Autor Wątek: Gang Assist Modules  (Przeczytany 4860 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JJackal

  • Gość
Gang Assist Modules
« dnia: Listopad 05, 2009, 11:44:32 »
Mam takie pytanko a w zasadzie 2 odnośnie

Siege Warfare Links konkretnie Shield Harmonizing  ( ktory zwiększa shield resiistance uczestników floty o 2%)
konkretnie to  ten
http://wiki.eveonline.com/wiki/Siege_Warfare_Link_-_Shield_Harmonizing

Pierwsze pytanie czy wystarczy , że statek który ma to uruchomione jest w tym samy systemie czy musi też być w jakieiś konkretnej odległości)

Drugie pytanie czy jeżeli np. uruchomie 3 takie same moduły to resist uczestników floty zwiększy sie o 6%

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2009, 12:11:39 »
AD 1) Musi byc w systemie, na ss-ie, POSie, gdziekolwiek indziej (poza dockiem w stacji)
AD 2) Z tego co wiem tylko 1 modul moze byc uruchomiony czyli nie uruchomisz 3 * Siege Warfare Links - Shield Harmonizing ale mozesz uruchomic 3 rozne moduly z jednej kategorii 1 * Siege Warfare Links - Shield Harmonizing + 1 * Siege Warfare Link - Active Shielding + 1 * Siege Warfare Link - Shield Efficiency

A aby podnosic bonusy trzeba skilowac na wyzszy poziom [url]http://wiki.eveonline.com/wiki/Siege_Warfare_Specialist[/url[
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Goomich

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2009, 12:20:10 »
Można mieć uruchomionych i 50, ale najlepszy (w danej gałęzi floty) będzie brany pod uwagę.

Jego wydajność oprócz zwiększa  Siege warfare specialist, zwięsza też Warfare Link mspecialist, oraz implant pod tytułem: Siege warfare mindlink. A jak się linka wsadzi jeszcze na Vultura, to bonus jest, że ja...

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2009, 12:23:59 »
Mona ale na 1 statku tylko 1 bedzie dzialal...

Nie oszukujmy sie ze nie ma tak ze wszyscy lataja z linkami z reguly jest to jedna wyznaczona osoba ;)...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

JJackal

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2009, 12:29:35 »
Ale na takim vulture ( specjalnie wyskilowanym tylko pod to)

z tym command procesor 1 ( razy 4)

moge wsadzic do 7  różnych linków???

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 05, 2009, 12:34:11 »
moge wsadzic do 7  różnych linków???
Zdaje się, że kluczem jest słowo "różnych" :)
Przedwieczny.

JJackal

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 05, 2009, 12:37:50 »
No tak ale to zawsze to  7 bonusów tak jak czytam to wydaje mi się że dobrze wyskilowane + implant+ bonusy od statku to w sumie każy około 20% bonusu a to już coś może dać

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 05, 2009, 12:40:23 »
No ja ostatnio latalam z 7 roznymi linkami...

Dzieki command procesorom wszytkie byly odpalone - tyle ze taki ship de facto nie ma nic innego (tylko linki, command preocesory, oraz co-procesory)
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 05, 2009, 12:47:58 »
Ale na takim vulture ( specjalnie wyskilowanym tylko pod to)

z tym command procesor 1 ( razy 4)

moge wsadzic do 7  różnych linków???
W czasie wardeka przećwiczyliśmy użycie tak sfitowanego comanda ( dla pilota za poświecenie )
Teoria jest bardzo fajna ale praktyka troszeczkę boli
Żeby założyć 7 linków na comanda med sloty w całości poszły na comand procesory, a low sloty na co-procesory. Do tego cap raczej nie był stabilny...
No tak ale to zawsze to  7 bonusów tak jak czytam to wydaje mi się że dobrze wyskilowane + implant+ bonusy od statku to w sumie każy około 20% bonusu a to już coś może dać
Tak  dobrze nie bedzie
Po pierwsze implant wstawisz tylko do jednego typu linków (wszystkie medaliki to slot 10) Po drugie wybicie skili tak wysoko to chyba dłużej niż porządne wyskilowanie capitala i na koniec formuła liczenia gang bonusów floty jest mocno zakręcona i raczej nie będzie to aż 20% przynajmniej nie w resistach, a już na pewno nie w faktycznym przyroście

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 05, 2009, 12:54:46 »
... Po drugie wybicie skili tak wysoko to chyba dłużej niż porządne wyskilowanie capitala

Hehe, niom - jeden z moich altow juz od ponad pol roku trenuje tylko skille Leadership, i ma je w kolejce na jeszcze ponad 250 dni - ale wtedy caly (obecny) Leadership bedzie mial na Lvl-5  :uglystupid2: :uglystupid2: :uglystupid2: :coolsmiley:

Goomich

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 05, 2009, 14:03:43 »
No i teraz się od Satima nie odpędzisz. :P

No tak ale to zawsze to  7 bonusów tak jak czytam to wydaje mi się że dobrze wyskilowane + implant+ bonusy od statku to w sumie każy około 20% bonusu a to już coś może dać

Bliżej 26% z tego co pamiętam.

« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 14:08:46 wysłana przez Mona X »

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 05, 2009, 14:18:34 »
No tak ale to zawsze to  7 bonusów tak jak czytam to wydaje mi się że dobrze wyskilowane + implant+ bonusy od statku to w sumie każy około 20% bonusu a to już coś może dać

ale 7miu nie uciagniesz, bo Ci capacitor wysiadzie... no chyba, ze ktos Cie bedzie boostowal, ale to wtedy by byla "strata" 2ch statkow, a nie jednego. Zwykle na commanda, zeby bylo sensownie warto wsadzic 3 max 4 moduliki gangowe.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 05, 2009, 14:22:49 »
Mona X popraw mnie jeśli coś jest już nieaktualne:

Formuła przeliczania bonusów:
(Command Bonus Module) * (Spec skill lvl) * (1 + (Squad Command lvl) * .1) * (1 + ("For Fleet Command/Industrial Command ships": Command Ship lvl * .03)) * ("Mindlink Plant": 1.5) = bonus

Max Bonus (T1 lub Field Command BC, bez Mindlink)
2% Base = 15%
3% Base = 22.5%
używając Mindlink
2% Base = 22.5%
3% Base = 33.75%

Max Bonus (Fleet Command BC, bez Mindlink)
2% Base = 17.25%
3% Base = 25.875%
używając Mindlink
2% Base = 25.875%
3% Base = 38.8125%

Jest jeszcze moduł dający 4.5% = Mining Laser Field Enhancement, ale on może korzystać jedynie z bonusów Orci (ma dokładnie ten sam bonus = 3% jak Fleet CBC). Wg wzoru (jeśli wciąż jest poprawny) powinien dać 58.2188% (bez Mindlink = 38.8125%) bonusu do zasięgu przy skillach na 5.
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 14:28:15 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 05, 2009, 14:31:12 »
O ile dobrze pamietam, to mindlinki zastepowaly bonusy dawane od skilli.... (np. ten od shield'a) wiec nie do konca ta kalkulacja jest chyba poprawna...

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 05, 2009, 14:35:11 »
ale 7miu nie uciagniesz, bo Ci capacitor wysiadzie... no chyba, ze ktos Cie bedzie boostowal, ale to wtedy by byla "strata" 2ch statkow, a nie jednego. Zwykle na commanda, zeby bylo sensownie warto wsadzic 3 max 4 moduliki gangowe.

Troche uciagniesz... Cap stable jest na poziomie ~ 40% (u mnie)...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 05, 2009, 14:40:05 »
Mówisz o zapisie:
Cytuj
Replaces siege warfare skill bonus with fixed 15% shield HP bonus.

??
Skill daje 2% per lvl, czyli na lvl5 (na którym jest wymagany by zamontować Mindlink) powinien dać 10%, a we wzorze nie jest uwzględniany.

Squad Command obecnie nosi nazwę Warfare Link Specialist.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

litestep

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 05, 2009, 19:08:54 »
Ja tylko dodam, że gang linki które dodają rezisty do shielda/armora liczy się dokładnie tak samo jak zwykłe hardenery, oczywiście mają stacking penalty do wszystkich innych hardenerów, więc nawet te maksymalne 26% to czasami zmiana z np. 70 na 70,5% =)

JJackal

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 06, 2009, 10:31:34 »
No właśnie a jak się to wszystko liczy

Powiedzmy tak mam drake z skilami bc na 5 (+ 25% do resistu)

kolesia od wsparaci który daje + 22,5 % do resistu

dwa te moduły zainstalowane , które dają + 55% do resistu

damage control nie pamiętam w tej chwilli ale powiedzmy że + 10% do resistu

To jak wyjdę że podstaowy resist na em jest 0  %
a na esplosiv jest 50%

to jaki wyjdzie po zastosowaniu tego wszystkiego co się liczy w pierwszej kolejności

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 06, 2009, 11:27:15 »
Wydaje mi się, że wciąż aktualne:
http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=833.0
Cytuj
Składanie odporności Hardenerów.
Bazowa wartość odporności Thermal: 35%
Thermal Hardener I zwiększa odporność o 50%. Tu sytuacja jest o tyle ciekawa, że tak naprawdę Hardener zmniejsza wartość niebronioną o 50%. W związku z tym należałoby to policzyć tak:
35 + 50% * (100-35) = 35 + 50% *65 = 35+32,5=67,5 % odporności.
Jeżeli do tego dodamy moduł który zwiekszy nam odporność powiedzmy o jeszcze 20%, to sumarycznie otrzymamy:
67,5 + 20% * (100-67,5) = 67,5 + 20% * 32,5 = 67,5 + 6,5 = 74%
Można to też policzyć prościej (i zgodnie z naszymi wzorami).
Bazowa wartość nieodporności = 65%
65 * (1-50%) *(1-20%) = 65 *0.5 *0.8= 26.
Czyli odporność wynosci 100-26 = 74%.
Tylko dodam, że skille wpływają na bazową i są liczone przed modułami.


Może warto też zapisać sobie inne wzory (nie wiem na ile aktualne): http://games.chruker.dk/eve_online/eve_math.php
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 06, 2009, 13:04:55 »
No właśnie a jak się to wszystko liczy

Powiedzmy tak mam drake z skilami bc na 5 (+ 25% do resistu)

kolesia od wsparaci który daje + 22,5 % do resistu

dwa te moduły zainstalowane , które dają + 55% do resistu

damage control nie pamiętam w tej chwilli ale powiedzmy że + 10% do resistu

To jak wyjdę że podstaowy resist na em jest 0  %
a na esplosiv jest 50%

to jaki wyjdzie po zastosowaniu tego wszystkiego co się liczy w pierwszej kolejności

Liczenie w Eve wygląda tak:
Na początku bierze się bonusy ze skilli i implantów.Te nie podpadają pod stacking penalty.
Do resów idzie teraz Damage Control, bo to też nie podpada pod SP. W każdym iinym przypadku liczy sie bonusy od modułów, które dają stały bonus (nieprocentowy, np. plejty, shield extendery), a w następnej kolejności moduły,mktóre dają bonus procentowo, w kolejności od najsilniejszego, do najsłabszego.

Liczenie resów wygląda zaś tak: od tego co nie chronione odejmuje się to co daje hardener.

Na przykład. Tarcze na EM mają 0%, nie chronione jest 100%, jak się założy harda na 55%, mamy resa na 55%. Ale na armorze EM ma 50%, czyli po założeniu harda na 55% odcina te 55% z niechronionych 50, czyli resist zwiększy o 27,5 do 77,5% (50*55%).

Thermal: Na shieldzie jest go na 20%, zakładamy harda na 55%, to jest to 80*55%=44%, resy zwiększą się do 20+44=64%.
Na armorze res na thermal wynosi 45%, zakładamy harda na 55%, to jest 55*55%=30,25%, resy zwiększają się do 75,25%.

Stacking penalty: pierwszy moduł ma 100% skuteczności, drugi około 87%, trzeci jakieś 54%, czwarty 25%.

No to lecimy z drejkiem.
Skill daje +25% czyli: po wejściu do niego mamy 25% EM, 20+(80*25%)=40% thermal, 40+(60*25%)=55% kinetic oraz 50+(50*25%)=62,5% explo.
Teraz 10% damage control: 25+(75*10%)=32,5% EM, 40+(60*10%)=46% thermal, 55+(45*10%)=59,5% kinetic, oraz 62,5+(37,5*10%)=66,25 explo.
Pierwszy hard 55%: 32,5+(67,5*55%)=69,625%, 66,25+(33,75*55%)=84,8125% explo. Dobra nie chce mi się pozostałych liczyć.
Drugi hard ma wydajność około 87%, czyli z tych 55% robi się tylko 47,85%.czyli na EM będzie 69,625+(30,375*47,85%)=84,1594375%, a w explo 84,8125+(15,1875*47,85%)=92,07971875.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2009, 13:30:37 wysłana przez Mona X »

JJackal

  • Gość
Odp: Gang Assist Modules
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 06, 2009, 13:37:47 »
Dzięki serdeczne za tak dokładne wyjaśnienie