Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 194375 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #315 dnia: Luty 17, 2010, 15:46:49 »
Odrobienie SSa chwilę zajmuje, ale możesz połączyć przyjemne z pożytecznym i w czasie odrabiania SS zarobić nieco kasy. :)

Najszybsza metoda określenia trasy do 0.0 to po prostu zapamiętać/wypisać sobie wszystkie wejścia do 0.0 (jest ich mocno ograniczona ilość). W zależności od ustawionych filtrów w autopilocie po wklejeniu nazwy dostaniesz odpowiednią odległość w jumpach (niekoniecznie oczywiście najkrótszą). Poza tym nie wszystkie regiony mają bezpośredni dostęp do null.

Null względem low to częściowo inne nawyki (wspomniany SS loss), co niekoniecznie oznacza łatwiejsze PVP. Wg mnie łatwiej natomiast o znalezienie przeciwnika.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #316 dnia: Marzec 19, 2010, 17:25:33 »
Siema wszystkim- i tak jak w temacie - czy idzie w jakis sposob dołożyć troche energii do stateczków- jeśli tak to jakie party do tego sa potrzebne.
Next- czy jest jakas dobra-Polska( dobre bo polskie:) frakcja przygarniajaca noobki i wspierajaca finansowo :uglystupid2: ???? albo coś w ten deseń???

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #317 dnia: Marzec 19, 2010, 17:43:08 »
Do zwiększegnia PG shipów podskiluj sobie engineering. Masz też jeszcze parę skili co zmniejszają zapotrzebowanie na PG przez poszczególne itemki (chocby taki skill jak advanced weapon upgrades). Masz wreszcie itemki co zwiekszają PG (np. auxiliary power controls, czy reactor controll unit).

Z polskich corpów do pomocy nadaje sie przede wszystkim Unseen Academy. Ale czy wspomagają tez finansowo to nie wiem. Z pewnością jednak Cie wiele nauczą :)

Edit: dodałem słówko jedno, bo babola wcześniej strzeliłem ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2010, 12:16:52 wysłana przez Dux »
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #318 dnia: Marzec 20, 2010, 19:21:30 »
oko- a co w przypadku kiedy koncze misje militarne 10/10 i mam merlina( i tak go mialem bo kupiłem wcześniej) ale... - czy dokładać do niego czy zbierać na nowy stateczek- co za tym idzie skile potrzebne do opanowania floty czy jakies inne podchody i zabawa w czesci pasujace do merlina i reszyt misji???- tak zebym za 1 rok nie załował ze cos popiepszylem :diabeł:

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #319 dnia: Marzec 20, 2010, 20:02:16 »
jak skonczysz tutoriale ---> Unseen Academy

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #320 dnia: Marzec 21, 2010, 21:23:09 »
a co z blue cos tam( chodzi mi o sytuacje kiedy do zbierania wykozystuje sie wiazke niebieskiego lasera- zamiast orange:)- od czego to zalezy po co to i czym sie to rózni - jedno od drugiego- co sie bardziej opyla? i czy potrzeba jakich skilli++++++??

Crux

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #321 dnia: Marzec 21, 2010, 21:35:27 »
a co z blue cos tam( chodzi mi o sytuacje kiedy do zbierania wykozystuje sie wiazke niebieskiego lasera- zamiast orange:)- od czego to zalezy po co to i czym sie to rózni - jedno od drugiego- co sie bardziej opyla? i czy potrzeba jakich skilli++++++??
Staram się pomóc, ale za cholerę nie potrafię rozszyfrować tego zdania. Spróbuj napisać jaśniej co masz na myśli.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #322 dnia: Marzec 21, 2010, 21:47:41 »
Ice harvetery.

Juliet64

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SegalPL2
  • Korporacja: Private
  • Sojusz: Brak
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #323 dnia: Marzec 21, 2010, 22:53:50 »
Witam. Jako że mam na pieńku z wyszukiwarką na tym forum to piszę w tym temacie. Przez jaki długi czas po wygaśnięciu subskrypcji skill jest trenowany?? Dodam że chodzi o skill długo terminowy. :coolsmiley: :coolsmiley:

silvia

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #324 dnia: Marzec 21, 2010, 23:43:08 »
albo do najblizszego dt, albo ze 2 dni, wiec nie licz na trening bez oplacania :P

Juliet64

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SegalPL2
  • Korporacja: Private
  • Sojusz: Brak
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #325 dnia: Marzec 22, 2010, 00:06:53 »
GTC mam już zakupione ale przez najbliższe 2 tygodnie nie będę w stanie grać i nie chciałem tracić zakupionego czasu ale jeśli tego skill wymaga to trudno. Dzięki za odpowiedz :coolsmiley:

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #326 dnia: Marzec 22, 2010, 07:33:21 »
No jak masz konto opłacone to OK. silvia pisał o sytuacji, gdy subskrypcja wygaśnie.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #327 dnia: Marzec 22, 2010, 07:41:22 »
Witam, mam takie banalne (jak dla was) pytanie. W chwili obecnej jadę na wersji trial, i moje pytanie: Czy po wygaśnięciu wersji trial wystarczy że zakupię time coda aby grać dalej?

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #328 dnia: Marzec 22, 2010, 08:24:26 »
Witam, mam takie banalne (jak dla was) pytanie. W chwili obecnej jadę na wersji trial, i moje pytanie: Czy po wygaśnięciu wersji trial wystarczy że zakupię time coda aby grać dalej?

tak

Juliet64

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SegalPL2
  • Korporacja: Private
  • Sojusz: Brak
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #329 dnia: Marzec 22, 2010, 14:40:11 »
No jak masz konto opłacone to OK. silvia pisał o sytuacji, gdy subskrypcja wygaśnie.
Tak wiem że silvia pisał o sytuacji gdy subskrypcja wygaśnie bo oto się pytałem. Co do mojej wypowiedzi że mam GTC zakupione to chodziło mi oto że nie wpisałem go jeszcze na stronie eveo. Jakimś cudem EVEMon pokazuje że skill jest trenowany mimo iż wg tego co napisał silvia już dawno powinno być to przerwane. :coolsmiley:

lastverb

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #330 dnia: Marzec 22, 2010, 15:12:18 »
jak konto wygasnie to api nie dziala - evemon jedzie dalej na zapamietanych danych bo nie moze sie zaktualizowac przez api

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #331 dnia: Marzec 22, 2010, 21:26:17 »
dobra sry...
example
shield power reley I
od
shield power reley I BLUEPRIT
I oto mi właśnie chodzico to jest to Blueprint- i z czym sie to je...?
( sory za offtopy)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #332 dnia: Marzec 22, 2010, 21:58:49 »
Blueprint to inacej plan, schemat budowy. W uproszczeniu bierzesz blueprinta, trochę minsów i po kilki minutach (do nawet kilku miesięcy) masz nowy moduł lub statek.

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #333 dnia: Marzec 23, 2010, 21:17:45 »
a jak ma sie sprawa z walką- czy moge bezkarnie grzać do kogos kto ma żółte podświetlanie z "czachą"?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #334 dnia: Marzec 23, 2010, 21:28:27 »
Nie, żółte podświetlenie, to tylko ostrzeżenie, że delikwent popełni w przeszłości wykroczenie (pewnie przechodził na czerwonym przez gejta) i znajduję się pod bacznym okiem Concordu. Grzać możesz do takich którzy są na czerwono, gdyż albo są wyjęci spod prawa (ich security status spadł poniżej -5), albo właśnie zrobili coś nielegalnego i przez najbliższe 15 minut masz czas na samoobronę.

Czacha oznacza, że któryś z innych graczy wystawił nagrodę za zabicie go (poda, nie statku). Jednakże prywatne animozje, nie obchodzą Concordu i jeśli taka osoba ma ss powyżej -5 i jest w hiseku, to znajduje się pod ochroną.

fortar

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #335 dnia: Marzec 24, 2010, 08:29:52 »
Pamiętaj też, że nawet gdy pilot jest podświetlony na czerwono nie oznacza to "bezkarności" podczas ataku na niego. W większości wypadków atakowany sam wymierzy Ci "kare" :P

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #336 dnia: Marzec 25, 2010, 18:25:03 »
Czy można posiadać wiecej niz jeden statek naraz( oczywiscie chodzi mi o to czy mozna latac 2,3,4 statkami na raz )
do czego jest potrzebna opcja clon
i mam problem z misja
 do znalezienia mam Gravimetric treinig site- wystrzeliwuje probe - po chwili znajduje to co mnie interesuje - najezdzam kursorem i i i  brak "warp to"... jest tylko opcja "Ignore"???

silvia

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #337 dnia: Marzec 25, 2010, 18:51:22 »
Tylko jeden statek na raz - mozna za to miec robociki (cos jak miniony / pety), zwane "dronkami".

Clony sa po to, by mozna bylo przetrzymywac z nich implanty.
Np. Jeden set implantow jak latac amarrskim bsem w ktorym ma High-Grade Slave (1bilion+), a w drugin H-G Crystal jak latasz rokhiem.
Dodatkowo pozwalaja ci sie szybko przemieszczac na duze ogleglosci (ale tylko raz na 24h!) poprzez uzycie "clone jump".

Musisz miec czerwona kropke i 100% scanu. Wywal cztery proby.
Obejrzyj ten video tutorial:
http://www.youtube.com/watch?v=op6p3a2bvwk# (albo jaki kolwiek inny o probowaniu w "apocrypha").

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #338 dnia: Marzec 26, 2010, 01:40:19 »
Silvia myliś słowo clon z opcją jumpclon...

Clon to Twoja dokładna kopia posiadająca wszystkie Twoje umiejętności (o ile tyle jest w stanie spamiętać) wykorzystywana jest on w momencie w którym zostajesz zabity w grze. Po prostu budzisz się w nim i grasz dalej. Pamiętaj o robieniu upgradów aby zawsze pojemność klona była większa niż liczba posiadanych skillpointów bo inaczej po śmierci stracisz jakiś skill/skille które umiałeś...

Co do posiadania to posiadać możesz całą masę statków stojących w hangarze ale w tym samym momencie latać możesz tylko jednym
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

harryfan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #339 dnia: Marzec 28, 2010, 10:58:26 »
a jak sie ma sprawa z dronami bojowymi i do  kopania??? opyla sie czy nie? drony do kopania- jakie go bonusu dodaja i ile mozna ich miec?

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #340 dnia: Marzec 28, 2010, 11:39:59 »
Bardzo 'opyla'. Odpowiednie drony mogą przechylić szalę zwycięstwa na twoją stronę, np. komplet warriorów t2 może odgonić natrętnego tacklera, a komplet dron ecm zagłuszyć przeciwnika na tyle, że nawet mając mniejszy dps będziesz w stanie go pokonać. Drony powinien mieć wyskilowane każdy żołnierz :)
Drony kopiące to niedużo skilowania, a zawsze dają jakiś dodatkowy urobek, więc IMO też warto.
Ilość dron w przestrzeni określa skill drones, pozwala on kontrolować jedną dronę na poziom skilla, więc maximum to 5 sztuk. W hangarze można oczywiście mieć ich więcej, ale powyżej 5 kontrolować potrafi jedynie kilka typów okrętów w grze, w tym tylko jeden który nie jest capitalem.

Gainax

  • Gość
Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #341 dnia: Kwiecień 02, 2010, 15:52:37 »
Pytanie 002 z 050

Jak w temacie mam pytanie jaką najlepiej brać amunicję pod wykonywanie misji i przeciw innym pilotom w razie zapuszczania się na niższe security ;]

pewnie wielu by powiedziała każdą ale chodzi mi o najlepiej się sprawdzającą ;]

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #342 dnia: Kwiecień 02, 2010, 16:54:37 »
Po pierwsze npc nie dają misji na graczy.
Po drugie w przypadku amaru amunicja modyfikuje zasięg i siłę ognia, wkłada się to szkiełko które ma optimal najbliższy dystansu na którym toczy się walka, jesli możesz wejść na optimal multifrequency to tym lepiej.
Po trzecie, lecisz na misję albo na pvp, specyfikacje fitów do tych dwóch rzeczy znacząco się różnią.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #343 dnia: Kwiecień 02, 2010, 17:13:28 »
  Faction ammo zawsze na PVP. Czyli Imperial Navy Multifrequency i IN Radio, to absolutne minimum + Scorch T2 dla pulsów i Aurora T2 dla beamów. Reszta jak XRay do zbalansowania zasięgu pod statki innych graczy i własny skill. Dodatkowo zwykłe szkła T1 jako gwarancja, że będziesz miał szkiełka, które się nie spalą np do zbijania struktur itp. W jakieś koparki, indyki czy frachty możesz tłuc zarówno Gleam T2 jak i Conflagration, byle prądu nie zbrakło ;)

Misje robi się na zwykłym ammo T1 Multifrequency na DPS i Radio na zasięg, Ultraviolet gdy brak prądu, bo np Bloody ssają, albo skill jest jeszcze zbyt niski. Dodatkowo Scorch/Aurora T2 jako optimum pomiędzy skutecznością, a kosztem na npecach. Imperialne i pirackie faction szkła pożerają swoją ceną zarabiane iski, ale i tak oszczędniej niż ammo innych ras.

Ammo do laserów zadaje tylko dwa rodzaje damage: EM i Thermal, więc wybór sprowadza się do zasięgu, trackingu i obciążenia capacitora. Wszystko jest uzależnione od skili postaci.

Crux

  • Gość
Odp: Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #344 dnia: Kwiecień 02, 2010, 17:22:07 »
Na rodzaj użytej amunicji mają wpływ bonusy statku, rodzaj dział czy poziom "tech" modułu.
Najczęściej używane soczewki/kryształy/szkiełka...whatever na pve to (w moim wypadku na apocalypsie na pulsach) multifrequency(krótki zasięg/max dps), ultraviolet(średni zasięg/średni dps), radio (daleki zasięg/ niski dps) i czasem scorch(t2; daleki zasięg/ średni dps).
Na pvp najczęściej spotykane szkiełka(pulsy t2) to: imperial navy multifrequency(podobnie jak wersja podstawowa, ale lepszy dps) i scorch.
Na beamach t2: imperial navy multi i aurora(t2;bardzo daleki zasięg/ niski dps).
Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o robienie pve na beamach t2, ale z tego co wiem to żrą dużo capacitora w związku z tym użycie szkiełek standard (średni zasięg i dps, najmniejsze zużycie capacitora) wydaje się rozsądne, ale tu niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #345 dnia: Kwiecień 02, 2010, 17:27:53 »
Robienie misji na beamach nie jest rozsądne :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Frankie

  • Gość
Odp: Ammo Ammar - dobór amunicji pod misje i pvp
« Odpowiedź #346 dnia: Kwiecień 02, 2010, 18:14:20 »
Robienie misji na beamach nie jest rozsądne :P
A właśnie, że jest :)
Tematów o tym bez liku i szkoły z pulsów i beamów raczej nigdy nie dojda do porozumienia. Każdy musi spróbować co mu bardziej leży.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #347 dnia: Kwiecień 23, 2010, 10:48:06 »
Może nie do końca n00b, ale każde pytanie zasługuje na odpowiedź.

"Polowanie na oficerów - how to?"

Z tego co czytam, najlepiej w NPC 0.0 (po sąsiedzku mam Stain i Curse), prawdopodobnie zaraz po DT. Mam rację?

Dalej - jakiego shipa najlepiej do tego użyć? Z racji wrogiego terytorium myślę o czymś warpującym w cloaku... Rapier? A może bomber (Nemesis w Stain, Hound w Curse)?

Czy spawny oficerskie wyglądają tak jak faction (główny rat i jakiś mniejszy shit)? Czy jest tego o wiele więcej?

Czy oficerowie zawsze latają BS-em? Czy zdarzają się także odpowiedniki faction cruiserów? Że o faction frytkach nie wspomnę

Czym oni latają... shipem tej frakcji, która mieszka na danym terytorium? Czyli czy w Curse spotkam oficera w Macharielu podatnym na explo?

Jakie są bounty za oficera? Na ile taki oficer jest "twardy"?

Z góry dzięki za pomoc  :coolsmiley:



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #348 dnia: Kwiecień 23, 2010, 10:54:33 »
kilka jaj przeszukuje po dt masowo systemy, a ty sobie czekasz hacem w cloacku. Oficer spawn to bs plus obstawa bsow przewaznie tych twardszych, a zreszta i tak wyrzuci taga, szkielko i jakis syf meta 4.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #349 dnia: Kwiecień 23, 2010, 10:55:06 »
Z tego co czytam, najlepiej w NPC 0.0 (po sąsiedzku mam Stain i Curse), prawdopodobnie zaraz po DT. Mam rację?

Po DT resetują się cośtamy i wszystkie paski i gaty dostają nowe estawy ratów.

Czy oficerowie zawsze latają BS-em? Czy zdarzają się także odpowiedniki faction cruiserów? Że o faction frytkach nie wspomnę
Czym oni latają... shipem tej frakcji, która mieszka na danym terytorium? Czyli czy w Curse spotkam oficera w Macharielu podatnym na explo?
Jakie są bounty za oficera? Na ile taki oficer jest "twardy"?

http://eveinfo.com/npcships/553/eve-online-asteroid-angel-cartel-officer.html
http://eveinfo.com/npcships/569/eve-online-asteroid-sanshas-nation-officer.html