Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 195342 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #560 dnia: Czerwiec 14, 2011, 22:03:29 »
Hmm, a działa wam teraz Eve? Bo ja nadal nie mogę wbić i mi to coś dziwnie wygląda.

Server: tranq
Status: Unknown

Też tak macie?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #561 dnia: Czerwiec 14, 2011, 22:59:54 »
Ddos był. Jest na forum juz o tym wątek

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bardzozlysim

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #562 dnia: Czerwiec 16, 2011, 11:02:44 »
Witam wszystkich
I od razu przechodzę do rzeczy: nie grałem jeszcze w EVE (ściągam aktualnie klienta) i mam kilka pytań:
1. Mam triala na 21 dni - nie stać mnie na wykupienie czegokolwiek - czy (i ewentualnie jak) dam radę zarobić na przedłużenie konta i czy jest sens to robić (mogę poświęcić kilka godzin/dzień czasu)
2. Mam wolnego kompa który ledwo spełnia minimalne wymagania - jaki styl gry (profesje) polecacie żebym mógł pograć nie oglądając pokazu slajdów (i pozwoli na grę bez wkładu finansowego).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #563 dnia: Czerwiec 16, 2011, 11:05:19 »
Cytuj
1. Mam triala na 21 dni - nie stać mnie na wykupienie czegokolwiek - czy (i ewentualnie jak) dam radę zarobić na przedłużenie konta i czy jest sens to robić (mogę poświęcić kilka godzin/dzień czasu)
Osoby ktore tylko na trailu nastukaly na plex są bardzo nieliczne i z reguły są to niezłe talenty w okreslonej dziedzinie. obecne ceny plexów też raczej mocno  utrudniaja to zadanie.
Cytuj
2. Mam wolnego kompa który ledwo spełnia minimalne wymagania - jaki styl gry (profesje) polecacie żebym mógł pograć nie oglądając pokazu slajdów (i pozwoli na grę bez wkładu finansowego).
Handel / industry / górnictwo, ale i tak sporo zalerzy jak slaba to maszyna

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bardzozlysim

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #564 dnia: Czerwiec 16, 2011, 11:24:05 »
Wychodzi na to że pobawię się przez 3 tygodnie i dalej out... A ile kosztuje najtańsze przedłużenie konta i na ile czasu (i czy mogę założyć sobie 2gie konto jak ten trial mi wyjdzie bo za pierwszym razem to na pewno efektywnie nie wykorzystam czasu).

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #565 dnia: Czerwiec 16, 2011, 12:11:33 »
Ale czekaj; ja bym proponował Tobie zrobić tak:
 - aktualnego triala wykorzystaj na podjęcie decyzji czy chcesz grać czy nie, jeśli chcesz:
 - znajdź kogoś, kto planuje i tak kupić plexa,
 - niech on wyśle Ci zaproszenie, masz traiala 21 dni,
 - "ktoś od plexa" kupuje plexa i daje Ci go, Ty przedłużasz konto (o 30d plexem), przyjaciel dostaje 30d.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #566 dnia: Czerwiec 16, 2011, 12:59:48 »
Jakub ale jak on tu wyskoczy z ofertą to weźmie w łeb od administracji, a tobie sie wlepi coś za wspołudział. Zamiast robić z niego karmę dla potencjalnych troli, ja powiem że jesli nie chce się zrazić do gry rygorystycznym skilowaniem w kierunku upatrzonej drukarni isków, a następnie zapindalaniem na drugi etat żeby wyrobić na pleksa to należy opłacić pierwsze 3-4 miechy. Po tym czasie postać jest na tyle oskilowana w dowolnym kierunku że spokojnie może zarabiać i mieć jeszcze nadwyżkę na zabawę

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #567 dnia: Czerwiec 17, 2011, 09:00:10 »
Mógłby mi ktoś podać rozpiskę skili potrzebną zmniejszenia prądochłonności capa przez :
- działa (amarrskie pulsy/beamy)
- dopalacz
- hardnery
- aktywną reperke
Część już znam ale chciałbym wiedzieć czy czegoś nie przegapiłem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #568 dnia: Czerwiec 17, 2011, 09:22:07 »
Do armor tanka nie ma takiego skila, jest wręcz odwrotnie im lepiej wyskilowane tym więcej prądu reperka bierze

Do dział jest to contrled burst

dla ab afterburner (wydłuża cykl -> prad rzadziej schodzi) i fuell conversion
dla mwd high speed manuvering

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #569 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:28:55 »
Doom nie do końca zgadzam się z tym co napisałeś.
Pośrednio skilami można zmniejszyć prądochłonność modułów od napraw pancerza. Skilami od rigów np.
Wystarczy, że kolega Dagorian zamontuje rigi na odpowiednim lev mając do nich skile i już będzie miał mniejsze zużycie capa.


A właściwie nie ... bo rigami to zrobi a skile do rigów jedynie zmniejszą drawback (czy jak to się nie pisze) do nich przypisane.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #570 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:30:21 »
Do armor tanka nie ma takiego skila, jest wręcz odwrotnie im lepiej wyskilowane tym więcej prądu reperka bierze
A gdzie to wyczytałeś ?
Masz na myśli ten skill ??
Cytuj
Operation of armor/hull repair modules. 5% reduction in repair systems duration per skill level.
On nie zmienia ilości prądu jaki pobiera repka, a jedynie długość cyklu, czytaj repka może być używana rzadziej.
Z naszego na Wasze: nie musisz mieć włączoną na automacie i szybciej dostaniesz naprawę (armor repki naprawiają na końcu cyklu).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #571 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:33:55 »
Doom nie do końca zgadzam się z tym co napisałeś.
Pośrednio skilami można zmniejszyć prądochłonność modułów od napraw pancerza. Skilami od rigów np.
Wystarczy, że kolega Dagorian zamontuje rigi na odpowiednim lev mając do nich skile i już będzie miał mniejsze zużycie capa.
Sam skill do rigów redukuje jedynie drowback rigów co w przypadku armorowych dotyczy spadków prędkości. A ponieważ w innym wątku pytal się o abadona z dopalaczem wnioskuję że na rig slotach i tak ma za mało miejsca ( i skuteczniej tam wypada choćby ten zmniejszający pradożerność uzbrojenia)
A gdzie to wyczytałeś ?
Masz na myśli ten skill ??
Cytuj
Operation of armor/hull repair modules. 5% reduction in repair systems duration per skill level.
On nie zmienia ilości prądu jaki pobiera repka, a jedynie długość cyklu, czytaj repka może być używana rzadziej.
Z naszego na Wasze: nie musisz mieć włączoną na automacie i szybciej dostaniesz naprawę (armor repki naprawiają na końcu cyklu).
Dokladnie ten skil. Krótsze cykle przekładają się na większe zużycie cap / sec. Ale pomimo tego i tak uważam że akurat ten skill na 5 powinnien juz być zrobiony w okolicy przesiadki cruzer -> BC

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #572 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:36:35 »
Dokladnie ten skil. Krótsze cykle przekładają się na większe zużycie cap / sec
Jedynie jak masz autocycle  :P
Przy stałej ilości hp jaką musisz naprawić w jednostce czasu potrzebujesz tą samą ilość cykli repki. "Zaoszczędzone" sekundy możesz wykorzystać na regenerację capa (wystarczy, że wyłączysz repkę).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #573 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:47:50 »
Mógłby mi ktoś podać rozpiskę skili potrzebną zmniejszenia prądochłonności capa przez :
- działa (amarrskie pulsy/beamy)
- dopalacz
- hardnery
- aktywną reperke
Część już znam ale chciałbym wiedzieć czy czegoś nie przegapiłem.

- hardnery to w zasadzie tylko hull upgrades V i ewentualnie armorowe rez'y na 3 (V to chyba masochizm).
- działa to to co doom wspomniał + wszystkie na tracking, fire rate, adv. weapon upgrades (żebyś te działa mógł w ogóle wcisnąć na swój pimp mobile). generalnie rozwiń drzewko gunnery i wiedz że większość przydaje się na 4/5.

Ogólnie w misjach (chyba?) warto mieć prądowe skille na V no i jak Herezja poradził skille na rigi bo mniejszy drawback sporo daje ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #574 dnia: Czerwiec 17, 2011, 10:54:45 »
Masa ale on chciał oszczędzać prąd nie wszystkie support skile z tego co wymieniłeś na prad mają wpływ te na rate of fire (i mają wpływ negatywny :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #575 dnia: Czerwiec 17, 2011, 11:04:34 »
O ile mnie wiadomo support skille wpływają na zużycie prądu przez dany moduł :P oraz ilośc/prędkość regenracji capa więc niech to najpierw wymaxuje a potem zastanawia się na czym tu jeszcze oszczędzić ;). Ppoza tym nawet u amarr'ów tylko chyba abaś może mieć problem z capem ;) Cała reszta z cyklowanym AB śmiga jak marzenie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #576 dnia: Czerwiec 17, 2011, 11:15:45 »
Cytuj
O ile mnie wiadomo support skille wpływają na zużycie prądu przez dany moduł
Od kiedy? o.0
Z supportowymi skilami jest tak że zazwyczaj są dedykowane jednemu aspektowi pracy modułu:
controled burst - zmniejsza cap palony przez działa
rapid fire - zwiesza rof (i jako efekt uboczny zużycie cap/s
sharpshooter - robi cos z zasięgiem albo trrakingiem (nie chce mi sie sprawdzać)

I tyle nie ma tak że jeden skill supportowy jest jakiś uber powach co to robi modułowi dobrze we wszystkich jego aspektach?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #577 dnia: Czerwiec 17, 2011, 11:22:18 »
mówiłem o support skillach związanych z prądem które pomagają zwiększyć ilość capa lub prędkość regeneracji :) nie mówiłem o ich zajebistym pimpowaniu repki czy innego modułu...

controled burst - zmniejsza cap palony przez działa


matar ships=problem fixed  :D

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #578 dnia: Czerwiec 23, 2011, 16:56:56 »
Jak ograniczyć / zniwelować wpływ tracking distruption ratów?
Zwłaszcza jak dostaje się coś takiego od 2-3 na raz i zasięg dział spada poniżej asecuracy.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #579 dnia: Czerwiec 23, 2011, 17:02:28 »
- uzywać traking computero
- użyć dron na kolesiu z disruptorem
-  dorwac go na dystans w ktorym kara disruptora nie ma wpływu
- używać rakiet
- wymaksować skile (na duzych skilach nie bolą te td tak mocno)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #580 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:16:43 »
-  dorwac go na dystans w ktorym kara disruptora nie ma wpływu

Nie ma takiego.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #581 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:54:10 »
Nie ma takiego.

A jednak jest - 0m od celu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #582 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:45:08 »
5-10km już megapulsami mogę stopić cel przy uzyciu ultraviolet...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NoN Sens

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #583 dnia: Lipiec 18, 2011, 12:23:16 »
witam wszystkich  o/


mam takie pytanie odnośnie podnoszenia " security status" po przez bicie ratów w low i w 0.0

- po rozpoczęciu strzelania do rata na pasku zaczyna się odliczanie 14min - czy jak ubije  w tym czasie drugiego rata w tym samym systemie podniesie mi się SS za obydwa czy tylko za tego za jednego ?


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #584 dnia: Lipiec 18, 2011, 12:27:17 »
Tylko za jednego (najdroższego).

Te 14 min traktuj umownie - to może być i 20 minut. Dlatego najefektywniej - wlecieć do systemu, ubić jakiekolwiek rata (BS-a oczywiście), polecieć do następnego, ubić, do następnego i tak dalej. Wtedy przyrost będziesz miał za każdego zabitego rata.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #585 dnia: Lipiec 18, 2011, 14:28:58 »
Tylko za jednego (najdroższego).

Te 14 min traktuj umownie - to może być i 20 minut. Dlatego najefektywniej - wlecieć do systemu, ubić jakiekolwiek rata (BS-a oczywiście), polecieć do następnego, ubić, do następnego i tak dalej. Wtedy przyrost będziesz miał za każdego zabitego rata.

Zadanie:

Ile systemów musisz przeleciec żeby z -10 zrobić sobie -2 ? :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #586 dnia: Lipiec 18, 2011, 14:34:45 »
najlepiej to znaleść jakiś układ systemów w "kółeczku"/"wielokącie", jeden BS na system, tak aby następnego w danym systemie ubić za 14-20minut, wtedy działa to najbardziej optymalnie.

(sprawdzone)
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #587 dnia: Lipiec 18, 2011, 16:45:13 »
Ile systemów musisz przeleciec żeby z -10 zrobić sobie -2 ? :D

Podniesienie alta z -2.35 do -2.00 wymagało kilkunastu ticków (brak Fast Talk). Z drugiej strony, parę dni robienia anomalek mainem spowodowało skok z 2.00 do 5.00.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #588 dnia: Lipiec 21, 2011, 16:42:38 »
O co chodzi z tymi supercapsowymi eventami - http://eve-kill.net/?a=corp_detail&crp_id=1075 ? Ktos wie na jakiej zasadzie jest spawn etc.?

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #589 dnia: Lipiec 21, 2011, 16:46:13 »
O co chodzi z tymi supercapsowymi eventami - http://eve-kill.net/?a=corp_detail&crp_id=1075 ? Ktos wie na jakiej zasadzie jest spawn etc.?

Chodzi Ci o Inkursję? Jeżeli tak, to jeżeli z poziomem Inkursji dojedziesz do 100% spawnuje się pleks z tą mateczką. Jak ją ubijesz kończy się Inkursja.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #590 dnia: Lipiec 21, 2011, 16:48:56 »
Kontynuacja lub eskalacja sanshowej inwazji sprzed incursji? Jakoś tak pach przed incursją wprowadzono coś takiego że w high secu sansha robiła inwazje z WH i były bitwy pod wormholami, spawny rózne i niektóre hardkorowe typu 20-50 tyrantów na raz, na koniec kazdego ataku wpadla zazwyczaj carier, teraz mają wieksza zabawke ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #591 dnia: Sierpień 09, 2011, 20:23:03 »
Czy oprócz takich skilli jak Amarr battleship oraz sharpshooter są jeszcze jakieś skille dzięki którym mogę zwiększyć zasięg laserów apoca?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #592 dnia: Sierpień 09, 2011, 20:34:21 »
Cybernetics i montaż odpowiednich implantów + jeszcze skill na falloff

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #593 dnia: Sierpień 09, 2011, 20:35:01 »
Trajectory analysis - bodajże +5% per level do fallofa
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #594 dnia: Sierpień 09, 2011, 20:51:38 »
Panowie, optimal się ciągnie przy laserach, a nie falloff.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...