Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 97394 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
TNQ - rasy i tworzenie postaci
« dnia: Styczeń 22, 2009, 20:41:51 »
Nie wiesz jaką rasę wybrać? Jakie cechy i skille? Pytaj...
Przedwieczny.

Lord Underworld

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2009, 17:53:01 »
Po angielsku rozumiem średnio. Więc proszę o małą pomoc.
Opiszcie mi tak z grubsza na razie czym zajmują się odpowiednie cechy charakteru (charisma, intelighente). W które należy inwestować a w które nie bardzo. I do jakich prac jakie się opłacają. A i bym zapomniał co one dają.

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2009, 19:09:25 »
Pierwsza i najważniejsza rzecz: cechy charakteru (a bardziej poprawnie: atrybuty) określają tylko jak szybko Twoja postać uczy się danej umiejętności. Nic więcej.

Każdej umiejętności, przypisane są po dwa atrybuty:

a) Primary czyli główny, najważniejszy - rozwój tego atrybutu najbardziej wpłynie na czas treningu danego skilla.
b) Secondary czyli kolejny, pomocniczy - też wpływa na rozwój skilla ale nie tak bardzo jak Primary.

Jak pewno zauważyłeś, każdy skill w grze, jast posegregowany w konkretne działy. I tak:

Dział                               Primary/Secondary
Corporation Management:    Memory / Charisma
Drones:                            Memory / Perception
Electronics:                       Intelligence / Memory
Engineering:                      Intelligence / Memory
Gunnery:                          Perception / Willpower
Industry:                          Memory / Intelligence
Leadership:                       Charisma / Willpower
Learning:                          Memory / Intelligence
Mechanic:                         Intelligence / Memory
Missile Launcher Operation:  Perception / Willpower
Navigation:                       Intelligence / Perception
Science:                           Intelligence / Memory
Social:                             Charisma / Intelligence
Spaceship Command:          Perception / Willpower
Trade:                             Charisma / Memory

Ogólnie przyjęła się taka o to "hierarchia ważności atrybutów": Intelligence, Memory, Perception i Willpower. Charyzma jest najmniej przydatnym atrybutem w grze więc jest zupełnie pomijana.

Niektórzy wolą takie ustawienie: Intelligence, Perception, Memory i Willpower i wysnuwają przy tym różne teorie ale ja z własnego doświadczenia wiem, że i tak najważniejszy jest... avatar! Po pół roku zrezygnowałem z graniem Caldari Achura (rasa mająca najlepiej dobrane atrybuty) bo już nie mogłem znieść widoku tej skośnookiej gęby :P

Te ustawienia pozwolą Ci na najbardziej równomierny rozwój postaci we wszystkich działach ale... pamiętaj: nie da się być dobrym we wszystkim! Chyba, że za 27 lat bo na tyle obliczono czas potrzebny do wyuczenia się wszystkich umiejętności :laugh:

Tak więc: jak nie wiesz czym chcesz się zająć w EVE, wykorzystaj opisany przeze mnie układ. Jeżeli zaś wiesz, sprawdź po prostu jakie są najważniejsze atrybuty dla konkretnego działu i je podnieś:)

Tyle ode mnie :)

P.S. Napisałem tego posta tylko dlatego, że sam się przyznałeś, że z angielskim u Ciebie nie najlepiej. Podstawy tej gry omówione są w tutorialu, który powinieneś zrobić zaraz po pierwszym uruchomieniu EVE.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2009, 20:09:38 »
Ogolnie przyjeta hierarhia atrybutów to perc, int, mem/will, charisma. Int jest używany w największej ilości skilli tylko dlatego że jest używany w naukowych. Ale nawet naukowcy nie robią ich wszystkich. Prawie u każdego pilota główną grupą skilli jest spaceship command, dla większości na drugim miejscu jest gunnery.

Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2009, 21:53:43 »
Opiszcie mi tak z grubsza na razie czym zajmują się odpowiednie cechy charakteru (charisma, intelighente). W które należy inwestować a w które nie bardzo. I do jakich prac jakie się opłacają. A i bym zapomniał co one dają.
Napisz kim chcesz byc a ktos Ci napisze jakie "cechy charakteru" sie oplacaja.

P.S. samoloty sa nie oplacalne
* Lubie czasami poprzeklinac

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 21, 2009, 22:18:19 »
Science:                           Intelligence / Memory

Są też inne, np. Infomorph Psychology.

Spaceship Command:          Perception / Willpower

Oraz WIllpower/Perception dla statków t2.

Trade:                             Charisma / Memory

A także Charisma/Willpower oraz Willpower/Charisma.

Ogólnie przyjęła się

...wśród kerbirów...

taka o to "hierarchia ważności atrybutów": Intelligence, Memory, Perception i Willpower.

Lord Underworld

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 22, 2009, 07:53:31 »
Ok. Dzięki.
A kim być w eve nie wiem. Myślałem o tych zawodach (nie śmiać się nie umiem się zdecydować):

-Pirat - Kasa i poważenie u piratów
-Gościu od misji - Kasa i poważanie u reszty wszechświata
-Producent - Budowanie elementów
-Górnik - Wydobycie (Przyda się do Producenta)
-Przywódca jakiegoś nowego ugrupowania, z własną mini bazą - Ale to tak za 4-5 lat.

Każda z tych form mi się podoba.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 22, 2009, 08:22:17 »
Sorry, nie mogłem się powstrzymać  :2funny:
-Gościu od misji - (...) poważanie u reszty wszechświata

Może ja czegoś nie wiem o grze, więc uświadom mnie, u jakiej reszty wszechświata? Chyba, że masz na myśli npców...
 :2funny:

Generalnie do piracenia (czyt. PvP) i misji, sporo skilli jest wspólnych i nic nie przeszkadza zajmować się tym naprzemiennie.
Produkcja i górnictwo - na dłuższą metę, to zajęcia poboczne do powyższych, i jako takie nie wymagają bardzo dużo skillowania (w porównaniu do innych zajęć).
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 22, 2009, 11:34:14 »
Koryguje:
-Pirat - Kasa i poważenie u piratów
-Gościu od misji - Kasa i poważanie u reszty wszechświata
-Producent - Budowanie elementów
-Górnik - Wydobycie (Przyda się do Producenta)
-Przywódca jakiegoś nowego ugrupowania, z własną mini bazą - Ale to tak za 4-5 lat.
-Pirat: Jesteś biedny. Łupy z trudem pokrywają straty albo i nie. Carebeary uważają Cię za psychola który chce psuć ludziom grę. Ludzie z 0.0 uważają Cię za cieniasa który nie potrafi zdobyć się na prawdziwe pvp z poważnym przeciwnikiem. Inni piraci uważają Cię za cel do zabicia. Mimo wszystko prawdopodobnie masz dobrą zabawę i emocje. Jeśli jesteś super dobrym pvperem i/lub jesteś bardzo cierpliwy w oczekiwaniu na cele, jest trochę lepiej.
-Misjonarz: Regularna, dobra, prosta i bezpieczna kasa. Nudy. Poważanie masz mniej więcej na poziomie chorego karalucha.
-Producent: Porażająca konkurencja. Z 10000 przedmiotów które możesz produkować, 9984 ktoś już produkuje i sprzedaje poniżej Twoich kosztów. Jeśli jesteś sprytny i znajdziesz sobie niszę na rynku - trochę zarobisz. Jeśli Twój talent biznesowy jest przeciętny - stracisz.
-Górnik: zarabiasz 2 razy mniej niż misjonarz, chyba że jesteś w 0.0 w którym jest Arknor lub Bistot lub Crokite (jesteś tam jeśli utrzymasz dobre stosunki z pvperami którzy trzymają taki teren). Dobry wybór jeśli masz 7 kont albo lubisz grę w klimacie podobnym do wędkowania.

Lord Underworld

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 23, 2009, 08:55:52 »
Czyli w skrócie, każda robota da dochody lecz bardzo bardzo małe. XD to co ty robisz?

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 23, 2009, 09:02:56 »
Czyli w skrócie, każda robota da dochody lecz bardzo bardzo małe. XD to co ty robisz?

jeśli chcesz zarabiać sporą kase powinieneś trafić do jakiegoś dużego tworu w 0.0, wtedy kasa jest z praktycznie każdej działalności - npcowanie, plexy, anomalie, kopanie, handel. Oczywiście twór takowy chce coś za coś, wiec bedziesz musiał brać udział w działaniach obrony status qvo albo powiększaniu terenu swojego sojuszu.

Lord Underworld

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 23, 2009, 09:09:36 »
Kolega na trialu w 5 dni dorobił się 23mln isk tylko na misjach. Używał slavingu. Czyli mógłbym też tak robić. :D

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 23, 2009, 09:30:28 »
Slavingu? Czyli zatrudniał pięciu niewolników, żeby mu misje klepali? Ach ci amarzy...  :D

A na poważnie: Chodzi Ci raczej o salvaging, czyli o odzyskiwanie komponentów z wraków statków.

Popieram Scary'ego, ale wątpię, żeby ktokolwiek przyjął Cię do poważnej organizacji w .0 (bo raczej zarejestrowany na SomethingAwful.com nie jesteś?).Nie wiem, czy już wczęsniej ktoś to mówił, ale szczerze polecam Ci na początek organizację w rodzaju Unseen Academy, gdzie mógłbyś nauczyć się podstaw gry. Po takim przeszkoleniu na pewno o wiele łatwiej będzie Ci znaleźć jakiekolwiek zajęcie.

btw, jak trochę pograsz, to zobaczysz, że 23mln to wbrew pozorom wcale nie tak dużo kasy ;-)

Lord Underworld

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 23, 2009, 13:38:47 »
Mam takie pytanko.

Czy można zmienić swoją postać w trakcie gry?
Tzn że na moi avku widać moją gębę. i coś mi się nie podoba chce zmienić oświetlenie lub tło. Czy da się to zrobić?

Jeżeli się nie da to czy jest możliwość. stworzenia nowej postaci iii przeniesienia wszystkiego na nią.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 23, 2009, 13:50:26 »
Masz dwie możliwości:
  • tworzysz nową postać i płacisz bodaj 15 Euro za transfer portretu z jednej do drugiej
  • tworzysz nową postać i przenosisz wszystko, co posiadasz na nią. Oczywiście skille będziesz musiał robic do nowa.

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 24, 2009, 00:34:05 »
Mam takie pytanko.

Czy można zmienić swoją postać w trakcie gry?
Tzn że na moi avku widać moją gębę. i coś mi się nie podoba chce zmienić oświetlenie lub tło. Czy da się to zrobić?

Jeżeli się nie da to czy jest możliwość. stworzenia nowej postaci iii przeniesienia wszystkiego na nią.

uhh byla o tym kiedys dysputa i wiekszosc zgodnie twierdzila, ze facjata nie ma znaczenia ... po czym pograli rok achurami i becaluja eurosy za zmiane najbardziej "silicon doll" rasy ;d (przynajmniej na avku ;d).

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 24, 2009, 09:38:13 »
tworzysz nową postać i płacisz bodaj 15 Euro za transfer portretu z jednej do drugiej

Należy jednak pamiętać, że są pewne ograniczenia. Na pewno musi się zgadzać płeć i rasa, nie jestem pewien czy coś jeszcze (bloodline?).

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 22, 2009, 12:48:08 »
Jakiś czas pogrywałem już w EVE, postanowiłem spróbować znowu, założyłem nową postać i jakoś dziwnie mało skili mam na start, kiedyś chyba więcej ich dawali:). Wogóle system tworzenia postaci strasznie się smienił, nie miałem nawet opcji wybrania samodzielnie punktów cech postaci.

kavar_

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 22, 2009, 12:51:52 »
Nie maja praktycznie skilli, ale za to trening nowych, do pewnego poziomu, jest przyspieszony dwukrotnie.Boost konczy sie chyba, przy 800k sp.

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 22, 2009, 13:17:58 »
xpocisk może powiedz ile miałeś skill point's na początkek, bo powinno być ponad 800k, a skilli masz mało może przez wybór profesji, skumulowałeś sobie i masz na wyższym poziomie skille a nie np. 20 skilli lvl 1 zamiast 5 na 4-5,

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 22, 2009, 13:22:38 »
Oj kolega coś chyba nie zapoznał się z nowym systemem tworzenia postaci. Aktualnie jest mniej więcej tak jak to kvar opisał + parę jeszcze rzeczy jak np dodatkowe prze konfigurowanie statystyk (które na starcie są teraz prawie równe - charyzma jest tylko trochę niższa)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sirhan

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 22, 2009, 14:13:54 »
Nie maja praktycznie skilli, ale za to trening nowych, do pewnego poziomu, jest przyspieszony dwukrotnie.Boost konczy sie chyba, przy 800k sp.
Bodajże do 1,6mln sp, napewno nie 800k.
Nie ma rozdawania atrybutów przy tworzeniu postaci (nowy gracz i tak nie wie co jest od czego i w co opłaci się dodawać) za to jest możliwość dwukrotnej zmiany tychże atrybutów. Achury z tego powodu wylewają morza łez, bo minimalna ilość punktów w atrybucie to teraz 5 >:D
Wydaje mi się, że zmodyfikowano też female avatary, lepiej wyglądają i jest więcej opcji do wyboru np. fryzurek (gdyby to kogoś kręciło :coolsmiley:).

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 22, 2009, 15:40:54 »
Jacyś amarzy też mają 4 charyzmy.

xpocisk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 22, 2009, 18:43:50 »
Oj kolega coś chyba nie zapoznał się z nowym systemem tworzenia postaci. Aktualnie jest mniej więcej tak jak to kvar opisał + parę jeszcze rzeczy jak np dodatkowe prze konfigurowanie statystyk (które na starcie są teraz prawie równe - charyzma jest tylko trochę niższa)
Już się zapoznałem:), a co do tego bonusu przy uczeniu skilli to jakoś specjalnie go nie odczuwam.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 22, 2009, 22:24:51 »
  Aktualnie postacie są tak wyliczone aby z boostem wykonały 800k SP w 14 dni. Nie ma co odczuwać, bo po prostu skill, który na lev 1 wchodził 12 minut teraz wejdzie w 6 itd. Freja z lev 4 na lev 5, to 7 dni przy atrybuach Perc 15 Will 5 na trialu.

Całą masę podstawowych skili, które kiedyś były gotowe, teraz dostajemy za darmo od Aury podczas kilkania pojawiających się tutoriali. Resztę (czasem duble) dostajemy za 10 misji od agentów treningowych. Jest do wyboru trzech - wojskowy, handlowy i industrialny. Można ich położenie zawsze wywołać klikając Helpa na F12. Na dole okienka jest opcja: SHOW TUTORIAL AGENTS. Tradycujnie jak kiedyś za wykonanie misji dostaniemy dwa statki, broń etc. Co daje agent od handlu i kopania nie wiem, ale skillbooki na pewno.

  Wydaje mi się, że poza mało oczywistym dla nowych graczy wrzucaniem przez Aurę darmowych książek do hangaru, reszta tutoriala jest wygodna i pomocna trochę bardziej niż kiedyś. Są nowe itemy klasy civilian wprowadzające do podstaw tankowania, wliczając w to nawet speed tank, który dawniej przeciw npc był bezużyteczny, teraz Rifter na 2 x Overdrive + Civilian Damage Control i Afterburner jest nie do ugryzienia na misjach lev 1. Szczególnie, że w dwa med sloty zamiast Weba i Scrambla można też na misje upchać Shield Extendery.

Nowi gracze powinni być usatysfakcjonowani zmianami w EVE.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 22, 2009, 23:32:10 »
Cytuj
Nowi gracze powinni być usatysfakcjonowani zmianami w EVE.
Nowi gracze będą co najwyżej usatysfakcjonowani grą :P, skąd niby mają wiedzieć jak było wcześniej? ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 22, 2009, 23:49:14 »
  Wprowadzałem już kilka osób do gry w EVE pomagając im od zera, więc to mój punkt widzenia na to co oferuje EVE n00bom na dzisiaj  :)

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 23, 2009, 10:26:20 »
warto zwrocic uwage, ze bonus do speeda jest niby do 1,6mln, ale poki go nie przekroczymy kazdy zaczety skill sie skilluje 2x szybciej. Oznacza to, ze jak komus konczy sie ten bonus moze odpalic dluuuuuuuuuuugiego skilla, ktory bedzie sie robil 2x szybciej. Podstawa to nie moze go zatrzymac jak juz przekroczy bariere.

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 24, 2009, 23:58:58 »
Chcialbym sie dowiedziec czy ktores rasy (czy jakies czczegolne ustawienia rasy) maja jakies specjalne predyspozycje jako tank, dps/DD (jakkolwiek to sie nazywa w eve) itp.

czy poszczegolne ustawienia rasy (bloodline itp) maja jakis wplyw na sama rozgrywke poza innymi skillami na poczatku oraz miejscem startowym?

wiem ze na start maja takie same atrybuty, ale chcialbym sie dowiedziec jak to pozniej sie przedstaia z ich sprzetem (statkami i/lun wyposarzeniem)...

"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 25, 2009, 00:28:17 »
Rasy mają obecnie podłoże jedynie RPGowe. Wybierasz tą, której avatar Ci się podoba i jedziesz. Każdy może skillować wszystko - nie ma więc przeszkód, żeby zrobić np jakiegoś cool z wyglądu Minmatara i skillować mu amarrskie statki  :)
Cała prawda o moim graniu...


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 25, 2009, 00:32:33 »
Cytuj
Chcialbym sie dowiedziec czy ktores rasy (czy jakies czczegolne ustawienia rasy) maja jakies specjalne predyspozycje jako tank, dps/DD (jakkolwiek to sie nazywa w eve) itp.
Niby tak ale też nie, w każdej prawie trafisz statek który może mieć psychopatyczny tank, jak i taki który alfą czyni spustoszenia takie że strach się bać.  Doprecyzuj pytanie.
Cytuj
czy poszczegolne ustawienia rasy (bloodline itp) maja jakis wplyw na sama rozgrywke poza innymi skillami na poczatku oraz miejscem startowym?
Naprawdę kolosalne. Od bloodlina zależy na jaki pysk swojego chara będziesz patrzył przez rozgrywkę. Nie traktuj tego jak złośliwości, wielu potwierdzi że to jaki pysk dało się swojemu pupilowi wcześniej czy później ma znaczeni, po apokryphie część o skilach nie ma zastosowania
Cytuj
wiem ze na start maja takie same atrybuty, ale chcialbym sie dowiedziec jak to pozniej sie przedstaia z ich sprzetem (statkami i/lun wyposarzeniem)...
Później to zależy od ciebie w co będziesz skilował, a także jak (ewentualne przestawienie atrybutów, lerningi itp). Odnośnie statków domyślnie jest chyba masz jakiś skil na statek rasy którą wybraleś, jakim będziesz latał to zależy od ciebie i tego jakie skile będziesz trenował

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 25, 2009, 00:54:25 »
Teoretycznie Amarr tankuja najlepiej ale mają problem z prądem, Gallente mają największy DPS i problem z zasięgiem, Caldari najlepszy zasięg, dobry tanki i problem z DPSem i zwinnością a Matarzy są najszybsi, mają dobry DPS i problem z tankiem.

Taka jest ogólna myśl przewodnia przy dawaniu bonusów statkom, ale w praktyce jest to zupełnie, zupełnie rozmyte. Realnie są dziesiątki różnych statków które są dobre do różnych zastosowań i prawie każdy kończy skillując najciekawsze statki kilku ras

Totalizator

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 25, 2009, 01:17:48 »
minmatar - małe statki, pvp
caldari - pve, support w pvp
gallente - dobre capitale, reszta arsenału obecnie trochę kuleje
amarr - dobrzy we wszystkim choć niekoniecznie najlepsi

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 25, 2009, 07:03:50 »
Cytuj
Chcialbym sie dowiedziec czy ktores rasy (czy jakies czczegolne ustawienia rasy) maja jakies specjalne predyspozycje jako tank, dps/DD (jakkolwiek to sie nazywa w eve) itp.
Rasy jako takie nie mają żadnych wyjątkowych predyspozycji... Tylko statki mają konkretne bonusy.

Cytuj
czy poszczegolne ustawienia rasy (bloodline itp) maja jakis wplyw na sama rozgrywke poza innymi skillami na poczatku oraz miejscem startowym?
Już teraz nie

Cytuj
wiem ze na start maja takie same atrybuty, ale chcialbym sie dowiedziec jak to pozniej sie przedstaia z ich sprzetem (statkami i/lun wyposarzeniem)...
Atrybuty pomagają Ci się tylko szybciej uczyć (dobrze jest wyskilowac skille z dziedziny learning na początku gry - zwiększa atrybuty postaci; dobrym rozwiązaniem są też implanty; pozatym teraz CCP wprowadziło możliwość redystrybucji atrybutów dla młodych graczy 2 razy w roku dla starszych raz w roku - więc trzeba planować na zaś ;)). Zasadą jest to że wszystkie (ze sporadycznymi wyjątkami) skille z danej dziedziny (Gunerry, Navigation itp..) mają po dwa przypisane atrybuty których wysokość wpływa na czas uczenia skilla z tej kategorii. Tak więc przy tych samych atrybutach tyle samo czasu zajmie Ci uczenie się np. Fregaty Amarskiej jak i Mimatarskiej
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

GumisPLL

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 25, 2009, 09:48:25 »
Wszystko rozbija się wokół bonusów do statków

Amarr najlepszy tank(armor) i dps
Caldari Zasieg ,shield ,ecm
Gallante Drony
Minimatar Damage i szybkosc