Autor Wątek: Dzień dobry  (Przeczytany 2143 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

elayeth

  • Gość
Dzień dobry
« dnia: Styczeń 07, 2010, 15:36:08 »
Witam wszystkich.

Jestem kompletnie nowy w świecie EVE (właśnie kończę tutoriala), choć nie nowy w grach kosmicznych ... Privateer, X3 (o której zaletach w stosunku do EVE chętnie kiedyś podyskutuję ;))...

Przejrzałem już kilkadziesiąt stron różnych wątków i tutoriali i co nie co wiem o tej grze choć domyślam się, że to wierzchołek góry lodowej.

Jako, że jest to MMO to pewnie z czasem dołączę do jakiejś korporacji, z tymże mam taki problem, że mam rodzinę i gram nieregularnie i niewiele (może średnio godzina w dni powszednie). Nawiasem… zastanawiam się czy takie Unseen Academy, które wymaga dostepności, chciałby takiego jak ja pilota?

Pozdro,
elayeth

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dzień dobry
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2010, 15:51:49 »
Cytuj
Jako, że jest to MMO to pewnie z czasem najszybciej jak się da dołączę do jakiejś korporacji,
FIXED
Cytuj
Nawiasem… zastanawiam się czy takie Unseen Academy, które wymaga dostepności, chciałby takiego jak ja pilota?
UA wymaga tylko obecności na obowiązkowych szkoleniach. W regulaminowym czasie pobytu w UA średnio masz 4 cykle szkoleniowe, więc szansa na to ze jednak uda Ci się zaliczyć wszystkie szkolenia (a przynajmniej te obowiązkowe i te które Cie zainteresują jest wysoka). Zakończ tutoriale, aktywuj konto i zapraszamy do złożenia podania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Dzień dobry
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2010, 23:48:33 »