Autor Wątek: [IT] aka bob mk II  (Przeczytany 41989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 03, 2010, 10:03:59 »
Oj ale strata PL


Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 03, 2010, 10:44:03 »
Zrzucenie sov'a przez korpa w SOT było celowe (i chyba ze stacją nr3 był modobny motyw), chodziło o to aby pokazać na odchodne gest kozakiewicza dowództwu SOT które pozbywa się korpów nie-bułgarskich. Tak czy inaczej nie można winy zrzucać na SOT bo PL i GS miało oczy i raczej było świadome 'jakości' tego aliansu (lub jego braku) którego trzymali między sobą. Tak to są pety PL, lecz znajdują się również w bezpośrednim sąsiedztwie Delve, a jak sam Bruce powiedział Y-2ANO jest dla nich ważne (mimo to GS zostawiło wcześniej system w rękach SOT).

Po za tym ten korp opuścił alians wkrótce po DT, wtedy sov zrobił się neutralny, a aby system poszedł w reinforca potrzeba również DT. Oprócz tego jak wiadomo czas po DT jest czasem w którym to IT potrafi wystawić więcej ludzi, więc nie trudno było przewidzieć co się stanie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 11:18:59 wysłana przez Bartek »

Nerxes

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:24:39 »
Na jaka cholere wskakiwali do systemu ktory nie mogl byc w reinforce?
Dlaczego nie zpetycjonowali systemu i nie wskakiwali po DT gdy system mogl juz przyjac taka walke?

No nie wiem czy podziwiac za pokazanie ze "maja jaja" czy wysmiac za glupote bo wiedzieli dobrze w co sie pakuja i jakie sa ich szanse

Zwalanie wszystkiego na CCP to dziecinada... kiedys walka 60 vs 60 to byla lagoza i pisaliscie CCP fail potem juz walkie 250 vs 250 lagowaly i CCP fail przeciez jak CCP zrobi upgrade i umozliwi bezstresowa walke 500 vs 500 to i tak do systemu wleci 1500 vs 1500 i co? CCP FAIL?

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:35:04 »
Na jaka cholere wskakiwali do systemu ktory nie mogl byc w reinforce?
Pisałem już, chcieli umyślnie wywalić node, bo dzięki temu później logowali by się na nowo równo z IT przez co mieli by szansę na stuknięcie TCU (ze stratami ale mimo to by im się opłacało). Jest to jakiś rodzaj exploita którego PL/GS chciało wykorzystać, co nie skończyło się dla nich samych najlepiej.

Zresztą to była sobota dzień wolny od pracy, PL/GS mogło również wskakiwać do systemu cały dzień tak jak robiło to IT, lecz zamiast tego woleli zrobić outbloba 2:1 wskakując wszyscy naraz. Ktoś już tu wspominał że tak właśnie wygląda taktyka fc z NC i zdaje się to sprawdzać kolejny już raz (tzn zebrać maks ludzi i wrzucić ich naraz do systemu, a jeśli to nie pomoże to wrzucić jeszcze więcej im większy blob tym lepiej - tylko przyszło Dominion i to już nie działa).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 11:53:23 wysłana przez Bartek »

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:39:51 »
Sprawozdanie z bitwy (IT)
Cytat: snsmasta
I'll attempt at a BR but since lot of stuff went down the other side is open to post their own:

So anyway with that out of the way here we go:

So a corp from SOT was getting kicked(we think) and to piss SOT off for it they probably dropped sov and Y-2 was up for grabs. I think once this fact was known both sides scrambled for it. Since it was our time zone it was easy for us to assemble a big force as opposed to GOONS/PL/SOT....Upon arrival there a TCU was already being online'd by Goonswarm at about 15000ish we killed the first TCU's from goonswarm and had ours onlining...then for the majority of the day we kept assembling our forces in the system for the upcoming fight. Later on during the day we heard news of a NC regroup to come down and give aid to PL/SOT/GOONS so it gave us the expectation that there was going to be a pretty huge fight going on...We had majority in the system for the most of the day towards 2300ish there was an attempt by goons to set up a ninja pos for staging but we managed to nick it in time. Nothing major was going on for majority of the day, I think at our prime we had assembled a fleet of about 500-600 people. Had a load of BS, 200+ caps +17ish titans.

At about 0120ish we got the heads up that the enemy was about to bridge in and we all set up on the TCU with caps/BS/support....Local quickly started rising up from 600 to 1000...At this point in time we had a pretty big bomber wing who deployed up on the enemy cyno along with multiple recons for scouting....

PIC of enemy caps that first got there http://chris-kelly.net/eve/2010.01.03.01.39.57.jpg

After a little while passes by our bombers start working on the enemies that are bridging in...First they start bombing the enemy support pretty successfully from what I hear, they worked in combination with the -A- bombers who were hunting capitals in safe spots and all over the place since some got disconnected and what not, I think they managed to kill between 5-9 with their bombers....

So more time passes by, maybe its about 02:30-03:00 at this time when for some reason a small group maybe 15-20 enemy support warp to our grid on the TCU and it was basically turkey shooting since welp 500ish of us were there...There were probably 4-7 different waves of enemies coming at us, all at 5-10 people range after that inital 15-20 support warp in on us...We were kind of confused what was going on, since they were coming in like 5-10min intervals..So anyway after about 1-2hrs of waiting the enemies, they never engaged us with their whole fleet...Our scouts reported them aligning multiple times towards our tcu and then aligning to some random object over and over...We didn't wish to move to their grid, and they didn't wish to move to our grid because we all knew what was going to happen, somebody was gonna get fucked and neither side wanted to be fucked ... During this whole time our bomber pilots were doing runs on them very successfully...so at about 0300ish after some very successful bomber running local dropped down to 1150 from 1350 while our numbers held steadily..

Towards 0400ish after about 2hr + stand off the enemies decided to disengage and started jumping out/logging off...local dropped down to 980 fairly quickly and with caps logging off call was made for our dictors to start bubbling since we were already set up for the trap...Our whole cap fleet along with the Titans warped to the enemy grid and started engaging...Our BS fleet remained at the TCU for the inital start of the fight...We quickly got report that the first enemy titan was close to insta pop'd...I guess having 17ish titans on you and 120-150 dreads makes anything melt fast...As soon as we heard the first titan was down, we heard report that a second titan pilot was going down everyone got fairly excited since this is the first time ever that more then one Titan has died in a single battle....Call was made for our BS fleet to come in and join the capitals and while the BS fleet was in warp a third titan was dropped....When the BS fleet was about to land grid a fourth titan was down...Took the BS fleet less then 1 minute to load grid as we were loading and what not we did hear that a 5th titan was tackled and dropped I know for fact 4 were dead and not sure on the 5th titan yet...

Our BS quickly engaged the hostile BS, there were a load of enemy BS and our BS fleet was eager to get on the titan mails but we first had to deal with the BS....We were downing the enemy BS fleet much quicker then they were downing our fleet because they already logged/jumped out big part of their support/BS fleet..Took us a little bit of time to destroy their BS fleet because people had multiple guns stuck and had to keep warpin off grid and back in for the guns to get unstuck, there was not much lag except guns being stuck a lot, which is my biggest complaint...After we finished off the last of their BS we started concentrating on the enemy capitals... At most I think our BS fleet killed about 6-10 capitals and not more, since there were 16+ titans on field and over 120-150 of our dreads it didn't take long for us to destroy what they had left capital wise on the field....

KB Report from IT perspective: http://www.it-kills.us/?a=kill_related&kll_id=121291

As for the enemy saying they were not loading grid and what not I don't know what to say on there...Our bombers were engaging/dying to their fleet and our cloaked scouts were reporting them multiple times to us that they were aligning towards our TCU and then just aligning towards a random spot....not to mention the "fofofofo" tradition goons have for local spam.

As to why they were logging their capitals off when they had aggression by the bombers and our dictors having them bubbled am not sure... But that was their call.
i komentarz FC z NC:
Cytat: Phreeze
1/100th of us maybe loaded grid. Those would be the few dudes who tried to shoot off the tacklers and bombers.

The NC fleet got squadwarped squad by squad by a spy to the hostile pos over the course of an hour and didn't know it was happening until a goon who had already been in local reported us dying there. We never saw the light of day.

I tried to tell the people running these fleets how to properly get in system in heavy lag (as we did successfully with 500+ people into a heavily lagged system in geminate recently) and I thought that was the method that we were going to be using.

For the 2 minutes or so my command ship had the grid (it became unresponsive shortly therafter) I was able to see that all of our cynos had gone off within 10km of each other, not in seperate grids and time staggered to reduce lag on the system, and that a cap and titan fleet had cynoed in as well.

Once you take out the fact that this fight would have worked pre-domi, this fleet died because people did not listen to those of us who do know how lag works post-domi. They learned the lesson the hard way.

Theres also not a chance in hell these titan's get reimbursed IMO, so those expressing their outrage can stop bandying about that rallying cry.

All in all, it was a pretty disapointing evening when compared to the epic fight it could have been (a dozen or more titans on each side, even capital numbers, huge ass support fleet, bombers on both sides....

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:47:50 »
Nawet jeżeli celem GS&NC&PL było wywalenie noda, to przecież mogli to zrobić konwencjonalną flotą, może ze wsparciem dreadów i carrierów które były by przydatne do zabicia TCU. Wrzucenie tytana w takie warunki nie powiększało laga bardziej niż wrzucenie bsa, a było bardzo ryzykowne. No i skończyło się stratą 5 tytanów.

Strata tylu tytanów w jednej bitwie dla normalnie działającego aliansu było by bardzo bolesne, ale możliwe do przeżycia. Niestety PL już przed tym wydarzeniem balansowało na granicy failcascade, teraz moim zdaniem jest on kwestią bardziej dni niż tygodni. Do tego tylko PL straciło tytany, co może do emo rage na CCP dodać emo rage na sojuszników i/lub własne dowództwo.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:51:16 »
A ja tak sobie czytam temat i zastanawiam się czy CCP tym razem faktycznie nie postanowiło pokazać fack'a paru osobom. Od Dominion kiedy okazało się że znowu są lag festy podczas logowania się każdy widzi info że jak wie iż będzie jakaś rozpierducha to oni grzecznie proszą coby to zgłosić to postarają się dać więcej chomików. Ktoś wogle z tego korzysta? Czy wszyscy boją się że może wśród GM jest szpion który podkabluje drugiej stronie... System nie był wspomagany więc chyba nikt tego nie zgłaszał...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:54:19 »
Czy wszyscy boją się że może wśród GM jest szpion który podkabluje drugiej stronie... System nie był wspomagany więc chyba nikt tego nie zgłaszał...

Po za tym ten korp opuścił alians wkrótce po DT, wtedy dopiero sov zrobił się neutralny, a aby system poszedł w reinforca potrzeba również DT.

Wszystko jest parę postow powyżej twojego na tej samej stronie.

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:56:16 »
A ja tak sobie czytam temat i zastanawiam się czy CCP tym razem faktycznie nie postanowiło pokazać fack'a paru osobom. Od Dominion kiedy okazało się że znowu są lag festy podczas logowania się każdy widzi info że jak wie iż będzie jakaś rozpierducha to oni grzecznie proszą coby to zgłosić to postarają się dać więcej chomików. Ktoś wogle z tego korzysta? Czy wszyscy boją się że może wśród GM jest szpion który podkabluje drugiej stronie... System nie był wspomagany więc chyba nikt tego nie zgłaszał...
Sov padl po DT , nie mozna wzmocnic noda miedzy DT tak . ze petycja nie miala sensu.

Nawet jeżeli celem GS&NC&PL było wywalenie noda, to przecież mogli to zrobić konwencjonalną flotą, może ze wsparciem dreadów i carrierów które były by przydatne do zabicia TCU. Wrzucenie tytana w takie warunki nie powiększało laga bardziej niż wrzucenie bsa, a było bardzo ryzykowne. No i skończyło się stratą 5 tytanów.

Strata tylu tytanów w jednej bitwie dla normalnie działającego aliansu było by bardzo bolesne, ale możliwe do przeżycia. Niestety PL już przed tym wydarzeniem balansowało na granicy failcascade, teraz moim zdaniem jest on kwestią bardziej dni niż tygodni. Do tego tylko PL straciło tytany, co może do emo rage na CCP dodać emo rage na sojuszników i/lub własne dowództwo.
Tylko PL stracilo tytany bo tylko PL mialo jaja zeby je wrzucic do systemu.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:56:50 »
Na razie są 4 potwierdzone tytany. 5 to była chyba plotka (albo zrobił self destructa).

Szkoda, że to nie były tytki GS, byłoby sprawiedliwiej żeby oberwali za te lata blobów, generowania laga, wywalania nodów i disbandowania aliansów  :P
Cała prawda o moim graniu...


Straszny

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:19:26 »
Znowu mój kawał sie sprawdza...  :laugh:
pare dni temu mój Atlas stał przed podobną zagwozdką czy spróbować i wrzucać do walki flote na grid z flotą przeciwnika, ryzykując że ich wszystkich roztrzelają w lagu z tytkami i dreadami włącznie. Odpuścili.

Dlaczego doświadczeni FC z pandemica, wiedząc jak skończyło sie to dla NC w Geminate powtórzyli motyw - zupełnie nie rozumiem... imo to trochę taka frustracja przegrywaną wojną, która przerodziła się w desperacje "teraz albo k...a nigdy". Nikt mi nie powie że wskakiwanie i liczenie na crash niezreinforcowanego noda to jest normalna strategia w grze.

Większe gratki dla Goonów za liczby i pomoc sojusznikowi niż za desperację Pandemiców, którzy chyba mają już tą gre głeboko w pupce. Goony bedą jeszcze walczyć, zresztą od pewnego czasu robią to najlepiej z całej trójki sojuszów.  (liczby z killboarda IT  - SOT - DWA shipy, PL - 48, Goonswarm - 134 ... kto tu komu pomaga i asystuje??)

IT wygrało największą bitwe w historii EVE, choć bardziej to jest "największe wybijanie nieruchomych kurczaków" niż bitwa. Ale PL powinno mieć najwięcej pretensji samo do siebie o to. Niesamowite ale wygląda na to że Molle dostał jednak swoją prawdziwą zemste za rozwiązanie BOBitów... choć zemsta dopełni się pewnie dopiero jak zadokują w ich ukochanym Alamo w NOL- ;)

@Bruce
podobno GM Zhainius potwierdził że lag na local-chacie na wpływ na lag w systemie. Jeśli tak jest to sami przyłożyliście potężnie łape do zabicia tytków PL i swoich dreadów.

"TITAN WRECK CONGA"  :laugh: :2funny:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 13:33:35 wysłana przez Scaryman »

Ajrunia

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:34:56 »
Juz kilkanasice razy padlo slowo bitwa. To nie byla bitwa.

Wszysto co zostalo napisane jest prawda i chyba nie da sie juz nic wiecej sensownego napisac.
Moj komentarz jest taki, ze mi jest szkoda. Szkoda ze wzgledu na gre. Nie wazne czy wine ponosza wskakujacy (robiac to w tytanach, czy w dredach, czy w samych BSach), a moze ci, ktorzy nie poprosili o RF serwera, czy moze CCP za to ze jest jak jest. Dla mnie sama gra po takim wydarzeniu traci kolejna czastke czegos fajnego.

Graty dla IT. Im szybciej idzie ofensywa, tym szybciej walka zbliza sie w nasze okolice :-)

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:37:30 »
@Bruce
podobno GM Zhainius potwierdził że lag na local-chacie ma wpływ na lag w systemie. Jeśli tak jest to sami przyłożyliście potężnie łape do zabicia tytków PL i swoich dreadów.

No bo to prawda, tylko goony o tym nie wiedzą :) Świadomie podcinali gałąż na ktorej razem z PL siedzieli, ale nic dziwnego bo im nie chodziło o good fights (zresztą inaczej by nie rozwiązywali boba), tylko o wywalenie systemu co jest dość częstą praktyką w wypadku NC. Niestety albo stety jest jakaś sprawiedliwość nawet w eve, zginęli na własne życzenie i od własnej broni.

Sammani

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:38:54 »
Nikogo kto pasozytowal na disbandzie BOB-a nie jest mi szkoda. :coolsmiley:
MOOOAARR!!!

Totalizator

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:52:48 »
Dwie strony czystej radości, wow. Molle ma wreszcie jakiś poważny sukces i całe polish community ma mokro w gaciach z wrażenia. Anyway pare uwag:
- mieliśmy 12h na zdjęcie ich TCU, wprowadzenie systemu w reinforce przed terminem bitwy nie było możliwe
- celem nie było wywalenie nody, a raczej liczyliśmy że lag będzie równiejszy dla obu stron: capsy wskoczyły w safespot więc teoretycznie IT też powinno być zmuszone załadować świeży grid.
- całość była zorganizowana mocno pośpiesznie, stąd flota NC zabita przez szpiega który gangwarpował ich do posa IT, piloci PL wyskakujący pojedynczo capsami na widok których co niektórzy z naszych zaczęli robić się nerwowi i raportować że "PL wyskakuje" wreszcie tragiczny idiotyzm wrzucania na to wszystko tytanów
- nawet w najgorszych bitwach w dawnych czasach 3 lata temu jeszcze jak wyganialiśmy boba z feythabolis nie zdarzyło mi się ładować grida dłużej jak godzinę. Wczoraj nie załadowałem grida przez trochę ponad dwie, dla porównania rok temu w 49- przy 1500 w local gra chodziła jak w kiślu ale chodziła. IT potrafi wykorzystać lag na swoją korzyść i nikt chyba tego nie ma im za złe ale imo nie tak powinny walki o teren wyglądać, chętnie bym zaakceptował stratę wszystkich tych capsów i tytanów w starciu w którym obie strony przynajmniej widzą siebie nawzajem.

Straszny

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #120 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:55:24 »
Viper Shizzle, Pandemic na scrap-heapie:

"regardless, this entire op was pretty fucking stupid"

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:09:00 »
chętnie bym zaakceptował stratę wszystkich tych capsów i tytanów w starciu w którym obie strony przynajmniej widzą siebie nawzajem.
BoB też nie stanął twarzą w twarz ze szpiegulcem który im alians rozwiązał. Prawda że to nie jest miłe, dostać po głowie od niewidzialnej ręki?

Totalizator

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:21:59 »
porównujesz coś na co przeciwnik miał wpływ (bałagan w rolach) z niekompetencją koderów ccp.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:28:42 »
Kali ukraść krowę mechanika na to pozwalać więc być dobrze, Kalemu ukradli krowe mechanika zła ccp dało d***?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Totalizator

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:31:01 »
powiedz mi która mechanika odpowiada za ładowanie grida przez dwie godziny

Nerxes

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:34:13 »
Ta sama mechanika ktora nie pozwolila by na zaladowanie grida przez IT gdybyscie zamienili sie rolami ;]
I ta sama ktora pozwolila rozwiazac alians jednym kliknieciem... z tym ze BOB nie byl swiadomy zagrozenia a Wy dzis w nocy dokladnie wiedzieliscie co robicie i jak to sie moze skonczyc


PS> Moze ktos wam powiedzial ze system jest reinforced i bedzie dobrze?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:35:58 »
Chodzi mi o to ze tak naprawdę w obu wydarzeniach CCP się nie popisało. Disband ally nie powinien być możliwy przez jedną osobę przynajmniej nie insta ze skutkiem natychmiastowym, zostawili dziurę w mechanice gry, nic sensownego z nią nie zrobili po tym jak wyszła ona na jaw. W tym wypadku fail jest pewnie w innym dziale firmy, ale też ewidentnie u nich, bo w Dominion spieprzyli coś tak ze cofnęli tą grę jak sami piszecie o 2 lata jeśli idzie o wydolność serwera

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:39:09 »
porównujesz coś na co przeciwnik miał wpływ (bałagan w rolach) z niekompetencją koderów ccp.

Nikt was nie zmuszał do wskakiwania do systemu który nie był w reinforsie, a było w nim już prawie 700 hostów z załadowanym gridem z ponad 200 capitalami i prawie 20 tytanami czekającymi na was. Mało tego zamiast wskakiwać po dt po koleji przez cały dzień jak robiło to IT, wskoczyliście wszyscy naraz w jednym momencie, i zrobiliście to świadomie mimo tego że dokładnie taka sama sytuacja miała niedawno miejsce i skonczyło się dramatem dla wskakujących.

To nie wina ccp, gdyby systemy znosiły 1000 ludzi bez reinforca, zbierze się dwa tysiace i będzie tak samo.

Po za tym sami pozwoliliście na to aby alians taki jak SOT zajmował strategiczne dla was systemy (bo nie uwierzę że byli by tam bez waszego przyzwolenia :))
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 14:48:31 wysłana przez Bartek »

P_UNKNOW

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:59:40 »
Nie wszyscy tutaj chyba wiedzą na czym polega ważne strategiczne położenie Y-2ANO,  to jest po prostu jeden jump od Delve  >:D

Ajrunia

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:00:32 »
Tutaj Bruce ma niestety racje. Disband ally button to czesc mechaniki gry, natomist lag to tez czesc gry, choc nie czesc jej mechaniki.

Goomich

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:06:58 »
Nawet jeżeli celem GS&NC&PL było wywalenie noda, to przecież mogli to zrobić konwencjonalną flotą, może ze wsparciem dreadów i carrierów które były by przydatne do zabicia TCU. Wrzucenie tytana w takie warunki nie powiększało laga bardziej niż wrzucenie bsa, a było bardzo ryzykowne. No i skończyło się stratą 5 tytanów.

Ale w sytuacji, którą proponujessz, po odpaleniu noda na nowo, IT miałoby 15 tytanów, a PL 15 BSów...

PS> Moze ktos wam powiedzial ze system jest reinforced i bedzie dobrze?

Pewnie ten sam szpieg, który ich później gang warpował. :)

System nie mógł być zreinforcowany, bo sov padł tuż po DT.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 15:50:20 wysłana przez Mona X »

amra

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:18:07 »
Tutaj Bruce ma niestety racje. Disband ally button to czesc mechaniki gry, natomist lag to tez czesc gry, choc nie czesc jej mechaniki.

Lag też jest częscią mechaniki gry. Zawsze był, zawsze będzie, zmieniaja się tylko numerki przy których na 100% wystapi. W tym przypadku doskonale wiedzieli co robili, więc o co ten lament ? Czy CCP napisało gdzies, że poprawiło wydajnosć od czasu ostatniego patcha ?
To źle, że gra szwankuje ale o tym bylo wiadomo. Inni umieli wyciągnąć z tego wnoiski, natoniast ten kto nakazał im wskoczyć nie, a teraz zamias się przyzanać, że dał dupy to zwala wine na CCP. Zawsze najlatwiej własna głupote zwalic na kogos innego.

Straszny

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:29:00 »
dla nie czytających caod: cmentarzysko capsów
http://go-dl.eve-files.com/media/1001/2010.01.03.03.31.22.jpg

Ian666

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:50:24 »
dla nie czytających caod: cmentarzysko capsów
http://go-dl.eve-files.com/media/1001/2010.01.03.03.31.22.jpg

@Obrazek z innego forum:
http://i122.photobucket.com/albums/o259/bazd54/Foutain/Y-2.jpg
http://go-dl1.eve-files.com/media/1001/2010.01.03.03.31.22.jpg
nom :)

@ w Y-2 razem z IT czekał mały gang bomberów z -A- więc ten zbiorczy link z poprzedniej strony z bitki może nie być kompletny bo jakąś część kmów prawdopodobnie zjadł lag ale jak widać stale dochodzą nowe http://www.it-kills.us/?a=kill_related&kll_id=121291

A to wkleił The Monkeysphere z PL:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 16:57:42 wysłana przez Bartek »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #134 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:59:07 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 03, 2010, 18:29:45 »

hihi

Totalizator

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 03, 2010, 18:49:25 »
znalazłem na youtube adekwatną piosenkę którą trzeba podstawić do tego frapsa z wczorajszej bitwy

http://www.youtube.com/watch?v=5aWHg-vOlYQ

horax

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 03, 2010, 18:50:39 »
Dwie strony czystej radości, wow. Molle ma wreszcie jakiś poważny sukces i całe polish community ma mokro w gaciach z wrażenia. Anyway pare uwag:
- mieliśmy 12h na zdjęcie ich TCU, wprowadzenie systemu w reinforce przed terminem bitwy nie było możliwe
- celem nie było wywalenie nody, a raczej liczyliśmy że lag będzie równiejszy dla obu stron: capsy wskoczyły w safespot więc teoretycznie IT też powinno być zmuszone załadować świeży grid.
- całość była zorganizowana mocno pośpiesznie, stąd flota NC zabita przez szpiega który gangwarpował ich do posa IT, piloci PL wyskakujący pojedynczo capsami na widok których co niektórzy z naszych zaczęli robić się nerwowi i raportować że "PL wyskakuje" wreszcie tragiczny idiotyzm wrzucania na to wszystko tytanów
- nawet w najgorszych bitwach w dawnych czasach 3 lata temu jeszcze jak wyganialiśmy boba z feythabolis nie zdarzyło mi się ładować grida dłużej jak godzinę. Wczoraj nie załadowałem grida przez trochę ponad dwie, dla porównania rok temu w 49- przy 1500 w local gra chodziła jak w kiślu ale chodziła. IT potrafi wykorzystać lag na swoją korzyść i nikt chyba tego nie ma im za złe ale imo nie tak powinny walki o teren wyglądać, chętnie bym zaakceptował stratę wszystkich tych capsów i tytanów w starciu w którym obie strony przynajmniej widzą siebie nawzajem.


Look how silly u are

« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2010, 19:00:15 wysłana przez Aeon Horax »

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 04, 2010, 00:11:42 »
Kiedy trwały walki o C9N, to jakoś GS nie przeszkadzało takie lagowanie systemu, że SE i C0ven tracili shipy nie ładując w ogóle grida na posie  :P

I nie, CCP nie zwracało nam tych shipów ;p
Cała prawda o moim graniu...


Butuhuru

  • Gość
Odp: [IT] aka bob mk II
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 04, 2010, 12:52:18 »
Moim zdaniem cokolwiek bysie nie dzialo to IT ma wielka motywacje do walki za upokorzenie zwiazane ze zniszczeniem BoBa i kazde straty beda dla nich akceptowalnymi. Co najwyzej opoznia kampanie i ofensywe ale nie spowoduje to ze zarzuca kierunek marszu. A jestem pewnien ze z kazda zdobyta stacja uwalniaja swoje assetsy ktore tam mieli uwiezione. Jest oczywiste ze ich celem jest Delve z ktorego podstepem zostali wywaleni. Ja mysle ze jak juz PL sie podda albo rozsypie i IT stanie u bram Delve to wtedy otworzy sie drugi front w Querious i cos z punktu widzenia Stain Wagon zacznie sie dziac bo ile mozna latac roamami do Venal i Period basis.?