Sammani - nerf L4 już brzmi lepiej niż usunięcie lub przeniesienie do lowseka i nawet bym zbytnio nie oponował. Co mnie osobiście boli, to fakt, że zabranie misji L4 z hi uderzy najbardziej młodych graczy. Ty sobie poradzisz, nawet ja sobie poradzę, ale młodziak który chciałby polatać pvp nie ma jak zarobić, bo raty w hi to śmiech na sali, a lowsek też daje większy risk niż reward dla nieotrzaskanej osoby. Tu potrzebna jest kompletna przebudowa systemu misji i zysku z nich czerpanego a nie wiecznie powtarzane "znerfić", "usunąć", "zabić", "zgnoić". Ograniczenie liczby misji na dobę albo coś w tym stylu z jednoczesną mozliwością zatrudnienia agenta l4 w stacji zbudowanej przez graczy też nie byłoby chyba złe, nawet takie rozwiązanie wpasowywało by się w koncepcję Dominion - "zakup" agenta dla swojej stacji... Respawn anomalii jaki zaproponowałeś to też imo bardzo dobry pomysł, lub ew. drastyczne zwiększenie ich liczby.
Jestem na NIE misja w conq stacjach. Byloby to glubsze niz l4 w empire. Dlaczego? Jump bridge laczacy outposty po ktorym by sie transportowki robilo w pare sec, intel informujacy o hostach na 10j przed i 1000 posow na ktore misionasz by uciekl zanim go wyskanuja proberzy. W 0.0 misje daja niebotyczne ilosci lp + kasa za wykonanie. Ja robie dla sanshy 13,5k lp za misje, 2,5-3mln za misje plus drugie tyle za wykonanie w ciagu 6h. 2,5k-3k za transportowki. Wyobrazasz sobie jaka to bylaby farma lp w takim zabezpieczonym 0.0, gdzie host nawet nie zadokuje? Jedyna zaleta toto, ze najpewniej zabiloby one misjonarstwo w high secu w tempie ekspersowym.
Usuniecie l4 do low seca ma sens poniewaz zmusiloby imba carebearow do blitzowania trojek lub wspolnej organizacji w low secu by robic te misje. Ewentualnie renterstwo w 0.0 lub dolaczenie do jakeigos ally. Mlody gracz tez moze klepac l3 lub polatac w rifterku na pvp w low czy 0.0.
A i nie wspomnialem o tym. Upgrade do zwiekszania spawna DED-ow i jakis eksploracyjnych sitow to porazka. Albo bedzie to tak niska szansa, ze nikt tego nie postawi, albo bedzie tak wysoka, ze ceny DED staffu poleca na leb na szyje.
Upy powinny znaczaco zwiekszac ilosc anomalii, wartosc ratow na paskach/anomaliach i wartosc skalek. Jedynie up do wh ma sens. Beda to pewno wh do systemow lvli 4-6 przewaznie pustych. Bedzie mozna wskoczyc na pare h nafarmic i wyskoczyc. Szybko i przyjemnie bez uzerania sie z logistyka w postaci posa. Przydalby sie rowniez wh stabilizer by mozna bylo laczyc 0.0 na stale z niektorymi wh.
Chłopów pańszczyźnianych może zbyt brutalnie brzmi, tak jakbyś chciał ich wykorzystać czy coś, ale m/w o to chodzi żeby carebear mógł się pobawić a jednocześnie właściciel terenu też coś z tego miał.
Sa zalety, ale i wady. Macroratting/mining, rmt, widzimy juz taki system w dronkowie.