Troche o zmianach po ostatnim paczu:
Wprowadzili outposty. Teraz z bazy do bazy nie jest wiecej niz 15 min.
Zmienili system assigments (czyli questow) - dosaje sie repe na lepsze q, dobre ammo niedostepne w inny sposob (w sladowych ilosciach) i kase. Nic wielkiego, ale jak kto lubi... co ciekawe czesc q bojowych mozna robic bez strzelania (trzeba zeskanowac wroga), a robienie tego samego q zbyt duzo razy pod rzad najpierw daje mniej repy, a potem jest niemozliwe. Bo assigments wybieramy z listy, nie dostajemy losowo od agenta.
Zmienili okno fitowania
http://content.perpetuum-online.com/images/content/changelog20100524_equip.jpgDali wiecej Ewar mechow. I jest jeszcze ciezej.
Prototypy xy (moduly xy "wymyslane"przez graczy) sa lepsze od zwyklych xy
Z ciekawych zapowiedzi - terraformowanie i POSy robione na wzor RTSow - baza, hangary, wiezyczki itd. Podobno chca dac mozliwosc terraformowania wszystkich wysp.
Beda instanty. Beda hybrydowe mechy.
Ogolnie to jest spoko, a bedzie lepiej.
Obecnie, moim zdaniem, problemem jest "rasizm" - na wyspach posczegolnych frakcji ciezko kupic sprzet z innych, co jest problemem. Teoretycznie zalatwiloby to masowe wpuszczenie ludzi (gra 50 - 100 graczy wg. kanalu "help"), faktycznie to mala niedogodnosc (pol godziny biegu po ammo jest nieco irytujace).
Edyta:
Wprowadzili ubezpieczenia - 1/3 ceny za za tydzien.
Ilosc ubezpieczonych mechow zalezy od extens. (standardowo 1)