Autor Wątek: Mothership, pomysł na zmiany.  (Przeczytany 15560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 08, 2009, 16:42:19 »
- bs drone
- carrier drone
- titan drone

 ?  :uglystupid2:
A jaki potwór miałby to przenosić?
Fighter to jeśli dobrze pamiętam 5km3 czyli mniej więcej tyle co spakowana deska albo cruzer, bomber powinien być znacznie większy. Tak ze dwa razy? Wtedy MS mieścił by ich porównywalna ilość co carier fighterów, ale takie większe potwory? CCP ma pójść za Weberem i zrobić kolejne lotnisko na kadłubie Tytana?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Totalizator

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 08, 2009, 16:46:37 »
ja to widzę tak, albo po linii prostej fightery t2 co byłboby niegłupie bo dałoby niezłe zajęcie inventorom albo niech mi dadzą możliwość przewozu statków razem z pilotami, mógłbym zapakować ze sobą całą eskadrę fregat i cruiserów co byłoby fajne.

Ellaine

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 08, 2009, 16:46:55 »
Myślę że T2 fightery, bombery i podobne cuda powinny być dostępne ogólnie, dla matek i carrierów. Na carrierach możnaby ograniczyć je przez brandwith, żeby carrier nie wyciągał za dużego DPSa i nie stawał się przez to dużo lepszy na misje. Matka mogłaby tych T2 fighterów albo bomberów wystawić pełen komplet.

ALE

Matka nigdy nie miała być lepszym carrierem. Miała być matką floty, statkiem który opiekuje się flotą, który wypluwa z siebie flotę BSów razem z pilotami i stanowi centrum logistyczny albo coś w tym guście.
Mógłby mieć banię ochronną która ma 50k HP, ze 10km promień, trwa 10 minut i  kosztuje 80% capa. Anty DD i polowe zabezpieczenie przy ewentualnym rozstawianiu ludzi z jaj z JC (co było pierwotnym głównym pomysłem na ten statek).

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 08, 2009, 17:28:26 »
Zabrać bonusy flotowe tytkom, dać je matkom.

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 08, 2009, 17:31:11 »
Zabrać bonusy flotowe tytkom, dać je matkom.

Imo, bardzo dobry pomysł.
na urlopie od EVE

Ellaine

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 08, 2009, 17:34:41 »
Wo, to jest dobra koncepcja - defensywne bonusy dla matek.

Tytki mogłyby w zamian dostać nieduży bonus ofensywny (3% damage per level) (do hybryd i dron dla gallente, laserow, dron dla amarr, rakiet i projectile dla matar, hybryd i rakiet dla caldari). Nieduży, bo gdyby był duży to za pół roku w poradniku farmienia pojawiłoby się "żeby porządnie racić należy mieć tytana zaparkowanego w posie w systemie".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 08, 2009, 17:37:55 »
Biorąc pod uwagę ile tych grubasów się namnożyło ostatnio za rok to może być rzeczywistość jeden system jeden tytek :2funny:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

LoveKebab

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 08, 2009, 18:18:59 »
Flota 300 BS/HAC to z 30b więc i tak bardziej się opłaca stracić MSa niż wszystkie statki od  1-2 DD.
wyplata za strate MS'a to 8bil fyi a bsy sa w pelni insure'owane ...

Ale zdaje się ze jakąś straszna ilość capa potrzebuje na odpalenie (podobnie jak ze skokiem?)
to zle ci sie wydaje, 25k to ledwo co 1/5 1/6 capa jaki ma tytan ( po skoku moglbys odpalic 2 DD bez problemu)

A dlaczego nie? Coś, co będzie bardziej skuteczne przeciw kapslom - na zasadzie dreadów w siegu. I niech takich bomberów mogą używać jedynie w triage.
aha czyli w tym momencie chcesz z MS'a zrobic super dreada ? Triage = 6x wiekszy tank
dread = 4k dps, ms z FIGHTERAMI teraz = 3250 dps (jak sie uprzesz na DCU) wiec jest to conajmniej wystarczajaco zeby uporac sie z capsami...
MSy sa dobre tak jak jest, zmieniac je chca tylko ludzie ktorzy widza je na obrazkach albo chowajace sie w posach ludzi co boja sie stracic statek ...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2009, 18:26:29 wysłana przez LoveKebab »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 08, 2009, 18:20:59 »
Za to jeden MS ma raptem ułamek siły rażenia takiej brygady która uratuje poświęcając siebie...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

LoveKebab

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 08, 2009, 18:30:44 »
na samym poczatku Nyx byl za dobry (do momentu az ccp nie zdjelo o polowe jego bonusu do fighterow - 10% -> 5%) bo DPS byl ZA DUZY w porownaniu z dreadami - mozna bylo lekko wyciagnac 4500dps co dorownywalo dreadom, do tego mogles repowac swoich, poruszac sie , tacklowac i tank 4000+ dps, BSy topily sie w 5-10 sekund

pamietam jak establishment uzywal 1szego nyxa ze skakali sobie do systemu, Rawthorm wlaczal CVB, skakalo do niego 10 osob, brali wszyscy recon shipy i czekali na jakis gang zeby go zabic - z dps'em z MS'a wszystko szlo dosc szybko

Totalizator

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 08, 2009, 18:45:54 »
MSy sa dobre tak jak jest, zmieniac je chca tylko ludzie ktorzy widza je na obrazkach albo chowajace sie w posach ludzi co boja sie stracic statek ...

20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 08, 2009, 19:21:55 »
Cytuj
na samym poczatku Nyx byl za dobry (do momentu az ccp nie zdjelo o polowe jego bonusu do fighterow - 10% -> 5%) bo DPS byl ZA DUZY w porownaniu z dreadami - mozna bylo lekko wyciagnac 4500dps co dorownywalo dreadom, do tego mogles repowac swoich, poruszac sie , tacklowac i tank 4000+ dps, BSy topily sie w 5-10 sekund

  MS miał zbyt duży dps w porównaniu do JEDNEGO dreda. Ile dredów można kupić za rozsądnie sfitowanego Nyxa? 10? W momencie robienia tego balansu strata 10 dredów była czymś znaczącym. Dzisiaj żeby trafić na stronę z newsami musi ich paść 8 razy tyle, a MSy stoją w miejscu.

  Wydaje mi się, że uprzedzenia niektórych w tym temacie wobec MSów są spowodowane... Trudnościami geograficznymi...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 08, 2009, 19:22:52 »
20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.

O ile chce Cie ktos we flocie :>.

Totalizator

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 08, 2009, 19:51:10 »
O ile chce Cie ktos we flocie :>.

To jest akurat moje najmniejsze zmartwienie, korpowi nic do tego co robie z prywatnym msem.

Ellaine

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 08, 2009, 21:24:31 »
20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.
20krotnie droższe od cruiserów statki mające DPS 2 cruiserów i tank 4, są totalnie bez sensu i nikt by ich nie używał ...

LoveKebab

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 08, 2009, 21:36:01 »
  MS miał zbyt duży dps w porównaniu do JEDNEGO dreda. Ile dredów można kupić za rozsądnie sfitowanego Nyxa? 10? W momencie robienia tego balansu strata 10 dredów była czymś znaczącym. Dzisiaj żeby trafić na stronę z newsami musi ich paść 8 razy tyle, a MSy stoją w miejscu.

  Wydaje mi się, że uprzedzenia niektórych w tym temacie wobec MSów są spowodowane... Trudnościami geograficznymi...
a ile dreadow w siege ztackluje i trafi BS'a ktory sie rusza ? :) niby taki sam dps a jednak ...

zreszta nie rozumiem was - ccp i tak nigdy nie przeczyta tego forum wiec wasze wyimaginowane zmiany nie nastapia ;)

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 08, 2009, 22:06:18 »
Cytuj
a ile dreadow w siege ztackluje i trafi BS'a ktory sie rusza ? :) niby taki sam dps a jednak ...

Wyszłoby trochę za dużo dpsa z tak mocno zbuffowanej matki, ale jednak. Nie ma po prostu z tej sytuacji łatwego wyjścia. Matki nie są cost effective. Obtanić je- to będą rosły wszędzie. Podnieść koszty dredów- tysiące graczy będą się buntować. Zwiększenie ich wartości musi przyjąć postać buffa, a zwiększenie ich dpsu stosunkowo najmniej odcisnęłoby się na życiu i walce w .0.

Totalizator

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 08, 2009, 22:20:08 »
Problemem nie jest tu raczej stosunek sily do ceny a funkcjonalnosci do ceny, taki tytan rozwali na ogol wiecej niz sam kosztowal zanim spadnie albo przewiezie iles tam frachtow i sie zwroci koszt, msem moge sobie co najwyzej pleksa stankowac.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 09, 2009, 07:09:32 »
zreszta nie rozumiem was - ccp i tak nigdy nie przeczyta tego forum wiec wasze wyimaginowane zmiany nie nastapia ;)
Ale to znaczy, że nie można podyskutować? I potem np. przedstawić to na eveo?
Poza tym, nadal jeden z devów w miarę regularnie tu zagląda (choć ostatnio coś się nie odzywa łobuz jeden), podobnie jeden czy dwóch gmów :P
Przedwieczny.

Sammani

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 09, 2009, 11:01:43 »
a znaja polski?:P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 09, 2009, 11:14:09 »
GMowie tak :)
Dev - jako tako :P
Czego nie zrozumie, to mu google translate pomaga :P
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 09, 2009, 11:23:04 »
Nie ma znaczenia, piszemy dla przyjemności :) Na forum freatures and ideas developerzy czytają regularnie acz pobieżnie. Pomysły z stamtąd są implementowane średnio 2-3 lata później i w zupełnie innej postaci :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:48:55 »
A moim zdaniem należałoby zmienić podejście do carrierów w ogóle, a nie tylko do matek.
IMHO dać carrierom możliwość przechodzenia przez bramy i zdjąć bonus do ilości dronek (zostawić DCU), a w to miejsce matkom dać możliwość dokowania do stacji. W końcu to przerośnięty carrier.
Pomysł z bonusami defensywnymi też jest dobry.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Totalizator

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 10, 2009, 13:54:26 »
Niedokowanie mothershipów jest o tyle głupie że taki Hel ma mniej więcej ten sam rozmiar i kształt co Phoenix który dokuje sobie jak i kiedy chce.

myst1q

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:38:37 »
bechta jest ze do msa wsadzic kilka bsow...
juz nawet postawic bsa kolo carriera i troche 'nie teges' jest z rozmiarem tekstury carrier.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 10, 2009, 14:43:11 »
A co mają twoje wrażenia wizualne do tego jak zmienić Matki żeby
a) miały uzywalność adekwatną do ceny
lub
b) miały cenę adekwatną do używalności?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

myst1q

  • Gość
Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 10, 2009, 17:09:08 »
A co mają twoje wrażenia wizualne do tego jak zmienić Matki żeby
a) miały uzywalność adekwatną do ceny
lub
b) miały cenę adekwatną do używalności?

a ja powiem tak:
-dodac wszystkim carrierom i mothershipom bonus do normanlnych dronek i zwiekszych dmg fighterow. dodac "heavy fighters"- takie anty capsy.
-zwiekszy HP tychze staatkow tak o ... x4-5. (+tytkow)
-uniemozliwisc wsadzenie mwd/ab na carriera/mothera/dreda/tytka. ogolnie niemozliwosc wsadzenia na capital size. -zboostowac gallente
-polepszych cap recharge, zwiekszych zasieg remotek, polepszych self-tank (a moze tak t2 cap moduly, cooo?).
-mozliwosc dokowania mothershipami i tytkami... moze dodac sov 5 (np. wymagajacy 3x sov4 w regionie)po zwalajacy w nazywszym upgradzie wsadzenie czegos typu "super-capital ship docking station/hangar".  //myslecie ccp, ze ludzie przestana oplacac swoje postacie 80mil sp bo beda mogli je wydostac ze swoich zabawek za 20mil jest wedlug mnie 'conajmniej' glupie. -zboostowac gallente
-mozna by msom dodac bonusy takie jak maja tytki i bonusy do linkow (i mowie tutaj o ich wydajnosci bez podzialu na klasy). WTEDY trzeba by zmienic, ze owe moduly niemoga byc aktywowane w ff gdyz ms nadal by sobie grzecznie siedzial w posie i nieruszal zadka. -zboostowac gallente
-powinni zwiekszyc zarowno align jak i warp speed.
align po to, by nie tak latwo mozna bylo uciec a warp speed po to, ze jak juz ms jest zalignowany, to szybciej mogl wpasc i narobic balaganu.
-zwiekszyc cene tytkow


wiem, ze to temat o msach ale licze, ze podswiadomie przeczytacie tez inne idee i zaczeniecie je pietnowac