Autor Wątek: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila  (Przeczytany 11526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Voulture

  • Gość
Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« dnia: Styczeń 04, 2010, 16:36:18 »
Dostalem oferte, nie mialem czasu w zeszlym orku odpalic. Z tego co pamietam, to oferta byla do konca stycznia. Przez rzypadek jednak usunalem sobie maila od CPP. Jakis pomysl jak skorzystac z tej oferty bez maila gdzies na stronie eve? Wysmarowalem don ich petycje, ale jak z nimi jest - wiadomo :P

Sammani

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2010, 16:43:03 »
a planujesz napewno zagrac? To popros o jeden dzien wolnego i kup plexa. Zephyr tam bedzie wiem bo kumpel zalozyl konto na dniach i dostal.

Voulture

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2010, 16:47:25 »
No tak, to wiadomo, ze zadziala zawsze, tylko, ze trace w ten sposob te 5 dni :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2010, 17:30:42 »
Z tego co pamietam, to oferta byla do konca stycznia.

Do 6 stycznia, AFAIR. Pisz petycję, żeby Ci przysłali jeszcze raz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...


Voulture

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 04, 2010, 19:23:20 »
https://secure.eve-online.com/login.aspx?ReturnUrl=%2freactivate707.aspx%3fid%3dreactivate5daysfree%26username%3dPlayer&id=reactivate5daysfree&username=player
Zamień "player" na swój login.
Account Successfully Reactivated

Your account has been successfully reactivated for five days. You can now log on to EVE and start playing again. Once your five days are over you will have to reactivate using any of our many payment options.

Dzieki
<3

eX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2010, 16:44:27 »
Nie kumam tej reaktywacji na 5 dni. Rozumiem, że to dotyczy nieaktywnych kont ?
Cytuj
Your account is not eligible for re-activation offer at this time.

    * Your account may not be suspended.
    * The re-activation offer may be expired.
    * Your account may already have taken advantage of this offer
Przy czym żadne nie jest prawdziwe, bo niby oferta do 31 stycznia.
 OCB ?

horax

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:22:22 »
Oferta nie dotyczy wszystkich kont! Na jedno dostałem na drugie nie :P


Sammani

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:55:32 »
Musisz chyba miec kase by kupic plexa :P.

Ja mialem kiedys na 48h i nie poszlo na konto, ktore nie mialo kasy powyzej 300mln

yaakuza

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Worm Nation
  • Sojusz: Ash Alliance
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:57:30 »
Do 6 stycznia, AFAIR. Pisz petycję, żeby Ci przysłali jeszcze raz.
Do 6 stycznia można Zephyra złapać, ale ogólnie ta akcja jest ważna do końca stycznia :)

Voulture

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:59:38 »
Dokladnie, ja sie jeszcze na stateczek zalapalem. Wyglada na to, ze trzeba miec faktycznie kase na pleksa, ale... Mysle, ze napisanie do nich petycji moze rozwiazac sprawe. ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 05, 2010, 19:02:56 »
Musisz chyba miec kase by kupic plexa :P.

Ja mialem kiedys na 48h i nie poszlo na konto, ktore nie mialo kasy powyzej 300mln

Ja miałem 80k i dostałem :)
Wydaje mi się, że losowo wybierają po prostu.
Przedwieczny.

NeX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 05, 2010, 19:08:48 »
Kasy nie musi konto mieć aby dostać promocyjną ofertę. Raczej nie dostają konta, które nie przedłużyły płatności po poprzedniej promocji. Generalnie w takim przypadku oferta jeśli już, to idzie na jedno z kont zarejestrowanych na tego samego właściciela. Jak przedłużałem wszystkie konta choćby na miesiąc, to dawali potem 7 albo 5 dni na kolejną reaktywację każdego z nich.

eX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 05, 2010, 21:30:33 »
Nadal nie czaje o co chodzi, jakies poprzednie promocje itd O.o
To do kogo w koncu jest skierowana ta promocja 5dni, dla ludzi ktorzy chca plexem zaplacic za konto?

NeX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 05, 2010, 23:36:43 »
  Zwyczajnie do nieaktywnych, którzy czasem płacą za grę w jakikolwiek sposób, więc jest szansa że znów wrócą i wydadzą trochę kasy.

Pierwsze 7 dniowe jakie pamiętam przychodziły nawet na triale i podjęciu promocji konto stawało w pełni aktywne ze wszystkimi funkcjami. Teraz nie przypominam sobie nowej promocji 5 dni, która by przyszła na triala. Triale dostają oferty aktywacji.

  Wcześniej jak skile leciały offline nawet na nieopłaconym abonamencie, to się taką promocję wykorzystywało na wstawienie długiego skila każdemu altowi. Teraz CCP się wycwaniło. Skilowania bez abonamentu już nie ma, a jak po jednej wykorzystanej promocji nie przedłużysz konta, to nie obejmuje tego konta następną promocją. Kiedyś sprawdzałem czy jest różnica w przydzielaniu promocyjnych ofert na konta zarejestrowane na takie same dane, ale po podliczeniu wyszło, że CCP akurat to olewa zupełnie.

eX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 06, 2010, 08:41:11 »
Z żadnych tego typu promocji nie korzystałem, więc nie rozumiem dlaczego wyrzuca mi komunikat, że nie moge z tego skorzystać. Jak widać CCP ma jakieś swoje niuanse i kłamstwa po prostu wypisują w tych swoich newsletterach. :P

ThakRa

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 06, 2010, 10:39:25 »
Może dlatego: The reason your account was not able to use the offer is because it is only open for those accounts that disabled before 2009.12.01.
Taką dostałem odpowiedź od GM kiedy chciałem skorzystać z oferty. A mi akurat skończyło się pod koniec grudnia.

eX

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 06, 2010, 16:06:15 »
Raczej tak, dzięki za info.
też sobie wymyślili :P

Julius Septimus

  • Gość
Odp: Gratisowe 5 dni i Zephyr - po utracie maila
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 06, 2010, 18:38:30 »
Wcale nie wymyślili - już zastanawiałem się, czy nie założyć sobie konta przez buddy program i pod koniec stycznia nie odnowić go promocją, żeby dostać miesiąc darmo na innym :P

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
pięciodniówka?
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 12, 2010, 11:37:59 »
Dobra, sprawdzam maila i widzę że main dostał pięciodniówkę, który już jest aktywny. Alt zaś nie dostał (mail w account jest ten sam) a spełnia chyba wszystkie wymagania.
Konto alta nie jest kontem trialowym, nie jest aktywne, nie jest suspended i nie wykorzystał pięciodniówki.
Kieruje się linkiem dla main konta i zmieniam w adresie username na konto altowe - fail

Czyżby oferta pięciodniowa była wysyłana wybiórczo?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Przedwieczny.

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: pięciodniówka?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 12, 2010, 12:30:04 »
Nie spodziewałem się znaleźć to w tnq  :angel:
dzięki Xarth i temat do kasacji, będę kontynuował w zalinkowanym.

Co by nie double postować
--------------------------------------------------

też się natknąłem na problem.

Konto teoretycznie spełnia wszystkie wymagania.
Ostatnia "promocja" wykorzystana do aktywacji to petycja z prośbą o 24h aktywacji, po czym reaktywowane 2xPLEX

Cytuj
Może dlatego: The reason your account was not able to use the offer is because it is only open for those accounts that disabled before 2009.12.01.


962### |  2009-11-08 |  14.95 EUR | Recurring Payment for 1 Month EVE Subscription | Failed |
Payment failed since payment details have been removed from the database. Please update payment details for this payment and retry. 

No właśnie, jakims cudem Recurring payment jak przedłużałem plexem?
i właśnie widzę że:
Subscription Status:  Suspended
Chyba bez petycji się nie obejdzie  >:(

Swoją drogą, jak
Cytuj
Please update payment details for this payment
?

Edit!
Kolejny fail@CCP. Mogę się zalogować na konto, ale próba zalogowania na my petition nie przechodzi, nawet błędu nie wywala - poprostu resetuje hasełko i wraca do punktu wyjścia. Na drugim koncie wszystko gra i buczy.

Teraz nawet petycji nie wysle  :uglystupid2:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2010, 12:49:22 wysłana przez TTesla »