Bardzo liczę na mocno zróżnicowaną tematykę i sens gry zależnie od postaci.
Wilikołaki mają najlepszy background pod ciągłą jatkę pvp i porządne pvp, innymi słowy mnóstwo walki. Nigdy nie skończą się kompleksy przemysłowe Pentexu i umbralne cośtamy w których trzeba wszystko wyrżnąć.
Mag ma miejsce na troche pve (z technokracją i nephandimi) ale przede wszystkim powinien być mega łamigłówką, grą z mnóstwem zagadek i kombinowania. To chyba najtrudniejsze do zaprojektowania.
Wampir w sumie nie ma miejsca na dużo sieczki, za to składa się z polityki i układów i byłby czymś w rodzaju strategii polegającej na przejmowaniu ludzi ze światka przestępczego, biznesowego, polityki, prasy, policji itp, aż do zdobycia dominacji w mieście i ogłoszenie się księciem. A dla pomniejszych wampiórków - usługi, przysługi i wybieranie stron.