę to left4delve: zombie invasion


Julius Septimus

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 19, 2010, 15:23:22 »
Jedno jest pewne - u Goonów dowodzą ci co powinni. W przeciwieństwie do niektórych sojuszy z jakimi się ścierają.
Pocieszające jest to że nasze dowództwo doszło juz zapewne do poziomu "stawiamy SBU na każdej bramie". Jeszcze rok, dwa i będa mieli całkiem skuteczny plan na tą kampanię.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 19, 2010, 17:26:09 »
Wyprodukowaliśmy za to to:

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 19, 2010, 18:31:58 »
zrywam boki  :2funny:

Sir Falo

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 314
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sir Falo
  • Korporacja: Exterminatus
  • Sojusz: Nulli Secunda
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 19, 2010, 23:05:39 »
Oświećcie mnie, bo nie do końca rozumie ten trik (nie wczytywałem się po prostu nigdy w pełną zasade działania sova).

Sammani

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 20, 2010, 00:16:15 »
Stawiasz sbu u siebie w systemie i sam rfcujesz stacje etc. Na kilka minut przed wyjsciem takowej z rf mozesz offlinowac sbu i stacia minie timer rf a bedzie nie tykalna. WYmagaloby to obecnosci sporych sil agresora w systemie w chwili kiedy mija timer, zabicia sbu obroncow, postawienia wlasnych i wprowadzenia struktury do drugiego trybu rf.

A ja myslalem wczesniej, ze ten system faworyzuje obronce

Ezachiel

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 20, 2010, 01:12:33 »
Sorx, ale pytanie nooba, ile kosztuje ten SBU ??? Bo to pewnie droga zabawka i raczej spamować się nie da chyba tym ?

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 20, 2010, 01:21:52 »
250kk sztuka. Ale to nie cena jest problemem, tylko 3h czasu onlinowania, w trakcie którego trzeba pilnować SBU.

A dla GS nie jest kłopotem zdropić tytany i kilkadziesiąt dreadów, żeby szybko SBU zabić.

Generalnie mechanika jest do dupy i utknęliśmy w 49-. Nikt nie wygrywa. Jest pat.
Cała prawda o moim graniu...


tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 20, 2010, 01:56:53 »
Nikt nie wygrywa. Jest pat.
Niestety teraz Goonsi maja przewage ;p

Sotharr

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #134 dnia: Styczeń 20, 2010, 11:05:00 »
Stawiasz sbu u siebie w systemie i sam rfcujesz stacje etc. Na kilka minut przed wyjsciem takowej z rf mozesz offlinowac sbu i stacia minie timer rf a bedzie nie tykalna. WYmagaloby to obecnosci sporych sil agresora w systemie w chwili kiedy mija timer, zabicia sbu obroncow, postawienia wlasnych i wprowadzenia struktury do drugiego trybu rf.

Cytat: wiki
Anchored SBUs can be onlined by anyone, who has the Config Starbase Equipment role, regardless of their alliance affiliation. The SBU will change ownership to the corporation of the pilot, who onlined the SBU.
Example: If Corp A belonging to Alliance A anchors but does not online an SBU at a gate, a member of Corp B belonging to Alliance B, which has the Config Starbase Equipment role, can come and online it.
Cytat: GM Charakis
As only the owner of the SBU's is able to off line them (but everyone is able to online anchored ones, and will automatically take over owner ship).

Jak widać, nie trzeba niszczyć SBU. Gdy tylko goonsi je wyłączą, wystarczy wysłać czterech samobójców, aby je włączyli. Voila, 4 darmowe SBU. Wtedy goonsi sami będą musieli je zniszczyć. Jeśli natomiast ich nie wyłączą, można atakować IHUB zgodnie z planem, aż do jego zniszczenia.
Tak czy siak goonsi przejęli koszt finansowy oblężenia i jeśli nasze dowództwo dobrze to rozegra, może okazać się, że zapędzili się w kozi róg.


Sammani

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 20, 2010, 13:18:05 »
sbu onlinuje sie 3h. Czyli musisz przejac system kampic stacje/huba poki nie wyjda z rf, jak wyjda onlinowac sbu i kampic te stacje/huba jesczze kolejne 3h i wtedy wprowadzic system do rf. Obronca jedynie musisz z suicidowac 20 dreadow na sbu lub podleciec samobojca na sbu i rozpoczac proces unanchoringu.

Totalizator

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 21, 2010, 22:07:47 »
czyli jak, ofensywa skończona?

horax

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 21, 2010, 22:22:52 »
czyli jak, ofensywa skończona?

Tak, goonfail może wrócić na paski i anomalie :)


Cytuj
Tak, możesz wrócić na paski i anomalie :)
fixed
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2010, 22:29:06 wysłana przez Aeon Horax »

Sotharr

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 21, 2010, 22:57:41 »
czyli jak, ofensywa skończona?

Ну, погоди, гyн!  :Wrrr: 8)

silvia

  • Gość
Odp: Delve War III: Sys-K strikes back
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 22, 2010, 00:40:53 »
Czyli co, Delve War 3 juz sie skonczylo?