Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 190493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #245 dnia: Październik 26, 2009, 14:56:45 »
Wyslij CCP petycję, że skopali to. Tobie nie pomoże, ale może do Dominion naprawią.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #246 dnia: Październik 26, 2009, 15:02:52 »
Cytuj
Skończyłem karierę Military, jestem teraz na zadaniu 6 Business. Aby je wykonać, muszę posiadać Tracking Computer I.
Nie wiem o co idzie dokładnie, ale na pewno wykonanie misji nie jest uzależnione od tego czy możesz czy nie użyć traking kompa. To nie jest mod który robi coś specjalnego jak np codebreaker tylko daje bonus do działek...
Pewien jesteś że kolo nie chce od ciebie żebyś mu poprostu przywiózł x traking kompów?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #247 dnia: Październik 26, 2009, 15:08:54 »
Na tym polega biznes z tego tutoriala aby tanio kupić  :D
Zakładać tego trackera nie musi.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #248 dnia: Październik 26, 2009, 15:10:25 »
taa, właśnie zauważyłem, że po kupieniu status misji zmienił się na Completed. Jak zawykle gapa ze mnie :P. Sory za zamieszanie. :coolsmiley:

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #249 dnia: Październik 26, 2009, 19:27:08 »
Jak mogę zwiększyć maksymalną ilość zalockowanych targetów?

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #250 dnia: Październik 26, 2009, 19:33:43 »
Skill Targetting, a potem jeśli mało to Multitasking. Jedna uwaga, jest też ogranicznik na statku (każdy ma swoją cechę max locked targets). Zalockować możesz tyle ile niższa wartość ci pozwoli (albo skill albo ship).

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #251 dnia: Październik 26, 2009, 20:39:33 »
Gram w sumie od kilku dni (z małą przerwą). Cały czas spędzam na cały ten czas spędzam na robieniu przeróżnych misji. Co mogę robić innego przy moim poziomie zaawansowania (nie wiem czy skill points są jakimkolwiek wyznacznikiem, ale mam ich na razie ok. 260,000)? ISK nie mam za dużo, bo jedynie 800k. Nawet na porządne działko laserowe nie starczy... Co radzicie - dalej robić misje i się skillować, czy spróbować czegoś innego? Jak tak, to czego?

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #252 dnia: Październik 26, 2009, 20:58:30 »
Po pierwsze znajdź korpa  ;)
Tradycyjnie dla świeżaków polecamy na centrali Unseen Akademy

W kupie raźniej i pomysłów więcej co by tu robić a i w razie pytań jest do kogo pyska otworzyć  :P

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #253 dnia: Październik 26, 2009, 22:51:15 »
Będę musiał złożyć chyba jeszcze raz podanie, bo kilka miesięcy temu byłem w Unseen Academy, ale mnie wywalili za nieaktywność (miałem ponad 2 miesięczną przerwę) :P.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #254 dnia: Październik 26, 2009, 23:07:55 »
Na chwilę obecną z uwagi na wojnę rekrutacja jest wstrzymana...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #255 dnia: Październik 27, 2009, 09:43:45 »
Dobra, koniec tego offtopa. Jak mogę przetransportować nieaktywny statek z jednej stacji na drugą?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #256 dnia: Październik 27, 2009, 09:48:09 »
Możesz go zawieźć industrialem.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #257 dnia: Październik 27, 2009, 09:53:50 »
Jak mogę go zdobyć?

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #258 dnia: Październik 27, 2009, 10:01:40 »
Albo robisz skille na niego i kupujesz, a potem wozisz, albo po prostu kupujesz usługę transportową, czyli wystawiasz kontrakt courier na to, co masz przewieźć podając stację docelową. Wcześniej dobrze rozejrzeć się po kontraktach tego typu i zobaczyć jakie są stawki za jump dla objętości jaką chcesz mieć przetransportowaną.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #259 dnia: Październik 27, 2009, 10:04:00 »
Cytuj
kupujesz usługę transportową, czyli wystawiasz kontrakt courier na to, co masz przewieźć podając stację docelową.

Gdzie, co, jak..?  :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #260 dnia: Październik 27, 2009, 11:13:24 »
Jeśli wciąż grasz na trialu to jedyny sposób jaki masz dostępny to przewieść go osobiście.
Jeśli konto aktywowałeś konto to albo robisz tak jak pisał Mona, albo otwierasz kontrakty, na ostatniej zakładce ustawiasz odpowiednio filtry (szczególnie ważne w tym wypadku będą filtr zasięgu i typ kontraktu) i możesz w ten sposób obejże kto i za ile chce coś przewieźć. Jak już wiesz to ppm na statku, create contrakt, contrakt type curier, publick a dalej chyba sobie poradzisz :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #261 dnia: Październik 27, 2009, 11:29:18 »
Ooo właśnie o taki opis, krok po kroku, czekałem :). Dzięki wielkie.

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #262 dnia: Listopad 07, 2009, 21:28:00 »
Może nie  w tym dziale zadaje pytanie, ale "kto pyta ten nie błądzi". Taka więc Panie i Panowie jak założyć Corporacje w miare bezpiecznie i w miare umiejętnie. Za pomoc serdecznie dziękuje i wszystkim życze powodzenia.   

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #263 dnia: Listopad 08, 2009, 12:00:13 »
Tego nie da sie zepsuc ani zalozyc nieumiejetnie wiec zwyczajnie klikasz "create" wybierasz nazwe i ticker ... voila!

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #264 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:29:43 »
Małe pytanka:

1. Grałem w eve jakieś 2 lata temu, (krótko bo tylko jakieś 3 miesiące) i skilowałem górnika (nie|pamietam na jakim etapie skończyłem ale na|pewno retriverem już latałem). Teraz postanowiłem wrócić. Z założenia chciałbym dokończyć skilowanie górnika tak do Hulka, a potem zacząć bawić się inną profesją (na początek misje, a po jakimś czasie Coven, już kiedyś tam byłem, chyba że wcześniej była inna nazwa :P) bo kopanie do bardzo pasjonujących nie|należy. Traktowałbym kopanie jako coś dodatkowego, gdzie można zarobić na plexa czy na coś innego. I teraz co mi radzicie czy wrócić na tamtą postać i dokończyć górnika, learningi (z tego co pamiętam całkiem nieźle już podciagnięte), remap statów i skilować się w kierunku misji i pvp, czy może rozpocząć nową postacią na trialu i nią kierować w strone misji i pvp (a starą zostawić). Osobiście bardziej by mi chyba odpowiadało wrócenie do tamtej postaci, ale może źle na to patrze.

2. Gram teraz na trialu, mam już pare skili przydatnych rozwiniętych, czy jest jakiś sposób żeby skopiować skile na druga postać na inne konto (nie same skile, ale nazwy i kolejność może żebym nie|musiał co chwile zerkać na eve moon i patrzeć, o teraz ten skil, a jak mi się ten skończy to taki, a później następny, taka robota głupiego).

3. Czy da się kopać afk (np. wsiadam jakiegoś industriala lub jakiś inny statek i zostawiam go na noc lub kilka godzin na pasku, trzeba będzie zadbać tylko o odpowiedniej wielkości skałki i żeby cargo się za szybko nie|przepełniło). Jaki statek do tego polecacie i ile można wyciągnąć tak plus minus z czegoś takiego.

4. Research & Developement: po jakim czasie (czas na skile) i jakim wkładzie finansowym możemy spodziewać się jakiejś w miarę niezłej kaski (za niezłą kaskę uważam, przynajmniej na|razie od 50kk do 100kk isk na miesiąc) z tego typu profesji.

Na chwilę obecną to tyle jeśli chodzi o gnębiące mnie pytania, z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

PS. czy nadal jest tak tam kolorowo, pamietam jak wpadło 30 czy więcej statków w nasz system i trzeba było się chować po stacjach do momentu przegrupowania.

 ::) X.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2009, 14:38:59 wysłana przez Xarthias »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #265 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:40:02 »
Cytuj
1. Grałem w eve jakieś 2 lata temu, (krótko bo tylko jakieś 3 miesiące) i skilowałem górnika (niepamietam na jakim etapie skończyłem ale napewno retriverem już latałem). Teraz postanowiłem wrócić. Z założenia chciałbym dokończyć skilowanie górnika tak do Hulka, a potem zacząć bawić się inną profesją (na początek misje, a po jakimś czasie Coven, już kiedyś tam byłem, chyba że wcześniej była inna nazwa ) bo kopanie do bardzo pasjonujących nienależy. Traktowałbym kopanie jako coś dodatkowego, gdzie można zarobić na plexa czy na coś innego. I teraz co mi radzicie czy wrócić na tamtą postać i dokończyć górnika, learningi (z tego co pamiętam całkiem nieźle już podciagnięte), remap statów i skilować się w kierunku misji i pvp, czy może rozpocząć nową postacią na trialu i nią kierować w strone misji i pvp (a starą zostawić). Osobiście bardziej by mi chyba odpowiadało wrócenie do tamtej postaci, ale może źle na to patrze.
Reaktywowałbym stare konto - poza lernami (nuuuda jak nie masz innej postaci do zabicia czasu) masz tam też juz kilka innych skili podbitych dzieki staremu systemowi tworzenia postaci
Cytuj
2. Gram teraz na trialu, mam już pare skili przydatnych rozwiniętych, czy jest jakiś sposób żeby skopiować skile na druga postać na inne konto (nie same skile, ale nazwy i kolejność może żebym niemósiał co chwile zerkać na eve moon i patrzeć, o teraz ten skil, a jak mi się ten skończy to taki, a później następny, taka robota głópiego).
NIe jestem pewie czy zrozumiałem poprawnie - ale jesli tak to nie, kolejkowac skile mzesz tylko tak ze ostatni z nich musi zacząć się w ciągu 24h od ustawienia kolejki (ale moze być to jakiś długi), opcja na uniknięcie evemon jest też export planu do txt i wklejenie go sobie w notatnik :P ;)
Cytuj
3. Czy da się kopać afk (np. wsiadam jakiegoś industriala lub jakiś inny statek i zostawiam go na noc lub kilka godzin na pasku, trzeba będzie zadbać tylko o odpowiedniej wielkości skałki i żeby cargo się za szybko nieprzepełniło). Jaki statek do tego polecacie i ile można wyciągnoć tak plus minus z czegoś takiego.
Kopać afk można
jak boisz się ratów to systemy 0.8+ kazdy statek z odpowiednim cargo
do takeigo kopania najlepsze są dwie maszyny:
-hulk (ale na nim afk wyaga raz na jakieś 20 minut opróznienia cargo)
- dred którym pokopiesz nawet w null ;)
Cytuj
4. Research & Developement: po jakim czasie (czas na skile) i jakim wkładzie finansowym możemy spodziewać się jakiejś w miarę niezłej kaski (za niezłą kaskę uważam, przynajmniej na razie od 50kk do 100kk isk na miesiąc) z tego typu profesji.
Z pół roku - rok na skile, do tego infrastruktura (raczej własna w labach na posie bo te npc stacjach ciężko wolne zastać) do tego przydają się stabilne cenowo dostawy materiałów do inventów, albo nawet do składania t2 modów / shipów
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2009, 15:10:35 wysłana przez Khobba »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #266 dnia: Grudzień 29, 2009, 16:22:09 »
Osobiście bardziej by mi chyba odpowiadało wrócenie do tamtej postaci, ale może źle na to patrze.
To tak właśnie zrób, a jak chcesz. Możesz tamtą starą postać zrobić jako chara zarobkowego, a nową tylko i wyłącznie pod pvp, jeśli tylko będzie cię stać utrzymać dwa konta.

2. czy jest jakiś sposób żeby skopiować skile na druga postać na inne konto
Nic nie możesz skopiować, ani skilli, ani kolejki, a jak nie chcesz zerkać do Eve Mona (EVE mOn a nie mOOn) to sobie liste wklej do notatnika ingame :)

3. Czy da się kopać afk
Napewno nie industrialem, chyba że interesują cię zarobki w okolicy 500k na godzinę :) Hulk ma sporą ładownię, ale też nie da się go zostawić na dłuższy czas bez nadzoru bo ja zapełni i będzie wisiał bezczynnie.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #267 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:13:50 »
PrzePanstwa  :)
a ja mam pytanie o missile
co trzeba zrobic by zwiekszyc zasieg rakietek, jakie skille/fit  odpowiada za dps
a.. i czy jest jakis poradnik/stronka z opisem wszystkich rakietek (zasieg/dps/jakie obrazenia zadaje) ??

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #268 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:25:27 »
Chyba najlepszym poradnikiem do zasięgu i ilości dps'u jest EFT (http://www.eveonline.com/iNgameboard.asp?a=topic&threadID=548883)

Nie wyobrażam sobie wypisania dps'u, bo to przecież zależy od dmg rakiety modyfikowanego przez skille, implanty, bonusy i moduły statku oraz rate of fire również modyfikowane przez te czynniki. Dlatego polecam EFT - tam możesz ustawić statek, moduły etc i wybrać amunicję.

Co do zasięgu i dps'u
- skille (dps): dedykowany skill do danego rodzaju wyrzutni (np Cruise Missiles) i jego specjalizacja; Rapid Launch (rof); Warhead Upgrades (dmg);Missile Launcher Operation (bazowy skill do missili, daje rof)
- skille (zasięg): Missile Bombardment;
- moduły (dps): Ballistic Control Systems

itp.
przeglądnij sobie http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database przeglądnij rigi i implanty. Tu też masz wypisany każdy rodzaj amunicji z bazowym dmg i zasięgiem.
na urlopie od EVE

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #269 dnia: Styczeń 16, 2010, 13:43:17 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #270 dnia: Styczeń 16, 2010, 21:00:04 »
Cytuj
skille (zasięg): Missile Bombardment
Tutaj jeszcze Missile Projection, razem te dwa skile zwiększają zasięg rakiet dość znacząco
Cytuj
- skille (dps):
A tutaj jeszcze dwa skile podnoszące celność, chociaż różnicę widać w sumie podczas strzelania do celów mniejszych niż dedykowane dla tych rakiet..

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #271 dnia: Styczeń 23, 2010, 13:22:48 »
Witam,
planuje postawić posa w HIGH SECU.
Mam postać odpowiednią do tego zadania ale mam też pewien problem.
Nie chcę odchodzić przedwcześnie ze starego korpa dopóki nie będę miał pewności jak to działa.
Czy jeżeli wyjdę z korpa, założę nowego [najlepiej w lokalizacji, w której chce postawić posa], to czy standing który mam osobisty zostanie ustawiony na taki sam dla korpa OD RAZU czy muszę odczekać jakiś czas? Jeżeli muszę odczekać to ile wynosi ten "JAKIŚ" czas ?

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #272 dnia: Styczeń 23, 2010, 15:10:43 »
Witam,
planuje postawić posa w HIGH SECU.
Mam postać odpowiednią do tego zadania ale mam też pewien problem.
Nie chcę odchodzić przedwcześnie ze starego korpa dopóki nie będę miał pewności jak to działa.
Czy jeżeli wyjdę z korpa, założę nowego [najlepiej w lokalizacji, w której chce postawić posa], to czy standing który mam osobisty zostanie ustawiony na taki sam dla korpa OD RAZU czy muszę odczekać jakiś czas? Jeżeli muszę odczekać to ile wynosi ten "JAKIŚ" czas ?

Mozesz zalozyc korp bedac w playerowym nie musisz wychodzic do NPC wczesnie. Wystarczy ze nie ma ról.
O ile mnie pamięć nie myli to standy korpa rosną asymptotycznie od 0 (czyli najpierw szybko potem wolniej), chyba 2 tygodnie zajmuje wyrównanie standów korpowych z jedyną osobą w nim. Po tygodniu powinieneś mieć około 70% standa na korpie.
I tutaj uwaga, samo założenie korpa NIE POWODUJE rozpoczęcia naliczania się standów (o ile to nie zostało zmienione). Trzeba wykonać jedną misję storyline żeby stand do fakcji zaczął rosnąć - ergo 14(?) misji zwyklych + 1 fakcyjna i dopiero stand do fakcji rośnie. Do korpa powinien rosnąć od pierwszej misji zwykłej.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #273 dnia: Styczeń 23, 2010, 16:52:35 »
Mozesz zalozyc korp bedac w playerowym nie musisz wychodzic do NPC wczesnie. Wystarczy ze nie ma ról.
O ile mnie pamięć nie myli to standy korpa rosną asymptotycznie od 0 (czyli najpierw szybko potem wolniej), chyba 2 tygodnie zajmuje wyrównanie standów korpowych z jedyną osobą w nim. Po tygodniu powinieneś mieć około 70% standa na korpie.
I tutaj uwaga, samo założenie korpa NIE POWODUJE rozpoczęcia naliczania się standów (o ile to nie zostało zmienione). Trzeba wykonać jedną misję storyline żeby stand do fakcji zaczął rosnąć - ergo 14(?) misji zwyklych + 1 fakcyjna i dopiero stand do fakcji rośnie. Do korpa powinien rosnąć od pierwszej misji zwykłej.

Czy ktoś może potwierdzić kolegę wyżej?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #274 dnia: Styczeń 23, 2010, 16:56:09 »
Akademia niedawno (po dominion) coś robiła z posami w high, więc mają aktualniejsze dane, ale z tego co wiem u nich wyglądało to nieco inaczej

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #275 dnia: Styczeń 23, 2010, 22:20:57 »
Standy rosną dopiero po tygodniu i to od razu do średniego poziomu graczy w korpie.

stefan

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #276 dnia: Styczeń 24, 2010, 09:22:50 »
Konieczne jest odczekanie pelnego tygodnia niestety i odnioslem wrazenie, ze standing jest aktualiowany podczas codziennego downtime serwera a nie plynnie. Tej drugiej czesci nie jestem pewien na 100%, opieram sie na wrazeniu sprzed kilku miesiecy. W praktyce nie zmienia to wiele, co najwyzej przedluza ten tydzien o 24h, zakladajac dolaczenie postaci zaraz po DT do korporacji, a nie znalazlem zadnego wiarygodnego zrodla doprecyzowujacego. Ponizej fragment z oficjalnej, i jak sadze weryfikowanej przez CCP w jakims znaczacym stopniu strony wiki dotyczacej mechanizmow standingow, popierajacy moja teze:

[...]
It is also worth noting that members standings towards NPC corps do not begin to affect their global corp standing towards the relevant NPC corp until they have been a member of their current corp for at least 7 days.
[...]

Pelny tekst zrodlowy dla ciekawych i zadnych wiecej szczegolow (w jezyku Szekspira):
http://wiki.eveonline.com/wiki/Standings_Mechanics

Pozdrawiam

Luisa

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Luisa
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #277 dnia: Styczeń 24, 2010, 14:38:36 »
hm.. ciekawe czy takie cos przejdzie:
wrzucasz chara na 6 dni do korpa - wychodzisz - wchodzi - znowu czekasz 6 dni - wychodzisz - wchodzisz itd...

globalny stand corpa sie nie zmienia ? :D

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #278 dnia: Styczeń 24, 2010, 14:49:32 »
HMmm nie fajnie.
Założyłem tego korpa PRZED DT.
Stand po DT sie nie zmienił... martwi mnie to trochę..

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #279 dnia: Styczeń 24, 2010, 15:54:16 »
Nowi członkowie korporacji modyfikują jej standingi w pełni dopiero jak są w korpie dłużej niż 7 dni, martwić powinieneś się za tydzień dopiero. Ewentualnie zrób jakąkolwiek misję / misję storyline i patrz wtedy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.