doskonale wiem gdzie latają i nijak nie rozumiem o co ci chodzi (w tym ze to niby zmienia coś) . Gang o szerokim i uniwersalnym zasięgu ognia wszędzie będzie wygrywał walki. To nie są rady typu "only 0.0"
Zmienia i to duzo - polataj po low-secu to moze zrozumiesz. Opis sytuacji
a) Dwa porownywalne gangi, no niech bedzie ty masz wiecej.
b) Warpujesz swoje sily na kampe na gacie/stacji.
c) Twoi taklerzy na cele, dps na 50-70km
Efekt ( zakladam ze druga strona nie jest banda kretynow i nie beda probowali cie approchowac;) ):
a) twoi taklerzy gina ( najbardziej prawdopodobna sytuacja )
or
b) 95% celow ucieka, z pozostalych wiekszosc zdola przeskoczyc na druga strone( zadockowac whatever )
Przyczyny:
a) Sentries - kosza taklerow
b) Z powodu sentries speed tanking tacklers nie dzialaja w low-secu ( nie mowie ze wogole, mozna fajnie uzywac ceptorow do kampienia )
c) W low-secu nie dzialaja banki - efekt pojedynczy takler moze utrzymac w miejscu 1-2 targety
d) Brak mozliwosci tankowania speedem plus brak baniek - oznacza ze przeciwnicy moga cie( taklera ) latwo dorwac ( nie masz wsparcia od swojego gangu bo jest za daleko - chyba ze masz logistyki i jestes w czyms cieszym: hic, arazu )
Podsumowanie :
a)Mozliwosc strzelania na 50-70km - tak bardzo przydatna do koszenia ew itp
b)W low-secu warpujesz na 0( czytaj dps tez takluje ) - chyba ze blobujesz ale to inna bajka
c)Uberkillerzy z 0.0 polatajta w low-secu zanim zaczniecie pouczac innych