Autor Wątek: dominion - zmiany w sovie  (Przeczytany 42103 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #105 dnia: Listopad 09, 2009, 20:10:02 »
Kurna... Kocham Was....  ;D
Jakakolwiek zmiana - nerf/nie nerf to i tak temat powoli migruje w stronę: wywalić/nie wywalić L4 z hisecu.
 :D ;D O0

WYWALIĆ L4 z hisecu, tu jest i tak za dużo ludzi.  :2funny:
Na pewno jak nie będzie L4 w hisecu, a noob/farmer/alt będzie mógł zarabiać na L3/kopaniu to się przeniesie do low/null. Taaaaak, na pewno... a indyki to będą konwojami latać normalnie jak NPCe  :2funny:

Panowie i Panie myślcie realnie ! Ktoś jak na L4 lata CNRem przecież na L3 nie będzie nim latać, a na pewno nie poleci nim na L4 do low (przecież by go od razu ubili). Dla mnie miodek - więcej T1 BSów sprzedam. Baaa dla mnie większy miodek - mniej minsów z przemiału, to więcej z kopania, więc się kopanie bardziej opłaci (semi afk'a, a co mi za różnica, podniesione ceny z minsów zrównoważą), bo przecież podaż spadnie.
Zysk jednostkowo przy tej samej marży będzie większy. Jak dla mnie (PRODUCENTA) wszystko bangla. Ja zatem jestem za.

Dziwne tylko, że CCP jakoś wcześniej na to nie wpadło. Dziwne, że wcześniej pomimo, że to w null możnabyło zarabiać kokosy, a nie na L4 jakoś ludzi i w low i w null było jak na lekarstwo, a farmiących L4 w hisecu wciąż tyle samo. Tego nie rozumiem, ale to pewnie matematyka winna... bo z makro i mikro ekonomią to na pewno nie ma nic wspólnego.

Walicie długie posty, rozpisujecie się jak będzie zajefajnie jak nie będzie L4 w hisecu, jak będzie zajeniefajnie w null po dominion, a mnie to grzeje. Char z taką ilością SP jak moja jeżeli NIE CHCE lecieć do null to nie leci, L4 są mu na waciki potrzebne, a cały hałas ze zdobywaniem null to tylko źródło potencjalnie większego przychodu (i tu boleję, że je utracę skoro nikomu już się ten null nie będzie opłacał).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #106 dnia: Listopad 25, 2009, 03:26:01 »
Male necro, ale wyglada na to, ze ccp znerfilo jednak misje w empire...







































....milicji w low secu ^^. 4h cooldown agenta po odrzuceniu misji  ;D

Oxylan

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #107 dnia: Listopad 25, 2009, 06:05:30 »
Wszędzie można zarabiać kokosy,tak w empire jak i w 0.0 wystarczy dużo grać,widze w temacie jakąś zazdrość i nie pisze odnosnie jakis osob z osobna tu piszących czy mających swoj punkt widzenia ale o paranoikach z calegoo eve comunity ktorzy mieszkają w 0.0 i empire widzieli tylko raz podczas tutka,zazdrosc spowodowaną tym że klepacze lvl 4 zarabiają kokosy a w 0.0 malo sie zarabia,nie ma najlepszego ore i plexów,wszyscy biedni i poszkodowani,jest lipa totalna,empire wygrało z  0.0  :2funny: a co gorsze nie ma do czego strzelać zwłaszcza do noobów i ravenów  :2funny:...

Tego nie ma bo 0.0 i low nie oferuje i nie oferowalo w znaczącym stopniu wielkiej wygranej kosztem ryzyka.

Risk vs Reward,takie cos prawie nie istnieje i nie istnialo a wszystko to tylko mit o dropujących masowo oficerach fakcji itp,owszem sa oficery ale szansa trafienia takiego npc czy fakcji kosztem ryzyka jest praktycznie zerowa,niech mi nikt nie pisze ze ryzykując zarobie wiecej,że wyspawnuje mi szybciej rare npc albo że mam większe szanse na plexa niż inni tylko dlatego że polecialem do low czy 0.0  gdzie jest wieszke ryzyko straty statku,totalna glupota i sciema,,lecąc w ciemno w 0.0 jest nikła szansa ze zarobie kokosy ryzykując swoj statek,dlatego ludzie wolą klepać lvl 4 niż szukac jakis syf przez 5dni dla 40mil w jedym wraku,czy też o gravi site z rare ore ktorego bookmarka ma pol ally ktore mieszka w terenie i spufi biednego retrivera kiedy ten tylko wleci pokopac bo liczy na wielkie kopanie kosztem ryzyka...Czas to pieniądz nawet jesli jest minimalna szansa zarobienia kosztem ryzyka to malo opłacalne bo żeby cos upolowac czy czerpac iski z plexow i site trzeba poswiecic czas,a ten sam czas mozna przeznaczyc na misje i bez stresu zarobic tyle samo albo wiecej,no i gdzie jest to slynne risk vs reward???w bajkach tylko...


Jesli o nerf iskl chodzi to bedzie podatek w npc korpach i to wszystko,ccp nie zmarnuje miesięcy pracy nad misjami,nie zmieni miejsca stacji npc i agentow,to tysiące stacji i agentow.

Akceptujcie to ze na lvl 4 zarabia sie duzo isk albo umierajcie :2funny:,a na brak przeciwnikow nie marudzic,po to macie wojny zeby sie tam mordować,przeciwnikow nie brakuje  :2funny: kebirland rox  :buck2:

Zapomnieliscie ze eve to gra zwłaszcza ekonomiczna z nastawieniem na produkcje i zabawe w kosmosie,a nie typowo nastawiona gra na pvp,ofc jest b duzy nacisk na pvp ale to tylko deser dla eve,gdyby bylo inaczej nie byloby misji,konkordu oraz znienawidzonego empire przez biednych ktorzy cierpią przez kebirland...

A co do RMT i botow,to zacznijcie je mordowac na paskach w 0.0 tam jest setki macro klepaczy pasków,nie kazdemu psu na imie burek,hardcorowi klepacze misji to tez ludzie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2009, 09:16:12 wysłana przez Oxylan »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #108 dnia: Listopad 25, 2009, 08:52:18 »
Oxylan zabicie macrobota przy localu jest obecnie prawie nie możliwe.

Gość jest w warpie 30 sec po tym jak wejdziesz do systemu.

Oxylan

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 25, 2009, 08:58:04 »
Zdaje sobie z tego sprawe,chcialem w ten sposob przekazac ze empire nie jest wcale gorsze od 0.0,skrobłem troche wlasnych przemysleń po przeczytaniu kilku postow na temat nagonki na lvl 4 misjie i farmerow iskow ;)

Pozdro

MightyBaz

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 25, 2009, 09:18:40 »
duża kasę można zarabiać wyłącznie w empire. Nawet nie będę z nikim polemizował, bo gram od tak dawna, że wiem, co mówię. Jakbym sie podliczył to pewnie cos między 150 a 200b zarobiłem, może nawet więcej, bo kilka razy rozdałem kasę i zaczynałem od zera na pożyczonych iskach.
W nullsec można zarobiać tylko na POSach, simple i adv reaction, a potem jazda do empire, tzn. do jita. Mając manufacturing chain spokojnie wychodzi ponad 1b na czysto, bez większego wysiłku, nawet na zwykłych moonach. Raz na miesiąc wrzutka paliwa i raz na tydzień wywalenie produkcji z silosów. Po patchu r64 wypadną z gry, więc szansę zarobkowe się wyrównają. Ci, co mają ok 5-10 posów, zarobią ok 2-5b miesięcznie.
Rattowanie, wh, plexy owszem czasem coś wpada, ale tak jest czasochłonne, że wychodzi na drugi etat jak w robocie, a raczej w fabryce na taśmie. Po jakimś czasie powstaje uraz psychiczny  :2funny: Nie ratuje i nie robie misji od kilku lat. Chyba, że potrzebuje zmiejszyć ujemny standing, wtedy obowiazkowo klepie NPCy.
Jeszcze o kopaniu beltów w 0.0, bez tanka (czyli przeważnie alta zapomnij) jest tak nudne jak szydełkowanie u cioci na imieninach. Jak ktoś uwielbia te same czynności - jak maszyna, to full wypas. Ale sorki, ja nie po to płacę, by dymać kilka lat na paskach...

Zaś dla empirowców, kerbirów w hisec zostaje masa możliwości zarobkowania.
Sell/buy - najbardziej dochodwoy biznes wszechczasów. Wczoraj np. zarobiłem na czysto jakieś 5b w ciągu 30 min, stale zmieniając ordery w jita.

Manufacturing - od t1, poprzez t2 components, aż po produkcję modów czy shipów, a międzyczasie inwencja czy reverse eng. czyli można poźniej sprzedać bpc t2, t2 albo gotowe produkty.

Jak znacie ludzi, to wiecie kto ma bpo t2 i zawsze warto gadac z takimi, spuszczają jakieś 20-30% dla starych odbiorców.




Kara Mon

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #111 dnia: Listopad 25, 2009, 09:29:36 »
Male necro, ale wyglada na to, ze ccp znerfilo jednak misje w empire...
....milicji w low secu ^^. 4h cooldown agenta po odrzuceniu misji  ;D

Koniec z bezstresowym blitzowaniem bomberem w troche ponad godzine misji od wszytkich agentow z quality powyzej 0  :'(

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 25, 2009, 21:08:01 »
ok trochę nowego info

podaje ceny ile prawdopodobnie beda kosztowac nowe zabawki do sova. Ceny sa podawane w MIL ISK

TCU=100
HUB=500

stety nie wiem ile kosztuje blokada

UPG 1:
Strategic

JB=150
Cyno G=100
Cyno J=200
SUper Caps cos tam=50

UPG 2:
Military


Entrapment:

Lvl 1=100
....
LVL 5=500

***

Pirate Detection:

LVL 1=50
....
LVL 5=250

***

Quantum:

LVL 1=50
....
LVL 5=250


UPG 3:
Industrial:

Ore Pros....

LVL 1=50
....
LVL 5=250

***

Survey

LVL 1=50
....
LVL 5=250






Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 26, 2009, 00:17:16 »
nie tak strasznie. Problemem sa ich rozmiary, jesli nic nie zmienili i hub ciagle zajmuje 750km3 to zycze powodzenia tym wszystkim malym alliancom, ktore maja zamiar zamieszkac w 0.0 po dominion ^^

MightyBaz

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 26, 2009, 07:47:36 »
szakal, to sa jednorazowe oplaty?

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 26, 2009, 15:24:05 »
szakal, to sa jednorazowe oplaty?

Jesli uda ci sie podniesc index to tak to jednorazowe oplaty. kupujesz ugr przywozisz montujesz masz  jesli natomiast index spadnie o lvl w dol to moga sie wydazyc 2 zeczy modul sie wylaczy lub ulegnie zniszczeniu. ale tego nie jestem jeszcze pewien. sie okaze po kolejnym dev blogu

MightyBaz

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #116 dnia: Listopad 27, 2009, 12:47:28 »
to kicha, bo mozna spodziewac sie rusha, wiec nie ma co inwestowac

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #117 dnia: Listopad 29, 2009, 13:04:07 »
duża kasę można zarabiać wyłącznie w empire. Nawet nie będę z nikim polemizował, bo gram od tak dawna, że wiem, co mówię. Jakbym sie podliczył to pewnie cos między 150 a 200b zarobiłem, może nawet więcej, bo kilka razy rozdałem kasę i zaczynałem od zera na pożyczonych iskach.
W nullsec można zarobiać tylko na POSach, simple i adv reaction, a potem jazda do empire, tzn. do jita. Mając manufacturing chain spokojnie wychodzi ponad 1b na czysto, bez większego wysiłku, nawet na zwykłych moonach. Raz na miesiąc wrzutka paliwa i raz na tydzień wywalenie produkcji z silosów. Po patchu r64 wypadną z gry, więc szansę zarobkowe się wyrównają. Ci, co mają ok 5-10 posów, zarobią ok 2-5b miesięcznie.
Rattowanie, wh, plexy owszem czasem coś wpada, ale tak jest czasochłonne, że wychodzi na drugi etat jak w robocie, a raczej w fabryce na taśmie. Po jakimś czasie powstaje uraz psychiczny  :2funny: Nie ratuje i nie robie misji od kilku lat. Chyba, że potrzebuje zmiejszyć ujemny standing, wtedy obowiazkowo klepie NPCy.
Jeszcze o kopaniu beltów w 0.0, bez tanka (czyli przeważnie alta zapomnij) jest tak nudne jak szydełkowanie u cioci na imieninach. Jak ktoś uwielbia te same czynności - jak maszyna, to full wypas. Ale sorki, ja nie po to płacę, by dymać kilka lat na paskach...

Zaś dla empirowców, kerbirów w hisec zostaje masa możliwości zarobkowania.
Sell/buy - najbardziej dochodwoy biznes wszechczasów. Wczoraj np. zarobiłem na czysto jakieś 5b w ciągu 30 min, stale zmieniając ordery w jita.

Manufacturing - od t1, poprzez t2 components, aż po produkcję modów czy shipów, a międzyczasie inwencja czy reverse eng. czyli można poźniej sprzedać bpc t2, t2 albo gotowe produkty.

Jak znacie ludzi, to wiecie kto ma bpo t2 i zawsze warto gadac z takimi, spuszczają jakieś 20-30% dla starych odbiorców.

No Baz ma w duzym stopniu racje. Chociaz po dominion moze sie to zmienic. Podstawowym czynnikiem jaki blokuje zarobki w 0.0 to ograniczona ilosc zasobow.
Co mozna robic w 0.0?
Mozna robic anomalie. Anomalia typu sanctum albo frolorn hub daje taki zarobek mniej wiecej jak l4 w empire. Tylko ze anomalie typu sanctum czy forlorn hub sa trodniejsze niz prawidlowo robione L4. Kompensuja to szansa na TS na koncu anomali. 5-6 systemow jesli jest dosc anomali zapewnia zajecie jednej osobie od dt do powiedzmy polnocy. Tylko ze
1. pojawiaja sie tez anomalie dronkowe ktorych nie ma sensu robic wiec tylko blokuja miejsce.
2. Anomalie spawnuja sie dosc wolno wiec nastepnego dnia bedzie taka osoba musiala czesac 5 innych systemow.
3. W przecietnym zamieszkanym systemie mieszka 5-6 osob w prime time. Czyli pozostale 5 osob musi robic cos innego.
4. Sanctum nie zrobi sie solo.
5. Zarobek wacha sie pod 300 do 50 baniek dziennie dzieki randomowi.
Plexy
1. Trzeba wyskanowac
2. Magneto site, radar site daja smieszne pieniadze.
3. A niektore trzeba robic w wiecej osob bo nie ma dedykowanych bsow do exploracji ktore mogly by miec analyzer, codebreaker i powiedzmy ze 2 salvagery, przyzwoity stable tank i dps.
3. Trzeba robic te badziewne plexy bo robienie smaych dobrych konczy sie ze na ich miejsce spawnuja sie same megneto albo radar site.
4. Swapnuja sie dronkowe plexy poza dronkowem ktorych nikt nie robi bo sa ciezkie i syfne.
5. Owszem mozna zarobic 1.5b powiedzmy na 3 ale takich plexow w calej esoteri trafia sie 3-4 w miesiacu na kilka setek ktore jest robione.
Racenie
1. W wiekszosci systemow wychodzi sie na powiedzmy 5-6m na przelicznik jesli sie nie zbiera lootu.
2. Zeby zarabiac dobrze musza byc wychainowane paski z bsami conajmniej po 900k.
3. W duzym sojuszu zawsze sie trafi jakis koles ktory raci na factiona i rozwali ci chainy.
4. Wiekszosc systemow w 0.0 nie jest w stanie utrzymac wiecej niz 2-3 raterow z solidnie wyskilowanymi raciarkami.
Kopanie.
20m-40m na godzine raczej wiecej sie nie wyciagnie. Po 3-4h jestes gotowy rzucic sie w podzie na najblirzszego neuta jaki pokarze sie na intelu.

Straszny

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #118 dnia: Listopad 29, 2009, 13:31:38 »
a ja sie kompletnie nie zgadzam, zresztą Baz ma tendencje do takich nieprzemyślanych postów

- najpierw zaznaczasz ze nie raciłeś i nie robiłeś plexów WIELE lat
- po czym ogłaszasz że wiesz że sie nie da na nich zarobić  :2funny:
po prostu porażająca logika! Z pupy jak to mówią niektórzy ;)

..aha - ja jeszcze pamietam Twój post sprzed dobrze ponad roku jak próbowałeś racić... Eaglem, co chyba najlepiej świadczy że nie powinieneś wogole zabierać głosu w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia.

zarobiłem na plexach i różnych formach racenia dobre paredziesiąt B, jak już nie setki, i mam zupełnie odwrotne zdanie, są osoby które tego robić nie potrafią i MUSZĄ zarabiać w empire, proste. Ja nie musze, jednym z charów handlowałem sobie, ale i w empire i w 0.0, ale nigdy nie uważałem empire za wyjątkowe fajne do zarabiania (poza spekulacją implantami z górnej póki)

@ Rabbit
racąc na 2 konta, tylko na 2, na normalnych paskach, zarabiam 70 do 100 baniek na godzine z palcem w nosie... jakim cudem zarabiasz 5 mln to naprawde nie wiem
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2009, 17:25:42 wysłana przez Scaryman »

amra

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #119 dnia: Listopad 29, 2009, 13:39:46 »
No Baz ma w duzym stopniu racje. Chociaz po dominion moze sie to zmienic. Podstawowym czynnikiem jaki blokuje zarobki w 0.0 to ograniczona ilosc zasobow.
Co mozna robic w 0.0?
Mozna robic anomalie. Anomalia typu sanctum albo frolorn hub daje taki zarobek mniej wiecej jak l4 w empire. Tylko ze anomalie typu sanctum czy forlorn hub sa trodniejsze niz prawidlowo robione L4. Kompensuja to szansa na TS na koncu anomali. 5-6 systemow jesli jest dosc anomali zapewnia zajecie jednej osobie od dt do powiedzmy polnocy. Tylko ze
1. pojawiaja sie tez anomalie dronkowe ktorych nie ma sensu robic wiec tylko blokuja miejsce.
2. Anomalie spawnuja sie dosc wolno wiec nastepnego dnia bedzie taka osoba musiala czesac 5 innych systemow.
3. W przecietnym zamieszkanym systemie mieszka 5-6 osob w prime time. Czyli pozostale 5 osob musi robic cos innego.
4. Sanctum nie zrobi sie solo.
5. Zarobek wacha sie pod 300 do 50 baniek dziennie dzieki randomowi.
Plexy
1. Trzeba wyskanowac
2. Magneto site, radar site daja smieszne pieniadze.
3. A niektore trzeba robic w wiecej osob bo nie ma dedykowanych bsow do exploracji ktore mogly by miec analyzer, codebreaker i powiedzmy ze 2 salvagery, przyzwoity stable tank i dps.
3. Trzeba robic te badziewne plexy bo robienie smaych dobrych konczy sie ze na ich miejsce spawnuja sie same megneto albo radar site.
4. Swapnuja sie dronkowe plexy poza dronkowem ktorych nikt nie robi bo sa ciezkie i syfne.
5. Owszem mozna zarobic 1.5b powiedzmy na 3 ale takich plexow w calej esoteri trafia sie 3-4 w miesiacu na kilka setek ktore jest robione.
Racenie
1. W wiekszosci systemow wychodzi sie na powiedzmy 5-6m na przelicznik jesli sie nie zbiera lootu.
2. Zeby zarabiac dobrze musza byc wychainowane paski z bsami conajmniej po 900k.
3. W duzym sojuszu zawsze sie trafi jakis koles ktory raci na factiona i rozwali ci chainy.
4. Wiekszosc systemow w 0.0 nie jest w stanie utrzymac wiecej niz 2-3 raterow z solidnie wyskilowanymi raciarkami.
Kopanie.
20m-40m na godzine raczej wiecej sie nie wyciagnie. Po 3-4h jestes gotowy rzucic sie w podzie na najblirzszego neuta jaki pokarze sie na intelu.


Wszyskto co powyzej napisales jest prawda jesli najlepszym statkiem ktory posiadasz to caracal.

poconick2

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 29, 2009, 14:12:07 »
Może by tak zamiast likwidowania l4 zwiększyć bardziej przychód w 0.0 żeby było bardziej opłacalne tam siedzieć ;p

Chyba najmądrzejsza wypowiedź jaką przeczytałem w tym wątku.

W 0.0 powinno się zarabiać 300%+ tego co w hisecu na misjach lvl4. Wtedy ludzie mieliby po co tam siedzieć.

Więcej kasy=więcej statków=więcej czasu na tracenie statków=mniej czasu na farmienie isków=więcej latania i walk, szukania wroga=zabawaaa....

Proste, może CCP kiedyś na to wpadnie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 29, 2009, 14:32:57 »
Ogólnie to masz racje PC, z tym że argument CCP że jeśli coś takiego wprowadzą to spowodują inflacje w grze też nie jest głupi.

Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 29, 2009, 14:57:13 »
Problem w tym, ze CCP stworzylo prosty odmuzdzajacy content pve bez zadnego ryzyka i zanim sie polapali co sie dzieje spora czesc ich subskrypcji sie na tym opierala. Niestety nie moge stwierdzic jak duza czesc tych ludzi robi to bo nic innego nie chce, a jak duza bo tak im powiedzieli/nie znalezli nic ciekawszego/to sie naprawde oplaca. Chociaz tu jest problem z prawie calym contentem pve w eve no moze z wyjatkiem l5 i wh. Poprostu jest nudne. Popularnosc tego jednak nie dziwi w swietle popularnosci tepych koreanskich grinderow.
Teraz CCP jest w dosc trudnej sytuacji bez wyjscia. Albo doprowadza do hiperinflacji oferujac nowy content pve i boostujac nullsec albo pozostana uwiezieni z czyms co nie ma szans utrzymac sie na rynku mmo. Niestety, ale nowe gry mmo sa pod tym wzgledem interesujace i miodne. Przeciwnosc l4, racenia, kopania, plexow, anomalii. Niestety CCP olewajac pvp i nie ruszajac pve kopie pod soba dol. Ratuje ich unikalnosc na rynku ich produktu. Jednak czy to bedzie trwac wiecznie?

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 29, 2009, 15:34:56 »

Wszyskto co powyzej napisales jest prawda jesli najlepszym statkiem ktory posiadasz to caracal.

Sorry Kane ale haven w lepszej wersji ostatni spawn jak jest TS(TS battleship+6 dread lordow+elite cruzy+frytki scramblujace/webujace spawnujace sie na 20km od ciebie) to z amarskich shipow tylko badon na wymaxowanym ammar battleship i armor repair jest wstanie wytankowac na jednej reperce t2. Chyba ze masz t2 shipa albo t3. Mozna przytankowac dpsem ale wtedy jak przylaguje to konczy sie to marnie. Nie wiem czy sie moga tyranty wyspawnic tez. W sanctum na dziendobry mozesz miec 8 tyrantow o ile mnie pamiec nie myli i jakas drobnice.

Mozna wyciagnac wiecej ale calodobowo wychodzi srednio 5-6kk na przelicznik bo trzeba liczyc runy gdzie sa cruzy/bcki jak jakis poszukiwacz ts od siedmiu bolesci ci spawny rozwali i zamias 7+ to i ponizej banki moze byc.

Z kopania na bistocie ludzie wychodza 40m na godzine max. Na arnkorze troche wiecej ale tam gdzie jest arnkor nie jest dlugo. Jest jeszcze merxicot ale on sie oplaca tak naprawde dopiero przy wymaxowanych skilach do kopania merxicotu czyli jakies 2-3miechy skilowania dodatkowo na krysztalki do skiffa.

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 29, 2009, 16:04:24 »
Kto nie zbiera i nie salvaguje po sobie wraków traci 70, jak nie więcej % dochodu z racenia na paskach. Osobiśce z samego bounty w systemie z cruazami mam minimum jakieś 10 baniek na godzine + 2x tyle z lootu i salvagu. więc ~ 10 h racenia na plexa. Im lepsze spawny tym jest oczywiście wyższy dochód. A że mi się najzwyczajniej w świecie racic często nie chce bo to a) nudne i b) nudne, dlatego zarabiam mało :) Baz - "dużą kasę można zarobić wyłącznie w empire" -  gadasz głupoty jak potłuczony :) Pewnie dlatego że grasz "od tak dawna" i zmiana przyzwyczajeń opornie Ci idzie :)
 Trochę chyba zeszliśmy z tematu...  O0

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #125 dnia: Listopad 29, 2009, 16:11:42 »

Wszyskto co powyzej napisales jest prawda jesli najlepszym statkiem ktory posiadasz to caracal.
Nie każdy dysponuje tytanem żeby robić anomalie szybko :2funny: :2funny:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #126 dnia: Listopad 29, 2009, 16:25:48 »
rózne raty to rózny salvage i rózna jego oplacalnosc- nie mierz wszystkiego sanshą
Sneer Quen

Straszny

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #127 dnia: Listopad 29, 2009, 17:30:44 »
Nie każdy dysponuje tytanem żeby robić anomalie szybko :2funny: :2funny:
Anomalie robiłem na ogół sam na 3 konta: Ishtar + Mael albo Sleipnir + szybka raciarko-zbierarka, np fajnie sprawuje sie tu Prowler zrigowany na speed na AB. Robisz sam hurtowo po parenascie anomalii na godzine. Zarobek niby mniejszy niż z pasków, ale za to większa szansa na respawn frakcji, praktycznie 3 godziny takiego szybkiego koszenia anomalii dawały 2-3, czasem 4 drogie statki frakcyjne. Sumarycznie dzień, powiedzmy 6 roboczo-godzin wypada sporo lepiej niż 6 godzin na paskach, nawet na paskach układów zbliżonych do true seca -1.

Na każdym PVE można bardzo ładnie zarabiać jak się ma skille w grze, no i własny rozum do wykorzystania tych skilli  :)

Osoby racące na true-secu zbliżonym do lowseca (praktycznie całe Provi) nie bardzo mogą tutaj obiektywnie pisać o raceniu na paskach i anomaliach - calutkie Provi jest pozbawione atrakcyjnych systemów z true-seciem zbliżonym do -1. Brak porównania do naprawdę fajnych układów, których w sumie jest sporo w EVE. Tyle że trzeba sobie je wywalczyć i utrzymać....
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2009, 19:32:41 wysłana przez Scaryman »

acaste

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #128 dnia: Listopad 29, 2009, 17:46:57 »
powiedział ktoś z Altas alliance, który przejął puste systemy po tym jak goonsy się wyprowadziły :p

Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #129 dnia: Listopad 29, 2009, 19:17:03 »
4. Sanctum nie zrobi sie solo.
Sanctum robie sam w tamponie i nie jest tak strasznie kartoflem tez sie da robic bez problemu.
* Lubie czasami poprzeklinac

Straszny

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #130 dnia: Listopad 29, 2009, 19:30:47 »
powiedział ktoś z Altas alliance, który przejął puste systemy po tym jak goonsy się wyprowadziły :p

przebiłeś komentarzem nawet te wyżej Baza

po prostu każdy sobie może wszędzie w EVE zownować układy z trusec w okolicach -1 i utrzymać go jak ma ochote, no kazdy po prostu...  taka to fajna gra jest. Choć zaraz... to znaczy że CVA nawet wlecieć nie potrafi?

acaste

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #131 dnia: Listopad 29, 2009, 20:44:47 »
"nie potrafi? " cva nie straciło terenu jak GBC, więc nie potrzebowało i nie potrzebuje więcej terenu, do tego to nie jest naszym celem w eve

Goomich

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #132 dnia: Listopad 29, 2009, 20:49:28 »
Tak, tylko dzięki waszym niedoścignionym zdolnościom taktycznym. Fakt, że wszyscy wrogowie dookoła nie skorzystali z okazji do wjazdu, tylko zadeklarowali pomoc i aktywnie jej udzielili, nie miał z tym nic wspólnego.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 29, 2009, 21:17:38 »
Tak, tylko dzięki waszym niedoścignionym zdolnościom taktycznym. Fakt, że wszyscy wrogowie dookoła nie skorzystali z okazji do wjazdu, tylko zadeklarowali pomoc i aktywnie jej udzielili, nie miał z tym nic wspólnego.

Jezelii chodzi o ostatnia powazna wojne (z tri) to pomogl nam tylko IAC, a RA na wlasna reke wrzucilo capsy jak TRI sie wycofywalo z provi..

Tak na prawde to oprocz holdersow i rezydentow od 2 lat nikt CVA nie pomaga..
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2009, 21:23:21 wysłana przez Zsur1aM »

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #134 dnia: Listopad 29, 2009, 21:22:46 »
to tyle o zmianach w sovie  :2funny:

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 29, 2009, 21:25:57 »
to tyle o zmianach w sovie  :2funny:

Kogo tam interesuja jakies zmiany.. i tak bedzie to wszystko i jedno ; )

Straszny

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 29, 2009, 21:55:10 »
dżiiii.... wystarczy napisać że w Provi są z pupy paski i cały region jest najbiedniejszy w EVE (bo przecież tak jest i dlatego CVA ma w nim spokój) i od razu temat spadł na kłótnie "a wy jesteście ciency". Jak ktoś z provi zaczyna pisać ze słabo zarabia na raceniu to pusty śmiech mnie ogarnia. Faktycznie - tam bym nie racił, to juz level 3 misje w empire lepsze.

Na rattowaniu, mądrym jechaniu anomalii, plexów czy zwyklych pasków można świetnie sobie zarabiać i na TC i na carriera czy dreada. Mądrym czyli 2-3 konta i skupić się na tym pare godzin.  Tyle w temacie. To że Baz napisał bzdure o tym na czym sie nie zna i ja mu to wytknąłem to od razy wyskakuje member CVA i  odwraca kota ogonem. A ja tam zarabiałem juz w 11 czy 12 regionach EVE, i wszędzie dało się zrobić kase na wdupianie sfitowanych 3-4 HACów tygodniowo + TC + ekstra wydatki, i to zrobić całkowicie spokojnie. No ale pewnie nie wiem o czym mówie...  :embarassed:
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2009, 22:00:55 wysłana przez Scaryman »

acaste

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #137 dnia: Listopad 29, 2009, 22:05:30 »
moja odpowiedz nie była do sposobu racenia i zarabiania a do ostatniego zdania twojego posta Scary

"Tyle że trzeba sobie je wywalczyć i utrzymać.... "

2 szpile w jednym zdaniu ;p

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #138 dnia: Listopad 29, 2009, 23:19:28 »
Na rattowaniu, mądrym jechaniu anomalii, plexów czy zwyklych pasków można świetnie sobie zarabiać i na TC i na carriera czy dreada. Mądrym czyli 2-3 konta i skupić się na tym pare godzin.  Tyle w temacie. To że Baz napisał bzdure o tym na czym sie nie zna i ja mu to wytknąłem to od razy wyskakuje member CVA i  odwraca kota ogonem. A ja tam zarabiałem juz w 11 czy 12 regionach EVE, i wszędzie dało się zrobić kase na wdupianie sfitowanych 3-4 HACów tygodniowo + TC + ekstra wydatki, i to zrobić całkowicie spokojnie. No ale pewnie nie wiem o czym mówie...  :embarassed:

Coz jezeli Ciebie fasynuje trzepanie ratow to HF, ale tak jak napisal baz.. to raczej dla ludzi ktorzy traktuja eve jak drugi etat. Z tego co pamietam trzepiac raty na pasku w 0.0 na jednym koncie wyciagalem jakies 65m/h. Najlepszy zarobek to zarobek (w miare) pasywny, chyba ze kogos facynuje zarabianie w tej grze. Ja osobiscie nie wyobrazam sobie siedzenia na 3ch kontahc i trzepania anomalii specjalnie po to zeby zarobic na kilka HAC'ow ; x

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #139 dnia: Listopad 29, 2009, 23:33:41 »
Inna rzecz że najpierw te konta trzeba mieć a chary na nich też podskilowane :/
Może uczciwie podajcie ile może zarobić gracz który ma jedno konto?
Bo z moich doświadczeń wynika że wyliczenia królika sa najbardziej trafne

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.