Handel lodem to dobry przykład tego jak biznes przystosować potrzeb i stylu gry.
Lód to idealny biznes dla kogoś kto lubi całymi dniami lecieć na autopilocie po highsecu
Kiedyś robiłem na tym dobrą kasę, każdego dnia 4-8 godzin lotu AFK + około 4 minut aktywnej gry
Potem rynek izotopów poleciał na łeb na szyję i straciłem kilka miliardów na różnicach cen, niemniej ogólnie byłem do przodu.
Jeśli lubisz dużo latać frachtem AFK - handluj czymś kobylastym, jak właśnie lodowce.
Jeśli lubisz odrobinę adrenaliny przy transporcie i zwiedzanie świata - handluj czymś małym w low i 0.0, w covopsie lub blockade runnerze.
Jeśli chciałbyś zainwestować w biznes kilka milionów skillpointów postaci ale mniej kombinować i klikać - idź w inwencję i produkcję.
Jeśli wolisz więcej kombinować i klikać a skillpointy zostawić na pvp - skoncentruj się raczej na handlu i ewentualnie prostej produkcji T1.
Jeśli prowadzisz osiadły tryb życia misjonarza albo pvpera w 1-3 regionach, handluj tam - będziesz mógł łatwo poprawiać ordery.
Jeśli bawi cię prowadzenie rozpisek w wielkich tabelkach - handluj dużą ilością przedmiotów.
Jeśli nie przeszkadz Ci przebijanie się cenowo o 0.01 ISK 3 razy na godzinę, handluj w dużych hubach, szczególnie Jita.
Jeśli wolisz zostawić coś żeby się toczyło i sprawdzać okresowo - handluj w mniej aktywnych miejscach.