Dobry.
Podepnę się pod topic ;-)
Zaczynam grę w EVE, robie sobie pierwsze misje, przeczytalem pare poradnikow, co wazniejsze topici na tym forum i stoję przed wyborem ścieżki rozwoju mojej postaci. Na poczatek warto określić cele, bo to od nich trzeba wyjść. Kolejność nieprzypadkowa:
1) Doprowadzić postać do stanu, w którym będzie mogła sobie opłacić grę nie nadszarpujac mojego portfela,
2) Ukierunkować postać raczej na PvP, ewentualnie coś na boku rozwijając (pewnie w nawiazaniu do obranej sciezki zbierania ISK z pkt 1.),
3) Nie pozwolić, by gra się znudziła ;-)
Gram Gallente, cytując NeX'a powinienem chyba zremapować atrybuty następująco:
"
Atrybuty startowe dla postaci industrialnej (górnictwo, produkcja, drony do walki obronnej z npc i tank) na dość długo zanim ewentualnie zdecyduje się skilować do PVP i dużej ilości statków, oraz broni, ale także dla każdego kto ma cierpliwość najpierw wyuczyć same learningi na lev 5 i adv na 4 + drony, a dopiero potem zresetować na atrybuty postaci bojowej (lub naukowej opartej na INTELLIGENCE). Ostatecznie mamy na każdej nowej postaci dwa resety.
Intelligence 9
Perception 5
Charisma 5
Willpower 5
memory 15
(...)
O ile bojowe atrybuty jw dla ras Amarr, Caldari, Minmatar są idealne, to Gallente mają swoją specyfikę - opierają się bardzo mocno na walce dronami, które są dla nich podstawowym wyposażeniem. Niestety akurat te skile są oparte na atrybucie primary - MEMORY. Dlatego warto by było dla Gallente wybrać atrybuty jak dla postaci industrialnej. Wyskilować learningi, tank (minimum na armor) oraz drony; inwestując tylko niezbędne minimum w statki i broń. Po kilku miesiącach zresetować atrybuty na takie jak pozostałe walczące postacie i skupić na skilowaniu statków T1 i broni. Akurat na rok z okładem."
I teraz rodzi się pytanie... jaką drogą najlepiej będzie doprowadzić do osiagnięcia celu nr 1. I pewnie padną odpowiedzi, że kazda droga jest dobra i mam robić to, co mi się podoba
. Tym niemniej pojawiają się na forum posty, że na przykład mining nie jest już tak opłacalny, jak kiedyś, etc. W co zatem warto zainwestować dziś? Jest to dla mnie szczególnie istotne, nie chciałbym zupełnie minąć się z właściwą sciezką rozwoju postaci, bo niestety zbyt duzo czasu na grę nie mam (praca, studia). Co moglibyście zatem polecić, na jakich skillach się skupić na początek? Nie mam jakiś szczególnych przeciwwskazań z góry... najciekawiej wygląda mi produkcja, ale może być to złudne wrażenie i niekoniecznie opłacalny fach, handel wydaje się być ciekawy i dynamiczny, choć wiąże się z dużym ryzykiem jak sądzę, misje jak misje... mining wydaje mi się najnudniejszy, ale może najefektywniejszy, stąd też go nie odrzucam na dzień dobry. A może jakieś niszowe ścieżki kariery ;-) O bojowych sobie gdzieś doczytam na forum tym bądź innym (choć tu też sugestiami nie pogardze), tym niemniej dla ustabilizowania sytuacji materialnej postaci moge je odłozyć na później (ewentualnie rozwijać powoli równolegle).
Z góry dzięki, pozdrawiam.