Autor Wątek: Drama bomb... o bombach :)  (Przeczytany 29727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 16, 2009, 13:42:39 »
Oh mistrz ciętej riposty, I po co te złośliwości?
Co to Twojego align w cloaku, to chyba jasne, a decloak, f1, i .. i co dalej?
albo align na celestial albo co? spamowanie cloaka? ten moment w którym Ci leci bomber na decloaku i próbuje zalignować jest kluczowy dla cepa przechwytującego, no chyba, że na Stabilizerach pociskasz czy na warp core'ach no to inna bajka.
Latałeś jednym i/albo drugim ? Wiesz co to align w ogóle, że zadajesz takie pytania ?
Byłeś kiedyś w null ? Wiesz jaki ma zasięg lockowania typowy cep ? To są cięte riposty, mistrzu. Może mniej do siebie bierz to co inni piszą, bo niekoniecznie jesteś najważniejszy.

Zastanów się co może być dalej po alignie... zwłaszcza, że bombki po warpoff nie wybuchają (w innym wątku bodaj Kombat to potwierdza).
I wszystko jasne ;) z tej strony na to chyba nie patrzyłem jeszcze ;) oczywiste rzeczy wydają się najbardziej odległe hehe ;)
Chcesz się czegoś nauczyć to nieco innym tonem ludziom odpisuj, od razu wszystkim robi się przyjemniej.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

naye666

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 16, 2009, 13:51:12 »
Latałeś jednym i/albo drugim ? Wiesz co to align w ogóle, że zadajesz takie pytania ?
Byłeś kiedyś w null ? Wiesz jaki ma zasięg lockowania typowy cep ? To są cięte riposty, mistrzu. Może mniej do siebie bierz to co inni piszą, bo niekoniecznie jesteś najważniejszy.
Zastanów się co może być dalej po alignie... zwłaszcza, że bombki po warpoff nie wybuchają (w innym wątku bodaj Kombat to potwierdza). Chcesz się czegoś nauczyć to nieco innym tonem ludziom odpisuj, od razu wszystkim robi się przyjemniej.
1. tak/tak
2. tak
3. tak ~28[?] wypalany/ ~24
4. eee bombki po warpoff nie wybuchają? inni piszą że wybuchają, więc może ktoś może potwierdzieć jedno lub drugie? bo ja słyszałem o bombkach bez konieczności pozostawania na gridzie
5. i vice versa <3

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 16, 2009, 13:55:56 »
Zabijasz jak sie zcloackujesz przed wybuchem bomby.
Mój błąd/nadinterpretacja, bo to nie jest potwierdzenie, że pufają przy warpoffie, a jedynie, że nie można cloakować.
3. tak ~28[?] wypalany/ ~24
Po swoich skillach patrzysz, czy średnią policzyłeś, bo nominalnie masz:
- crusader = 20km
- malediction = 22,5km
- crow = 30km
- raptor = 25km
- ares = 25km
- taranis = 20km
- stiletto = 25km
- claw = 17,5km
Skille na 5 dają dodatkowo 25%. Co w sytuacji jak jesteś 100km od SB ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2009, 14:02:51 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

MightyBaz

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 16, 2009, 14:01:27 »
puff robia nawet jak sobie polecisz do innego sys. raz sobie puscilem bombke pod gejtem i polecialem dalej. Potem dostalem info, ze jednak zrobila puff. Po tym patchu nie wiem, nie probowalem.

Morbius

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 16, 2009, 14:09:12 »
też mi się wydaje że pufają po warp offie, inaczej to byłaby głupota trochę,
co innego jak klepiesz samotnego rattera i chcesz zostać żeby disrupta wsadzić, a co innego jak atakujesz flote gdzie w dodatku są taklerzy gdzie musisz sie zwijać od razu
co niby robić align w przeciwną stronę ii spierdalaka na mwd ? :)

naye666

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 16, 2009, 14:49:56 »
- crow = 30km
- raptor = 25km
- ares = 25km
- taranis = 20km
Skille na 5 dają dodatkowo 25%. Co w sytuacji jak jesteś 100km od SB ?
Jak to co? Stoję dalej te 100km od SB bo Torpy nic mi nie zrobią, a rozmawiamy tutaj o bombach, leci Ci takowa 100 km? BO słyszałem tylko o 30km

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 16, 2009, 14:53:38 »
Znaczy się co - sugerujesz, że SB się zdecloakuje żeby postawić bombkę na 1 cepa ?
Czy może po prostu jako support bloba BSów będziesz sobie bezczynnie stać i czekać aż bombka pęknie, bo przecież jesteś poza jej zasięgiem ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 18, 2009, 09:26:22 »
Bardzo czesto tak robia ludzie w bomberach. Zwlaszcza jesli maja za malo bomberow zeby sprzatnac cos wiekszego. Ewentualnie jesli cep sie ustawia do lapania bomberow czyli jakies 15km od bsow. Wtedy odpalenie bomby w bsy jest duzo bardziej ryzykowne bo bomber bedzie musial sie zdekloakowac w zasieku 36km od cepa. (dla nie kumatych w zasiegu overheatowanego punktu) Duzo bezpieczniej jest odpalic bombe albo dwie z 40km w cepa. Lepsza opcja jest munin bostowany remote sensor bosterami ale jesli bomber ma dc2 to i tak jeden nie wystarczy.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 18, 2009, 09:38:47 »
Ech, przypominają mi się czasy, jak CCP wprowadziło recony :D
Najpierw był whine, że do niczego się nie nadają (bo ich ludzie chcieli używać jak hacy). Potem jak ludziska wymyślili sposoby na skuteczne ich używanie, to był whine, że są przegięte... Kilka nerfów później nikt już nie narzeka na recony, znalazły się sposoby na ich wykorzystanie i zwalczanie... Imo tak samo będzie tutaj i nie bardzo widzę sens kruszenia kopii :)
Przedwieczny.

Straszny

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 18, 2009, 09:42:05 »
po prostu floty bedą musiały mieć dodawane zestawy HACów z fitem popualrnie zwanym "kill-mail whore", typu Munin na 2 SB, olbrzymia alfa, świetny scan-res, tylko że bedzie to problematyczne dla mniejszych sojuszów (trzeba dzielić ludzi , no i Ci w HACach nie bedą w stanie strzelać ze snipe-spotów BSowych)

ciekawym statkiem wydaje się tutaj Ferox (i ewentualnie Eagle), z scan-res niezłym, zasięgiem jak snipe-BS, tylko że alfa i dps no trochę nie teges, ale za to może latać z BSami i strzelać z ich snipe-spotów, Muniny i Zealoty już nie bardzo. Ferox/Eagle mogą być ciekawym anti-bomberem latającym razem z BSami (i mniej wpływają na zmniejszenie sumarycznego dpsa floty strzelającej ze snipe-spotów do callowanych celów)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2009, 10:24:15 wysłana przez Scaryman »

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 18, 2009, 10:41:11 »
Ferox ma za mala alphe. Munin tez musi byc wymaxowany zeby zdjac bombera z dc alpha. Bomber musi zejsc na alphe. Niektorych nagle ladowanie na strukturze zniecheci ale napewno nie na fleet battlach gdzie walczy sie o byc albo nie byc.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 18, 2009, 10:44:24 »
Sprawdzilem na nowej wersji EFT, assaulty albo deski moga sie ew nadawac do zwalczania sb

[Harpy, anti sb]
Magnetic Field Stabilizer II
Co-Processor II

Sensor Booster II, Targeting Range
Sensor Booster II, Targeting Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range

150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
[empty high slot]

Small Hybrid Locus Coordinator I
Small Hybrid Locus Coordinator I


tak na szybko zasieg lockowania 150km, zasieg dzial 120km, lock time 3.3sec
DPS 80


mozna tez wykorzystac destroyery, ale max do 80km, dps ok 100

Straszny

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 18, 2009, 10:50:18 »
Ferox ma za mala alphe. Munin tez musi byc wymaxowany zeby zdjac bombera z dc alpha. Bomber musi zejsc na alphe. Niektorych nagle ladowanie na strukturze zniecheci ale napewno nie na fleet battlach gdzie walczy sie o byc albo nie byc.

zdjałem dużo T2 smalli Muninem, przez alfe właśnie, da się, choć faktycznie HAC i gunnery na 5 + impy max damage, ale z tym nie problem, prawda? Mówimy o korporacjach mających setki graczy z wieloletnim stażem, wydzielić grupę 10-15tu.


@Baz
Harpia nie... deski i statki nie robiące z 150-200 dpsa nie nie - za wolno bombery bedą schodzić. Bedą za słabe do zabijania smalli i kompletnie nieprzydatne do czegokolwiek więcej. AFy i podobne pierdułeczki to tylko do zabawy. Tylko wymaksowane HACe Munnin i Zealot albo właśnie Feroxa obadać....

MightyBaz

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 18, 2009, 10:59:24 »
Cerberus tez da rade, tylko ten czas lotu rakietek [ok 10km/s]

[Cerberus, New Setup 1]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Damage Control II

Large Shield Extender II
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
10MN MicroWarpdrive II

Assault Missile Launcher II, Bloodclaw Fury Light Missile
Assault Missile Launcher II, Bloodclaw Fury Light Missile
Assault Missile Launcher II, Bloodclaw Fury Light Missile
Assault Missile Launcher II, Bloodclaw Fury Light Missile
Assault Missile Launcher II, Bloodclaw Fury Light Missile
[empty high slot]

Medium Hydraulic Bay Thrusters I
Medium Rocket Fuel Cache Partition I


275 dps, pełna salwa 1040,
46k tanka, 100 shield/s
speed ok 1400m/s


Straszny

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:00:57 »
Baz
specjalnie zabijasz temat takimi z pupy statkami?

insta-damage albo GTFO  ;)

salwa Munnina grzmoci za dużo ponad 3000 z dpsem pod 400.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2009, 11:07:59 wysłana przez Scaryman »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:05:55 »
nie jecz, w koncu eksperymentujemy, jak skilowac sb.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:07:33 »
A zwykły Thrasher na 250mm artylerii to pies? 1000 dmg z alfy, szybko lockuje bombera i ściąga go na raz. W dodatku kosztuje śmieszne pieniądze.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:08:43 »
No alpha musi być fajna, najlepiej one shot  :buck2:

Do tego tylko chyba medium minmatarskie muninek, hurii ewentualnie slepnir  >:D

Trasher ma alphe poniżej 1000 więc za słabą.
Osobiście na fleet opy brałem pare razy huriego, dobra maszynka  :D

Galente na railach to nie to samo  :buck2:

MightyBaz

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:13:15 »
A zwykły Thrasher na 250mm artylerii to pies? 1000 dmg z alfy, szybko lockuje bombera i ściąga go na raz. W dodatku kosztuje śmieszne pieniądze.

ale max zasieg 80km

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:21:32 »
Trasher ma za duza sygnature w stosunku do tanka.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:26:21 »
E ciężko z tymi 80km.

Traszerka ogólnie ciężko bedzie sfitować fajnie bo jak mu wsadzisz 2 gyro,mwd i 280 to już nie masz PG, ja tam mam awu na 5 ale i tak trzeba by implanta i riga na pg wsadzić żeby to upchnąć.

No a potem musisz się mocować z zasięgiem locka i ewentualnie modami na optimal artek.

A na hurku robisz bez problemu, 90km locka z resolution większym niż na thrasherku. Na faction carbonce masz 68km optimala i prawie 1500 alphe  :buck2:

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 18, 2009, 12:47:50 »
ale co wyscie sie tak uparli na tego 80km locka
albo bomber jest 30km od was albo jest niegrozny

swoja droga kiedys latalem wolfem z 3x gyro i 280mm arty
ciekawe czy teraz by sie sprawdzilo

dlatego muninn teraz jest dobry, 27km (czyli dokladnie tam gdzie trzeba) opti przy max dmg ammo, 3.4k alpha

Malag Maradan

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 18, 2009, 12:56:13 »
Z tym bezpieczeństwem to tak niedokładnie.  ::)

Wystarczy zamontować Javeliny na wyrzutnie i już masz 5 salw po 3150 alphy z odległości ~85km :knuppel2:

A wystarczy decloack->lock->strzał->cloak i...  :diabeł: (nie, nie opuszczam grida :P)

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 18, 2009, 13:08:39 »
W wiekszosci przypadkow pilot bombera nie zblirzy sie na mniej niz 30km do celu. Czesto widze bomby odpalane z 40km co daje calkowite bezpieczenstwo przed cepami bo nikt przy zdrowych zmyslach nie zalorzy frakcyjnego punkta zeby polowac na bombery. 30km lotu +15km obszar razenia.

Crux

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 18, 2009, 13:19:59 »
Czesto widze bomby odpalane z 40km co daje calkowite bezpieczenstwo przed cepami bo nikt przy zdrowych zmyslach nie zalorzy frakcyjnego punkta zeby polowac na bombery.
Cep tacklerski(taki z bonusami do zasięgu disruptora; cepy na 4)+ claymore z linkiem Interdiction Maneuvers(pilot z przeciętnymi skillami do leadershipa; bez wszczepu Skirmish Warfare Mindlink)+ overheat= 38,8 km zasięgu disruptora II. Do tego dochodzi przeciętna prędkość cepa (bez przepałki) 3,5-4km/s. Wystarczy refleks i i bomber jest złapany.
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2010, 23:15:11 wysłana przez Crux »

Malag Maradan

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 18, 2009, 13:25:36 »
Ok, zgadza się.

Ale to wszystko w teorii, wg cyferek. Teraz kwestia przetrenowania tego, żeby w odpowidnim momencie wiedzieć co robić... (SiSi czeka  ;) ).

Jak uczyłem się latać bomberem, to przez tydzień siedziałem na testówce i ganialiśmy się kumplem. Takie manewry wymagają na prawdę mnóstwa czasu na wyćwiczenie  O0

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 18, 2009, 20:32:35 »
Zapomniales o pewnym drobiazgu mwd= :buck2: jesli znajdzie sie w zasiegu detonacji. Jesli lecisz do bombera odpalajacego bombe z powyzej 35km to praktycznie musisz przeleciec przez cala strefe razenia. Liczac czas rekacji, czas rozpedzania sie cepa, nawrotu lekko mowiac ryzykowny pomysl. Jak sie uda to koles sie zdziwi zanim pomacha nam na dowidzenia bo ostatnio malo ktory bomber nie ma wcsa.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2009, 20:39:05 wysłana przez Rabbitofdoom »

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 19, 2009, 10:30:09 »
Pamiętajcie o jeszcze jednej zabawce Bomberów...Lockbreaker Bomb...Wystarczy, że jeden z nich odpali ją, pozostali maja duzo czasu zeby wyslac te bardziej smiercionosne i zwiać. Nie wiem jak ona działa w praktyce, bo nie próbowałem, ale jak jest tak skuteczna jak bomby dmg, to bombery maja jeszcze jednego Asa w rękawie.

Bombery mogą tez być zmorą logistyków i zabić flotę zrywająć większości locka  bombą ecm i mocno napsuć krwi logistykom za pomocą Void Bomb. Czasami te kilka sekund, to być albo nie być.

Ciekawe, czy wystarczy capa cepowi żeby utrzymać punkt na bomberze po takiej bombie, a co dopiero wejśc na close, bo MWD zapewne wyssa wszystko co zostało o ile cokolwiek zostanie.

Oczywiście nie jestem ekspertem sugeruje tylko możliwości, czysto teoretycznie w dodatku, bo nie miałem okazji sprawdzić tych rozwiązań, ale myśle, że  bardziej doświadczeni wezmą te straqtegi pod uwagę i albo je obalą albo będą mysleli co z nimi zrobić :)
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 19, 2009, 11:48:13 »
Cep ma taki regen capa, że włączy punkt praktycznie insta po wybuchu bomy Void.
Cała prawda o moim graniu...


Sammani

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 19, 2009, 12:09:15 »
Cap tacklerski(taki z bonusami do zasięgu disruptora np. stiletto; cepy na 4)+ claymore z linkiem Interdiction Maneuvers(pilot z przeciętnymi skillami do leadershipa; bez wszczepu Skirmish Warfare Mindlink)+ overheat= 38,8 km zasięgu disruptora II. Do tego dochodzi przeciętna prędkość cepa (bez przepałki) 3,5-4km/s. Wystarczy refleks i i bomber jest złapany.

np. raptor na tyle nie zalockuje nawet.

Ganiles

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 19, 2009, 14:15:50 »
Pamiętajcie o jeszcze jednej zabawce Bomberów...Lockbreaker Bomb...Wystarczy, że jeden z nich odpali ją, pozostali maja duzo czasu zeby wyslac te bardziej smiercionosne i zwiać. Nie wiem jak ona działa w praktyce, bo nie próbowałem, ale jak jest tak skuteczna jak bomby dmg, to bombery maja jeszcze jednego Asa w rękawie.

Bombery mogą tez być zmorą logistyków i zabić flotę zrywająć większości locka  bombą ecm i mocno napsuć krwi logistykom za pomocą Void Bomb. Czasami te kilka sekund, to być albo nie być.

co do lockbreakerow.... jeśli nic się ostatnio nie zmieniło to działa tak jak ecm brust - zrywa locka w obszarze razenia jesli cel ma mniej niz 12.5 sensor strength - czyli wiekszosci afek, czesci amarskich i matarskich cruzow, deskom, wszystkim cepom oprocz raptora, czesci fregat, no i hulkowi. Cel moze od razu wznowic targeting co jest istotna wada w porownaniu do jammerow.

Crux

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 19, 2009, 23:49:16 »
np. raptor na tyle nie zalockuje nawet.
Oczywiście, bo żaden cep bez odpowiedniego modułu nie zalockuje na więcej niż 32km, ale wystarczy już sensor booster+ skrypt. I nie mówcie proszę, że na interceptory nie fituje się sensor boosterów ;) 
EDIT(po 2 postach niżej przez Sammani)-z wyjątkiem crowa.
Zapomniales o pewnym drobiazgu mwd= :buck2: jesli znajdzie sie w zasiegu detonacji. Jesli lecisz do bombera odpalajacego bombe z powyzej 35km to praktycznie musisz przeleciec przez cala strefe razenia. Liczac czas rekacji, czas rozpedzania sie cepa, nawrotu lekko mowiac ryzykowny pomysl.
Wiesz możesz przytoczyć tu dziesiątki przykładów, które potwierdzą Twoją teorię: bo pilot cepa miał laga, bo cepy wskoczyły jednocześnie z bsami, bo stały blisko bsów, bo cep dostał dampa, bo cep miał tylko scramblera itp. itd.
Jak sie uda to koles sie zdziwi zanim pomacha nam na dowidzenia bo ostatnio malo ktory bomber nie ma wcsa.
:o Jak latam (co prawda mało) swoim houndem to nigdy mi na myśl nie przyszło fitować na tym wcsów.
Jak masz jakieś przykłady, że wcsy stają się standardem na bomberach to proszę o jakieś linki do kmów.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2009, 00:01:00 wysłana przez Crux »

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 19, 2009, 23:56:24 »
latanie na wcs-ach standardem ?  >:D
nie powiem tutaj co powiedzialby na to Kapitan Bomba...
bo by mnie forum ocenzurowalo...
muahahaha :2funny:
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Sammani

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 19, 2009, 23:57:13 »
Oczywiście, bo żaden cep bez odpowiedniego modułu nie zalockuje na więcej niż 32km, ale wystarczy już sensor booster+ skrypt. I nie mówcie proszę, że na interceptory nie fituje się sensor boosterów ;) 

crow

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Drama bomb... o bombach :)
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 20, 2009, 10:25:33 »
Oczywiście, bo żaden cep bez odpowiedniego modułu nie zalockuje na więcej niż 32km, ale wystarczy już sensor booster+ skrypt. I nie mówcie proszę, że na interceptory nie fituje się sensor boosterów ;) 
EDIT(po 2 postach niżej przez Sammani)-z wyjątkiem crowa.Wiesz możesz przytoczyć tu dziesiątki przykładów, które potwierdzą Twoją teorię: bo pilot cepa miał laga, bo cepy wskoczyły jednocześnie z bsami, bo stały blisko bsów, bo cep dostał dampa, bo cep miał tylko scramblera itp. itd. :o Jak latam (co prawda mało) swoim houndem to nigdy mi na myśl nie przyszło fitować na tym wcsów.
Jak masz jakieś przykłady, że wcsy stają się standardem na bomberach to proszę o jakieś linki do kmów.

http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89173
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89167
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89158
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89143
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89111
http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=89024