Przerwać można i najpierw wyskilować pare rzeczy, ale mimo wszystko będę się upierał, że Arc jest zrobiony dla kilkudniowych postaci we fregatach, góra destroyerach. Nie ma takiej opcji, że komuś brakuje skili do strzelania, chyba, że przez te pierwsze 2-3 dni skilował jedynie koparkę, ale wtedy może mieć pretensje tylko do siebie. Ja bym proponował aby raczej kolega po prostu porozmawiał gdzieś na czacie np Centrala Noobs i poprosił o pomoc w sfitowaniu statku. Naprawdę zrobiłem tego Arca 24h postacią używając Slashera i Riftera na skilach lev 2-3 i nie było jakiegokolwiek problemu. Oczywiście tak młodą postacią można po dupie dostać pod koniec serii; szczególnie gdy gra się pierwszy raz w EVE, ale jej problemem na pewno nie jest zbyt mały dps do misji Arc. Tym bardziej dla postaci strzelającej rakietami. Przecież po założeniu 4 launcherów na Kestrela i jakichkolwiek rakiet (powinno się jednak użyć Kinetików ze względu na bonus) wokół niego robi się armageddon dla npeców lev 1 i 2.
To taki uber n00b wypas co wchodzi na najmniejszych skilach i zalicza misje w tym Arc z zasięgiem na dwadzieścia kilka kilometrów praktycznie bez draśnięcia:
[Kestrel]
Power Diagnostic System I
Power Diagnostic System I
Civilian Shield Booster I
Small Shield Extender I
Small Shield Extender I
Standard Missile Launcher I, Bloodclaw Light Missile
Standard Missile Launcher I, Bloodclaw Light Missile
Standard Missile Launcher I, Bloodclaw Light Missile
Standard Missile Launcher I, Bloodclaw Light Missile
Wystarczy nie podlatywać za blisko mocniejszego przeciwnika ustawiając w Overview orbitę i prostą na 20+ km. Jeżeli startujemy bliżej, to oddalić się. Strzelamy z Bloodclaw. NPC i tak maja tutaj równe resy, a gracz korzysta z trochę większego, DPS na Kestrelu.