Skille u ammarów ( na szybki start ) :
1. Rozbudowac cap i power gird :
* energy managment, +5% cap za poziom, min lv 4.
* enery system operator, 5% cap recharge za poziom, min lv 4
* Enginering, 5% PG za lvl, min lv 4 ( 5 assaluty )
* energy emission systems ( PvP )
2. Rozbudować def :
* mechanics min lv 4 ( 5 assaluty )
* hull upgardes min lv 4 ( 5 do tech 2 resów )
* repair system min lv 4 ( 5 do tech 2 repek )
* Armor compensations skills ( 4 skille emp, heat, kinetic i explo min lv 3-4, najemniej wazny emp, najbardziej w pvp kinetic i heat, potem explo )
3. Electornics
* electronics ( lv 4 )
* targeting ( lv 4)
* electronics warfare 4 ( PvP )
* long range targeting 4
* signature analysis 4 ( PvP )
* propulsion jaming 4 ( PvP )
* weapon disruption 4 ( PvP )
4. Navigation
* afterburner 4
* navigation 4
* warp drive operation 4
* high speed maneuvering 4 ( PvP )
* evasive maneuvering 4 ( 5 do interceptorów )
* acceleration control 4
* Fuel Conservation 4
5. Gunnery ( jesli chcesz iść mocno w gunnery )
* gunnery lv 5
* controled brust 4
* weapon upgardes 4
* motion prediction 4
* shrap shoter 4
* trajectory analysis 3-4
* small energy weapon > 4 lub 5 lv
* jesli small energy zrobione na 5 to skille small beam spec. i small pulse spec na 4
* jesli small tylko na 4 to ciagniesz do 4 medium energy turet ( potem lv 5 small, spec w small lv 4 o spec medium 4 w beam i pulse )
* surgical strike
* rapid firing ( ten skill ci najmniej potrzebny na starcie, powoduje wieksze zuyzcie cap przez dzialka i daje wiekszy dps, ale nie az tak duzy jak kolejny lvl danego typ dzialka )
*** Large energy turrets
6. Missiles
* standard missiles 3
* missile launcher operation 2
* heavy missiles 3
* reszta wzmocnienia tej grupy ...
Tu jesli chcesz latac mallerem tech 2 musisz troche wsadzic SP, ale to z czasem.
7. Drony ( to do arbitratora bardzo potrzebne skille )
* Drones 5
* combat drones operation 4
* drone navigation 4
* scout drone operation 4
* drone interfacing 4
* drone shrapshooting 4
* Electronic Warfare Drone Interfacing ( PvP )
Z czasem zaplanuj sobie medium i small drone spec( tech 2 ).
8. Speceship command
* amarr figate 4 ( 5 assaulty )
* spaceship command 5
* amarr cruiser 4 ( 5 recony i hac-e )
* battlecruiser 4
*** amarr battleship 4
I tu już jak zasmakujesz np w PvP malymi statkami to polecam pociagnac frigate na 5 i interceptor/assalut ships, lub amarr cruiser na 5 i HAC/recon, lub ...
Jesli chodzi o statki to :
- PvP
* Fregaty Punisher i Crucifer - tackler/skrimsher
* Cruisery Maller, Omen - DPS; Arbitrator - support
* Battlecruisery Harbinger - DPS, anty support dps
- PvE
* Punisher - dps, misje lv 1, low sec raty
* Maller, Omen, Arbitrator misje lv 2, low sec raty
* Harbinger - misje lv 3, low sec raty, 0.0 raty.
Do zarabiania polecam tez zrobic sobie skille na salvaging, oraz do PvP skille do rigów koniecznie, zwłaszcza enginering i armor rigging.
Learningi to porponuje sobie przeplatać, na początek learning na 5 wbić, potem ciągnąc tam gdzie są braki i musisz duzo skillować jednak jesli planujesz pierw wyskilowac komplet learningow to rob memory i int skille, a potem reszte, jesli chcesz robic przeplotke to ciagnij na 3-4 kazdy learning i potem na 3-4 advaced. Oczywiscie implanty +3 lub wiecej jak ci kasa pozwoli. Jesli chcesz siedziec w empire dlugo to koniecznie skille do standow i kasy za misje, oraz marketowe, jesli chcesz sie z empire wyrwac to je olej.
Staraj sie kupować sprzet named, często tańszy niz tech I, a lepszy, i celować np w tech II resy na armor i armor repke t 2. Spec w dronach mozesz sobie na razie odpuscic grajac ammarami, drone durbility tez, az do reconow ...