Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 189790 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #630 dnia: Marzec 12, 2012, 09:06:38 »
Cytuj
Respawn następuje w czasie oficjalnego DT o godzinie 12 i nieoficjalnego DT (bo się serwer nie wyłącza) 12 godzin później, czyli w okolicy północy. Choć ostatnio dotarły do mnie głosy (nie wiem czy potwierdzone doświadczeniem), że niektóre sity respawnują się niezależnie od jakiegokolwiek DT.
A względem anomalek (nie myl z sygnaturami, bo to dwie strony medalu eksploracja) to powyższe zasady respawnu dotyczą przestrzeni hi, low i npc null. Inne zasady rządzą respawnem anomalii w systemach sov null.
W hi jest coś takiego jak respawn anomalek, tyle że działa... dziwnie. Po X czasu anomalka się respawnuje, tyle ze regularnie w innym systemie (i konstelacja nie jest tu granicą, nie wiem co nią jeste)
Nie tak dawno9 temu trochę latałem buzzardem po okolicy mojego HQ. W efekcie przeskanowałem okolicznye systemy kilka razy w roznych porach i pomijajac wh znajdowałem saity których wcześniej nie było. Innym razem testowalem jakiegoś dronkowca jako eksploratora i znalezione sygnatury robiłem z marszu. W trasie powrotnej przez 5 systemów 3 razy znalazłem tą samą sygnaturę... (szkoda że frakcyjny ship pojawił się tylko na jednej)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #631 dnia: Marzec 12, 2012, 09:10:34 »
Co by wskazywało, że wszystkie przyjęte zasady respawnu szlag trafił.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #632 dnia: Marzec 12, 2012, 09:43:55 »
Hejka ludki kolejne pytanko.

Jak sprawdzic Zasieg poszczegolnych wyrzutni rakiet/bomb/torped itp. ??
 jak patrze na Atributet czy to rakiet czy wyrzutni NIGDZIE nie widzie pole "Range".
Moglby ktos to wytlumaczyc.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #633 dnia: Marzec 12, 2012, 09:47:50 »
Bo zasięg jest pochodną prędkości i czasu lotu, a te masz podane w parametrach.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #634 dnia: Marzec 12, 2012, 09:48:48 »
Kiedy masz pocisk na wyrzutni ppm na wyrzutnię i show charge info (z poziomu okna fitingu np)
Masz tam czas lotu i prędkość mnożysz jedno przez drugi odejmujesz 10% (rakieta po wyskoku z wyrzutni musi się rozpędzić)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #635 dnia: Marzec 12, 2012, 09:51:41 »
Włącz taktikala, lewa skrajna ikona pomiędzy "statkiem" a "cargo", i najedz myszurem na wyrzutnie/działka.

JM

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #636 dnia: Marzec 12, 2012, 10:01:52 »
Sciagnij i skonfiguruj EFT (EvE Fitting Tool). Znacznie ulatawia zycie. :)

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #637 dnia: Marzec 12, 2012, 10:31:40 »
Kolejne pytanko w temacie.

Jak to jest w ze smartami.  Czy jest tak ze "upuszcza" sie je i ..... wieeeje jak najdalej (czy moze zle mysle).
Druga sprawa to czy tylko jedna sztuka smartka na jeden slot przypada ??


KOlejne pytanko o Auto Targeting missile - czym sie roznia od rakiet "Nie" auto target?? (chodzi mi o aspekt "target" inne z atribut wyczytam)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #638 dnia: Marzec 12, 2012, 10:35:20 »
Cytuj
Jak to jest w ze smartami.  Czy jest tak ze "upuszcza" sie je i ..... wieeeje jak najdalej (czy moze zle mysle).
Druga sprawa to czy tylko jedna sztuka smartka na jeden slot przypada ??
Smarta to nie jest broń amunicyjna. To jest coś co generuje impuls określonego typu i zasięgu którego centrum to twój ship jest. Słoży do samoobrony przed dronami głównie. Czasem w okresloych formacjach do obrony przed rakietami. Na wiekszych statkach (capsy) gdzie ich zasięg jest nieco potegowany przez wielkość statku mozna próbować się tym bronić przed nisko latającymi taclerami
Cytuj
KOlejne pytanko o Auto Targeting missile - czym sie roznia od rakiet "Nie" auto target?? (chodzi mi o aspekt "target" inne z atribut wyczytam)
Od normalnych pociskow różnią się tym że są bezużyteczne. Teoria jest nieco szersza ale jak na razie z ich zrypaną mechaniką sprowadza się to do tego

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #639 dnia: Marzec 12, 2012, 10:36:27 »
Kolejne pytanko w temacie.

Jak to jest w ze smartami.  Czy jest tak ze "upuszcza" sie je i ..... wieeeje jak najdalej (czy moze zle mysle).
Druga sprawa to czy tylko jedna sztuka smartka na jeden slot przypada ??


KOlejne pytanko o Auto Targeting missile - czym sie roznia od rakiet "Nie" auto target?? (chodzi mi o aspekt "target" inne z atribut wyczytam)

Smartek nie upuszczasz. Smartki odpalasz i tworzysz dookola siebie "strefe zniszczenia". Wszystko, co jest w zasiegu smartbomb bedzie otrzymywac damage co cykl smartbomby. Upuszczasz to zwykle bomby z bomb launchera - leca na ok. 30 km w strone, w ktora zalignowany jest statek i wybuchaja. Wtedy faktycznie warto nie byc w poblizu. :) Zwyklego bomb launchera mozesz uzywac tylko w nullsecu. Smartbomb teoretycznie wszedzie, ale w hisecu mozesz niechcacy "zahaczyc" o cos, czego nie wolno Ci bylo zaagrowac i w szybkim tempie witasz sie z ekipa CONCORDU.

Tak, w jeden slot wkladasz jedna smartbombe.

Auto-targeting missle? Rozumiem, ze chodzi o FoF? To pociski, ktore strzelaja i leca do celu nawet jesli z jakiegos powodu straciles na nim locka (np. zostales z jammowany za pomoca ECM). Ale moze ktos cos wiecej powie, ja tego nie uzywam to sie nie znam.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #640 dnia: Marzec 12, 2012, 10:40:56 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1E9uVtP7IQ4#t=72s[/youtube] <<< tu masz dużo smat bomb w akcji
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2012, 10:49:50 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #641 dnia: Marzec 12, 2012, 20:32:39 »
Kolejne pytanko:

Czy misje z division- Security (czyli bojowe) sa mniej lub bardziej platne (isk i LP) od misji z innch dywizji (minnigowe i courierowe)??

Czy robiac misje dla jednej dywizji mamy jakies +/- w innej - czy nie ma to znaczenia ??

Misje z Resarch division - czytalem iz pomagaja w badaniach. Czy komus kto nie zajmuje sie badaniami jest to wogule przydatne/korzystne ??


Czy z biegiem czasu kiedy Nie odwiedzamy danych agentow z danej dywizji, pogorsza sie Standing wobec nich czy jest na  "pauzie" ??

Szczutek

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #642 dnia: Marzec 13, 2012, 02:52:18 »
1. Agenci placa za nie wiecej ISKami i LPkami w porownaniu z innymi dywizjami.
2. Nie ma znaczenia.
3. Agenci R&D niezaleznie od tego, czy zajmujesz sie badaniami czy nie, nie sa ci potrzebni.... ale.... jezeli zrobisz sobie takiego agenta (6ciu przy max skillach) i zaczniesz z nim/nimi wspolpracowac, to dziennie dostaniesz od niego/nich jakas tam liczbe research pointow. Te RPki mozesz wymienic na data core'y. Data Core'y maja jakas tam swoja wartosc w ISKach, zalezna od rodzaju badan/dziedziny agenta. Po jakims czasie (np rok) moze sie okazac... ze uzbieralo ci sie tych DCrow tyle, ze po sprzedaniu bedziesz mial na 1-2PLEXy. Jezeli zas zajmujesz sie badaniami i "zrobisz sobie" agentow z dziedzin, ktorymi sie zajmujesz to nie bedziesz musial tych DCrow kupowac od innych.
4. Jest na pauzie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2012, 12:07:06 wysłana przez Szczutek »

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #643 dnia: Marzec 13, 2012, 11:31:12 »
Mam pytanko dotyczace rigow.

1.W opisie danego riga pisze iz stosowanie dwoch tych samych nie zadziala.

a)Czy chodzi tutaj o kategorie rigow (np smaal energy rigs) ??
b)Czy moze chodzi tutaj o dwa te same modele rigow (np. small circut - te dajace szybszy cap recharge)??

2. W niektorych rigach NIE ma tej adnotacj o dwoch tych samych. Czy to znaczy iz "takie" rigi beda sie wzajemnie sumowac ?? (czy moze to jakies przeoczenie ze strony CCP - brak opisu)

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #644 dnia: Marzec 13, 2012, 11:35:25 »
Mam pytanko dotyczace rigow.

1.W opisie danego riga pisze iz stosowanie dwoch tych samych nie zadziala.

a)Czy chodzi tutaj o kategorie rigow (np smaal energy rigs) ??
b)Czy moze chodzi tutaj o dwa te same modele rigow (np. small circut - te dajace szybszy cap recharge)??
Nie pisze, że nie zadziałają tylko użycie kilku takich samych będzie karane. Chodzi o tak zwany stacking penalty powodujący, że każdy kolejny moduł/rig wpływający na tą samą cechę będzie dawał mniejszy bonus. Przykładem są moduły/rigi odpowiadające za zwiększenie obrażeń z broni.

2. W niektorych rigach NIE ma tej adnotacj o dwoch tych samych. Czy to znaczy iz "takie" rigi beda sie wzajemnie sumowac ?? (czy moze to jakies przeoczenie ze strony CCP - brak opisu)
Nie, niektóre rigi nie podlegają stacking penalty (na przykład zwiększające ilość shielda) i ich bonus jest kumulatywny.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #645 dnia: Marzec 13, 2012, 11:39:28 »
Ad 1. Gdzie Ci pisze że zastosowanie dwoch tych samych nie zadziała, jedyne co masz to "karę" za użycie dwóch (EDIT: lub więcej) takich samych -> Stacking Penalty
Ad 2. Tak, będą się sumować.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #646 dnia: Marzec 13, 2012, 11:58:37 »
Nie pisze, że nie zadziałają tylko użycie kilku takich samych będzie karane. Chodzi o tak zwany stacking penalty powodujący, że każdy kolejny moduł/rig wpływający na tą samą cechę będzie dawał mniejszy bonus. Przykładem są moduły/rigi odpowiadające za zwiększenie obrażeń z broni.
Nie, niektóre rigi nie podlegają stacking penalty (na przykład zwiększające ilość shielda) i ich bonus jest kumulatywny.

Rozumiem ze ta zasada dotyczy modulow robiacych to SAMO . np zwiekszajacych recharge capa czy modulow zwiekszajacych dmg danej broni.

Acz czy ta zasada dotyczy tez modulow ODNOSZACYCH sie do teog samego tematu. np. modul zwiekszajacy cap recharge + zwiekszony max cap + mniejsze zuzycie capu przez moduly. (czy tutaj tez wystepuje  ta "kara")

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #647 dnia: Marzec 13, 2012, 12:01:42 »
Nie. Przy stackowaniu się modulów chodzi o te zazębiające się wartości. Np jeden moduł daje res na explo a drugi na wszystki 4 resy - stacking penatlu zaskoczy tylko na właściwości explo slabszego modulu czyli w tym wypadku tego co daje 4 resy.
Zasada jest taka że pierwszy moduł z najsilniejszym bonusem dziala na 100%, kolejne mają kary, ale ten co działa na 100% zawsze jest ten najsilniejszy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #648 dnia: Marzec 13, 2012, 12:06:04 »
Rozumiem ze ta zasada dotyczy modulow robiacych to SAMO . np zwiekszajacych recharge capa czy modulow zwiekszajacych dmg danej broni.

Acz czy ta zasada dotyczy tez modulow ODNOSZACYCH sie do teog samego tematu. np. modul zwiekszajacy cap recharge + zwiekszony max cap + mniejsze zuzycie capu przez moduly. (czy tutaj tez wystepuje  ta "kara")
Nie odnoszących się do tego samego tematu, bo recharge capa, a ilość capa, a z kolei zużycie capa przez jakieś moduły nie są tym samym. Chodzi o wpływ danego riga/modułu na ten sam atrybut, na przykład zadawane obrażenia. Im więcej wsadzisz na statek np. Gyrostabilizerów tym mniejszy bonus będzie dawał każdy kolejny. Na stronie podanej przez Lt Rook masz to dokładnie rozpisane.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #649 dnia: Marzec 18, 2012, 13:19:18 »
Witka

1.Mam pytanko o "Script" w opisie tego wyczytalem tylko iz to sie daje jako to urzadzen typu "launchgroup". Czy to znaczy ze to dziala tylko na roznego rodzaju "wyrzutnie" (rakiety/bomby itd.)  ??

No i jak to sie wogule "uzywa" jesli do wyrzutni/wiezyczek wkladamy amunicje to gdzie miejsce na te "script" ?


2. Jak sie uzywa Cap Boosters i czy sa wymagane jakies skille od tego (nie widzialem tych info w opisie aby mialy jakis "slot" przypisany )

3.  W niektorych broniach w zakladce atribut oprocz "optimal range" jest tez jakas druga wartosc z "range" zwie sie "accuracy falloff" . Moze ktos wytlumaczyc do czego potrzebna ta wartosc accuracy ?? Jak sie ma do wartosci "optimal range" ??

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #650 dnia: Marzec 18, 2012, 13:59:50 »
Ad 1. Skrypty to specjalny rodzaj "amunicji", ładujesz raz, nie zużywa się, np. Scan Resolution Script, w zakładce atrybuty masz "Used with": Sensor Booster i Remote Sensor Booster, tzn. że ładujesz ten skrypt albo do modułów typu Sensor Booster albo do Remote Sensor Booster.
Ad 2. np. Cap Booster 400 jest oznaczony do użycia z "Capacitor Booster" (launcher group), czyli jest to "amunicja", a ładujesz ją do modułów small/medium/heavy capacitor booster.
Ad 3. Działka typu turret (czyli nie rakiety/missile/torpedy) mają optimal range i Accuracy falloff, w idealnych warunkach w optimal range dostarczony jest cały DPS, wraz ze wzrostem odległości działko strzela powyżej tego optymalnego zasięgu i wraz z odległością maleje jego dokładność (Accuracy falloff) na chwilę obecną powinna Ci wystarczyć wiedza z wykresu http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Accuracy_falloff
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #651 dnia: Marzec 18, 2012, 14:03:02 »
Witka

1.Mam pytanko o "Script" w opisie tego wyczytalem tylko iz to sie daje jako to urzadzen typu "launchgroup". Czy to znaczy ze to dziala tylko na roznego rodzaju "wyrzutnie" (rakiety/bomby itd.)  ??

No i jak to sie wogule "uzywa" jesli do wyrzutni/wiezyczek wkladamy amunicje to gdzie miejsce na te "script" ?


2. Jak sie uzywa Cap Boosters i czy sa wymagane jakies skille od tego (nie widzialem tych info w opisie aby mialy jakis "slot" przypisany )

3.  W niektorych broniach w zakladce atribut oprocz "optimal range" jest tez jakas druga wartosc z "range" zwie sie "accuracy falloff" . Moze ktos wytlumaczyc do czego potrzebna ta wartosc accuracy ?? Jak sie ma do wartosci "optimal range" ??


nie widzialem jeszcze tutaj takiego "trutnia" jak ty ...



ad.1
sa moduly, ktore maja miejsce na wstawienie skryptu, podobnie jak amunicji czy baterii do cap boosterow...
wlozenie skryptu precyzuje dzialanie modulu zgodnie z opisem skryptu.
Przyklad:
This module can be loaded with scripts to increase its effectiveness in certain areas. takiego textu szukaj w opisie modulu
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Phased_Muon_Sensor_Disruptor_I

tutaj masz istniejace skrypty:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ammunition_&_Charges:Scripts
po ikonach juz idzie poznac ktore sa do jakiego modulu


ad.2
cap boostery to modul na med slot, ktory doladowuje sie bateryjkami dajacymi zastrzyk energii...
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ship_Equipment:Engineering_Equipment:Capacitor_Boosters

jak sie wczytasz w opis modulu to znajdziesz tam potrzebne do niego skile:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Medium_Electrochemical_Capacitor_Booster_I

doladowujesz modul tymi bateriami:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ammunition_&_Charges:Cap_Booster_Charges


ad.3
chyba najlatwiej to wytlumaczyc tak:
Optimal to zasieg broni bez utraty impetu, falloff to juz schodzenie pocisku z trajektorii lotu, accuracy to cos jakby wplyw tego opadania na dokladnosc trafienia...
przyklad:

jak sie przyjzysz wykresowi z eft to widac tam:

wartosc po lewej dammage per second [ DPS ], na dole masz zasieg...jak widac w pewnym momencie czerwona linia spada w dol...
oznacza to spadek DPSu powyzej pewnego dystansu, konczy nam sie wtedy optimal i zaczyna sie falloff, szanse trafienia maleja i DPS spada...
najwiekszy falloff, najlagodniej opadajacy jest w broni matarskiej...
nic tylko bawic sie w odkrywanie sobie takich "cacykow"
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #652 dnia: Kwiecień 01, 2012, 10:15:11 »
Pytanko. Jak te nowe API zmusić, żeby działało w Eve Skill Watch (widżet win7). Albo czy jest jakiś inny pulpitowy widżet przypominający o zmianie skilla?
Przedwieczny.

Blackartulas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #653 dnia: Kwiecień 01, 2012, 12:27:42 »
Pytanko. Jak te nowe API zmusić, żeby działało w Eve Skill Watch (widżet win7). Albo czy jest jakiś inny pulpitowy widżet przypominający o zmianie skilla?

Może coś takiego ?
EVEMon http://games.softpedia.com/get/Tools/EVEMon.shtml

Pozdro

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #654 dnia: Kwiecień 01, 2012, 13:30:20 »
Xarthias pytal się o aplikację która będzie siedziala sobie gdzieś z boku na pulpicie np tak jak po prawej na tym screnie:

Evemon wywala się albo całym oknem, albo ikonką w tray'u

Edit:
Xart jak rozumiem to: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=16560 (http://skillwatch.net/) już sprawdziłeś? Ponoć działa z nowym API

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #655 dnia: Kwiecień 01, 2012, 13:57:30 »
Nie sprawdzałem tego jeszcze, dzisiaj rano lapka odpaliłem i mi się error pokazał, stąd pytanie.
Wieczorkiem sprawdzę to co podałeś, bo to właśnie miałem tylko w starszej wersji...

W ogóle najfajniejsza to by była integracja z google calendarem :P

Może coś takiego ?
EVEMon http://games.softpedia.com/get/Tools/EVEMon.shtml

Pozdro
To znam :P ale to tak jakby używać działa do polowania na wróble :P
Przedwieczny.

Aldrin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #656 dnia: Kwiecień 01, 2012, 21:43:51 »
Jeśli telefon androidowy - Aura.

damiantaps

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #657 dnia: Kwiecień 02, 2012, 15:23:34 »
Witam. Podejrzewam, że już było takie pytanie, ale nie chcę przekopywać całego forum. A więc tak, słyszałem, że można mieć 3 postacie na jednym koncie, ale czy da się wszystkie trzy naraz skillować?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #658 dnia: Kwiecień 02, 2012, 15:28:03 »
Witam. Podejrzewam, że już było takie pytanie, ale nie chcę przekopywać całego forum. A więc tak, słyszałem, że można mieć 3 postacie na jednym koncie, ale czy da się wszystkie trzy naraz skillować?

Nie da się. Może być 3 postacie na jednym koncie ale w jednym czasie tylko jedna postać może skillować.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #659 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:14:35 »
Witam,
mam pytanko,
czy jeśli mam postać którą grałem trochę parę miesięcy temu i chciałbym nią teraz znów pograć ale zacząć od 'zera' - tzn od początku wszystkie tutoriale i zero przedmiotow poza tymi co na początku muszą być; to da się to jakoś zrobić?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #660 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:33:05 »
Założyć nowe konto, ewentualnie nowego chara na starym koncie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #661 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:33:22 »
Możesz zresetować tutoriale. Możesz usunąć wszystkie przedmioty, jakie posiadasz w assetsach. Iski przelej mi. Skill pointy możesz utracić ciągle się podująć nie ulepszając klona. Voila! Tabula rasa ;-)

Ewentualnie, skasuj starą postać i załóż nową, o tym samym imieniu.

Aldrin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #662 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:35:16 »
Skasować starego chara, założyć takiego samego raz jeszcze?

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #663 dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:35:32 »
Witam,
mam pytanko,
czy jeśli mam postać którą grałem trochę parę miesięcy temu i chciałbym nią teraz znów pograć ale zacząć od 'zera' - tzn od początku wszystkie tutoriale i zero przedmiotow poza tymi co na początku muszą być; to da się to jakoś zrobić?
Tutoriale można zresetować z menu gry pod Esc.
Przedmiotów "zniknąć" nie można bo są już w świecie gry i stanowią jego część.
Można je z(trash)ować ale po co skoro można sprzedać...
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


brodi

  • Gość
TNQ Astrometrics
« Odpowiedź #664 dnia: Kwiecień 30, 2012, 03:15:06 »
Witam
Ciężkie są początki w tej grze, w innych MMO na początku jest więcej podpowiedzi , tutaj masakra, zniknie mi okienko i dalej czarna dziura - bo nie wiem  co zrobić, gdzie lecieć itp. Jakiś aktualny tutorial dla normalnych ludzi ? Może być po angielsku.

W tej chwili mam problem bo żeby uzbroić statek w sondy potrzebuje Astrometrics level 1 i za cholere nie wiem co gdzie i jak. Przegapiłem coś ?