Autor Wątek: Historia Goonfleet  (Przeczytany 5645 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Totalizator

• Gość
Historia Goonfleet
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:24:14 »
W odpowiedzi na analogiczny wątek c0venu chciałem przetłumaczyć spisaną przez nas historię goonfleet na polski, niestety skala tego dzieła przerasta mnie nieco więc na prośbę użytkowników będę wklejał ją w tym wątku po kawałku po angielsku. Dla tych z nas którzy grają w eve-online bez znajomości tego języka gotów jestem tłumaczyć co trudniejsze fragmenty według życzenia. Historię będę wklejał po kawałku i nie naraz a potem pozbieram linki do odpowiednich segmentów w pierwszym poście dla czytelności

source: http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=The_History_of_Goonfleet

1: A goonfleet is born
2. Goonfleet goes to Syndicate
3. Goonfleet Target Practice
4. Christmas Camp-In
5. "Wtf is Kladlakka anyway?"
6. Free Market & Goonwaffe

----------Tu zaczynają się polskie updates-----------

7.Goonfleet dorasta, zdrada SUPRM
8.Obrona Teda
ciąg dalszy nastąpi
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2009, 22:23:03 wysłana przez Bruce Ironstaunch »

Totalizator

• Gość
Odp: Historia Goonfleet
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:24:31 »

A Goonfleet is Born

A little history for those new people: The first group of Goonfleet was based out of Scolluzer where we made raids into the 6-C region of Syndicate and 3FA space. We quickly gained a reputation of crazy blobs of two week old characters flying frigates and blowing up lots of expensive hardware. Shortly after, people began using Goonfleet as a term for the zerging tactics we were doing.

During this time, mercenaries were hired to kill us. Being the proper newbies, we were directed to leave the corp and go back to NPC corps. Goonfleet Part Deux chat channel was created during this time so we could operate as a pseudo corp.

The plan was to move on 3FA and base ourselves behind their main base (PC9) in the ZNO Constellation in Syndicate. Well, the plan did not go as expected. While 3FA may be a bunch of carebears, they were rather offended that these newbies were in their space and fought back with sniping battleships which at the time we were not prepared to take on. This later came to cause some friction between 3FA and OSS, although when a hostile POS was erected in S-U, they leapt to Goonfleet's cause, donating multiple Dreadnoughts to help take it down.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:26:21 »
Goonfleet Goes to Syndicate

So goonfleet backed off of ZNO and headed back to Scolluzer for a short amount of time. Then a few things happened in a short time. We were approached by the Four Horsemen (LiH) for an NAP. We accepted this because they are an excellent PvP corp and it was mutually beneficial to both corps. We also had an influx of veterans with money who decided to finance a move to Y9G and building a small Player owned station in the system.

Y9G was at the time claimed by Clankillers (206) and they did not take kindly to our invasion. However, unlike the 3FA invasion, we had a couple of advantages. LiH was on our side and brought Battleships and other support craft to help us fight off 206. Also, 206 was mainly active on the weekends and primetime, leaving us lots of time to mine crokite when they were not online. Plus, they really sucked at PvP so we got some good kills in on them.

About 2 weeks after we invaded, 206 with the help of a few Imperium guys destroyed our POS costing us about 40m isk. However in the process we destroyed 3 battleships and a few medium bubbles, making the cost for them much higher than the cost of our lost PoS.

Right about this time, LiH left OSS Alliance to join another alliance The Big Blue across space. To fill this void, we were invited by KHM to join OSS as trial members to take over the place of LiH in defense of OSS territory.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:32:18 »
Goonfleet Target Practice

In November of 2005, Goonfleet started its second newbie drive, now known as the second wave. Newbies were told to apply to a new corp called "Goonfleet Target Practice" which was based out of Scolluzer, and told to carebear it up in Empire while learning how to play. Frigates and skill packs were distributed, but because all the newbies were in Empire there wasn't a lot of money to be made. Ops were organized and scheduled, but weren't entirely successful. Remedial had left Goonfleet proper to start Target Practice, and to lead the effort in Empire while other veterans were in S-U tending the fires there. Unfortunately, someone had the bright idea of having Goonfleet declaring war on Goonfleet Target Practice, which led to a bunch of scared newbies being camped in station. A bunch of Drama happened, but things eventually settled down. Newbies were then admitted to Goonfleet and made the trek to S-U. Goonfleet numbered several hundred at this time.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:35:57 »
Christmas Camp-In

[2005.12.24 04:19:17 ] Zendolphin > did you guys ever engage the big Conin gang?
[2005.12.24 04:19:52 ] Sesfan Qu'lah > no
[2005.12.24 04:19:57 ] GameraChan > we picked a few off
[2005.12.24 04:20:02 ] Sesfan Qu'lah > they had like 7 battleships and we couldn't do shit

There followed a few months of escalating battles with 206, CONIN, and the alliance they eventually formed to chase us out of Syndicate, Cruel Intentions. At the time, even though we had large numbers, almost all our membership consisted almost entirely of frigate and cruiser pilots -- mustering as many as ten battleships at once was a major achievement and something we couldn't do without some degree of prior planning. The various pirate alliances could tell we were a growing threat, though, and mounted a number of operations to try to chase us out of Syndicate. Of special interest in this is the Christmas Camp-In, where Cruel Intentions mounted a fleet of TWENTY FIVE battleships and camped our members in the stations all of Christmas Day. S-U was not a safe place to be. This continued until early January. After a series of critical victories (where we destroyed as many as Thirteen (13!) battleships!), C-I activity died off, partly due to our victories and partly because Christmas break was over and all the little CI kiddies had to go back to school, and couldn't play Eve all day anymore. But despite this and other large engagements, we fended them off and continued to grow, and eventually they left Syndicate. We moved into their space (Y9G) for a few weeks, but it sucked, so we came back to the S-U area.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:39:01 »
"WTF is Kladdkaka anyway?"

Goonfleet was requested by Tolon to send troops north to help the .5 and F-E in their war against NBSI and Phoenix Alliance. This was called the "Foreign Legion" and was accomplished by sending groups of goons up north to run around in frigates help out the big war.

At the time S-U was mostly peaceful, but shortly thereafter there was a brief flurry of activity when North Star Networks, one of the most "accomplished" mercenary corporations in the game and a member of the Mercenary Coalition, was hired to make trouble for us. They proved themselves to be tremendous forum whores and have a bizarre fascination with cake. After several fleet losses, they called down the rest of their alliance for one last punch-up. Supposedly they were just looking for fun and claimed as much on the forums saying that it was to celebrate some anniversary or what not. The attack by the entirety of the Mercenary Coalition took OSS by surprise. The defending Goonfleet gang was wiped out on the 6-U gate in S-U and the MC fleet was free to raid the backsystems with impunity. Over the course of 4 hours the MC fleet reversed the losses that they had accumulated against OSS over the past 2 weeks. With the killboards even NSN and MC called off the contract and went about their merry way. As more and more of OSS moved north to assist with .5.'s wars in deep 0.0 space, we were left as caretakers of the area.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:41:47 »
Free Market & Goonwaffe

Goonwaffe was formed before the fourth newbie drive, as Goonfleet had reached the max capacity for a single corporation in the game. (See The Sad Little Bee.) While it sort of solved the problem, it caused huge headaches for setting standings and corp hangars, leading to several rather unique situations. In one of the battles up north, the only way Goonwaffe members could get new ships was for someone else to eject from theirs outside a station. This lead to silly pod rushes towards recently vacated ships.

It was also decided that Goonfleet move to a free market system, with the intention of setting up a fully functional market in S-U. Until this time the market in S-U was very hit or miss, and the corp provided free basic fittings and frigates. Cruiser and Battleship pilots had to go to empire to buy everything they wanted, or build it themselves. After a rocky start, the market in S-U provided many common ships and fittings, with Battleships available upon request. There was debate about pricing, as many items cost far more than they do in empire. This was attributed to the mineral situation in S-U and the magic of the free market economy.

Val Heru

• Użyszkodnik
  • we blob
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:43:03 »
http://wiki.eveonline.com/wiki/Goonswarm

tutaj jest ta historia ktora bruce wklejal plus inne informacje o goonswarmie, fajnie jest to wszystko poskladane, nie czytalem calego bo ciezko bez dobrego angielskiego

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:44:41 »
haha, no to temat niepotrzebny, ale macie przynajmniej wersję demo  :)

:edit:

okazuje sie że na tym ccp wiki jest wersja okrojona więc będę kontynuował ten wątek z pełną wersją  :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2009, 14:03:05 wysłana przez Bruce Ironstaunch »

Soulscream

• Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:02:42 »
Nie jest to samo, widze za ta historia to takie tl;dr. Brakuje nowoczesnej historii i sa tylko wspomnienia. Konkretniej od rozpoczecia Great EVE War I.

Doom

• Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:07:49 »
tutaj jest ta historia ktora bruce wklejal plus inne informacje o goonswarmie, fajnie jest to wszystko poskladane, nie czytalem calego bo ciezko bez dobrego angielskiego
Czyli odpadam
Może jednak Bruc generuj tu posty wolniej za to po polsku?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:11:22 »
Po polsku by mi zeszlo do wieczora, chyba że bym robił w tempie jednej czesci dziennie wtedy mi zejdzie do sierpnia  ::)

Xarthias

• Użyszkodnik
  • Spamin' the World
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:11:50 »
Kurcze, tak czytam i czytam i muszę przyznać, że to niezły kawał propagandy sukcesu :)
Z tego co pamiętam, to troszkę inaczej to wyglądało w Syndicate wtedy, chociaż przyznam, że Remedial to był mistrz propagandy i potrafił przekuć przegraną w zwycięstwo (oczywiście w opowieściach ;) ), stąd prawdopodobnie szeregowym pszczółkom mogło się to tak wydawać :)
Enyłej, dobrze wiedzieć, jak to wyglądało od drugiej strony :)

PS. Bruce, spieszy Ci się gdzieś? ;)
Przedwieczny.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:16:41 »
dobra, od następnej części będę tłumaczył na polski ale nie spodziewajcie się wiecej jak 0-3 chapterów na dzień

Doom

• Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:32:37 »
A po co więcej
Kto jest ciekaw ten i tak przeczyta
jakbyś postawił jeden wielki wall of tekst to mniejsza szansa na to że ktoś bedzie chciał sie przez to przedrzeć ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

• Użyszkodnik
  • Spamin' the World
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:35:58 »
A po co więcej
Kto jest ciekaw ten i tak przeczyta
jakbyś postawił jeden wielki wall of tekst to mniejsza szansa na to że ktoś bedzie chciał sie przez to przedrzeć ;)
Dokładnie.
Przedwieczny.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:49:19 »
Goonfleet dorasta, zdrada SUPRM

18 marca 2006 Remedial ogłosił że Goonfleet kupuje wszystkie prawa do Syndicate i staje się defacto właścicielem regionu. To oznaczało znaczny wzrost naszego statusu i umożliwiło nam nam wynajmowanie konstelacji lokatorom, z których większość wprowadziła się gdy umowa została skompletowana 15 kwietnia 2006.

Na początku wiosny 2006 ATUK (największa korporacja w The Five) ogłosiła samorozwiązanie, opuszczając .5. i reformując się w sojuszu Band of Brothers. To zapoczątkowało dużą falę politycznych deklaracji. G/Iron, duży sojusz na północy ucierpiał duże straty od BoBa i ogłosił kapitulację. G Alliance odtworzył się z paroma nowymi korpami jako północny sojusz stworzony by zwalczać BoB w razie znacznej inwazji terytorialnej. Ten nowy sojusz nazwał się D2. Na początku kwietnia BoB nadal rósł powodując wiele niepewności na temat pustki jaka pojawiła się po rozpadzie The Five.

Na froncie lokalnym, Supremacy będący w najlepszym wypadku niepewnym sojusznikiem, przeczuwając nadchodzące wydarzenia i poprosił goonfleet o wystąpienie z Black Omega Security i nieformalnego sojuszu OSS. Nasze dowództwo poinformowało KIATolona o tym planie, SUPRM ustawił Goonfleet i OSS na neutral i rozpoczęły się działania zaczepne. Dezercja SUPRM doprowadziła ich do przyłączenia się do naszych poprzednich wrogów. Podstawowym celem goonfleet stało się zniszczenie "Axis of Faggotry" (Black Reign Syndicate, NBSI, Supremacy, Galactic Aurora, GALKO - przyp, tlumacza). Remedial ogłosił swój plan "wyrzucenia śmieci z Syndicate i wykopania ich na *blip* śmietnik"

Tomash Kovahlsky

• Użyszkodnik
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:59:59 »
Goonfleet dorasta, zdrada SUPRM

18 marca 2006 Remedial ogłosił że Goonfleet kupuje wszystkie prawa do Syndicate i staje się defacto właścicielem regionu(...)

Pamietam to... wtedy wlasnie GF wypowiedzial wojne PTFowi, bo nie chcielismy sie wyniesc z Y9 :)

P_UNKNOW

• Gość
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 10, 2009, 15:07:03 »
No tłumacz to Bruce , nie idź na łatwiznę , czyli na CTRL+C.
To i tak będzie łatwiejsze niż pisanie od podstaw.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 10, 2009, 15:15:42 »
nastepny update jak będę sie czuł na siłach  ??? moze dzis wieczorem moze jutro moze dopiero po sesji   ;)

Voulture

• Gość
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 10, 2009, 15:49:59 »
Jakby co zawsze mozesz sobie wydzielic wszystkie komenatrze ludzi do osobnego tematu w KSOD a tu zostawic tylko swoje posty. Bedzie lepiej wygladalo.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 10, 2009, 16:57:11 »
Po to mam spis treści w pierwszym poscie żeby kto chce mógł ominąć dyskusję, mi pasuje obecny format bo nie lubię postować sobie a muzom.

Totalizator

• Gość
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 10, 2009, 22:22:06 »
Obrona Teda

6 kwietnia 2006 Axis of Faggotry ustawił dużego posa w M2, ważnym skrzyżowaniu w Syndicate, jednakowoż po rozpadzie Galactic Aurora spowodowanego wewnętrzną dramabombą został on zdjęty.

22 kwietnia 2006 znaczne siły AoF poleciały do S-U i ustawiły dużego posa. Przyprowadzili wówczas około 100 ludzi i wkrótce utworzony został duży gatecamp na bramce 6-U w celu przytrzymania ich na terenie goonfleet i zablokowania ich linii dostaw. Kamp był pilnowany na zmiany i utrzymywany 24 godziny na dobę. Znudzeni gatecamperzy zapoczątkowali GFSFM, oficjalną radiostację internetową Goonfleet. Sama brama została nazwana "Ted". Wiele statków AoF próbujących przedrzeć się zostało zniszczonych i tylko nielicznym się to udało. Gatecamp trwał jeden pełny tydzień, do 29 kwietnia kiedy POS został wreszcie zniszczony po wprowadzeniu go w reinforce po raz drugi 12 godzin przed jego destrukcją. Te bitwy ujrzały zniszczenie dużej liczby statków AoF włączając carrier i trzy dready. Setki goonsowych fregat brały udział w samobójczych blobach mających na celu oczyszczenie pola z baniek obrońców dla sprzymierzonych dreadów. Dready owe były dostarczone przez E.R.A. i 3FA bez których pomocy oblężenie byłoby niemożliwe. U szczytu walk liczba pilotów w sojusniczej flocie wynosiła ponad 350.

Jako odpowiedź, następnej niedzieli zainstalowano Goonfleetowy POS w UTKS-5 w celu pomocy gangom robiącym plex. Ta operacja jest godna odnotowania z dwóch powodów - raz że udało się nam zniszczyć ponad 20 wrogich bsów ze stratą zaledwie jednego własnego, po drugie, tego wieczora ogłoszono nieopodatkowany mining op w Y9G i po 12 godzinach system został kompletnie oczyszczony, dając nam ponad 2 biliony isk w minerałach.

Po tej upokarzającej klęsce, Supremacy spakowała manatki i wyniosła się z Syndicate w nieznanym kierunku.

W owym czasie największym wrogiem był prawdopodobnie nasz własny sukces - wiele małych korporacji wypowiadało nam wardeki w nadziei że przyniesie im to sławę, wszyscy zwrócą na nich uwagę i tak dalej.

YANNICK

• Gość
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 11, 2009, 12:45:51 »
Całkiem ciekawie się to czyta.