Autor Wątek: Quest problem  (Przeczytany 4099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dylan

  • Gość
Quest problem
« dnia: Sierpień 11, 2009, 00:10:13 »
Zabrałem misje od agenta, dostarczyć mu 1660 units Veldspar jakieś 160m sześciennych.
Dostarczyłem na tą stacje (do ''items'') nawet więcej ale nie chce zaliczyć mi misji..
Dlaczego  ? Musze mieć całość rudy w cargo noob ship'u ? Pytam bo nie moge tego sprawdzić poniewarz pojemność mojego statku to 120m sześćiennych..

Goomich

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2009, 00:21:18 »
A to na pewno jest Veldspar, a nie Dense Veldspar, albo Concentrated Veldspar?

Oxylan

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2009, 00:35:54 »
Upewni sie gdzie masz oddac kamyki,czasem nie jest to stacja gdzie mieszka agent krory zleca Ci misje,kamulce mozesz miec w cargo albo w items,nie ma to znaczenia.

Polecam http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports przyda sie w przyszłosci jak byś robił misje.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2009, 01:55:40 »
Ostatnia opcja. Towar musi być w jednym stosie. Jeśli będzie rozczłonkowany na kilka mniejszych grup misja nie będzie zaliczona

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

eX

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 11, 2009, 11:04:19 »
A jeśli powyższe rady nie pomogą i na pewno masz na odpowiedniej stacji w jednym stosie cała wymagana ilość odpowiedniej rudy, to ślij petycje. Mi się raz jedna misja kurierska zepsuła, przewiozłem co trzeba i gdzie trzeba, a agent twierdził, że tego nie zrobiłem i dopiero GM skończył misje za mnie...

Dylan

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2009, 12:01:49 »
ok już sobie poradziłem z tym, wykopałem rude do questa z ''asteroid belts'', a miałem to zrobić w sugerowanym ''dead space''..
 
Teraz znowu mam mały problem z wytworzeniem przedmiotu..
Kupiłem ''blueprint'' (czy jakoś tak), mam do niego odpowiedniego skilla i materiały..
W ''sience and industry'' wybrałem manufacturing, akceptowałem czas realizacji na tej samej stacji ''now'', (jakaś minuta).. Ale po godzinie dalej nie mam przedmiotu w ''items''.. ?...?.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2009, 12:11:42 »
A odebrałeś (przycisk delivery po podświetleniu produkowanego przedmiotu) ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 11, 2009, 12:31:34 »
Mój pierwszy blueprint tak wisiał kilka miesięcy. :)

Dylan

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 15, 2009, 16:57:15 »
Mam takie pytanie, skąd moge wiedzieć jaki moduł podejdzie do jakiego statku..
Czyli gdzie moge sprawdzić czy statek obsługuje mi miner I czy działa już na minerach tech II, lub czy moge urzywać na nim rakiet lub laserów ?
Szukałem takiej informacji pod view ''info'' statku ale nie znalazłem..

dirt

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 15, 2009, 17:04:06 »
Informacje ile i na co slotów ma statek są w zakłądce Fitting w oknie, które otworzy się po show info, a poza tym polecam EveMon - programik który ma info o statkach, przedmiotach, skillach i kilka innych przydatnych opcji. A do testowania fitów EFT.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 15, 2009, 17:33:56 »
Mam takie pytanie, skąd moge wiedzieć jaki moduł podejdzie do jakiego statku..
Czyli gdzie moge sprawdzić czy statek obsługuje mi miner I czy działa już na minerach tech II, lub czy moge urzywać na nim rakiet lub laserów ?
Szukałem takiej informacji pod view ''info'' statku ale nie znalazłem..

Ludzie ogólnie przeglądają to w programiku który Grippen napisał.
http://wiki.eveonline.com/wiki/EFT

Wczytaj tam swoją postać(podajesz simple api) i możesz patrzeć czy się fit zmieści.

Jak będziesz miał z tym problemy to pisz, ktoś na pewno pomoże

silvia

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 15, 2009, 17:50:12 »
Kazdy statek ma w zakladce 'fitting' ilosc 'turret hardpoint' i 'luncher hardpoints'.

jesli ktoregos w info niema, to statek takiego nieposiada to go niema...
turret hardpointsy- wymagane do zfittowania dzialek i minerow. bez znaczenia jest meta (aka tech)

luncher hardpointsy- wymagane do zfittowania missile luncherow i podobnych. meta level znowu niema znaczenia.

np.
Masz statek z 6 highslotami i 5 turret slotami.
Oznacza to, ze mozesz wsadzic na niego maksymalnie 5 modulow wymagajacych turret hardpoint. Niemozesz na taki statek wsadzic zadnych missile luncherow czy innych.

Dylan

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 15, 2009, 18:31:33 »
hmm.. czyli high sloty dzielą się na turret i luncher, dostępną ich ilość slotów widzę pod fitting.. Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ? (w markecie jest ich troche sporo)..
I jak to jest z medium, rig i low slotami ? czy do np. medium stota pasuje każdy inny medium moduł ?

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 15, 2009, 19:54:19 »
hmm.. czyli high sloty dzielą się na turret i luncher, dostępną ich ilość slotów widzę pod fitting..
tak
Cytuj
Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ? (w markecie jest ich troche sporo)..
Wszystko, co wymaga skilla, którego nazwa konczy się na turret to turret ;) (hybrid turret, projectile turret, energy turret). Wszystkie wyrzutnie rakiet to launchery, jak sama nawa wskazuje.
Cytuj
I jak to jest z medium, rig i low slotami ? czy do np. medium stota pasuje każdy inny medium moduł ?
tak, dobrze to rozumiesz.


silvia

  • Gość
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 15, 2009, 20:31:11 »
Cytuj
Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ?
I polecam ci sie nauczyc nieco angielskiego. :wink:


Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: Quest problem
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 15, 2009, 22:53:57 »
Uwazam topic za zamkniety i polecam na przyszlosc jeden topic jeden problem.

Stela
* Lubie czasami poprzeklinac